Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-03, 11:24   #76

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37834
Standard

Strykningarna av Sorbet och Havbergs Viking gör ingen större skillnad för mitt tänkta system, men det var lite tråkigt då jag gärna sett dem dra lite streck och torska.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 11:28   #77
Banned

Sharp$: 76
Standard

Hade tänkt o spika sorbet men nu lutar det mer mot Olympic.
Havbergs Viking hade gärna fått starta, årsdebut, stått över träning och kriga i spets, tror den inte äns hade platsat.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 11:31   #78

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Kan vara värt att poängtera att Jairo går upp i klass, drar på sig streck iom strykningen, tar ej spets, värsta motbuden kommer sitta i spets, olympic k.

Quick Fix är ju väldigt startsnabb, men det låter som snällt upplägg där.
Harry kommer släppa.

Sen är det ju det där med Ludde hahaha, men han är min favorit ändå.
Ja, Jairo får vara övermänskligt (hästligt?) bra om den skall spöa Olympic K om den går en 12-tid från spets och den får sitta i fred ett tag i början.
Wenkatesch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 11:33   #79

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Nu har jag inte statistiken, men vet att frågeställningen brukar vara uppe. Inte helt ovanligt att debuterande häst blir favorit, men desto ovanligare att den vinner. Har väl dock skett senaste året?

Jairo till 70% som gulddebutant är överspelat alla dagar i veckan. Med detta sagt vinner han säkert 50% och har nog dagens bästa vinstchans efter strykningen. Luddes hästar är formlösa och skalllösa och lär väl vika från spets. Finns det någon tredje? Som spelobjekt är ändå Jairo kall och vinner den och Sauron Pil lär utdelningen stanna på 4-siffrigt...
Vart får ni de siffrorna 70% på Jairo
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 11:36   #80
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wenkatesch Visa inlägg
Ja, Jairo får vara övermänskligt (hästligt?) bra om den skall spöa Olympic K om den går en 12-tid från spets och den får sitta i fred ett tag i början.
Är det någon dem brukar låta sitta ifred i spets så är det ju Ludde, han svarar ju allt och det vet dem.
12% just nu

Hoppas Ludde kör jämnt fart i spets o inte drar på för mycket.

Senast redigerad av trance_error den 2018-03-03 klockan 11:37.
Gammal 2018-03-03, 11:41   #81

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Vart får ni de siffrorna 70% på Jairo
Gör man det lite för lätt för sig, så lyfter man över strecken från Sorbet och lägger dessa på Jairo. Då blir det runt 70%, men det är inte riktigt så det blir eftersom de system som haft streck för både Sorbet och Jairo får annan reserv. Snarare misstänker jag att Olympic Kronos är den som drar på sig onödigt mycket %. Men att Jairo till slut landar kring 55-60% är väl troligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 11:42   #82

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Cementhårt underlag täckt med sand. Ovana vid skoryck. Idag blir det många oväntade galopper hos orutinerade vinterformhästar.
Mitt bolagssystem:

1) 1,2,3,5,6,7,10,12 (4-8 (favoriten 5 vinner felfritt. Men spår 5 i volt är inte bra och han kan bli missgynnad av omstarter. Jag vill inte åka ut i första och har råd att gardera rejält)

2) 3,4,9,11 r5-8 (efter strykning av den förmodade ledaren 2 öppnas vägen för storfavoriten 3. Men PU måste öppna försiktigt eftersom hästen är ivrig och kan galoppera i startrusningen. Därför garderas med 4, som också är en "galoppör" och lågstreckade 9 och 11)

3) 1 r4-6 (Ludde leder länge med 4 och nöjer sig med 100´efter favoriten 1 i målgång)

4) 1,4,5,6,7 r12-2 (man kan låsa på 5 och 6 om man vill gå kort här. 1 öppnar rätt bra, säger Ulf. Den går bfb och får bra fäste med skor fram. 7 visar form. Gallskrik som en nyfödd baby på 4)

5) 7 r5-4 (7 möter i sin vardag världselitens bästa hingstar Readly Express, Bold Eagle, Bird Parker, Lionel. Var tvåa efter Readly Express på julafton. Nu möter hon några ston, som hon käkar till frukost)

6) 4,5,6,9,11,12 r1-10 (den försiktige spelaren låser på 4 och 5. Vi som kommer ihåg den heroiska insatsen av 6 på Axevalla tar tacksamt emot streckprocenten 2,6. Bakspåren har chans om 4 och 5 gör bort sig och vid överpace)

7) 4,5,7 r9-11 (4 har jättechans över sin favoritdistans att slå min lillbrorsa 7. Dessa två höjer sig över övriga. 5 kan dock få sitt drömlopp. 9 lurar i vassen)

Systemet kostar 1440:-. Lycka till med att bedöma effekterna av skoryck!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 11:43   #83

Standard

Visst är Jairo gulddebutant men har form som ingen i detta fältet kan ens stava till
Dessutom vad är det för guldhästar han möter??
Olympic K, Kadett C.D, Rocky W., Quick F. Deras bäst före har gått ut för länge sen
Jairo spurtar ner dessa hur lätt som helst och vinner med 20m
Tänkt spika den tom innan Sorbet blev struken.
Lycka till alla ni som garderar
Gammal 2018-03-03, 11:45   #84

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Gör man det lite för lätt för sig, så lyfter man över strecken från Sorbet och lägger dessa på Jairo. Då blir det runt 70%, men det är inte riktigt så det blir eftersom de system som haft streck för både Sorbet och Jairo får annan reserv. Snarare misstänker jag att Olympic Kronos är den som drar på sig onödigt mycket %. Men att Jairo till slut landar kring 55-60% är väl troligt.
Jag vet därav min fråga
Gammal 2018-03-03, 11:45   #85
Banned

Standard

Jairo har högst segerchans, men jag är ute efter lite mer pengar o chansar med Olympic.
Gammal 2018-03-03, 12:01   #86

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Jairo har högst segerchans, men jag är ute efter lite mer pengar o chansar med Olympic.
Då tycker jag att du är ute efter att förlora pengar (med risk att äta upp det i em)
Man kan jaga skrällar i ett annat lopp, men här tycker jag är onödigt och gå emot eller gardera
Gammal 2018-03-03, 12:02   #87
Banned

Standard

Citat:
Då tycker jag att du är ute efter att förlora pengar (med risk att äta upp det i em)
Man kan jaga skrällar i ett annat lopp, men här tycker jag är onödigt och gå emot eller gardera
Jag provar så
Finns chans att den går barfota och jänkarvagn.

Jag kanske har fel, eller du, vi får reda på det efter avd 3 haha
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
Gammal 2018-03-03, 12:02   #88

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1398
Standard

Hmm ,V75:3 ..quick fix till spets , släpper så klart till olympic,. Ludde kommer bjuda på lucka..kan bli quick fix här..
Gammal 2018-03-03, 12:08   #89

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58077
Standard

Citat:
Men Olympic Kronos gick väldigt bra i guldfinalen senast. Spetsfavorit och dessutom barfota runt om som var ett stort plus tidigare på den. Finns väl risk att Lövgren får köra till dödens och göra allt jobb för att slå den. Har han tur kanske Bergh gör det med Kadett CD. Risk för blufflopp om ingen av dom utmanar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 12:09   #90

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58077
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Hmm ,V75:3 ..quick fix till spets , släpper så klart till olympic,. Ludde kommer bjuda på lucka..kan bli quick fix här..
Den ska köras snällt idag enligt stallet och låter inte ens som att den ska laddas från start.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td