Citat:
Ursprungligen postat av Espo
Fullständigt iskall på V75 i ett och ett halvt år sedan jag gick från matematiskt till reducerat. Säkert 30000kr back efter att haft 5raka vinstår med matematiska system.
Däremot på V86 som jag spelar väldigt sporadiskt och endast vid jackpotts är vinsten ca 30000kr varav 10k idag där jag missade i sista. 4hästar, men 6e rank :-(.
Är det slump eller lämpar sig reducerat mycket bättre för v86 formatet? Får fan sluta spela sönderanalyserade V75 och gå över på v86 där det fortfarande känns som det finns värde...
|
Ju fler lopp, desto mer slagkraftiga system går det väl att skapa med reducerade system. Sen är det ju skillnad på reducerat och reducerat. Du kan ju i joker skapa oerhört avancerade varianter . På P54 brukar jag köra typ 1 av 2 eller 2 av 4 a häst varianter. Går inte att spela mer avancerat där än så om man inte ska sitta och mata in bongar dör manuellt halva kvällen.
Men bara med ett reduceringskrav på 1 av 2 a hästar minskar ju kostnaden avsevärt jämfört med att köra matematiskt. Att gardera flera lopp matematiskt och brett på P54 med 3 kr i radinsats blir alldeles för dyrt och inte heller vettigt med tanke på att vinstpoolen är väldigt liten relativt sett.