Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-20, 14:30   #76
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8952
Standard

Åke L säger väl att Athos Race är hans bästa chans i omgången.
Jag böjer mig för Herr Guldtand och spikar (så nu kommer Tentacles vinna, bara så ni vet). I övrigt - spik på Indoor och Southwind.
Ryan Kronos var första hästen som blänkte till i startlistorna, så den glöms inte.
Är nog lite mer tveksam till Art Kjarvald. Tycker den är lite ojämn.
På skrällsidan - Cupido? Viktoria Swing? Forecast?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 14:40   #77

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Flash Di Quattro stor favorit i P54-2. Det är svårt att köpa. Läste att stallet haft stora sjukdomsproblem och är segerlösa 2018 efter 22 starter. Dessutom säger man i guidenintervjun att hästen är väldigt missgynnad av att tävla med brodd.
Bangubben på liven spikade My Dream Art där, samt favoriten i montén.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 14:43   #78

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Blir inget spel idag, inte tid att läsa på den här veckan. Efter 10 minuter med startlistorna ser det ändå ganska lätt ut. Klart spikvärde på Mofaksan, bättre uppgift än så här får man leta efter. Och Southwind Feji given att gå emot, spår 12 och helt ostreckat bakom.

3,5
2,4,5,6,7,8,9,10
2,3,4,6,7
3
4,5,9,10,11,12
2,3
2

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 14:43   #79

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58077
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Bangubben på liven spikade My Dream Art där, samt favoriten i montén.
Inte läst på monteloppet, och hittar ingen med första bike i provstarterna så ligger lågt med liren där.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 14:48   #80

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
doob´s tankar om omgången!

Avd.1
4 M.T.Insider tar spets och hotar att köra där men jag tror man släpper... Först fram är 5 Island Life eller 1 Abano H. även om Spangenberg inte är världens mest vakna kusk. Ett scenario är att han klipper benen på en och det i sin tur drar med sig andra i iver över att komma ut i andraspår direkt... 3 Nakoda Goj finner vi någonstans i främre träffen och är nog förstahäst men sårbar om den får dödens. 2 Fashion Diva har en clown i sulkyn men har dokumenterad toppform och bra spurt! 7% finns det fortfarande värde i om det inte är för långt fram sista 500...

Avd.2
Låser nog på tre häst! Klar förstahäst och spikbud för den djärve är 6 Valborg Marje! Den som spikar får blund och hålla tummarna! Hästen har otroligt lätt för att gå över i passgång och även om spåret är ett önskespår från tränaren och det är spetsgaranti har hästen ofta gått i passgång när den skall accelerera från liknande lägen och sist blev det även passgång till slut... Spets och trav hela vägen så vinner den och 15% är helt ok! OM den tappar trav så vill jag ha med 9 Divine som har toppform och utmanar med Adielsson i sulkyn! Det stora draget och värdet är annars 8 Athos Race som Åke vill få ut i andraspår och mosa med! Såg fin ut sist och Åkes Athos-hästar lyser form inför vintern! PASS UPP! 6% ÄR ETT SKÄMT!!

Avd.3
6 Anna Mix ska normalt springa i kringlor kring dom här men skor på och slowstart till 46% gör att jag garderar! 3 Mind Your Face har läge för spets och skall då köras där. Har startats igång och har hårdhet så den kan vinna! Tar även med 4 Indoor Voices som såg ut som en miljard som fastlåst sist. Rätt lopp på rulle så speedar den förbi! Låst på tre...

Avd.4
Galet öppet lopp som kan behöva helgarderas. Jag tar bort en handfull. 3 Mofaksan "har inte toppform" säger man men spets övertas, och som Olle sa kuskbyte tyder på annat! Men siktar på vinst! 1 Alfie är fin och får smygloppet här och kan speeda. Örjan upp på kapabla 2 Uggla I Mossen! 4 Blås Undan sitter i främre träffen och har form, 5 Tand Tuff är tuff! 8 Sjö Odin kapabel och Uffe i sulkyn. 11 Smedsbo Faksen är bästa chansen säger JOP! 5%!! HÄPP! 13 Solör Stegg svår att sätta in efter vila men bäst kapacitet och till sist mitt stora drag 14 Art Kjarvald!! 3% ÄR DAGENS BÄSTA VÄRDE!! Kolla Art Kjarvalds sista lopp! Hade den då också och jagat den frenetiskt! Bortglömd idag också! Ofattbart! Tro mig! Den här skräller inom kort och topp5 i min rank! MYCKET fint trio- och tvillingvirke! SE UPP!

Avd.5
12 Southwind Feji fram och baklänges! SPIK!!

Avd.6
2 Jaques Noir tar över spets från ettan och sedan blir säkert hela vägen till mål! 3 Its Showtime Zaz borde vara andrahandare och tar en plats men får aldrig grepp om min spik! KLAR tredjehäst är Åke Lindbloms 4 Porthos Race! Där finns värdet vid gardering! Men jag spikar mig ur loppet! 2 Jaques Noir!

Avd.7
2 National Prince blir omgångens största spik som dessutom ligger i sista avdelningen! Då är det JULAFTON FÖR OSS NYKTRA!!. Renset blir enormt för dom kvarvarande som ser Princen skrynkla! Varför förlorar den!? För det första går Stall Båths hästar som om dom kommer hem bakfulla efter en runda på stan en sen lördagnatt över upploppet. Det lyser inte form direkt. Läste att hästarna fått en paus kring jul med diverse avmaskningar mm och det märks! Det är lite "bakfylla" över dom! Här finns också goda möjligheter att det blir överpace eller så blir Princen dessutom av med spetsen! Westholm skall göra ett seriöst försök ta spets och jag hoppas och tror att fler laddas! Sambuca Knight kan också laddas enormt! Näää 63% är löjligt och det är oseriöst att INTE gardera! Jag vill varna för två bomber som är galet understreckade! Både med kanonlägen, uppåtform och speed! 3 Mr Perfection och 4 Comte Du Pommeau! 2% på båda! VAD HÄNDER?? Fy fan det vattnas i munnen! Folk super för mycket! Det är galet gott folk! Två andra skrällar som också är tänkbara men har sämre lägen är 9 Ryan Kronos som såg ut som en MILJON sist och det var tydligen en liten överraskning för vissa.... 6.65 fick vi med ögon! Också 2% idag... Jag fattar ingenting... SE UPP! 11 Scarpia till 1%? Gnuggat på V75 tillräckligt för att folk borde ta den på allvar! TOPPFORM och suttit fast på slutet! 1% upprepar jag!! Galet....

Nu har ni fått en näve miljonhästar av mig där jag uppmanar er att INTE glömma Art Kjarvald och mina fyra smällar i sista! Eller ta en bärs till och glöm vad jag skrev! Blir mer över till mig då när potten skall fördelas!

Over and out!
Glömde nämna Sambuca Knight i sista.... 5% på en sån klasshäst från framspår. Bergh tränar och det är inte ens kuskminus i Kim Eriksson som är riktigt på tårna för dagen.... Sjuk värde!
Gammal 2018-01-20, 14:50   #81

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
doob´s tankar om omgången!

Avd.1
4 M.T.Insider tar spets och hotar att köra där men jag tror man släpper... Först fram är 5 Island Life eller 1 Abano H. även om Spangenberg inte är världens mest vakna kusk. Ett scenario är att han klipper benen på en och det i sin tur drar med sig andra i iver över att komma ut i andraspår direkt... 3 Nakoda Goj finner vi någonstans i främre träffen och är nog förstahäst men sårbar om den får dödens. 2 Fashion Diva har en clown i sulkyn men har dokumenterad toppform och bra spurt! 7% finns det fortfarande värde i om det inte är för långt fram sista 500...

Avd.2
Låser nog på tre häst! Klar förstahäst och spikbud för den djärve är 6 Valborg Marje! Den som spikar får blund och hålla tummarna! Hästen har otroligt lätt för att gå över i passgång och även om spåret är ett önskespår från tränaren och det är spetsgaranti har hästen ofta gått i passgång när den skall accelerera från liknande lägen och sist blev det även passgång till slut... Spets och trav hela vägen så vinner den och 15% är helt ok! OM den tappar trav så vill jag ha med 9 Divine som har toppform och utmanar med Adielsson i sulkyn! Det stora draget och värdet är annars 8 Athos Race som Åke vill få ut i andraspår och mosa med! Såg fin ut sist och Åkes Athos-hästar lyser form inför vintern! PASS UPP! 6% ÄR ETT SKÄMT!!

Avd.3
6 Anna Mix ska normalt springa i kringlor kring dom här men skor på och slowstart till 46% gör att jag garderar! 3 Mind Your Face har läge för spets och skall då köras där. Har startats igång och har hårdhet så den kan vinna! Tar även med 4 Indoor Voices som såg ut som en miljard som fastlåst sist. Rätt lopp på rulle så speedar den förbi! Låst på tre...

Avd.4
Galet öppet lopp som kan behöva helgarderas. Jag tar bort en handfull. 3 Mofaksan "har inte toppform" säger man men spets övertas, och som Olle sa kuskbyte tyder på annat! Men siktar på vinst! 1 Alfie är fin och får smygloppet här och kan speeda. Örjan upp på kapabla 2 Uggla I Mossen! 4 Blås Undan sitter i främre träffen och har form, 5 Tand Tuff är tuff! 8 Sjö Odin kapabel och Uffe i sulkyn. 11 Smedsbo Faksen är bästa chansen säger JOP! 5%!! HÄPP! 13 Solör Stegg svår att sätta in efter vila men bäst kapacitet och till sist mitt stora drag 14 Art Kjarvald!! 3% ÄR DAGENS BÄSTA VÄRDE!! Kolla Art Kjarvalds sista lopp! Hade den då också och jagat den frenetiskt! Bortglömd idag också! Ofattbart! Tro mig! Den här skräller inom kort och topp5 i min rank! MYCKET fint trio- och tvillingvirke! SE UPP!

Avd.5
12 Southwind Feji fram och baklänges! SPIK!!

Avd.6
2 Jaques Noir tar över spets från ettan och sedan blir säkert hela vägen till mål! 3 Its Showtime Zaz borde vara andrahandare och tar en plats men får aldrig grepp om min spik! KLAR tredjehäst är Åke Lindbloms 4 Porthos Race! Där finns värdet vid gardering! Men jag spikar mig ur loppet! 2 Jaques Noir!

Avd.7
2 National Prince blir omgångens största spik som dessutom ligger i sista avdelningen! Då är det JULAFTON FÖR OSS NYKTRA!!. Renset blir enormt för dom kvarvarande som ser Princen skrynkla! Varför förlorar den!? För det första går Stall Båths hästar som om dom kommer hem bakfulla efter en runda på stan en sen lördagnatt över upploppet. Det lyser inte form direkt. Läste att hästarna fått en paus kring jul med diverse avmaskningar mm och det märks! Det är lite "bakfylla" över dom! Här finns också goda möjligheter att det blir överpace eller så blir Princen dessutom av med spetsen! Westholm skall göra ett seriöst försök ta spets och jag hoppas och tror att fler laddas! Sambuca Knight kan också laddas enormt! Näää 63% är löjligt och det är oseriöst att INTE gardera! Jag vill varna för två bomber som är galet understreckade! Både med kanonlägen, uppåtform och speed! 3 Mr Perfection och 4 Comte Du Pommeau! 2% på båda! VAD HÄNDER?? Fy fan det vattnas i munnen! Folk super för mycket! Det är galet gott folk! Två andra skrällar som också är tänkbara men har sämre lägen är 9 Ryan Kronos som såg ut som en MILJON sist och det var tydligen en liten överraskning för vissa.... 6.65 fick vi med ögon! Också 2% idag... Jag fattar ingenting... SE UPP! 11 Scarpia till 1%? Gnuggat på V75 tillräckligt för att folk borde ta den på allvar! TOPPFORM och suttit fast på slutet! 1% upprepar jag!! Galet....

Nu har ni fått en näve miljonhästar av mig där jag uppmanar er att INTE glömma Art Kjarvald och mina fyra smällar i sista! Eller ta en bärs till och glöm vad jag skrev! Blir mer över till mig då när potten skall fördelas!

Over and out!
Kul genomgång o exakt samma tankar som jag kommit fram till för en timma sedan så här ser mitt system ut för 252 kr
3,5

6,8,9

6.ANNA MIX

1,2,3,4,8,11,13

12.SOUTHWIND FEJI

2,3,11

1,2,8,11

Får hoppas att detta är ett gott tecken DOOB
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 14:53   #82

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3262
Standard

Somnade Jennifer?
Gammal 2018-01-20, 14:55   #83

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Somnade Jennifer?
Inget av de bättre montelopp man sett snällt sagt. Banan ?
Gammal 2018-01-20, 14:55   #84
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8574
Standard

Är vi färdiga med Anna Mix?

Synas? Eller vinner med hästlängder?

Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 15:06   #85

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg

Syn och Höj!
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 15:06   #86

Standard

Undrar hur V4 spelarna analyserat Ivan Pavlov A.T nu i lopp 2. Kanske grottat ner sig i ungerska lopparkiven?
Gammal 2018-01-20, 15:07   #87

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg

Som skrälletare man är tänkte jag först gardera med den troliga ledaren Mind your Face.

Men ibland får man kapitulera.

Anna Mix borde faktisk stå i en klass för sig här.
Mötte senast : Bold eagle, Propulsion, Bird Parker, Bellinda Josselyn...
Var 5:e handare i det loppet och mer spelad än tex Lionel NO och Ringo starr Treb.

Anna mix är ett styrkelejon och gynnas av distansen. Även om Mind your face har form och får spets tror jag Anna Mix bara kör över motståndet här.
Hon är 1-2 klasser bättre än dagens motstånd. 46 % spelad är spelvärt.

Jag spikar på allt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)

Senast redigerad av Basse den 2018-01-20 klockan 15:10.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 15:20   #88
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8952
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Som skrälletare man är tänkte jag först gardera med den troliga ledaren Mind your Face.

Var 5:e handare i det loppet och mer spelad än tex Lionel NO och Ringo starr Treb.

Anna mix är ett styrkelejon och gynnas av distansen. Även om Mind your face har form och får spets tror jag Anna Mix bara kör över motståndet här.

Jag spikar på allt!
Hur mycket Anna Mix var spelad senast är väl inte rätt ingångsvärde? Det säger ju bara nåt om hur kollektivet bedömt henne.
Hur bra är hästen/ekipaget den här gången är väl det som är intressant?

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 15:25   #89

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg

Jag spikar på allt!
Jag spikar också, men Indoor Voices .
Mind Your Face går bäst i spets och Erik envisas att släppa till Kim som trycker på hela loppet (tuff tempo). Vem brukar profitera på det?? Just det, Örjan. Rundar av Anna in på upploppet och vinner med en längd.
Så tänkte jag iallafall.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 15:27   #90

Standard

Blev bara en liten P54a idag. Stor risk att åka direkt då väl i stort vem som helst kan vinna första. Banan verkar väldigt lurig. Bana med en massa snö i materialet brukar ställa till det för många. Spikar Anna Mix och hoppas hon ska funka på banan. Men liten chans att vara med så länge

1. 3,6,7,15
2. 5,6
3. 3,5,6
4. 1,6,8,9
5. Anna mix

96 rader/288 kr
Svara

td