|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-01-20, 00:33 | #31 | |
Citat:
|
||
2018-01-20, 01:26 | #32 | |
Citat:
Då kan man lugnt spika Southwind Feji och gardera omgångens största lampa, med andra ord PS. Björnkollen brukar vara totalt intetsägande om Goop varken har egna hästar eller kör själv i omgången. DS. |
||
2018-01-20, 01:49 | #33 |
Kollat på V75-1 och de flesta garderar där, men jag går rakt ut på favoriten Nakoda Goj. Hästen har visat kanonform sen tränarbyte och tagit sina segrar på rätt så bra sätt.
Hästar han möter nu är så där. Abano H. blir över från start, blir svårt att svara ut M.T Insadier, och Olle vill köra i spets med den. Medeldistans är frågetecken. Island Life är kanske svåraste motståndare, men PG och V75 (aldrig vunnit med den på V75) tror inte det räcker. Fashion Diva når inte spets där hon brukar göra sina bästa lopp. Cupido Sisu gör ofta bra ifrån sig men vinner inte på beställning. Nej, jag tror Nicklas tar det lugnt i början sen kör han fram till dödens på MT Insaider och reglerar fältet, vinner lätt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2) |
|
2018-01-20, 09:04 | #34 | |
Citat:
2018-01-20, 09:20 | #35 |
Vill gardera upp sista. Hästar som har många raka och sedan torskar brukar ha svårt att återuppta segerraden. De har ju ofta bytt klass och ibland flera gånger.
2018-01-20, 09:44 | #36 |
Administrator
|
Som vanligt så är det mest travmos i huvudet så här dags.
Man vaknar upp och så har ungefär alla betaltjänster kommit överens om ungefär samma sak som man själv kom fram till under fredagskvällen. Spelvärdet på Jaques Noir borde sjunka hårt då just spelvärde har den som sin bästa spik i omgången. De har dessutom varit fel ute rätt hårt den senaste tiden men ändå "levererat" som de så fint säger i reklamen... Jag fattar inte hur de lyckas med det där. Snoken går också på JN. TT har den rankad etta. Så jag borde väl inte spika då? Nä, jag tar lite paus från allt och inväntar era spännande drag innan jag bestämmer vart dagens spikar ska bankas in. Kom igen nu SHARPs, fram med era tankar nu!
2018-01-20, 09:44 | #37 |
Så har jag tänkt spela i dag.....Kommer att bli något i den stilen när jag lägger spel i tillsammanslaget Sharps.se
https://app.jokersystemet.se/share/jhX7HvesVkrc Senast redigerad av Dyngjohan den 2018-01-20 klockan 11:49. |
|
2018-01-20, 09:49 | #38 |
Valborg Marje kan va en chans spik idag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+2) |
|
2018-01-20, 09:56 | #39 |
nån som har koll på vad nakoda goj hade på fötterna i senaste starten?
|
|
2018-01-20, 10:48 | #40 |
Själv velar jag mellan Valborg M, Mind YF och Solör Stegg som komplement till Southwind F.
|
|
2018-01-20, 10:51 | #41 |
Två spetshästar men omstart oroar mig i andra. Sen är jag rädd att Adielsson fegar och släpper med Mind YF. Då återstår Solör Stegg som absolut är bästa hästen. Men med den här proppen så kan ju tom ston vinna
|
|
2018-01-20, 11:20 | #42 |
Ett tips om man vill spara 4000 kr.
Idag erbjuder travfakta två månaders gratis prenumeration som normalt kostar 2000 kr i månaden . Ange rommebrons i kassan under kampanjkod och säg upp senast den 19 mars. Om inte övergår det då i en bronsprenumeration för 299 kr i månaden. Med travfakta guld får man bland annat all historik kring vagn och huvudlag på hästarna. Något atg givetvis skulle tillhandahållit gratis, men så är inte fallet och med travfakta guld har man verkligen ett stort försprång mot kollektivet. Speciellt i icke sönderanalyserade lopp. Jag tog erbjudandet direkt. Tar 30 sekunder typ att avsluta om man inte vill fortsätta sen. |
|
2018-01-20, 11:24 | #43 |
Super Moderator
|
Nu har jag ändrat mig ettusen ggr, give or take, jag får nog hålla fast vid första tanken i dag. Tentacles.....
2018-01-20, 11:35 | #44 |
Chansspika 5Island Life eller helgardera med 3,4,5 ?
Om inte nu Örjan kommer med Cupido och blåser ner alla. |
|
|