Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-20, 00:33   #31

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Känns som att 5 Island Life är den som kommer få loppet.
Borde hamna i 2: eller 3:e ytter.
Känns som det blir en del körning och Island Life är den som får loppet kört i halsen.
Har riktigt fina tider och mött bra hästar på slutet.
Går bra med skor.
Chansspikar.
Någon som vet något speciellt om Island Life?
Läser man Berglunds krönika på travnet vore det loppscenariot du beskriver ett stort minus. Han menar att spets är oerhört viktigt för den.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 01:26   #32

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vass eller kass med Peter Andersson och gänget brukar inte tillföra mig mycket . Dock inte kollat mer än när det rullas i någon sändning jag kollar. Är mer som ett kafferep med glada skratt. Finns det någon uppföljning av hur det går för deras tillslag och avslag under ett år?
Det är ju guld värt att få höra vad Peter Andersson tror på, då det är livsfarligt att hamna på samma spikar som honom. Men av hans skriftliga analys på atg.se kan man se att han spikar Divine och National Prince. Det stora draget är Remember Rivner.

Då kan man lugnt spika Southwind Feji och gardera omgångens största lampa, med andra ord

PS. Björnkollen brukar vara totalt intetsägande om Goop varken har egna hästar eller kör själv i omgången. DS.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 01:49   #33

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Kollat på V75-1 och de flesta garderar där, men jag går rakt ut på favoriten Nakoda Goj. Hästen har visat kanonform sen tränarbyte och tagit sina segrar på rätt så bra sätt.
Hästar han möter nu är så där.
Abano H. blir över från start, blir svårt att svara ut M.T Insadier, och Olle vill köra i spets med den. Medeldistans är frågetecken.
Island Life är kanske svåraste motståndare, men PG och V75 (aldrig vunnit med den på V75) tror inte det räcker.
Fashion Diva når inte spets där hon brukar göra sina bästa lopp.
Cupido Sisu gör ofta bra ifrån sig men vinner inte på beställning.
Nej, jag tror Nicklas tar det lugnt i början sen kör han fram till dödens på MT Insaider och reglerar fältet, vinner lätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 09:04   #34

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vass eller kass med Peter Andersson och gänget brukar inte tillföra mig mycket . Dock inte kollat mer än när det rullas i någon sändning jag kollar. Är mer som ett kafferep med glada skratt. Finns det någon uppföljning av hur det går för deras tillslag och avslag under ett år?
Vass eller kass var väl bara bra de gånger Husse var med. Nu kliar de ju bara varandra på ryggen.
Gammal 2018-01-20, 09:20   #35

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1010
Standard

Vill gardera upp sista. Hästar som har många raka och sedan torskar brukar ha svårt att återuppta segerraden. De har ju ofta bytt klass och ibland flera gånger.
Gammal 2018-01-20, 09:44   #36
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8560
Standard

Som vanligt så är det mest travmos i huvudet så här dags.

Man vaknar upp och så har ungefär alla betaltjänster kommit överens om ungefär samma sak som man själv kom fram till under fredagskvällen.

Spelvärdet på Jaques Noir borde sjunka hårt då just spelvärde har den som sin bästa spik i omgången. De har dessutom varit fel ute rätt hårt den senaste tiden men ändå "levererat" som de så fint säger i reklamen... Jag fattar inte hur de lyckas med det där.

Snoken går också på JN. TT har den rankad etta. Så jag borde väl inte spika då?

Nä, jag tar lite paus från allt och inväntar era spännande drag innan jag bestämmer vart dagens spikar ska bankas in.

Kom igen nu SHARPs, fram med era tankar nu!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 09:44   #37

Dyngjohans avatar

Reg.datum: mar 2016
Sharp$: 773
Standard

Så har jag tänkt spela i dag.....Kommer att bli något i den stilen när jag lägger spel i tillsammanslaget Sharps.se

https://app.jokersystemet.se/share/jhX7HvesVkrc

Senast redigerad av Dyngjohan den 2018-01-20 klockan 11:49.
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 09:49   #38

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Valborg Marje kan va en chans spik idag
Gotland (+2)
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 09:56   #39

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

nån som har koll på vad nakoda goj hade på fötterna i senaste starten?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 10:48   #40

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10640
Standard

Själv velar jag mellan Valborg M, Mind YF och Solör Stegg som komplement till Southwind F.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 10:51   #41

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10640
Standard

Två spetshästar men omstart oroar mig i andra. Sen är jag rädd att Adielsson fegar och släpper med Mind YF. Då återstår Solör Stegg som absolut är bästa hästen. Men med den här proppen så kan ju tom ston vinna
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 11:20   #42

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Ett tips om man vill spara 4000 kr.

Idag erbjuder travfakta två månaders gratis prenumeration som normalt kostar 2000 kr i månaden . Ange rommebrons i kassan under kampanjkod och säg upp senast den 19 mars. Om inte övergår det då i en bronsprenumeration för 299 kr i månaden. Med travfakta guld får man bland annat all historik kring vagn och huvudlag på hästarna. Något atg givetvis skulle tillhandahållit gratis, men så är inte fallet och med travfakta guld har man verkligen ett stort försprång mot kollektivet. Speciellt i icke sönderanalyserade lopp. Jag tog erbjudandet direkt. Tar 30 sekunder typ att avsluta om man inte vill fortsätta sen.
lenninen (+10), mr_stylez (+5), jomtien (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 11:24   #43
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8928
Standard

Nu har jag ändrat mig ettusen ggr, give or take, jag får nog hålla fast vid första tanken i dag. Tentacles.....

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 11:35   #44

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 5057
Standard

Chansspika 5Island Life eller helgardera med 3,4,5 ?
Om inte nu Örjan kommer med Cupido och blåser ner alla.
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-20, 11:46   #45
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 71
Standard

Säljer 3-4 andelar till
Sök på: Trancemagic88
På atg tillsammans
100kr
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara