Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-30, 14:00   #16

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag är lite inne på att spika i omgångens svåraste lopp, det andra. Det ger många fördelar om man hittar rätt i det. Kan tänka mig att det blir lite vilda västern och att Peter profilerar på det genom att sätta dit Ironman Pellini.
Att spika i andra är speltaktiskt begåvat.Den stora frågan är vem man ska välja.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-30, 14:04   #17

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2279
Standard

Citat:
Jag är lite inne på att spika i omgångens svåraste lopp, det andra. Det ger många fördelar om man hittar rätt i det. Kan tänka mig att det blir lite vilda västern och att Peter profilerar på det genom att sätta dit Ironman Pellini.
Yankee Sensation slog Ironman senast. Inte otänkbart med repris igen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-30, 14:10   #18

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37849
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tack för uppmärksamheten! Värt att fundera på.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-30, 14:16   #19

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Dock farligt att dra för stora slutsatser av det. Innerspåret ska ha varit uselt och då brukar täthästarna få problem . Uselt väder i Halmstad idag med. Hoppas första banrapporten stämmer och att det blir rättvisa förutsättningar. Men gäller att avvakta några lopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-30, 14:25   #20

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Detta är helt sjukt! Vafan håller atg på med?! Skapa andelssystem med den nya funktionen, vi har betalat båda två. Pengarna har dragits men inget spel syns under "mitt spel"... Man kan bara se under påbörjade kuponger och där står det "preliminärt" Finns ingen knapp där att trycka på.

edit: Nu dök knappen upp efter 10 minuter och x antal in&ut-loggningar..

Senast redigerad av Cyran den 2017-12-30 klockan 14:26.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-30, 14:41   #21
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Ngn mer än jag som har problem med inlämning via jokersystemet?
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-30, 14:50   #22

Shooters avatar

Standard

Banan verkar vara helt okej, men man får kolla ett par lopp till.
Gammal 2017-12-30, 14:52   #23

Standard

Citat:
Banan verkar vara helt okej, men man får kolla ett par lopp till.
Innerspåret ser inte alls lika negativt ut som på Solvalla annandag jul, men ser ut på radarbilderna som att det ska regna på hela dagen så frågan är hur banan är om några timmar .
Gammal 2017-12-30, 14:57   #24

Manprinsens avatar

Standard

Justice Ås borde kunna torska med dagens förutsättningar om det blir lite tungt på innerspåret.
Gammal 2017-12-30, 14:59   #25

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1874
Standard

Inlägg lite off topic: Jag tänker mer och mer på spelvärde i kuskar. Har några kuskar jag fått för mig att man tjänar på att ta bort i längden, ex Haugstad och Kolgjini (alla utom Dante). Inget gnäll om dessa utan bara speltekniskt upplägg för att försöka vinna i längden. Å andra sidan hade jag Ingves på samma lista och se hur det gick ������ Har ni någon kusk ni konsekvent tar bort (utan elak motivering)?
Broddvar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-30, 15:01   #26

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Broddvar Visa inlägg
Inlägg lite off topic: Jag tänker mer och mer på spelvärde i kuskar. Har några kuskar jag fått för mig att man tjänar på att ta bort i längden, ex Haugstad och Kolgjini (alla utom Dante). Inget gnäll om dessa utan bara speltekniskt upplägg för att försöka vinna i längden. Å andra sidan hade jag Ingves på samma lista och se hur det gick ������ Har ni någon kusk ni konsekvent tar bort (utan elak motivering)?
Conrad Lugauer har förtvivlat svårt på V75. Duktig tränare men värdelös som kusk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Broddvar (+10), 777 (+3)
Gammal 2017-12-30, 15:01   #27

Shooters avatar

Standard

Citat:
Nej, jag tar inte konsekvent bort någon kusk, men jag är försiktigare med vissa.
Broddvar (+10)
Gammal 2017-12-30, 15:14   #28

Standard

Citat:
Förr var det Sonja Bengtsson men hon kör inte längre.
Broddvar (+10)
Gammal 2017-12-30, 15:17   #29

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1288
Standard

Klaus Kern kan det aldrig löna sig i längden att betala för.
Broddvar (+10)
danberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-30, 15:34   #30

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
1) 2,6,12 r11-9 (6 får en smakstart från springspåret och skall slås från ledningen. 2 får smyglopp i ledarens rygg. 12 är hårdast och gynnas av strykningarna där framme. Senast var hon överlägsen mot något enklare motstånd och fick en smörlöpning. Då gynnades hon av överpace av ledarhästarna)
Smörlöpning är väl ändå att ta i lite. Är man tvungen att ligga i sist i fältet från start och löpa i tredjespår ett halvt varv med svar mitt i loppet så är det väl inte riktigt att klassa som en smörlöpning? Visst blev det väl bra att ledaren fick press tidigt av Bergharn som fick svar men utöver det var det väldigt många andra hästar som fick en bättre löpning. prestationen var bra och bör duga till i det här loppet. 2,6,12 bör man komma väldigt långt på!
mackpeter (+2)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td