|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-02-03, 11:59 | #61 | |
Citat:
Statistik är inte min grej alls. Håller Adielsson som en klart bättre kusk än till åren komne finnen. Dessutom är det väl jänkarvagn som gäller och den behärskar Adielsson sju ggr bättre än Jorma. Taktiskt sätt har Jorma aldrig varit nån virtuos medans Adielsson är mycket skicklig taktiskt. Jorma vinner mycket på att han fortfarande kör mycket åt Nurmos som har ruggiga kusar att låna ut. En sån som Carl Johan Jepson är inte ens med på listan ovan men betydligt vassare än Jorma. Får dock inte sitta upp alls lika frekvent på bra hästar |
||
2018-02-03, 12:01 | #62 |
|
|
2018-02-03, 12:36 | #63 |
Jag må vara idiot då jag streckar totalt 8 ekipage men avstår Tudor i inledningen. Förutom favoriten återfinns inte heller 3,4,9 i mitt system.
|
|
2018-02-03, 12:49 | #64 | |
Citat:
Erik har haft lite otur. Svante Båth är ju mest känd för unghästarna och Stig H är tyvärr inte lika framgångsrik som tränare längre. Men ge Erik en bra häst... |
||
2018-02-03, 12:57 | #65 | |
Citat:
Vi avvaktar med dina motiveringar och loppet innan vi avgör om du är idiot eller geni. |
||
2018-02-03, 13:11 | #66 |
Dagens mest streckvärda spik måste vara 8 Sauron Pil i andra.
Överlägsen kapacitet och hästen har ett långt och snabbt steg och jag tror att Untersteiner laddar och får lite grepp om dom invändigt och om han bara är bestämd tror jag vi ser Sauron Pil i spets efter 500! Trots småtuff öppning tror jag den bara stegar undan och i ett lopp där hela Sverige garderar känns det grymt att ta grepp om omgången med spik på en överlägsen som inte ens är favorit!! Just nu tredjehandare på 17%! Folk är fan fulla!! En annan som är totalt klar är 1 Its Showtime Zaz i sista. Westerholm gör det mesta rätt nu och senast brisade hästen undan okörd med 1.11 sista 1000! Bara dra i högertömmen så är det klart!! Oj! Ännu en stenklar som heller inte är favorit! 20% och andrahandare. Jag tror jag drömmer!! Då det är V65 idag (9 Zenit Brick kan aldrig förlora) så finns det gott om färg att måla med i övriga lopp där en och annan storfavorit mycket väl kan falla! Tänker på Bergh i första och Adielsson i femte! Lycka till och ta det varligt med spriten så ni inte missar mina ord!
2018-02-03, 13:12 | #67 |
|
|
2018-02-03, 13:17 | #68 | |
Citat:
Tror du är helt ute och cyklar. Sauron lär hänga i 3e spår hela loppet om den laddas och It's Showtime Zaz möter betydligt hårdare motstånd, det är inget lunchlopp den ska ut i. |
||
2018-02-03, 13:17 | #69 |
Sauron till spets ja du drömmer nog������ enda chansen är om Ronzon hoppar!!
|
|
2018-02-03, 13:29 | #70 | |
Citat:
Kan vinna från dödens? =tänkbart ,luktar skräll om Unter pressar hårt. Varning för ospelade 5 Arn Brodde (2,4%) skall med om man tar med ett "gäng" streck. 1:a jänkarvagn , 1:a körspö i sulky (1 gång startat Åmål monté) ,perfekt inne i klassen med 1400:- tillgodo + att en del hästar kan tända till bakom sulky när dom gått mest monte innan. Men som sagt , inte direkt en häst jag skriker ut , men ej otänkbar med maxklaff. Mvh , L
Trust the FoxGod Senast redigerad av Lazze den 2018-02-03 klockan 13:31. |
||
2018-02-03, 13:41 | #71 |
Min första tanke var också Sauron men det lär kosta otroligt att ta sig till spets där, det är många startsnabba invändigt och ett jämnt lopp så det lär bli körning. Vore han hårt spelad vore det något annat, men nu blir det ju ingen walk over. Om Peter ens laddar ordentligt för spets, det är väl inte helt säkert här.
Lite sugen på Pingus Vang, den är ju väldigt svår att sätta in i guld. Men kan vara bra nog med pisk och allt. Men det får nog bli att svälja Zenit, det finns många andra ställen man vill strecka på. Ställer mig också frågande till Tudor Kronos som storfavorit, speciellt från det spåret. Tycker mycket talar för att Ludde får bestämma stora delar av loppet här, ser inte mycket risk att någon kommer utmana honom på vägen. Möjligen att någon av de mer betrodda styr fram i dödens om det går långsamt men de lär inte ge sig in i någon körning mot den karln när han har en andrahandare i ledningen. Sen får man se om han håller hela vägen. Ett riktigt fynd till 15% iallafall! Hästen har 29% segrar och 58% plats och hälften av sina 24 starter har då gjorts i lopp med minst 100k i förstapris. Arn Brodde en riktig susare i andra, snabb ut! Kanske kan överflygla eller krypa ner i rygg ledaren inledningsvis. I fjärde tror jag det är fel favorit igen, dåligt spår och visst är kuskpluset stort men den har strulat en del. Som ekipage ser Iris Palema ut som klar förstahäst. Kakan Gertorp och Judge Reo får plats på min kupong. Southwind Feji borde vara minst lika stor favorit som Zenit, där darrar jag inte med singelstrecket! De kommer köra framåt och om de svarar spelar det ingen som helst roll, vinner från dödens utan problem. Både Heartbreaker VS och Nancy America har ruskigt bra facit på rikstoton, tycker de är lite tappade idag. Kuskpluset på Nancy gör att jag sätter den först. Sista avdelningen är öppen för mig och jag streckar halva fältet. Sätter utgång på Velocity De Vie efter Nurmos uttalande och på att jag tror Erik är i zonen efter vinst med Southwind och kanske ytterligare en. Ragazzo, Demolition Man och Brosa Am är för spelintressanta för att hoppa över. Avvaktar lite utrustningsinfo och eventuell taktik som kan vända upp och ner på något, men högst troligt landar det i detta för mig idag. Tycker det är en kul omgång trots att jag köper de två största favoriterna! 1,2,5,6,7,8,10 3,4,5,7,8 9 Zenit Brick 1,5,(6),8,10,12,13 7 Southwind Feji 1,(2),3,5 1,2,4,6,9,10,(12) Krav: Minst en ( )
2018-02-03, 13:47 | #72 | |
Citat:
L
2018-02-03, 13:53 | #73 | |
Citat:
2018-02-03, 13:54 | #74 |
fel
|
|
2018-02-03, 13:55 | #75 |
Flerbongsläge på V4an
Evens First Boy 4 av 4 i monte och 2 från liknande läge. Tiden sist kan de andra inte stava till Favoriten i andra galopperat bort sig 7 av de 8 senaste. Tacksam att gå emot. Bättre att rygga Sören och spelarservice och spika 10 procentaren JJ I kallblodsloppet gör väl de norska upp. Bäst att ta med både 5 och 9. Julia halsinfektion sist. Ska normalt vara överlägsen i avd 4. 25 rader x 2 x 2 kr kostar en hundring att lämna in. Men bäst att kolla livesändningen först. Spelexperten där och Matteus superdrag från backen brukar påverka enormt på strecken. |
|
|