Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-17, 07:01   #16

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1388
Standard

palla...tomtar
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 08:58   #17

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 708
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Hade det varit så att P54 rymdes inom samma lopp som V86 så hade det väl varit en annan femma. Men nu är så inte fallet. Nu är det montélopp med som inte ryms inom V86-spelet. Men likförbannat så är det ytterst ointerssant vilken omsättning det är på P54 i denna tråd då det inte är P54 vi diskuterar utan V86.
Men herregud, varför är detta så viktigt för dig? Okej om tråden var jätteaktiv så visst, då hade det kanske blivit rörigt. Men nu är det så få inlägg att det blir löjligt att ha två olika trådar. Jag är för övrigt mycket intresserad av både v86 och p54, är man bara intresserad av ena är det väl bara att ignorera de inlägg man inte är intresserad av?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1)
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 09:29   #18

Reg.datum: mar 2017
Sharp$: 384
Standard

Här kommer mina tidiga tankar
Avd
1: 1,5
2: 1,2,6,7,8
3: 1,4,5,8,11,14
4: 3,4,5,7
5: 5 Coffie U.N.G.
6: 3,7
7: 1,2,3,5,6,8,9,10
8: 5 Stronghold

2x5x6x4x1x2x8x1 = 3840 rader.
3840 x 1 x 0,25 kr = 960 kr.
Totalt: 960,00 kr.
Sinba1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 09:31   #19

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Hade det varit så att P54 rymdes inom samma lopp som V86 så hade det väl varit en annan femma. Men nu är så inte fallet. Nu är det montélopp med som inte ryms inom V86-spelet. Men likförbannat så är det ytterst ointerssant vilken omsättning det är på P54 i denna tråd då det inte är P54 vi diskuterar utan V86.
Hoppas att du slår ner stenhårt på varje inlägg som handlar om V4-loppen på lördagarna innan V75 också.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 11:11   #20
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Börjar luta mig mer mot magnifik i första.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 11:13   #21

Shooters avatar

Sharp$: 37818
Standard

Såja, sitt ner i bänkarna. Mindre klagomål och mer travsnack tack! För att inte det här ska bli ännu ett meningslöst inlägg så kör jag på med tidiga tankar som mycket väl kan ändras under kvällen.

Skitsvårt på förhand. Vädret gör det extra knepigt, men redan innan man tar hänsyn till det så är loppen jäkligt luriga. Som alltid hänger det på att hitta spikar och sparlopp för att lösa ekvationen.

1) Magnifik Brodde går på alla underlag, har läget och ser svårslagen ut. Det är Lincoln Lawyer som (också enligt strecken) är värst emot. Kan tänka mig att spika Brodde. Rensare: Hagentoy och Navaronne.

2) Svårbedömt underlag för favoriten Perfect King. Hade annars varit ett spikbud. Är inte helt säker på benen och stallet tycker att spåret är dåligt. Nu är det ju voltstart, men jag vet inte hur snabb iväg han är.

3) Järvsöodin radade upp segrar i början av karriären, men på slutet har det blivit lite tuffare. Spårtrappa och därmed inget vidare utgångsläge. Kan dock visa sig starkast av de här, om han står på benen. M.H. Fantomet är intressant och Sort Gull draget i loppet.

4) Här har Sofie Aronson favoriten och förmodligen bästa hästen - Vichy Grif. Men även här är läget riktigt dåligt. Jag tror att hon kommer tas emot med varma servetter av invändiga ekipage. Men känns ändå så bra att hon kan vara ett spikförslag.

5) Coffie U.N.G. har blivit omgångens största favorit. Jag gillar ju den hästen stenhårt, men över 70 % är väldigt mycket. Jag tror dock att det kommer att sjunka en del ikväll. Vettig chans, men det finns ett par, tre hästar emot som kan skrälla. Kanske spik för mig.

6) Elway Am hoppade bort sig senast. Global Undecided är en fin häst med jobbigt spår. Jag gillar vad jag har sett av den. Antingen så spikar man Who's Who eller så tar man alla tre.

7) Jaguar Hill om spets och Weekend Fun med toppform och svårt läge. Många nöjer sig nog med de här eller väljer en av dem. Jag tycker att det finns skrällpotential i loppet om Jaguar nu inte får bestämma i lugn och ro. Det blir en kostnadsfråga för mig, hur jag löser detta.

8) Med tanke på att Dani Boko står längst bak så tycker jag inte att någon sticker ut egentligen. Typiskt garderingslopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 11:21   #22

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 132
Standard

Citat:
Ramloppen brukar väl alltid diskuteras i tråden om v86 även innan legolas så förstår inte problemen. Vore väldigt ologiskt att samtliga lopp diskuterades i två olika trådar, skulle bli väldigt plottrigt.

OnT: Floh G i sista visade väldigt fin form i senaste starten och torskade verkligen med minimal marginal. Osäker på hur den klarar dagens förhållanden men gaddar man så ska den helt klart med.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 11:28   #23
Banned

Standard

Sätter man 8 rätt idag blir man belönad, även om flera favoriter vinner.
Gammal 2018-01-17, 11:42   #24
Banned

Standard

Har Jaguar Hill tidigare sprungit med jänkarvagn? Ska bli så eventuellt idag.
Gammal 2018-01-17, 12:10   #25

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Har Jaguar Hill tidigare sprungit med jänkarvagn? Ska bli så eventuellt idag.
Undrar detsamma. Verkar vara olika bud om det är första gången eller ej. Absurt att inte historik (och inrapportering av vagn för aktuellt lopp) finns lättillgängligt för alla.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 12:43   #26

Shooters avatar

Standard

https://www.aftonbladet.se/sportblad...lange-vi-vagar
Gammal 2018-01-17, 12:44   #27

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58075
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Såja, sitt ner i bänkarna. Mindre klagomål och mer travsnack tack! För att inte det här ska bli ännu ett meningslöst inlägg så kör jag på med tidiga tankar som mycket väl kan ändras under kvällen.

Skitsvårt på förhand. Vädret gör det extra knepigt, men redan innan man tar hänsyn till det så är loppen jäkligt luriga. Som alltid hänger det på att hitta spikar och sparlopp för att lösa ekvationen.

1) Magnifik Brodde går på alla underlag, har läget och ser svårslagen ut. Det är Lincoln Lawyer som (också enligt strecken) är värst emot. Kan tänka mig att spika Brodde. Rensare: Hagentoy och Navaronne.

2) Svårbedömt underlag för favoriten Perfect King. Hade annars varit ett spikbud. Är inte helt säker på benen och stallet tycker att spåret är dåligt. Nu är det ju voltstart, men jag vet inte hur snabb iväg han är.

3) Järvsöodin radade upp segrar i början av karriären, men på slutet har det blivit lite tuffare. Spårtrappa och därmed inget vidare utgångsläge. Kan dock visa sig starkast av de här, om han står på benen. M.H. Fantomet är intressant och Sort Gull draget i loppet.

4) Här har Sofie Aronson favoriten och förmodligen bästa hästen - Vichy Grif. Men även här är läget riktigt dåligt. Jag tror att hon kommer tas emot med varma servetter av invändiga ekipage. Men känns ändå så bra att hon kan vara ett spikförslag.

5) Coffie U.N.G. har blivit omgångens största favorit. Jag gillar ju den hästen stenhårt, men över 70 % är väldigt mycket. Jag tror dock att det kommer att sjunka en del ikväll. Vettig chans, men det finns ett par, tre hästar emot som kan skrälla. Kanske spik för mig.

6) Elway Am hoppade bort sig senast. Global Undecided är en fin häst med jobbigt spår. Jag gillar vad jag har sett av den. Antingen så spikar man Who's Who eller så tar man alla tre.

7) Jaguar Hill om spets och Weekend Fun med toppform och svårt läge. Många nöjer sig nog med de här eller väljer en av dem. Jag tycker att det finns skrällpotential i loppet om Jaguar nu inte får bestämma i lugn och ro. Det blir en kostnadsfråga för mig, hur jag löser detta.

8) Med tanke på att Dani Boko står längst bak så tycker jag inte att någon sticker ut egentligen. Typiskt garderingslopp.
Med tanke på hur det gått i kallblodsloppen den här veckan (3 procentare i måndags på V64 och 4 procentare igår på lunchtravet) och vanskliga yttre förutsättningar är det väl helgardering närmast som krävs i det loppet för att vara hyfsat säker på att överleva. Det värsta som kan hända, som hände mig i måndags, är att ha typ 6 hästar men ändå inte ha med vinnaren. Eftersom alla jackpotpengar på V86 finns i åttarättspoolen är det väl väldigt liten chans att klara det loppet om man chansspikar. Då är det ju liksom kört tidigt om inte chansspikar vinner och alla chanser borta till att vara med och dela på alla miljoner.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 12:47   #28

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Med tanke på hur det gått i kallblodsloppen den här veckan (3 procentare i måndags på V64 och 4 procentare igår på lunchtravet) och vanskliga yttre förutsättningar är det väl helgardering närmast som krävs i det loppet för att vara hyfsat säker på att överleva. Det värsta som kan hända, som hände mig i måndags, är att ha typ 6 hästar men ändå inte ha med vinnaren. Eftersom alla jackpotpengar på V86 finns i åttarättspoolen är det väl väldigt liten chans att klara det loppet om man chansspikar. Då är det ju liksom kört tidigt om inte chansspikar vinner och alla chanser borta till att vara med och dela på alla miljoner.
Helgardering blir för dyrt, då jag behöver streck även i andra lopp. Så jag försöker nog hålla mig till knappt hälften av hästarna.
Gammal 2018-01-17, 13:50   #29

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1011
Standard

www.youtu.be/eUING7DCcBI

Börjes tankar till kvällen
Gammal 2018-01-17, 13:58   #30
Banned

Standard