Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-15, 21:43   #31

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Blev precis. En jäkel satte femman (säkert Basse) och det sänkte fyrarättsutdelningen rejält, men blev i alla fall betydligt bättre än 28 kr som fem rätt betalade på V64 och ny jackpotkväll på torsdag (när är det inte jackpot denna veckan?)
Haha, nä inte jag som vann idag :-)

Jag sprack i tredje på min spik 11 Blue Star champion
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 21:44   #32

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lou Visa inlägg
Helt fel på precis allt idag. Tråkigt när man får lite förtroende och egentligen har jag ju en jävla tipsform, men någon gång vänder det så får bryta ihop och komma igen. Någon annan får ta över taktpinnen nästa gång för detta var pinsamt.
Pinsamt? Du var ju rätt ute i de flesta lopp. Det enda man kan ifrågasätta är väl hur du kommit fram till att Tiger Williams inte längre vill vinna lopp, men det är ju lätt att komma dragandes med så här i efterhand

Kul att läsa lite fylligare analyser. Fortsätt gärna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+3)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 22:18   #33
lou

lous avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Pinsamt? Du var ju rätt ute i de flesta lopp. Det enda man kan ifrågasätta är väl hur du kommit fram till att Tiger Williams inte längre vill vinna lopp, men det är ju lätt att komma dragandes med så här i efterhand

Kul att läsa lite fylligare analyser. Fortsätt gärna.
Ja, det kanske jag var, men har ju högre krav på mig själv än så. Knöt ihop säcken jävligt dåligt bara. Hade tre andra hästar som förstahästar, men valde att gardera dessa och alla vann. Alla utom den jag spikade. Haha fråga mig inte! Nja, men Tiger Williams borde ha vunnit många av de loppen den sprungit i senast kan jag trycka, men nu gick det såklart...

Ja, kul att du tycker det! Ska försöka när man får tid över! Kommer ju främst hänga här under V64 som jag inte lirat mycket på tidigare och köra för lite småsummor. Vid de andra spelformerna kräver annat folk att ska spela för dom

Nä, men det är betydligt mycket roligare att lira tillsammans med folk här än att spela själv där man kal tjöta lite samtidigt.

Senast redigerad av lou den 2018-01-15 klockan 22:25.
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td