Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-20, 11:50   #46

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Spikar storfavoriten Southwind Feji, låser tre avdelningar och får råd till garderingar. Kryddar med några femprocentare.
Bolagssystemet.

1) 1,3,5,6 r4-2 (övervägde länge att låsa på favoriterna 3 och 5. Här blir det åka av från start, vilket kan gynna smygkörd 6 till 8 %)

2) 1,5,6,8,9,10,12 r2-4 (jag vägrar spika favoriten - ett sto från bakspår - trots enormt kuskplus och visad högform. Om ni garderar tas absolut 12 Lord L.S. med till 5 % och kommer från tre raka vinster)

3) 3,4,6 r5-7 (jag älskar favoriten 6 Anna Mix. Hon vägrade gå ut på banan förra året i Pd'A eftersom hon visste att hon inte kunde slå hingstarna - mycket intelligent av henne. Hon får ett tufft lopp i dödens, men är så tuff att hon kan vinna ändå. Jag garderar med ledande 3 och 4, som hade allt kvar i mål senast bakom Digital Ink och Zenit Brick)

4) 1,2,3,4,5,8,11,13,14 r7-12 (eftersom jag inte kan något om kallbloden garderas friskt)

5) 12 r9-2 (från spår 12 är det bara att tuta och köra. Visade senast, att hon kan göra en "Svanstedtare" och svepa fältet. Överlägsen kapacitet)

6) 2,3 r11-1 (låser på favoriten 3 och skriket 2)

7) 1,2 r5-4 (2 vinner sannolikt. Stig H låter väldigt uppåt på 1, som fått bästa spåret och är ute på önskedistans)

Kostar 1512:-. Hoppas några sharpsare delar på jackpoten, som vi spelat ihop till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Oscar (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 11:51   #47

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58075
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Som vanligt så är det mest travmos i huvudet så här dags.

Man vaknar upp och så har ungefär alla betaltjänster kommit överens om ungefär samma sak som man själv kom fram till under fredagskvällen.

Spelvärdet på Jaques Noir borde sjunka hårt då just spelvärde har den som sin bästa spik i omgången. De har dessutom varit fel ute rätt hårt den senaste tiden men ändå "levererat" som de så fint säger i reklamen... Jag fattar inte hur de lyckas med det där.

Snoken går också på JN. TT har den rankad etta. Så jag borde väl inte spika då?

Nä, jag tar lite paus från allt och inväntar era spännande drag innan jag bestämmer vart dagens spikar ska bankas in.

Kom igen nu SHARPs, fram med era tankar nu!
Spelvärde har som vanligt superdrag.

Dom rankar t ex Cupido Sisu etta i V75-1 på att den är spetsfavorit och loppets bästa häst. 8 procentare.

En ännu mindre spelad vinnare dom bjuder på är 3 procentaren Carisma Sisu i avd 5 på toppform och kuskplus .

Inte konstigt att dom enligt reklamen bara vinner och vinner med sådana stänkare som förstarankade.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 12:24   #48
777

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 277
Standard

ALLA NI SOM HAR UPPFOSTRAT ERA UNGAR TILL CURLINGBARN,tacka ATG så väldigt mycket för att de tagit hand om dem och gett dem en skyddad verkstad men status och bra lön!

Håller faktiskt på att få ett sammanbrott på ATG.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 12:34   #49
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

1 andel kvar
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 12:41   #50

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 243
Standard

Dagens galopper:

Divine
Southwind Fej

Alltid varit bortskämda med mjuka fina banor, nu brodd och stenhård bana.
ostkaka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 12:42   #51

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 220
Standard

Southwith spik
eriksson1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 12:55   #52

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Olle, var hittar du 2 månader gratis på travfakta, har du länk? Köper det gärna, men hittar bara 1 månad gratis på hemsidan ?
Gammal 2018-01-20, 12:58   #53

Sharp$: 4144
Standard

Jag tycker Barbara L.Hanover är en bättre häst än favoriten, dessutom bättre spår samt bike på nu. Det enda som är osäkert är hästens samt stallets form.

Spår 12 har sänkt större favoriter, och jag ser inte att favoriten bara blåser runt det här gänget.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 13:05   #54
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8952
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Olle, var hittar du 2 månader gratis på travfakta, har du länk? Köper det gärna, men hittar bara 1 månad gratis på hemsidan ?
När du kommer till kassan så får du aktivera kampanjkod "rommebrons".
Funkade smärtfritt för mig.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
mr_stylez (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 13:07   #55

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58075
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Fick ett meddelande. Gör så här.

1. Skaffa konto hos tr media om du inte redan har det .

2. Beställ travfakta brons på travfakta.se. Ange rommebrons under kampanjkod. Betala. Du får då meddelande att 299 kr kommer dras från ditt konto den 20 mars om du inte avslutar innan. Fram till dess har du travfakta Guld gratis.
mr_stylez (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 13:22   #56

Shooters avatar

Sharp$: 37818
Standard

Alltid kul att spika i kallblodsloppen där de flesta spelare garderar hårt. Solör Stegg har inte startat sedan i somras och även om det är bästa hästen så bör han behöva lopp samt att fördel ston gör att han står ganska illa till penningmässigt med många att runda. Oddshöjande är att Mofaksan har något tveksam form och blev slagen av Alfie senast hon var ute. Jag är ändå inne på att singla Mofaksan och förhoppningsvis vinna en stor fördel mot mina motspelare. Jag hoppas dock få se värmningar innan jag måste lämna in. Det kan förändra saker och ting, men förhoppningsvis stärker det mina idéer istället.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 13:26   #57

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Behöver anpassa ett system till rätt radantal... I första har jag streckat 1,2,3,4,5!
Jag behöver ta bort EN häst! Vem rankas som sista och femte häst i den gruppen?
Vilken skulle ni ha tagit bort?
Gammal 2018-01-20, 13:30   #58
lou

lous avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 255
Standard

Håller också Jaques Noir som förstahäst faktiskt. Stor chans att den få ta över ledning och då blir den svårslagen. Mycket bra spelvärde.

I sista avdelningen tror jag däremot man kan strecka på lite. National Prince kommer inte få bluffa bort någon ledning utan Persos Smokie kommer trycka på rejält. 64% är ju helt uppåt väggarna.
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 13:31   #59

Sharp$: 4144
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Behöver anpassa ett system till rätt radantal... I första har jag streckat 1,2,3,4,5!
Abano eller MT Insider...den förstnämnda lär inte hålla spets och sen är inte kusken nån större stjärna heller, formen är också ett frågetecken. MT är chanslös ifrån spets, och jag tror att den faktiskt släpper spets till Island Life...
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 13:32   #60
Banned

Sharp$: 76
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Hade tagit bort M.T Insiderm hade det varit kort distans så hade det varit måste streck

Senast redigerad av trance_error den 2018-01-20 klockan 13:33.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td