Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-07, 22:07   #76

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 4984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Var gjorde han det?
På sitt Tillsammans-system "Mot miljonen".
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-07, 22:07   #77

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58075
Standard

Nästa onsdag är det en krock som heter duga. Då spelas årets fotbollsmatch hittills i Madrid samtidigt som V86an körs (Real Madrid - Paris SG i Champions leauge). Ska till jävulskt intressanta lopp då för att man ska prioritera travet en sådan kväll.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-07, 22:08   #78

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50401
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
På sitt Tillsammans-system "Mot miljonen".
OK - tack!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-07, 22:11   #79

Standard

Citat:
Han måste känt att något var fel. Han driver inte, gungar inte, bara sitter still och tittar utåt och ger upp trots att den inte var stort slagen.

Jag tyckte Gustaf Björck var skum när han spikade Sir Henry P Hill trots att stallet inte trodde på den ur något perspektiv - ingen form, måste visa något bättre innan man kan tro något osv. Han hade snappat upp något de flesta andra inte hittat!
Jobbar inte Björck på spelvärde ? Dom hade Westholms rankad femma.
Gammal 2018-02-07, 22:16   #80

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 4984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jobbar inte Björck på spelvärde ? Dom hade Westholms rankad femma.
Det har stått "Spelvärde" på honom tidigare, men sedan en tid tillbaka gör det inte det. Jag har fått uppfattningen att han, i likhet med de jag tyckt varit bäst där, har slutat.

Från spelvärdes hemsida:
"Gustaf är inte längre inblandad i tipsen på Spelvärde, men jobbar fortsatt bland annat med utvecklingen av sajten."

Senast redigerad av Shizznit den 2018-02-07 klockan 22:18.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-07, 22:18   #81

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Fullständigt iskall på V75 i ett och ett halvt år sedan jag gick från matematiskt till reducerat. Säkert 30000kr back efter att haft 5raka vinstår med matematiska system.

Däremot på V86 som jag spelar väldigt sporadiskt och endast vid jackpotts är vinsten ca 30000kr varav 10k idag där jag missade i sista. 4hästar, men 6e rank :-(.

Är det slump eller lämpar sig reducerat mycket bättre för v86 formatet? Får fan sluta spela sönderanalyserade V75 och gå över på v86 där det fortfarande känns som det finns värde...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-07, 22:26   #82

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Fullständigt iskall på V75 i ett och ett halvt år sedan jag gick från matematiskt till reducerat. Säkert 30000kr back efter att haft 5raka vinstår med matematiska system.

Däremot på V86 som jag spelar väldigt sporadiskt och endast vid jackpotts är vinsten ca 30000kr varav 10k idag där jag missade i sista. 4hästar, men 6e rank :-(.

Är det slump eller lämpar sig reducerat mycket bättre för v86 formatet? Får fan sluta spela sönderanalyserade V75 och gå över på v86 där det fortfarande känns som det finns värde...
Ju fler lopp, desto mer slagkraftiga system går det väl att skapa med reducerade system. Sen är det ju skillnad på reducerat och reducerat. Du kan ju i joker skapa oerhört avancerade varianter . På P54 brukar jag köra typ 1 av 2 eller 2 av 4 a häst varianter. Går inte att spela mer avancerat där än så om man inte ska sitta och mata in bongar dör manuellt halva kvällen.

Men bara med ett reduceringskrav på 1 av 2 a hästar minskar ju kostnaden avsevärt jämfört med att köra matematiskt. Att gardera flera lopp matematiskt och brett på P54 med 3 kr i radinsats blir alldeles för dyrt och inte heller vettigt med tanke på att vinstpoolen är väldigt liten relativt sett.
Gammal 2018-02-07, 23:00   #83

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1011
Standard

Citat:
Det har stått "Spelvärde" på honom tidigare, men sedan en tid tillbaka gör det inte det. Jag har fått uppfattningen att han, i likhet med de jag tyckt varit bäst där, har slutat.

Från spelvärdes hemsida:
"Gustaf är inte längre inblandad i tipsen på Spelvärde, men jobbar fortsatt bland annat med utvecklingen av sajten."
Det var GB som startade Spelvärde, men han är inte längre inblandad i tipsen. Vad jag fattar jobbar han kvar på TR media.
Gammal 2018-02-07, 23:18   #84

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7795
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
Det var GB som startade Spelvärde, men han är inte längre inblandad i tipsen. Vad jag fattar jobbar han kvar på TR media.
Ja, han är kvar där. Chef för deras spelprodukter.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-08, 07:01   #85

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
Känns som spelvärde tappat de flesta bra tipsters? Därav deras skrala facit kanske...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td