Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-14, 16:46   #1
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8931
Standard

V86 Dubbel Jackpot Bergsåker/Solvalla 17/1

Pengar eller inte?
Bästa dragen, spikarna, rensarna!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-14, 19:40   #2
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 72
Standard

Jaguar Hill vågar jag påstå e klar om den tar spets.

Samma gäller för Lincoln L på sin bästa distans.

Tornado Jet, vart hamnar den på volt från spår 1? Spelvärde varnade för den senast från spår 8 auto.

Senast redigerad av trance_error den 2018-01-14 klockan 19:42.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-14, 20:31   #3

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg

Tornado Jet, vart hamnar den på volt från spår 1? Spelvärde varnade för den senast från spår 8 auto.
Såg du Weekend Fun sista lopp??
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-14, 20:52   #4
Rob

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Såg du Weekend Fun sista lopp??
Absolut, kanonform.
Men bakspår över kort distans.... Nja, kan nog sticka iväg en del på procenten tråkigt nog med tanke på just senast
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 11:20   #5
Banned

Standard

Är inte så förtjust att strecka hästar på bakspår kortdistans
Gammal 2018-01-16, 10:30   #6
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Snöfall och minusgrader i morgon kväll alltså.... Då kanske vi kan hoppas på att några favoriter inte levererar om banan blir besvärlig.
Kanske dags att börja leta vinnare från bakspår på Bergsåker?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2018-01-16, 11:01   #7

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

P54an från Bergsåker i morgon. Inleds med ett montelopp över flera volter med flera hästar som aldrig startat i disciplinen. Hur tänker legolas bet där? Varför överger man Solvalla helt både vad gäller P54 och Pick2 ? Har svårt att tro att det kommer höja omsättningen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 13:52   #8

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Snöfall och minusgrader i morgon kväll alltså.... Då kanske vi kan hoppas på att några favoriter inte levererar om banan blir besvärlig.
Kanske dags att börja leta vinnare från bakspår på Bergsåker?
Det ser ut som det ska snöa eller vara snöblandad nederbörd hela tisdagen och hela onsdagen i Stockholm. Lär väl komma en indikation gällande banan redan i kväll. Skulle det bli som annandag jul bara att lägga ner alla tankar på spel, för då var det hästlotto modell större.
Gammal 2018-01-16, 17:27   #9

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
P54an från Bergsåker i morgon. Inleds med ett montelopp över flera volter med flera hästar som aldrig startat i disciplinen. Hur tänker legolas bet där? Varför överger man Solvalla helt både vad gäller P54 och Pick2 ? Har svårt att tro att det kommer höja omsättningen.
Ytters irrelevant i denna tråd huruvida omsättningen på P54 kommer bli hög eller låg. Vi pratar V86 här - där omsättningen kommer bli hög inte minst pga jackpoten.

I övrigt så tror jag att Jaguar Hill vinner sitt lopp tämligen enkelt. Weekend Fun bör inte kunna plocka ner honom när han har fått bestämma tempot i 1000 meter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Amadeus (+10), abstruse (+20)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 19:28   #10

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1388
Standard

exakt, håll gärna andra spelformer utanför V86-tråden, skapa en p54 tråd där alla som bryr sig kan yttra sig!!
Amadeus (+10), abstruse (+30)
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 19:31   #11

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
exakt, håll gärna andra spelformer utanför V86-tråden, skapa en p54 tråd där alla som bryr sig kan yttra sig!!
Onödigt med två trådar till samma lopp. Hade det varit helt andra lopp hade det känts motiverat. Det är långt ifrån bara jag på sharps som spelar även på legolas spelformer.
Spiritus (+1), levin1891 (+5)
Gammal 2018-01-16, 20:07   #12

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
Säger du samma sak till alla som postar inlägg om DD, V4, V5, vinnare, plats och tvilling? Väntar spänt på att du startar en ny tråd nästa gång du ska lägga ett platslir.
sigh (+10), Rakka (+20)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 00:19   #13

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Onödigt med två trådar till samma lopp. Hade det varit helt andra lopp hade det känts motiverat. Det är långt ifrån bara jag på sharps som spelar även på legolas spelformer.
Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Säger du samma sak till alla som postar inlägg om DD, V4, V5, vinnare, plats och tvilling? Väntar spänt på att du startar en ny tråd nästa gång du ska lägga ett platslir.
Hade det varit så att P54 rymdes inom samma lopp som V86 så hade det väl varit en annan femma. Men nu är så inte fallet. Nu är det montélopp med som inte ryms inom V86-spelet. Men likförbannat så är det ytterst ointerssant vilken omsättning det är på P54 i denna tråd då det inte är P54 vi diskuterar utan V86.
abstruse (+20)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 00:41   #14

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Jag kan hålla med dig oggeb ang. detta med P54 omsättning och snacket om legolas.
Men samtidigt är det inte så många som skriver och lägger ut sina tips och idéer här. Så att olle som är en duktig skribent och dukar upp för många av oss med info och diverse gör detta tycker jag är bara blunda och inte läsa. Själv skriver jag inte så mycket heller och dessutom är jag inte bra på det heller. Jag är glad och tacksam för olles inlägg och gillar hans tidiga tankar om olika omgångar. Tyvärr kan inte olle hålla sig ifrån snacket om legolas, och det är upp till var och en av oss att inte läsa detta. Hellre det än att gå in på sharps och så finns inget alls om trav. Vi ska inte tvinga bort de som vill skriva fast det kommer sånt som vi retar upp oss på.
Du ser jag är kass på att formulera mig, men hoppas du/ni förstår vad jag menar.
Tack
Torstens (+100)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 05:21   #15

Dyngjohans avatar

Reg.datum: mar 2016
Sharp$: 773
Standard

Vart tog v86 snacket vägen??????

Jag tror Jaguar Hill ,Stronghold och Whoswho vinner....
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 07:01   #16

Standard

palla...tomtar
Gammal 2018-01-17, 08:58   #17

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 708
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Hade det varit så att P54 rymdes inom samma lopp som V86 så hade det väl varit en annan femma. Men nu är så inte fallet. Nu är det montélopp med som inte ryms inom V86-spelet. Men likförbannat så är det ytterst ointerssant vilken omsättning det är på P54 i denna tråd då det inte är P54 vi diskuterar utan V86.
Men herregud, varför är detta så viktigt för dig? Okej om tråden var jätteaktiv så visst, då hade det kanske blivit rörigt. Men nu är det så få inlägg att det blir löjligt att ha två olika trådar. Jag är för övrigt mycket intresserad av både v86 och p54, är man bara intresserad av ena är det väl bara att ignorera de inlägg man inte är intresserad av?
Spiritus (+1)
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 09:29   #18

Reg.datum: mar 2017
Sharp$: 384
Standard

Här kommer mina tidiga tankar
Avd
1: 1,5
2: 1,2,6,7,8
3: 1,4,5,8,11,14
4: 3,4,5,7
5: 5 Coffie U.N.G.
6: 3,7
7: 1,2,3,5,6,8,9,10
8: 5 Stronghold

2x5x6x4x1x2x8x1 = 3840 rader.
3840 x 1 x 0,25 kr = 960 kr.
Totalt: 960,00 kr.
Sinba1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 09:31   #19

Standard

Citat:
Hoppas att du slår ner stenhårt på varje inlägg som handlar om V4-loppen på lördagarna innan V75 också.
Gammal 2018-01-17, 11:11   #20
Banned

Standard

Börjar luta mig mer mot magnifik i första.
Gammal 2018-01-17, 11:13   #21

Shooters avatar

Sharp$: 37782
Standard

Såja, sitt ner i bänkarna. Mindre klagomål och mer travsnack tack! För att inte det här ska bli ännu ett meningslöst inlägg så kör jag på med tidiga tankar som mycket väl kan ändras under kvällen.

Skitsvårt på förhand. Vädret gör det extra knepigt, men redan innan man tar hänsyn till det så är loppen jäkligt luriga. Som alltid hänger det på att hitta spikar och sparlopp för att lösa ekvationen.

1) Magnifik Brodde går på alla underlag, har läget och ser svårslagen ut. Det är Lincoln Lawyer som (också enligt strecken) är värst emot. Kan tänka mig att spika Brodde. Rensare: Hagentoy och Navaronne.

2) Svårbedömt underlag för favoriten Perfect King. Hade annars varit ett spikbud. Är inte helt säker på benen och stallet tycker att spåret är dåligt. Nu är det ju voltstart, men jag vet inte hur snabb iväg han är.

3) Järvsöodin radade upp segrar i början av karriären, men på slutet har det blivit lite tuffare. Spårtrappa och därmed inget vidare utgångsläge. Kan dock visa sig starkast av de här, om han står på benen. M.H. Fantomet är intressant och Sort Gull draget i loppet.

4) Här har Sofie Aronson favoriten och förmodligen bästa hästen - Vichy Grif. Men även här är läget riktigt dåligt. Jag tror att hon kommer tas emot med varma servetter av invändiga ekipage. Men känns ändå så bra att hon kan vara ett spikförslag.

5) Coffie U.N.G. har blivit omgångens största favorit. Jag gillar ju den hästen stenhårt, men över 70 % är väldigt mycket. Jag tror dock att det kommer att sjunka en del ikväll. Vettig chans, men det finns ett par, tre hästar emot som kan skrälla. Kanske spik för mig.

6) Elway Am hoppade bort sig senast. Global Undecided är en fin häst med jobbigt spår. Jag gillar vad jag har sett av den. Antingen så spikar man Who's Who eller så tar man alla tre.

7) Jaguar Hill om spets och Weekend Fun med toppform och svårt läge. Många nöjer sig nog med de här eller väljer en av dem. Jag tycker att det finns skrällpotential i loppet om Jaguar nu inte får bestämma i lugn och ro. Det blir en kostnadsfråga för mig, hur jag löser detta.

8) Med tanke på att Dani Boko står längst bak så tycker jag inte att någon sticker ut egentligen. Typiskt garderingslopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 11:21   #22

Sharp$: 137
Standard

Citat:
Ramloppen brukar väl alltid diskuteras i tråden om v86 även innan legolas så förstår inte problemen. Vore väldigt ologiskt att samtliga lopp diskuterades i två olika trådar, skulle bli väldigt plottrigt.

OnT: Floh G i sista visade väldigt fin form i senaste starten och torskade verkligen med minimal marginal. Osäker på hur den klarar dagens förhållanden men gaddar man så ska den helt klart med.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 11:28   #23
Banned

Standard

Sätter man 8 rätt idag blir man belönad, även om flera favoriter vinner.
Gammal 2018-01-17, 11:42   #24
Banned

Standard

Har Jaguar Hill tidigare sprungit med jänkarvagn? Ska bli så eventuellt idag.
Gammal 2018-01-17, 12:10   #25

Standard

Citat:
Undrar detsamma. Verkar vara olika bud om det är första gången eller ej. Absurt att inte historik (och inrapportering av vagn för aktuellt lopp) finns lättillgängligt för alla.
Gammal 2018-01-17, 12:43   #26

Shooters avatar

Standard

https://www.aftonbladet.se/sportblad...lange-vi-vagar
Gammal 2018-01-17, 12:44   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Såja, sitt ner i bänkarna. Mindre klagomål och mer travsnack tack! För att inte det här ska bli ännu ett meningslöst inlägg så kör jag på med tidiga tankar som mycket väl kan ändras under kvällen.

Skitsvårt på förhand. Vädret gör det extra knepigt, men redan innan man tar hänsyn till det så är loppen jäkligt luriga. Som alltid hänger det på att hitta spikar och sparlopp för att lösa ekvationen.

1) Magnifik Brodde går på alla underlag, har läget och ser svårslagen ut. Det är Lincoln Lawyer som (också enligt strecken) är värst emot. Kan tänka mig att spika Brodde. Rensare: Hagentoy och Navaronne.

2) Svårbedömt underlag för favoriten Perfect King. Hade annars varit ett spikbud. Är inte helt säker på benen och stallet tycker att spåret är dåligt. Nu är det ju voltstart, men jag vet inte hur snabb iväg han är.

3) Järvsöodin radade upp segrar i början av karriären, men på slutet har det blivit lite tuffare. Spårtrappa och därmed inget vidare utgångsläge. Kan dock visa sig starkast av de här, om han står på benen. M.H. Fantomet är intressant och Sort Gull draget i loppet.

4) Här har Sofie Aronson favoriten och förmodligen bästa hästen - Vichy Grif. Men även här är läget riktigt dåligt. Jag tror att hon kommer tas emot med varma servetter av invändiga ekipage. Men känns ändå så bra att hon kan vara ett spikförslag.

5) Coffie U.N.G. har blivit omgångens största favorit. Jag gillar ju den hästen stenhårt, men över 70 % är väldigt mycket. Jag tror dock att det kommer att sjunka en del ikväll. Vettig chans, men det finns ett par, tre hästar emot som kan skrälla. Kanske spik för mig.

6) Elway Am hoppade bort sig senast. Global Undecided är en fin häst med jobbigt spår. Jag gillar vad jag har sett av den. Antingen så spikar man Who's Who eller så tar man alla tre.

7) Jaguar Hill om spets och Weekend Fun med toppform och svårt läge. Många nöjer sig nog med de här eller väljer en av dem. Jag tycker att det finns skrällpotential i loppet om Jaguar nu inte får bestämma i lugn och ro. Det blir en kostnadsfråga för mig, hur jag löser detta.

8) Med tanke på att Dani Boko står längst bak så tycker jag inte att någon sticker ut egentligen. Typiskt garderingslopp.
Med tanke på hur det gått i kallblodsloppen den här veckan (3 procentare i måndags på V64 och 4 procentare igår på lunchtravet) och vanskliga yttre förutsättningar är det väl helgardering närmast som krävs i det loppet för att vara hyfsat säker på att överleva. Det värsta som kan hända, som hände mig i måndags, är att ha typ 6 hästar men ändå inte ha med vinnaren. Eftersom alla jackpotpengar på V86 finns i åttarättspoolen är det väl väldigt liten chans att klara det loppet om man chansspikar. Då är det ju liksom kört tidigt om inte chansspikar vinner och alla chanser borta till att vara med och dela på alla miljoner.
Gammal 2018-01-17, 12:47   #28

Shooters avatar

Standard

Citat:
Med tanke på hur det gått i kallblodsloppen den här veckan (3 procentare i måndags på V64 och 4 procentare igår på lunchtravet) och vanskliga yttre förutsättningar är det väl helgardering närmast som krävs i det loppet för att vara hyfsat säker på att överleva. Det värsta som kan hända, som hände mig i måndags, är att ha typ 6 hästar men ändå inte ha med vinnaren. Eftersom alla jackpotpengar på V86 finns i åttarättspoolen är det väl väldigt liten chans att klara det loppet om man chansspikar. Då är det ju liksom kört tidigt om inte chansspikar vinner och alla chanser borta till att vara med och dela på alla miljoner.
Helgardering blir för dyrt, då jag behöver streck även i andra lopp. Så jag försöker nog hålla mig till knappt hälften av hästarna.
Gammal 2018-01-17, 13:50   #29

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1010
Standard

www.youtu.be/eUING7DCcBI

Börjes tankar till kvällen
Gammal 2018-01-17, 13:58   #30
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
www.youtu.be/eUING7DCcBI

Börjes tankar till kvällen
Hur lyckas du skriva in fel länk?
Gammal 2018-01-17, 14:04   #31

Standard

Lincoln Lawyer var väl en riktigt negativ nästa gångare. Som han såg ut över upploppet senast borde det väl vara vila.

Sedan om vad som skall avhandlas i är det väl enklas om alla lopp behandlas i samma tråd.
Gammal 2018-01-17, 14:07   #32

Standard

Citat:
Hur lyckas du skriva in fel länk?
Kopierade bara den som låg på Twitter.

http://www.youtube.com/watch?v=eUING...ature=youtu.be
Gammal 2018-01-17, 14:34   #33
Rob

Standard

Citat:
Helgardering blir för dyrt, då jag behöver streck även i andra lopp. Så jag försöker nog hålla mig till knappt hälften av hästarna.
Tycker det ser mer och mer upplagt ut för JO nu när han är nedstruken till spår 7. Kanske en tänkvärd spik iom att loppet riskerar att bli väldigt dyrt annars
Gammal 2018-01-17, 15:25   #34

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Tycker det ser mer och mer upplagt ut för JO nu när han är nedstruken till spår 7. Kanske en tänkvärd spik iom att loppet riskerar att bli väldigt dyrt annars
Ja, det kan bli så i.o.m. strykningen. Det gäller att den travar.
Gammal 2018-01-17, 15:42   #35
Rob

Standard

Travnet sitter på tidsmaskinen för kvällen...?

https://www.pixeltopic.com/image/wan...qyx/?size=full
Gammal 2018-01-17, 15:43   #36

Standard

Citat:
Travnet sitter på tidsmaskinen för kvällen...?

https://www.pixeltopic.com/image/wan...qyx/?size=full
Så där ser det ut varje vecka. Har klurat på varför, utan att komma på något.
Gammal 2018-01-17, 15:45   #37

johanls avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 696
Standard

Sommartid i inställningen
johanl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 16:07   #38

Shooters avatar

Standard

Där rök Showman Brodda.
Gammal 2018-01-17, 16:21   #39

Standard

Citat:
Läste intervju med Claes någonstans och enligt den är det första bike på Jaguaren
Gammal 2018-01-17, 16:32   #40

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Läste intervju med Claes någonstans och enligt den är det första bike på Jaguaren
Det står i travronden. Sen återstår det att se om spets är bra i kväll i snöovädret. Det finns som tur är många lopp att kolla gällande det på båda banorna innan V86 spelet för dom som ska gå in först på den spelformen.
Gammal 2018-01-17, 16:42   #41

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Travögats bästa spik i omgången är Järvsöodin
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 16:53   #42

Shooters avatar

Standard

Solvalla bör få till en rätt fin bana ikväll. Det har varit uppehåll hela dagen och med några minus på det så ...
Gammal 2018-01-17, 17:16   #43

Standard

Citat:
Det står i travronden. Sen återstår det att se om spets är bra i kväll i snöovädret. Det finns som tur är många lopp att kolla gällande det på båda banorna innan V86 spelet för dom som ska gå in först på den spelformen.
Just det, TR var det.
Får se hur innespåret är i ramloppen. Jaguar Hill tänkte jag gardera sen innan, men kan bli så att Magnifik Brodde garderas också. Robban är med och man vet aldrig hur han kommer att köra. Above All Ås skall med och LL i fall jag garderar.
Gammal 2018-01-17, 17:30   #44

Shooters avatar

Standard

Citat:
Just det, TR var det.
Får se hur innespåret är i ramloppen. Jaguar Hill tänkte jag gardera sen innan, men kan bli så att Magnifik Brodde garderas också. Robban är med och man vet aldrig hur han kommer att köra. Above All Ås skall med och LL i fall jag garderar.
Det står även på ATG:s sida.
Gammal 2018-01-17, 17:42   #45

Shooters avatar

Standard

Full snöstorm på Bergsåker. Det blir inte lätt för kuskarna att se något om det håller i sig.
Gammal 2018-01-17, 17:45   #46

Standard

Citat:
Full snöstorm på Bergsåker. Det blir inte lätt för kuskarna att se något om det håller i sig.
Är väl där de flesta hittat spikarna, bl a i första på spets och slut. Väldigt viktigt därför att kolla att det funkar med spets i kväll. Dom som gick på spetshästar på V75 annandag jul t ex lär inte ha vunnit många kronor.
Gammal 2018-01-17, 17:47   #47

Standard

Ser på premium nu på bilderna att det ser ok ut på Solvalla men bedrövligt på Bergsåker.
Gammal 2018-01-17, 17:49   #48

Shooters avatar

Standard

Det kan nog bli en och annan sen strykning. Hästar som inte kommer fram till banan eller som de inte vill starta i skitvädret.
Gammal 2018-01-17, 17:50   #49

Shooters avatar

Standard

Man vill ju gärna ha en överbetald åtta idag, men hur man ska göra med spikarna återstår att se.
Gammal 2018-01-17, 17:56   #50
Banned

Standard

In o köp andel grabbar o flickor 50kr endast, spelvärde
Rank

Sök på atg tillsammans:
trancemagic-sharps
Gammal 2018-01-17, 18:03   #51

Standard

Inget ljud på atg live. Skönt att slippa höra Robin men trist att inte höra Stefan Hultman.
Gammal 2018-01-17, 18:06   #52

Fagerdahlens avatar

Standard

Haha närvarande procentsatsen på Coffie UNG hos Legolas "97.13%"
joppe59 (+1)
Gammal 2018-01-17, 18:11   #53

Standard

Ser inte ut att vara några problem med banan på Bergsåker. Det är vinterbana. Men på Solvalla är det inte fruset och kan den snö som kommit ställa till det. Spännande att höra om någon klagar på att det är löst och svårt att fäste.
Gammal 2018-01-17, 18:12   #54

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Haha närvarande procentsatsen på Coffie UNG hos Legolas "97.13%"
Dock ingen jätte omsättning. Runt 2000 kr.

Betaltjänsterna sågar den . Spelvärde t ex har 3 procentaren (på V86) Daddys First som vinnare och rankar bara storfavoriten som fyra.
Gammal 2018-01-17, 18:15   #55

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
Ser inte ut att vara några problem med banan på Bergsåker. Det är vinterbana. Men på Solvalla är det inte fruset och kan den snö som kommit ställa till det. Spännande att höra om någon klagar på att det är löst och svårt att fäste.
Ser ju ut som i Boden typ men är väl ingen spolad isbana på Bergsåker så vill nog se det innan jag tror på det.
Gammal 2018-01-17, 18:25   #56

Shooters avatar

Standard

Det har definitivt inte slutat snöa på Bergsåker! Ser lite blandat ut på olika bilder.

Senast redigerad av Shooter den 2018-01-17 klockan 18:27.
Gammal 2018-01-17, 18:28   #57

Fagerdahlens avatar

Standard

Citat:
Dock ingen jätte omsättning. Runt 2000 kr.

Betaltjänsterna sågar den . Spelvärde t ex har 3 procentaren (på V86) Daddys First som vinnare och rankar bara storfavoriten som fyra.
Jag helgarderar Coffie.
Tenderar ju att skrälla när vädret är risigt

En P54:a för 120 KR

P54-1 7 DOCTOR DOXEY ZENZ
P54-2 1, 3, 4, 5
P54-3 8 JÄRVSÖODIN
P54-4 ALL
P54-5 1 JAGUAR HILL

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2018-01-17 klockan 18:31.
Gammal 2018-01-17, 18:31   #58

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

https://app.jokersystemet.se/share/QMGRQKYvp3TA

Troliga spiken:
8 Järvsöodin som visade lovande takter som tre- och fyraåring och nu ska ta upp kampen mot äldre hästar. Det brukar vara tufft i de första starterna, men det här loppet håller ingen högre klass och Järvsöodin duger nog bra om han är i toppform. Senast blev han störd efter sitt uppehåll och fick aldrig chansen då (glöm) Jan Olov låter mycket uppåt och kör olov offensivt efter några 100 metrar sitter ekipaget i ledningen och då är det inte många hästar i detta fältet som har mod att göra jobbet. Bra chans och 40% är okej....

Roliga spiken:
5 Coys Rain som jag tror tar ledningen och Uffe släpper sällan täten, blir inte öppningen för tuff har han goda möjligheter att leda loppet runt om. 7% är ett fynd och chanserna är bättre än så...

Favorit i fara? jag tänker på omgångens största favorit om Coffie inte kommer till spets är han sårbar, borta en tid, vaccinerad, ingen toppform känns lite väl stor favorit. Speldraget är bl.a Daddys First som var mycket förbättrad senast, vann enkelt trots 3espår sista varvet, motståndet är likvärdigt ikväll och enbart 3%. Passa även Benji Dana som är kraftigt på gång och trivs extra bra på vintern. Tränaren är positiv på uppgiften, avslutar sannolikt vasst ikväll.

Dragen:
Figaru i avd2 åker ända från malmö i angeläget äreende...

From the mine var tvåa på v75 senast, bäst i ledningen och är snabb ut och inte lätt att passera. 3% Ove trodde på bra segerchans med Favorite boko...

Un Dernier Rire kliver ner rejält i klass i avd8 och hittar Erik bara en vettig position bör han vinna detta på ren klass!

Faktorer som får en att fundera.:
Magnifik har gått med bike 6 gånger det har get: 2 andra platser och en tredje plats kan det vara tilllfälligheter? Under vintern har det blivit 4 segrar av 6 och 2 stycken 3e platser..

Dammsugarna:
Janne Sisu har sätt fin ut på slutet i tuffa gäng, öppnar bra och får troligen ryggen på nr 1 men lucka och klaff är 0,6% riktigt bra....

Flo G har inte alltid travet med sig men de dagar han har det har han få övermän, riktigt fin kapacitet och flyter det bara för honom är han med på linjen... 2%

God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2018-01-17 klockan 18:35.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 18:34   #59

Standard

Svårt att dra slutsatser efter lopp 1 som var ett nollopp. Men storfavoriten galopp i spets, och den som sen kördes där chanslös mot loppets näst minst spelade häst. Svårt att tro att inte banan kommer ställa till problem för många hästar där om det fortsätter snöa hela kvällen.
Gammal 2018-01-17, 18:40   #60
lou

lous avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 255
Standard

Väldigt intressant att coffie ung ligger på 70% när det finns risk för dödens då två invändigt tänker hålla ledning om de kommer dit. Dessutom tung bana vad det vekar.
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 18:43   #61

Standard

Börje Andersson hade genomgång av V5 precis i sändningen från Bergsåker. Han pratade om löst innerspår och is längre ut i banan.
Gammal 2018-01-17, 18:55   #62

Standard

Såg ut som att det är löst på innespår olle, eller??
Gammal 2018-01-17, 19:02   #63

Standard

Citat:
Såg ut som att det är löst på innespår olle, eller??
Omöjligt att se i princip. Man får lyssna. Kommer väl en hel del intervjuer efter värmningarna. Men såg inte ut som en fördel att gå där i lopp 2 heller.
Gammal 2018-01-17, 19:08   #64

Shooters avatar

Standard

Magnifik Brodde struken och då är ju en spik given.
Gammal 2018-01-17, 19:09   #65

Shooters avatar

Standard

Två strykningar i kallblodsloppet innanför Järvsöodin så han står betydligt bättre till nu.
Gammal 2018-01-17, 19:09   #66

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Dunderfavoriten i första Magnifik Brodde struken. Kan man spika Lincoln?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 19:09   #67

Standard

Jag kommer att spika på Valla ikväll pga Bergsåkers bana. Tycker det är ingen fördel och gå på innespår. Känns som (när man kollat på lopp 2) att Pers häst tappade fart när den kom till ledning.
Gammal 2018-01-17, 19:13   #68

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1517
Standard

Hamnar Magnifik Broddes streck på Lincoln lawyer om man inte satte ut någon reserv?
ricrok är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 19:14   #69
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ricrok Visa inlägg
Hamnar Magnifik Broddes streck på Lincoln lawyer om man inte satte ut någon reserv?
Ja, Lincoln sen Hagentoy.

Gammal 2018-01-17, 19:14   #70
777

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 277
Standard

Föll mig in att skulle spela V86. Brukar inte göra det men tråkigt väder och inget att göra...

Men tamme sjutton, ATG var väldigt på tårna och försökte stoppa mitt spel till varje pris? Krånglade så in i h-e med allt. Lyckades till slut. Undrar om dom trodde att min 16 kronors-rad skulle spräcka deras budget

V86
Inlämnat: 2018-01-17, 19:07
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-01-17
Start: 20:30
Kostnad: 16,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4 (5, 3)
2: 2, 6, 7, 8 (1, 9)
3: 8 Järvsöodin (11, 5)
4: 1, 7 (4, 5)
5: 5 Coffie U.N.G. (3, 1)
6: 3 Who's Who (7, 5)
7: 10 Weekend Fun (1, 2)
8: 1, 5, 8, 12 (9, 4)

2x4x1x2x1x1x1x4 = 64 rader.
64 x 1 x 0,25 kr = 16,00 kr.
Totalt: 16,00 kr.
Rättningskod: DKB STJ HLS
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 19:15   #71
Rob

Standard

Syns ju inte direkt i programmet men Lincoln lär väl få 70-80% av strecken nu med tanke på turordningen o reserver...
Gammal 2018-01-17, 19:15   #72

Standard

Citat:
Ja. Den kommer bli gigantisk favorit nu. Mycket större än vad procenten kommer visa då alla som spikat 1 redan utan reserv får in den.
Gammal 2018-01-17, 19:15   #73

Standard

Så då blir alltså lincoln lawyer streckad på ungefär 80%...?
Gammal 2018-01-17, 19:16   #74

Shooters avatar

Standard

Mina spikar kommer att bli på Bergsåker banan till trots. Det är nog bästa sättet att få åtta rätt idag.
Gammal 2018-01-17, 19:17   #75

Standard

Favorite Boko också struken...
Gammal 2018-01-17, 19:20   #76
Rob

Standard

10 Weekend Fun - ska helst köras i ryggar då nästa start blir på V75
Gammal 2018-01-17, 19:21   #77

Standard

De sitter fast bakom en olycka på e4 vägen har varit avstängd sedan 16.30
Gammal 2018-01-17, 19:27   #78

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Fullständigt iskallt med strykning på magnifik. Lincoln har ju störstchans att vinna nu, men blir samtidigt groteskt sjukt överspelad. Nästa tjänstefel att inte gardera på det värde som finns bakom!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 19:37   #79

Standard

Dom har problem med ryttarinnor i P54-1 . Att en brud som kört in 20 tkr i sin karriär ersätter Susanne H Osterlind på Lord Photo känns väl så långt ifrån likvärdig ryttarinna man kan komma om nu samma regler gäller där som i travlopp.
Gammal 2018-01-17, 19:40   #80

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Strykningen i första förändrar hela omgången.
Håller med Espo, tjänstefel om man inte garderar första nu.

Lincoln blir groteskt stor favorit nu.
Blir nog släppt till ledning och alla radar upp sig på innerspår. De som ligger 2:a och 3:a får en hemskt fin resa. Det är inte så lätt att skaka av sig motståndet i små fält, och att agera hare när det kanske är missgynnat att leda idag öppnar upp loppet anser jag.

Jag streckar 4 hästar: 3,4,5 & 6
Major (+15)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 19:41   #81
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3407
Standard

Citat:
Så då blir alltså lincoln lawyer streckad på ungefär 80%...?
Nej det tror jag inte, det var nog en hel del system som hade båda 1 och 5
så Hagentoy kommer nog att vara överspelad. Men ingen vet säkert pga ATG:s dåliga datasystem!
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 19:42   #82

Shooters avatar

Standard

Jag kommer inte att göra det svårare för mig än det är ändå med V86, så Lincoln blir definitivt spik. Det är inte lätt att få åtta rätt och jag är jävligt sugen på jackpoten.
mackpeter (+2)
Gammal 2018-01-17, 19:44   #83

Standard

Favoriterna på V5an faller på löpande band på Bergsåker. Frågan är om det blir samma på V86. 3 procentare vann lätt avd 3 och många betrodda underpresterade på banan.
Gammal 2018-01-17, 19:46   #84

Standard

Citat:
Jag kommer inte att göra det svårare för mig än det är ändå med V86, så Lincoln blir definitivt spik. Det är inte lätt att få åtta rätt och jag är jävligt sugen på jackpoten.
Jag med. Köpte in mig på expressens system på 60 000 rader när jag såg att Stefan Jönsson på travnet skulle göra det. Får dock dela miljonerna med 299 andra andelsköpare.
Gammal 2018-01-17, 19:46   #85

Shooters avatar

Standard

Citat:
Favoriterna på V5an faller på löpande band på Bergsåker. Frågan är om det blir samma på V86. 3 procentare vann lätt avd 3 och många betrodda underpresterade på banan.
Det är skillnad på klass på de loppen och de inom V86 också.
Gammal 2018-01-17, 19:48   #86

Standard

Citat:
Håller helt med. Värsta jag vet är att ha garderat en dunderfavorit, som vinner. Man behöver ha råd att gardera andra. Det blir bra utdelning med dubbeljackpot.
Gammal 2018-01-17, 20:00   #87
lou

lous avatar

Standard

Fan jag slänger ändå upp detta så får vi se om någon är på! Tråkig spik på lincon mW. Vet ej hur den ska förlora...

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...4-c18c719e530e
Henkezan (+5), znipstern (+1)
Gammal 2018-01-17, 20:08   #88
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Vichy Grif struken också

Gammal 2018-01-17, 20:12   #89

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Vichy Grif struken också
Då blir Villarica groteskt överspelad där. Om jag såg rätt var den knapp andrahandare. Men kanske inte så många spikat där och då blir det andra som får spelen på den.

Pajasomgång när den ena nyckelhästen efter den andra stryks så sent.
Gammal 2018-01-17, 20:16   #90

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lou Visa inlägg
Fan jag slänger ändå upp detta så får vi se om någon är på! Tråkig spik på lincon mW. Vet ej hur den ska förlora...

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...4-c18c719e530e
Inte för att jag är nån stor fan av Advokaten men jag tar en andel i brist på egna idéer.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 20:26   #91

Standard

Även en favoritrad kan med dubbeljackpot ge lite deg. Knepig omgång med alla sena strykningar av favoriter.

V86
Inlämnat: 2018-01-17, 20:22
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-01-17
Kostnad: 324,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Lincoln Lawyer (4, 3)
2: 7 Perfect King (8, 2)
3: 4, 5, 8, 11 (14, 7)
4: 4, 5, 6 (3, 2)
5: 1, 3, 5 (6, 7)
6: 3, 5, 7 (2, 4)
7: 1, 2, 10 (9, 5)
8: 1, 5, 9, 12 (4, 6)

1x1x4x3x3x3x3x4 = 1296 rader.
1296 x 1 x 0,25 kr = 324,00 kr.
Totalt: 324,00 kr.
Gammal 2018-01-17, 20:33   #92

Standard

Jisses vilken usel storfavorit i avd 1. Gillade nog inte banan.
Gammal 2018-01-17, 20:33   #93

Shooters avatar

Standard

Något måste vara fel med Lincoln. Sjuk?
Gammal 2018-01-17, 20:34   #94

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 4979
Standard

Citat:
Jisses vilken usel storfavorit i avd 1. Gillade nog inte banan.
Efter strykningen var det nog historiens sämsta värde på en häst, man fick göra om systemet totalt. Snacka om stressigt med de sena strykningarna.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 20:34   #95

Standard

Grattis till er som garderade dunderfavoriten i första.
Gammal 2018-01-17, 20:36   #96

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Efter strykningen var det nog historiens sämsta värde på en häst, man fick göra om systemet totalt. Snacka om stressigt med de sena strykningarna.
Det syns på värdet efter första att den var mycket större än procenten visar.
Gammal 2018-01-17, 20:37   #97

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4336
Standard

Citat:
Något måste vara fel med Lincoln. Sjuk?
Tar på mig allt. Hade spik på Lincoln redan innan strykning av 1... Borde naturligtvis ha varnat om det
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 20:38   #98
Banned

Standard

V86
trancemagic-sharps andelsspel
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-01-17
Kostnad: 432,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Magnifik Brodde (3, 5)
2: 6, 7, 12 (8, 1)
3: 4, 8, 14 (5, 3)
4: 2, 5, 6, 7 (4, 3)
5: 5, 6, 7 (1, 3)
6: 7 Global Undecided (3, 2)
7: 1, 5, 6, 10 (2, 3)
8: 4, 5, 9, 10 (12, 1)

1x3x3x4x3x1x4x4 = 1728 rader.
1728 x 1 x 0,25 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Gammal 2018-01-17, 20:39   #99

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Grattis till er som garderade dunderfavoriten i första.
Jag höll på att säga: det gjorde ju alla som ser till spelvärde och statistik. Sen ser jag att Statistik-Jens av alla människor spikade Lincoln...! Han som propagerar mest för att man aldrig kan spela andrahandaren efter att favoriten blir struken.
Gammal 2018-01-17, 20:40   #100

Fagerdahlens avatar

Standard

Jag hade ju Above all ås på min P54a men sprack i första på monté... Varför tar dom med ett jävla montélopp på P54:an när det finns fler lopp från V86an att välja mellan?
Någon som vet?
Gammal 2018-01-17, 20:40   #101
lou

lous avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Inte för att jag är nån stor fan av Advokaten men jag tar en andel i brist på egna idéer.
Åkte på alla 5 systemen. Tyckte inte ens den såg speciellt bra ut i senaste starten men motståndet var ju inte direkt avskräckande. Den var ju ändå ENORMT dålig. Hade spik på Magnifik överallt innan sen ströks så det blev lite extra jobbigt...

Senast redigerad av lou den 2018-01-17 klockan 20:45.
Gammal 2018-01-17, 20:42   #102

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Jag hade ju Above all ås på min P54a men sprack i första på monté... Varför tar dom med ett jävla montélopp på P54:an när det finns fler lopp från V86an att välja mellan?
Någon som vet?
Därför att P54an körs på en bana. Då är det bara 4 lopp inom V86 ramen. Naturligt då att loppet innan kommer med.
Gammal 2018-01-17, 20:46   #103

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Kan inte Stefan Hultman ta över hela studion ? Om han säger samma sak 2 ggr gör det mig inget om det är för utfyllnad av program tid.

Det är bedrövligt tråkigt med övriga kommentatorer
Gammal 2018-01-17, 20:49   #104

Shooters avatar

Standard

Fint med Largo i alla fall.
Gammal 2018-01-17, 20:49   #105
Banned

Standard

Vann 12 eller?

V86
trancemagic-sharps andelsspel
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-01-17
Kostnad: 432,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Magnifik Brodde (3, 5)
2: 6, 7, 12 (8, 1)
3: 4, 8, 14 (5, 3)
4: 2, 5, 6, 7 (4, 3)
5: 5, 6, 7 (1, 3)
6: 7 Global Undecided (3, 2)
7: 1, 5, 6, 10 (2, 3)
8: 4, 5, 9, 10 (12, 1)

1x3x3x4x3x1x4x4 = 1728 rader.
1728 x 1 x 0,25 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Gammal 2018-01-17, 20:49   #106

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 519
Standard

Tråkigt att Goop och Desefinado blir instängda med rubbet sparat..
Coenic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 20:50   #107

Shooters avatar

Standard

Citat:
Vann 12 eller?
Japp!
Gammal 2018-01-17, 20:50   #108
Banned

Standard

Bra fanns med på 3 hästar
Gammal 2018-01-17, 20:51   #109

Standard

Då var man borta på V86. Stefan Jönsson hade inte med Largo på 6 streck på expressens andelssystem . Tur det bara kostade 50 kr för en andel.
Gammal 2018-01-17, 20:52   #110
Rob

Standard

Någon mer än mig som har problem med live streamen? Laggar sönder
Gammal 2018-01-17, 20:54   #111

Standard

Citat:

Samma för mig :-(

Funkade lite bättre när jag testade Solvallas sändning
Gammal 2018-01-17, 20:56   #112

Fagerdahlens avatar

Standard

Citat:
Därför att P54an körs på en bana. Då är det bara 4 lopp inom V86 ramen. Naturligt då att loppet innan kommer med.
Aha jag hajar, tack för det Olle
Gammal 2018-01-17, 20:57   #113

Shooters avatar

Standard

Inga direkta skrällar på Bergsåkers V86:a efter två lopp.
Gammal 2018-01-17, 20:57   #114
lou

lous avatar

Standard

Citat:
Då var man borta på V86. Stefan Jönsson hade inte med Largo på 6 streck på expressens andelssystem . Tur det bara kostade 50 kr för en andel.
Hade inte jag heller, fast på 5. Var bra information på många andra som satt och söv. Tornado Jet får ju luckan med går inte ens ut, men det kan man väl inte räkna med när Dennis kör kanske... Tufft just nu, stolpe ut överallt. IGEN. Hade helgarderat på ett annat system men vad gör det när man åker på advokaten som znipstern säger? Hade väl varit roligare med Illinois dock!

Senast redigerad av lou den 2018-01-17 klockan 21:02.
Gammal 2018-01-17, 20:57   #115

Fagerdahlens avatar

Standard

Citat:
Citerar från Travögat
"
Ett skrälldrag som jag vill varna lite för är 12 Largo. Han visade 06,5 mellan 700 och 400 kvar i fjärdespår senast men höll ändå farten starkt över upploppet. Läget är lite lurigt men streckprocenten är mycket tilltalande och därmed även spelvärd!"
Gammal 2018-01-17, 20:57   #116

Majors avatar

Standard

Citat:
Laggar ordentligt till o från
Gammal 2018-01-17, 20:59   #117

Shooters avatar

Standard

Jag förstår inte varför de slarvar så jävligt med intervjuerna när stora favoriter torskar. Jag vill veta vad Sjöström har att säga om Lincoln.
Gammal 2018-01-17, 21:00   #118

Standard

Citat:
Ja. Började för en stund sedan. Men inte lönt att ringa atg. Dom kommer säga att felet ligger hos oss.
Major (+1)
Gammal 2018-01-17, 21:03   #119

Majors avatar

Standard

VINNARE
Inlämnat: 2018-01-17, 21:02

Med favoriten struken så vinner Jorma detta !

Solvalla Lopp 8
Onsdag 2018-01-17
Start: 21:03
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

2 Lovely Star

1 x 400,00 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Rättningskod: KFL VTJ CBW
Gammal 2018-01-17, 21:04   #120

Standard

Mitt system är i händerna på Olsson och Widell nu. Kul att se att Widell inte får plats i sitt spår bakom bilen i starten och de låter den gå?
Gammal 2018-01-17, 21:08   #121

Shooters avatar

Standard

Nu tar väl Kim sin andra seger för dagen.
Gammal 2018-01-17, 21:14   #122

Standard

Citat:
Nu tar väl Kim sin andra seger för dagen.
Lirar favoritkomberna på pick2. Cofie U..n.g. Mot Jaguar Hill och Weekend Fun x 150 kr. Enda spelet i kväll troligen.
Gammal 2018-01-17, 21:18   #123

Shooters avatar

Standard

Det blev för tufft att gå så tidigt på banan, men hon blev ju tvungen när de stötte bakifrån.
Gammal 2018-01-17, 21:18   #124

Standard

Citat:
Lirar favoritkomberna på pick2. Cofie U..n.g. Mot Jaguar Hill och Weekend Fun x 150 kr. Enda spelet i kväll troligen.
Skit. Favoriten såg inte bra ut på dagens bana.
Gammal 2018-01-17, 21:18   #125

Manprinsens avatar

Sharp$: 2273
Standard

Synd att Henrik Svensson är så obegåvad som kusk.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 21:21   #126
lou

lous avatar

Standard

Utanför ramen var den väl inte? Hade den som andrahäst
Gammal 2018-01-17, 21:21   #127
Banned

Standard

För 8 rätt

7
1,5,6,10
4,5,9,10
Gammal 2018-01-17, 21:22   #128

Reg.datum: jan 2018
Sharp$: 402
Standard

Ingen lycka.
Lycka till trance error

Senast redigerad av HenrikTsson den 2018-01-17 klockan 21:25.
HenrikTsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 21:23   #129

Shooters avatar

Standard

Jag slänger in en rak DD: 10-12 och kopplar ner för idag.
Gammal 2018-01-17, 21:30   #130

Majors avatar

Standard

Citat:
För 8 rätt

7
1,5,6,10
4,5,9,10
Nu jobbar vi in denna !!!
Gammal 2018-01-17, 21:32   #131

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 519
Standard

Citat:
För 8 rätt

7
1,5,6,10
4,5,9,10
Lycka till & snyggt spelat!
Coenic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 21:34   #132

Standard

Citat:
För 8 rätt

7
1,5,6,10
4,5,9,10
Lycka till trance
Gammal 2018-01-17, 21:34   #133

Standard

Lycka till Trance_Error

Sitter själv med

1,2,3,9,10,11

4,5,6,8,9,10

För 1x7 rätt
Gammal 2018-01-17, 21:36   #134

Standard

Vi får jobba in avslutningen 3-10 så blir bägge nöjda
Gammal 2018-01-17, 21:36   #135

Fagerdahlens avatar

Standard

Om Jaguar Hill sitter får jag 4 rätt på Legolas - tror ni det kan bli lite pengar på det?
Gammal 2018-01-17, 21:39   #136

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Grymma pengar Trance nu jobbar vi in detta GOOOO! GOOOO!
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 21:46   #137

Sharp$: 3255
Standard

1 GRAVITY FALLS 193 829 KR
2 ENGE LINCOLN *
3 INCEPTION *
4 VIDIVICI C.C. 153 937 KR
5 STRONGHOLD 102 314 KR
6 SPOT BI *
7 KABANOSS *
8 UN DERNIER RIRE *
9 VOLOCITY DE VIE 62 113 KR
10 FLOH G. 122 803 KR
11 DON'T LOOK DOWN *
12 DANI BOKO 124 499 KR
Gammal 2018-01-17, 21:46   #138

Standard

Nu laggar atg live så mycket att man snart slår över till TV12. Hade gjort det redan om inte Hultman varit i liven. I morgon kväll finns tyvärr inte det alternativet.
Gammal 2018-01-17, 21:47   #139

Reg.datum: maj 2016
Sharp$: 580
Standard

Kämpa Trance!
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 21:50   #140

Standard

Citat:

{O_o}
Gammal 2018-01-17, 21:51   #141
777

Standard

Citat:
För 8 rätt

7
1,5,6,10
4,5,9,10
SPÄNNANDE när någon här inne har chans på BRA pengar! LYCKA TILL!
Gammal 2018-01-17, 21:51   #142

Standard

Trance_error och Basse - vi håller tummarna för att inte 1 och 12 vinner.

Kom igen nu
Gammal 2018-01-17, 21:54   #143

Sharp$: 3255
Standard

Grattis trance
Gammal 2018-01-17, 21:55   #144

Sharp$: 3844
Standard

Citat:
För 8 rätt

7
1,5,6,10
4,5,9,10
Grattis mannen
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 21:55   #145

Majors avatar

Standard

Snyggt Spelat Trance !!
Stort Grattis till 8 rätt !!
Hoppas nu att det ger bra på 7 och 6 rätt också !!
Gammal 2018-01-17, 21:55   #146

Standard

Grattis Trance_Error

Snyggt system
Gammal 2018-01-17, 21:56   #147

Standard

Riktigt bra skrik på Volocity. GRATTIS Trance_error till 8 rätt och Basse till sjuan

Senast redigerad av mackpeter den 2018-01-17 klockan 21:59.
Gammal 2018-01-17, 22:02   #148

Standard

Grattis. Nyckeln var att gardera de tyngsta favoriterna på Bergsåker. Var i övrigt inga direkta skrällar. Grym utdelning när man hamnar rätt. Gratulerar bara Trance. Övertygad om att Basse inte är nöjd med 7 rätt med tanke på vilka vinster han brukar dra in.
Gammal 2018-01-17, 22:03   #149

Standard

Ingen utdelning på P54 idag. Klarade inte legolas system ny onsdagsbana?
Gammal 2018-01-17, 22:05   #150

Standard

Grattis trance
Gammal 2018-01-17, 22:10   #151
lou

lous avatar

Standard

Grattis trance! Snyggt att du sätter den med garderingar i sista loppen! Valde själv fel spik idag och stannar på 7 rätt på 4 system
Gammal 2018-01-17, 22:17   #152

Reg.datum: mar 2017
Sharp$: 384
Standard

Grattis Trance
Sinba1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 22:18   #153

Standard

Fortsätter klaga på jänkarvagnsinfon. Jag hade i alla fall inte läst något i Nurmosintetvjuerna om att Volocity De Vie skulle gå med bike (bara vanlig vagn tidigare i det jag kan se på travfakta). Widman uppmärksammade det i värmningen men varför ska det vara så jäkla svårt för atg/ST att förstå att spelarna vill ha mycket bättre och tydligare info kring detta när det uppenbarligen väldigt ofta förbättrar hästarnas prestationer radikalt. Vänta bara till våren när betydligt fler hästar ska maxas i balanser. Då kommer spelarna bli blåsta på denna info ännu oftare.
Gammal 2018-01-17, 22:33   #154

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1502
Standard

HPT tyckte att rätt rad skulle ge 179.329 kr.
62.113 kr var i så fall väldigt dåligt betalt.

Brukar kolla utdelningen på V75 och så här stor skillnad kan jag inte minnas.
kalksten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 22:37   #155

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kalksten Visa inlägg

Verkar av vinstlistan att döma som om många flerbongar satt. De 10 största vinsterna mellan 293 000 och över 1,3 miljoner. Alla de 10 största via atg.se. Stora tillsammans system?
Gammal 2018-01-17, 22:42   #156

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Citat:

var ju många betrodda som ströks , då brukar inte utdelningen stämma nå vidare
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 22:48   #157

Standard

Citat:
Verkar av vinstlistan att döma som om många flerbongar satt. De 10 största vinsterna mellan 293 000 och över 1,3 miljoner. Alla de 10 största via atg.se. Stora tillsammans system?
Spelvärde på ATG tillsammans lämnade in 7 system och alla hade 8 rätt.
Varje system lämnas in många gånger...

Vet inte deras rank men antar att den var bra. Många ryggar ju deras drag så vi kan nog skylla Spelvärde för den låga utdelningen.
SO (+1)
Gammal 2018-01-17, 22:55   #158

Standard

Citat:
Spelvärde på ATG tillsammans lämnade in 7 system och alla hade 8 rätt.
Varje system lämnas in många gånger...

Vet inte deras rank men antar att den var bra. Många ryggar ju deras drag så vi kan nog skylla Spelvärde för den låga utdelningen.
Dom hade Sir Henry P Hill som omgångens bästa spik har jag för mig i tipsen de sålde. Den vann inte. Men sen har dom väl andelsspel i olika former och konstruktioner också. Dom brukar vara ute på twitter och skryta snabbt när något av deras tips sitter. Inte sett något sådant i kväll.
Gammal 2018-01-17, 23:09   #159
Banned

Standard

Tack alla, synd med 2 favoriter i dem sista avdelningarna.

8 rätt: 1 x 62 113 kr Vinst!
7 rätt: 15 x 360 kr Vinst!
6 rätt: 93 x 46 kr Vinst!
Gorgonzolastank (+10), bokis29 (+5), lenninen (+10)

Senast redigerad av trance_error den 2018-01-17 klockan 23:11.
Gammal 2018-01-17, 23:21   #160

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
var ju många betrodda som ströks , då brukar inte utdelningen stämma nå vidare
De flesta strecken hamnar ju på favoriten och då blir den större än vad som syns i strecklistan. Men det vann ju inga favoriter i loppen där betrodda ströks.

Visst en del kan ha fått in rätt vinnare tack vare att man skrivit ut reserver men ändå väldigt stor skillnad tycker jag.
Gammal 2018-01-18, 01:22   #161
777

Standard

Citat:

GRATTIS!!!
Gammal 2018-01-18, 11:01   #162
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:

Grattis Trance!!

Gammal 2018-01-18, 11:36   #163

Shooters avatar

Standard

Citat:

Grattis! Helt okej vinst.
Gammal 2018-01-18, 12:12   #164

Sharp$: 964
Standard

Citat:
De flesta strecken hamnar ju på favoriten och då blir den större än vad som syns i strecklistan. Men det vann ju inga favoriter i loppen där betrodda ströks.

Visst en del kan ha fått in rätt vinnare tack vare att man skrivit ut reserver men ändå väldigt stor skillnad tycker jag.
Nja. De flesta har resan med favoriten. Så det är oftast andra hästar som går in.

När en favorit ( som var mångas spikval ) stryks däremot blir 2ahandaren och viss mån 3ehandaren monumentalt överstreckade.

Att utdelningsberäkningarna ( oavsett vilka som vinner ) stämmer sämre ( som ante30 korrekt påpekar ) beror på att vi helt enkelt inte vet var de strukna hästarnas streck landar. Modellen som inte är exakt till att börja med blir alltså ännu mer osäker.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td