Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-03, 19:01   #196

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av danberg Visa inlägg
Ja, att inte dra upp farten självmant på sista bortre efter det hade nog varit fiffigare...
Gynnade ju bara de som satt bakom på innerspår.
Ja, om du tror den vinner då så tror jag du har fel. Hästen pallade inte idag och det är väl bara att acceptera. Hade han packat fältet tror jag inte den hade pallat heller när attackerna kommer.

Hoppas du tycker Ludde är lika usel kusk när han kör liknande och vinner med 50 meter! Svårt veta att hästen inte ska palla dra det. Han har ju höga tankar om sina hästar och de ska ju palla det normalt.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 19:04   #197

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Kan man få fram om det blivi utdelning på 5rätt om det inte varit dött lopp i sista?
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 19:04   #198

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1737
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av danberg Visa inlägg
Ja, att inte dra upp farten självmant på sista bortre efter det hade nog varit fiffigare...
Gynnade ju bara de som satt bakom på innerspår.
Ludde är en tomte. Han borde överlåta styrningarna åt nån annan. Leif G.W Persson? Vem som helst egentligen. Om han nu vet att han kört en speed (det borde han veta eftersom han satt bakom hästen) så kanske han skulle undvika att trycka av den en gång till med 500 kvar till mål bara för att glänsa?

/znip -som hade laddat ordentligt på 3-4.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10)
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 19:04   #199

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hade blivit 880 kr om man valt V5 hos atg. Legolas rocks.
Eller så räknar du att du lämnat in tre system på ATG så att insatserna är desamma!

Då hade du fått tillbaka 2640 kronor. Men då hade ju din matematik inte stämt. Så tänk om och gör rätt istället.
Altoc (+10)
Gammal 2018-02-03, 19:05   #200

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2381
Standard

Nu blir det spelstopp. Orkar inte med ännu en jackpott. 6 rätt idag, föll på en förstareserv pga gardering av Tudor och Southwind. Trots Valla, min hemmabana med finaler och jackpott Lär ju bli favorriparad igen. Hörs av i forumet om någon vecka. Väntar ut jackpott trenden nu en stund. Nog är nog!
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 19:07   #201

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Härligt Johnny boy 6.66 på Lego
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 19:10   #202

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58075
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Eller så räknar du att du lämnat in tre system på ATG så att insatserna är desamma!

Då hade du fått tillbaka 2640 kronor. Men då hade ju din matematik inte stämt. Så tänk om och gör rätt istället.
Varför skulle jag lämna in samma system 3 ggr? Själv räknar jag nettoutfall

1400 plus på P54 med 500 i insats.

Med 1 kr i insats hos atg hade nettovinsten blivit hälften .

Märkligt att vissa signaturer inte förstår att man vinner mer i pooler utan spelavdrag jämfört med i atgs pooler med väldigt höga spelavdrag.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 19:15   #203

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Torskade både sjuan och femman idag men på fina utstick hos b365 gick det bra plus ändå:

Zenit Brick före Kadett CD och Pingus Vang @1,30 (1,43 som vinnare hos ATG)
Bear Dancer före Bandit Hornline @2,10
Southwind Feji vinnare @1,65 (1,43 hos ATG)
Rushmore Face före Velocity De Vie @2,50 (3,39 som vinnare hos ATG)

Ragazzo De Sopra gav iofs bara 7,50/2,50

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 19:21   #204

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Jag uppmanar alla "sharpsare" att mejla atg och Skarplöth att detta är fan inte okej! Har ni twitter så hastagga @abtravochgalopp och skriv er åsikt!
Det dom håller på med är fan stöld. Jag har tröttnat rejält nu, det är inte okej att dom ger ut 39% av spelarnas pengar gång på gång. Självklart kan det bli jackpots på 5 rätt ibland, men dom måste ändå försöka lägga de mer svårlösta loppen på V75! I nuläget lägger dom de enklaste loppen varje vecka för att det ska bli jackpot vilket gör att vi dumma idioter till spelare, spelar ännu mer nästa vecka ist för tvärtom! Vi borde bojkotta såna här typer av omgångar totalt.
Tänk alla tusentals "tillsammans bolag" där man inte ens får tillbaka pengarna vid 7 rätt. För mig är det ofattbart att det inte görs ngt åt detta och att det inte skrivs och "skriks" mer i media om detta JÄTTEPROBLEM!

Senast redigerad av jocklon den 2018-02-03 klockan 19:22.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 19:23   #205

Standard

Ingen av betaltjänsterna (spelvärde, ss, TT ) lyckades idag heller. Spelvärde hade ett nytt bottennapp med 4 rätt. Dom kan inte skylla på att det berodde på att det var favoritbetonat heller i sin efterhandsanalys, för dom hade varken med 2 eller 6 i sista på sina spelförslag och det var väl de enda skrällarna.
kallekula (+21)
Gammal 2018-02-03, 19:28   #206

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Jag uppmanar alla "sharpsare" att mejla atg och Skarplöth att detta är fan inte okej! Har ni twitter så hastagga @abtravochgalopp och skriv er åsikt!
Det dom håller på med är fan stöld. Jag har tröttnat rejält nu, det är inte okej att dom ger ut 39% av spelarnas pengar gång på gång. Självklart kan det bli jackpots på 5 rätt ibland, men dom måste ändå försöka lägga de mer svårlösta loppen på V75! I nuläget lägger dom de enklaste loppen varje vecka för att det ska bli jackpot vilket gör att vi dumma idioter till spelare, spelar ännu mer nästa vecka ist för tvärtom! Vi borde bojkotta såna här typer av omgångar totalt.
Tänk alla tusentals "tillsammans bolag" där man inte ens får tillbaka pengarna vid 7 rätt. För mig är det ofattbart att det inte görs ngt åt detta och att det inte skrivs och "skriks" mer i media om detta JÄTTEPROBLEM!
Tyvärr är media till stora delar sponsrade av atg.

Det man kan reta sig på är att dom lördag efter lördag när resultaten presenteras i liven sitter och gratulerar spelarna till jackpot kommande lördag när dom istället skulle säga förlåt för att vi konfiskerade 25 miljoner till av era vinstpengar idag.
drakdead (+10)
Gammal 2018-02-03, 19:43   #207

Standard

Citat:
Varför skulle jag lämna in samma system 3 ggr? Själv räknar jag nettoutfall

1400 plus på P54 med 500 i insats.

Med 1 kr i insats hos atg hade nettovinsten blivit hälften .

Märkligt att vissa signaturer inte förstår att man vinner mer i pooler utan spelavdrag jämfört med i atgs pooler med väldigt höga spelavdrag.
Du spelar runt 166 rader på Legolas med 3 kronor per rad. Du får ju lämna in samma sak på ATG om du ska göra en jämförelse. Du kan ju inte tänka att du lämnar in 500 rader på ATG.

Jämförelsen du kan göra är ju just att lämna in 166 rader på ATG också men då kolla hur många gånger x i vinst du fått istället. Du kan ju inte leka med siffrorna bara för att det ska passa dig bättre.

För om du inte gör det medvetet är ett råd att lägga ner allt spelande för då missar du verkligen detta med värde, spelteori etc!

EDIT: Och om du inte förstår det är det som att säga att du spelade 50 kr vinnare på legolas och vann 200 kronor netto jämfört med om du spelat på ATG och spelat 10 kronor vinnare och fått nettovinst på 90 kronor. DU måste ju förstå att oddset är det intressanta och idag hade legolas sämre odds än ATG på V5.

Att sen spelavdrag är kasst är ju verklighet! Men det är liksom så basic att det inte behöver nämnas. Men att hylla sig själv när man gjorde en förlust jämfört med spel på ATG blir löjligt! Fanatism?
kallekula (+20)

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2018-02-03 klockan 19:48.
Gammal 2018-02-03, 19:47   #208

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 4984
Standard

Citat:
Tyvärr är media till stora delar sponsrade av atg.

Det man kan reta sig på är att dom lördag efter lördag när resultaten presenteras i liven sitter och gratulerar spelarna till jackpot kommande lördag när dom istället skulle säga förlåt för att vi konfiskerade 25 miljoner till av era vinstpengar idag.
Det är samma problem som pokerbranschen hade den tid det gick att finansiera två pokertidningar enbart i Sverige - när media sitter i finansiärernas knä är det kört; det blir lobbyism istället för media och allehanda skurkstreck som sker i branschen rapporteras aldrig.
Med detta sagt är jag själv positiv till någon form av markering, om inte annat så för att testa om man är så ensam om att tycka att det blivit misär, eller om folk kan hänga på någon form av protest. Det skulle dock krävas ett upprop med tusentals spelare för att någon någonstans över huvud taget skulle lyssna. Vilka kanaler som skulle behöva användas för synkronisering i frånvaro av objektiv media tål dock att funderas på. Jag är i alla fall av åsikten att någon markering måste ske.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 19:49   #209

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 4984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Du spelar runt 166 rader på Legolas med 3 kronor per rad. Du får ju lämna in samma sak på ATG om du ska göra en jämförelse. Du kan ju inte tänka att du lämnar in 500 rader på ATG.

Jämförelsen du kan göra är ju just att lämna in 166 rader på ATG också men då kolla hur många gånger x i vinst du fått istället. Du kan ju inte leka med siffrorna bara för att det ska passa dig bättre.

För om du inte gör det medvetet är ett råd att lägga ner allt spelande för då missar du verkligen detta med värde, spelteori etc!
Det har jag nämnt ett antal gånger, det går inte att jämföra någonting om det inte normaliseras/insatsjusteras.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 19:56   #210

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4144
Standard

Och där kom It's Showtime Zaz i mål! Väntar redan på morgondagens drag, kanske Roger America kan vara en vinnare
lenninen (+3), Saeljarsnoken (+3)
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td