Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-26, 01:50   #16

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Kommer inte sitta utan Seal Kronos på lappen. Murphybländare och bike är spännande ändringar på den.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 07:31   #17

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Örjan.K och Nadal Boline är det 100% 3av3 på.Kör en rak DD med Nadal Broline och Mellby Emeralds som det låter uppåt på i stallet.

Heja Reijo
Gammal 2017-12-26, 09:04   #18

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5436
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Jag spikar Ready Ribb (även om BG garderar själv så tror jag den vinner. BG brukar som sagt vinna en del under denna annandagsomgång och jag tror den är bäst) och On Track Piraten (någon gång vänder det och tror det kan vara imorgon. Strömberg uppåt på läget och Kaj i storform).

Drag: Indoor Voices som är i storform, bra spår och Adielsson upp.
Jairo som gillar att starta vintertid och missgynnas inte av skor.

God tur!
Indoor Voices helt klar första häst.
Gammal 2017-12-26, 11:59   #19

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Någon gång vinner ju OTP igen, behövs nog lopp men är riktigt sugen på att chansspika. Krossar från dödens?

Vad tror ni, är han chanslös?
Jag har valt att spika OTP, så då vet ni andra vad som gäller...
Spikar även Cab Hornline.

Har sån enorm jävla formsvacka. Bara nån tvilling som sitter emellanåt, annars hade jag fan varit black. Vägrar dock ge upp!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 12:07   #20

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

Första helstängt och första jänkarvagn på Eelis i avd 2. Sådana förändringar på Nurmoshästar brukat sannerligen ge effekt. Kan bli spik för min del på det på P76an.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 12:13   #21

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38065
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Första helstängt och första jänkarvagn på Eelis i avd 2. Sådana förändringar på Nurmoshästar brukat sannerligen ge effekt. Kan bli spik för min del på det på P76an.
I alla fall så ska de testa det i värmningen. Kan bli så i loppet. Jag tror att Man of Steel vinner. Den ska också köras med jänkarvagn igen, vilket den inte gjorde förra gången. Tyvärr inte helstängt idag. Eelis är bara tre år (även om den fyller fyra om en vecka) och jag tror inte att den står emot Man of Steel.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 12:18   #22

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5436
Standard

Måstestreck och motivering
Avd 1 Indoor Voices16% sprudlar av form och är starkast när spurten dras upp.
Avd 2 Bo Kenneth med Untersteiner suttit fast två gånger med oryckt huva, när två träter... 1% PU uttalar sig positivt på sin hemsida
Avd 3 Tråkig men visst vinner Ready Ribb, kör han till efter ett varv så står de andra kuskarna med mössan i handen och släpper, dvs loppet är över
Avd 4 Global Trust ser ju att ha en sällan skådad skalle, vinner oavsett hur loppet blir kört. Ev tredje spik
Avd 5 Pajas Face1% får han ett vilsamt lopp av Christofer så får vi se när han springer ifrån sen egen päls.
Avd 6 Zenit Brick bara vinner lika säker som 1an på Brynäs mot FBK
Avd 7 Veijo brukar jag inte tippa som etta men intrycket sist då är han given på kupongen.

Lycka till alla sharpsare
Gammal 2017-12-26, 12:18   #23
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Jag har valt att spika OTP, så då vet ni andra vad som gäller...
Spikar även Cab Hornline.

Har sån enorm jävla formsvacka. Bara nån tvilling som sitter emellanåt, annars hade jag fan varit black. Vägrar dock ge upp!
Då är vi två! Mot sju!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 12:29   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
I alla fall så ska de testa det i värmningen. Kan bli så i loppet. Jag tror att Man of Steel vinner. Den ska också köras med jänkarvagn igen, vilket den inte gjorde förra gången. Tyvärr inte helstängt idag. Eelis är bara tre år (även om den fyller fyra om en vecka) och jag tror inte att den står emot Man of Steel.
Tror inte du behöver säga tyvärr för att det inte blir helstängt på Man Of Steel. Persson sa i segerintervjun på Jägersro att det inte hade varit till fördel och med 500 meter längre idag kan det kanske tom vara ett plus. Långresa och nära galopp näst sist och galopp senast gör dock att galopprisken nog är en faktor att beakta vad gäller spelvärdet på den.
Gammal 2017-12-26, 12:33   #25

Shooters avatar

Standard

Citat:
Tror inte du behöver säga tyvärr för att det inte blir helstängt på Man Of Steel. Persson sa i segerintervjun på Jägersro att det inte hade varit till fördel och med 500 meter längre idag kan det kanske tom vara ett plus. Långresa och nära galopp näst sist och galopp senast gör dock att galopprisken nog är en faktor att beakta vad gäller spelvärdet på den.
Det känns som en rätt svår omgång på förhand, men kanske slutar det som så ofta när det är finaler, med låg utdelning. Jag tycker Man of Steel ser ut att vara en rätt bra spik idag, men jag ska kolla värmning etc. så det blir ingen tidig inlämning.
Gammal 2017-12-26, 13:01   #26

Standard

Eelis klar favorit på P76an. Bara hälften så mycket spelad på atgs V75a som Man Of Steel. Då får man nog tänka om vad gäller den som spik på P76. Ruggigt dåligt spelvärde jämfört med på svenska atgs huvudstreckspel.
Gammal 2017-12-26, 13:14   #27

Shooters avatar

Standard

Citat:
Eelis klar favorit på P76an. Bara hälften så mycket spelad på atgs V75a som Man Of Steel. Då får man nog tänka om vad gäller den som spik på P76. Ruggigt dåligt spelvärde jämfört med på svenska atgs huvudstreckspel.
Synd att det inte är tvärtom. Intressant att se var de duktigaste spelarna finns.
Gammal 2017-12-26, 13:24   #28
Banned

Sharp$: 76
Standard

Bara jag som ska försöka fälla Ready Ribb? 63% är för mycket kan strula.

Tror en del på Rawindski i sista, kanske kommer till spets.

Senast redigerad av trance_error den 2017-12-26 klockan 13:29.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 13:29   #29

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 639
Standard

spikar DANCELLI på ALLT idag! har ruggig feeling på spets och slut!
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 13:36   #30

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Bara jag som ska försöka fälla Ready Ribb? 63% är för mycket kan strula.

Tror en del på Rawindski i sista, kanske kommer till spets.
Jag garderar rejält i det loppet.
Zeus Karsk & Nakoda Goj måste med på kupongen
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td