Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-19, 16:41   #1

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

V75 Solvalla 26 dec (finaler)

Av de 8 V75or som ska köras från och med lördag fram till nyårsafton är det bara denna med finaler och omgången i Halmstad 30 dec som är ”riktiga” V75 lopp. Den sportsliga höjdaren blir denna finalomgång trots att det verkligen inte är någon av årets bättre finalomgångar. Startlistorna till Halmstad och Örebro nyårsafton kommer först den 26 december så det finns bara tre omgångar att läsa på just nu men även startlistorna till Åbys V75a den 28 dec ska komma innan helgen. Är det gäller V75 på Bjerke den 27 december och V75 på Momarken den 29 dec tror jag att startlistorna kommer denna vecka för dom som ska spela dit. Krävs ju enorm tidsplanering för travspelarna, för det duger knappast att börja läsa på omgångarna först under tävlingsdagen.

V75-1

Kash Brodda vinner väl igen trots att det är stoeliten. Enormt gynnad av barfotaförbudet. Indoor Voices mer ojämn i prestationer än en grusväg i Norrland.

V75-2

Eelis och Man of Steel ser ut att sticka ut. Man Of Steel galopperade i lunchloppet igår i Halmstad. Kan dock ha berott på materialfel och fördröjd start, men den var nära startgalopp även vid V75 vinsten på Jägersro och nu långresa . Blir nog jänkarvagn igen som den tävlade med ffg näst senast. Vanlig vagn igår i lunchloppet.

V75-3

Ett stayerlopp av rätt medioker klass. Är väl Nahars sista start i livet och blir nog mycket fokus på det, men känns väl inte givet att den rundar 14 hästar med skor på alla hovarna. Gigantiska kuskplus på två hästar. Global Tailwind med Erik A och I am dynamite körs av Peter U istället för Collander.

V75-4

Väldigt trevlig bronsfinal där både Global Trust och National Prince fick bakspår. Kan Island Life spetsa? I så fall intressant.

V75-5

Silverfinalen är ok men stora frågetecken på hur många kommer prestera med skor. Angle Of Attack favorit igen trots dåligt spår? Från det läget borde det inte bli spets lunk och slut ännu en gång.

V75-6

Guldfinal och 9 hästar anmäls. Lär inte bli slut på snacket om gulds vara eller inte vara på vintern. Kan Zenit Brick spetsa eller blir det vinterhästen On Track Piraten som körs där? OTP gick som tåget under barfotaförbudet förra vintern.

V75-7

Flera som missgynnas av skor i klass 1 finalen också. Tagit sig till final barfota. På med biken igen på Demolition Man F och det kan bli spets och slut igen som senast när den gick med bike ffg. Men öppet lopp och som sagt stora frågetecken för skor på flera av de tänkbara vinnarna .

Sammanfattningsvis är detta julens travhöjdare sportsligt utan konkurrens. Dock ser det väl inte jättesvårt ut på förhand så inte omöjligt att atg kan generera ett antal miljoner till superjackpoten nyårsafton.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10), Ardberg (+5), Alanya (+10), perhamos (+5), HP (+3), Fagerdahlen (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-19, 16:46   #2
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Av de 8 V75or som ska köras från och med lördag fram till nyårsafton är det bara denna med finaler och omgången i Halmstad 30 dec som är ”riktiga” V75 lopp. Den sportsliga höjdaren blir denna finalomgång trots att det verkligen inte är någon av årets bättre finalomgångar. Startlistorna till Halmstad och Örebro nyårsafton kommer först den 26 december så det finns bara tre omgångar att läsa på just nu men även startlistorna till Åbys V75a den 28 dec ska komma innan helgen. Är det gäller V75 på Bjerke den 27 december och V75 på Momarken den 29 dec tror jag att startlistorna kommer denna vecka för dom som ska spela dit. Krävs ju enorm tidsplanering för travspelarna, för det duger knappast att börja läsa på omgångarna först under tävlingsdagen.

V75-1

Kash Brodda vinner väl igen trots att det är stoeliten. Enormt gynnad av barfotaförbudet. Indoor Voices mer ojämn i prestationer än en grusväg i Norrland.

V75-2

Eelis och Man of Steel ser ut att sticka ut. Man Of Steel galopperade i lunchloppet igår i Halmstad. Kan dock ha berott på materialfel och fördröjd start, men den var nära startgalopp även vid V75 vinsten på Jägersro och nu långresa . Blir nog jänkarvagn igen som den tävlade med ffg näst senast. Vanlig vagn igår i lunchloppet.

V75-3

Ett stayerlopp av rätt medioker klass. Är väl Nahars sista start i livet och blir nog mycket fokus på det, men känns väl inte givet att den rundar 14 hästar med skor på alla hovarna. Gigantiska kuskplus på två hästar. Global Tailwind med Erik A och I am dynamite körs av Peter U istället för Collander.

V75-4

Väldigt trevlig bronsfinal där både Global Trust och National Prince fick bakspår. Kan Island Life spetsa? I så fall intressant.

V75-5

Silverfinalen är ok men stora frågetecken på hur många kommer prestera med skor. Angle Of Attack favorit igen trots dåligt spår? Från det läget borde det inte bli spets lunk och slut ännu en gång.

V75-6

Guldfinal och 9 hästar anmäls. Lär inte bli slut på snacket om gulds vara eller inte vara på vintern. Kan Zenit Brick spetsa eller blir det vinterhästen On Track Piraten som körs där? OTP gick som tåget under barfotaförbudet förra vintern.

V75-7

Flera som missgynnas av skor i klass 1 finalen också. Tagit sig till final barfota. På med biken igen på Demolition Man F och det kan bli spets och slut igen som senast när den gick med bike ffg. Men öppet lopp och som sagt stora frågetecken för skor på flera av de tänkbara vinnarna .

Sammanfattningsvis är detta julens travhöjdare sportsligt utan konkurrens. Dock ser det väl inte jättesvårt ut på förhand så inte omöjligt att atg kan generera ett antal miljoner till superjackpoten nyårsafton.
Tack för dina tidiga tankar alltid. Hoppas listorna till Åby blir bra också. Mot sju!
Gotland (+2)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-19, 20:44   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Tack för dina tidiga tankar alltid. Hoppas listorna till Åby blir bra också. Mot sju!
Tror få har tid, ork och pengar att satsa rejält på alla åtta V75or som ska köras, men även om man inte väljer alla åtta krävs det nästan att pluggandet redan börjat för att inte sen sitta dåligt påläst när det väl drar igång. Det sämsta man kan göra är att spela V75 utan att lägga rejält förarbete på loppen. Då är man i stort underläge mot dom vars pengar man ska försöka vinna.

Även startlistorna till Bjerke den 27 dec är ute nu, men kan inte dra igång slinga dit då det i stort sett bara är norska hästar jag saknar koll på med. Dom som ska spela V75 dit bör definitivt påbörja pluggandet dit redan nu om man inte har lika bra koll på hästarna där som i Sverige .
Gammal 2017-12-22, 18:22   #4

Standard

Legolas P76 pool till denna omgång dopad med 100 000 kr. Det var en trevlig julklapp från dom. Då vet man vilken omgång man ska läsa på mest. Men är denna som är klart bäst ändå.
Gammal 2017-12-24, 12:35   #5
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Kollar man de senaste 3-4 åren under annandagsfinalerna så är det två saker som slår mig:

Favoritbetonat och BG vann i snitt 2 av avdelningarna och är sedan på pallplats i flera andra avd.

Senast redigerad av Lotus den 2017-12-24 klockan 12:44.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-24, 20:48   #6

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 12074
Standard

Citat:

V75-1

Här tror jag du är duktigt ute o cyklar... Oavsett om Lady Lee eller Spoil Me spetsar initialt (sätter favorit på den sistnämnda) så lär det vara 3 Geisha Sund i spets ur svängen. GRYM! på Mantorp näst senast efter uppehåll då hon mer eller mindre "bollade" med 4 Indoor Voices trots att hon fick dra fram denne i spåren under slutrundan, och senast tvåa bakom VästerboOnTheNews i Guld och slog då regelrätt Nadal Broline o B.B.S Sugarlight...

Mer eller mindre STRAFFSPARK i min bok och då jag dessutom älskar att ta ställning i de inledande loppen (gentemot alla "tv-system") kommer jag givetvis spika!! Nu blir det att lägga ned morgondagen i lopparkivet o plugga det som återstår av de resterande sex loppen..

LYCKA TILL PÅ LIRET och GOD JUL!

Mvh
/A
Gammal 2017-12-24, 22:02   #7
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Håller med Alanya, geisha vinner nog om den håller sig i trav.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-24, 23:28   #8
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Masterglide ruggig insats senast, med på alla lappar trots spåret.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 00:07   #9
Banned

Standard

Finns inte med på min lapp iaf
Gammal 2017-12-25, 09:11   #10
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Någon gång vinner ju OTP igen, behövs nog lopp men är riktigt sugen på att chansspika. Krossar från dödens?

Vad tror ni, är han chanslös?

Senast redigerad av Lotus den 2017-12-25 klockan 09:19.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 09:27   #11
Banned

Standard

Digital Ink hyffsad ut, nu vet jag inte om den håller ut OTP, men gör den det är OTP chanslös tycker jag.
Får kolla upp det sen.
Charrua Forlan synd att den har lite tröga ryggar. 1% värt nog ändå.

Senast redigerad av trance_error den 2017-12-25 klockan 09:29.
Gammal 2017-12-25, 20:16   #12

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5436
Standard

Vågar aldrig spika Geisha Sund i första, Berghs hästar var ju som sänken på Axevalla.
Klar första häst Indoor Voices som är travsäker och i toppform, men garderar med Kash Brodda, Unrestricted och Double Exposure. Rensar ju bra..
Vad tror ni om omsättningen imorgon 55-60 miljoner eller är alla travnissar mättade redan.
Bra sport och bästa spiken Zenit Brick.
Miljondraget Pajas Face, höll ju på att springa ifrån pälsen när han fick luckan sist.
God fortsättning alla sharpsare
Sundling (+10)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 21:21   #13

Standard

5800 resp 1700 kr på 7 rätt denna finalomgång senaste två åren. Tror man på något liknande i år så finns ju räddningen hos legolas i morgon. Kollade snabbt betaltjänsterna . Verkar som alka är överens om Geisha Sund så spelvärdet på den som spik lär inte öka precis.
Gammal 2017-12-25, 23:00   #14
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Jag spikar Ready Ribb (även om BG garderar själv så tror jag den vinner. BG brukar som sagt vinna en del under denna annandagsomgång och jag tror den är bäst) och On Track Piraten (någon gång vänder det och tror det kan vara imorgon. Strömberg uppåt på läget och Kaj i storform).

Drag: Indoor Voices som är i storform, bra spår och Adielsson upp.
Jairo som gillar att starta vintertid och missgynnas inte av skor.

God tur!
Kocken14 (+10)

Senast redigerad av Lotus den 2017-12-25 klockan 23:09.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 23:32   #15

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Goop låg lågt rakt igenom. Ready Rib överspelad och bredgardering i guld. Då får man väl helt enkelt spika Geisha istället...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 01:50   #16

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Kommer inte sitta utan Seal Kronos på lappen. Murphybländare och bike är spännande ändringar på den.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 07:31   #17

Sharp$: 5341
Standard

Örjan.K och Nadal Boline är det 100% 3av3 på.Kör en rak DD med Nadal Broline och Mellby Emeralds som det låter uppåt på i stallet.

Heja Reijo
Gammal 2017-12-26, 09:04   #18

Standard

Citat:
Jag spikar Ready Ribb (även om BG garderar själv så tror jag den vinner. BG brukar som sagt vinna en del under denna annandagsomgång och jag tror den är bäst) och On Track Piraten (någon gång vänder det och tror det kan vara imorgon. Strömberg uppåt på läget och Kaj i storform).

Drag: Indoor Voices som är i storform, bra spår och Adielsson upp.
Jairo som gillar att starta vintertid och missgynnas inte av skor.

God tur!
Indoor Voices helt klar första häst.
Gammal 2017-12-26, 11:59   #19

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4373
Standard

Citat:
Någon gång vinner ju OTP igen, behövs nog lopp men är riktigt sugen på att chansspika. Krossar från dödens?

Vad tror ni, är han chanslös?
Jag har valt att spika OTP, så då vet ni andra vad som gäller...
Spikar även Cab Hornline.

Har sån enorm jävla formsvacka. Bara nån tvilling som sitter emellanåt, annars hade jag fan varit black. Vägrar dock ge upp!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 12:07   #20

Standard

Första helstängt och första jänkarvagn på Eelis i avd 2. Sådana förändringar på Nurmoshästar brukat sannerligen ge effekt. Kan bli spik för min del på det på P76an.
Gammal 2017-12-26, 12:13   #21

Shooters avatar

Sharp$: 38068
Standard

Citat:
Första helstängt och första jänkarvagn på Eelis i avd 2. Sådana förändringar på Nurmoshästar brukat sannerligen ge effekt. Kan bli spik för min del på det på P76an.
I alla fall så ska de testa det i värmningen. Kan bli så i loppet. Jag tror att Man of Steel vinner. Den ska också köras med jänkarvagn igen, vilket den inte gjorde förra gången. Tyvärr inte helstängt idag. Eelis är bara tre år (även om den fyller fyra om en vecka) och jag tror inte att den står emot Man of Steel.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 12:18   #22

Standard

Måstestreck och motivering
Avd 1 Indoor Voices16% sprudlar av form och är starkast när spurten dras upp.
Avd 2 Bo Kenneth med Untersteiner suttit fast två gånger med oryckt huva, när två träter... 1% PU uttalar sig positivt på sin hemsida
Avd 3 Tråkig men visst vinner Ready Ribb, kör han till efter ett varv så står de andra kuskarna med mössan i handen och släpper, dvs loppet är över
Avd 4 Global Trust ser ju att ha en sällan skådad skalle, vinner oavsett hur loppet blir kört. Ev tredje spik
Avd 5 Pajas Face1% får han ett vilsamt lopp av Christofer så får vi se när han springer ifrån sen egen päls.
Avd 6 Zenit Brick bara vinner lika säker som 1an på Brynäs mot FBK
Avd 7 Veijo brukar jag inte tippa som etta men intrycket sist då är han given på kupongen.

Lycka till alla sharpsare
Gammal 2017-12-26, 12:18   #23
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Jag har valt att spika OTP, så då vet ni andra vad som gäller...
Spikar även Cab Hornline.

Har sån enorm jävla formsvacka. Bara nån tvilling som sitter emellanåt, annars hade jag fan varit black. Vägrar dock ge upp!
Då är vi två! Mot sju!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 12:29   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
I alla fall så ska de testa det i värmningen. Kan bli så i loppet. Jag tror att Man of Steel vinner. Den ska också köras med jänkarvagn igen, vilket den inte gjorde förra gången. Tyvärr inte helstängt idag. Eelis är bara tre år (även om den fyller fyra om en vecka) och jag tror inte att den står emot Man of Steel.
Tror inte du behöver säga tyvärr för att det inte blir helstängt på Man Of Steel. Persson sa i segerintervjun på Jägersro att det inte hade varit till fördel och med 500 meter längre idag kan det kanske tom vara ett plus. Långresa och nära galopp näst sist och galopp senast gör dock att galopprisken nog är en faktor att beakta vad gäller spelvärdet på den.
Gammal 2017-12-26, 12:33   #25

Shooters avatar

Standard

Citat:
Tror inte du behöver säga tyvärr för att det inte blir helstängt på Man Of Steel. Persson sa i segerintervjun på Jägersro att det inte hade varit till fördel och med 500 meter längre idag kan det kanske tom vara ett plus. Långresa och nära galopp näst sist och galopp senast gör dock att galopprisken nog är en faktor att beakta vad gäller spelvärdet på den.
Det känns som en rätt svår omgång på förhand, men kanske slutar det som så ofta när det är finaler, med låg utdelning. Jag tycker Man of Steel ser ut att vara en rätt bra spik idag, men jag ska kolla värmning etc. så det blir ingen tidig inlämning.
Gammal 2017-12-26, 13:01   #26

Standard

Eelis klar favorit på P76an. Bara hälften så mycket spelad på atgs V75a som Man Of Steel. Då får man nog tänka om vad gäller den som spik på P76. Ruggigt dåligt spelvärde jämfört med på svenska atgs huvudstreckspel.
Gammal 2017-12-26, 13:14   #27

Shooters avatar

Standard

Citat:
Eelis klar favorit på P76an. Bara hälften så mycket spelad på atgs V75a som Man Of Steel. Då får man nog tänka om vad gäller den som spik på P76. Ruggigt dåligt spelvärde jämfört med på svenska atgs huvudstreckspel.
Synd att det inte är tvärtom. Intressant att se var de duktigaste spelarna finns.
Gammal 2017-12-26, 13:24   #28
Banned

Standard

Bara jag som ska försöka fälla Ready Ribb? 63% är för mycket kan strula.

Tror en del på Rawindski i sista, kanske kommer till spets.

Senast redigerad av trance_error den 2017-12-26 klockan 13:29.
Gammal 2017-12-26, 13:29   #29

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 639
Standard

spikar DANCELLI på ALLT idag! har ruggig feeling på spets och slut!
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 13:36   #30

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Bara jag som ska försöka fälla Ready Ribb? 63% är för mycket kan strula.

Tror en del på Rawindski i sista, kanske kommer till spets.
Jag garderar rejält i det loppet.
Zeus Karsk & Nakoda Goj måste med på kupongen
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 13:50   #31
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Jag garderar rejält i det loppet.
Zeus Karsk & Nakoda Goj måste med på kupongen
Zeus Karsk är tidig hos mig med.

Spikar troligtvis Dancelli och Zenit på mitt stora.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 14:02   #32

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Zeus Karsk är tidig hos mig med.

Spikar troligtvis Dancelli och Zenit på mitt stora.

1 3 GEISHA SUND
2 1 2 3 6
3 4 5 6 9 12
4 3 DANCELLI* (NO)
5 1 2 3 4 5 6 7
6 1 ZENIT BRICK
7 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

körde snarlikt)))
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 14:02   #33

Standard

Stefan Hultman skulle vara i atg live igår och idag. Istället Jari Åkerfeldt båda dagarna och Danne Olsson igår och Malla idag.
Gammal 2017-12-26, 14:20   #34

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Stefan Hultman skulle vara i atg live igår och idag. Istället Jari Åkerfeldt båda dagarna och Danne Olsson igår och Malla idag.
Läste innan jul att Stefan inte kände sig 100 och tackade nej till att medverka
Gammal 2017-12-26, 14:27   #35

Standard

Enligt Robert Berghs fredagskrönika i expressen ska det bli öppet huvudlag och vanlig vagn som vanligt på Geisha Sund. Enligt travfakta har man hängt på amerikansk jänkarvagn i de två senaste. Någon som vet vad som gäller idag?
Gammal 2017-12-26, 14:27   #36

Shooters avatar

Standard

Jag lutar åt att singelstrecka Global Trust. Borde vara favorit. National Prince står lite knepigt till och Dancelli har snackats upp överallt och känns överstreckad.
Gammal 2017-12-26, 14:32   #37

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Läste innan jul att Stefan inte kände sig 100 och tackade nej till att medverka
Trist. Var ju reklam om det som en julklapp till spelarna tidigare. Är grymt jobbigt för öronen med Åkerfeldt igen med alla sina talfel hela tiden. Obegripligt att han får sitta där.
Gammal 2017-12-26, 14:48   #38

Majors avatar

Standard

Den galoppen tackar jag för !!!
Gammal 2017-12-26, 14:53   #39

Majors avatar

Standard

Citat:
Trist. Var ju reklam om det som en julklapp till spelarna tidigare. Är grymt jobbigt för öronen med Åkerfeldt igen med alla sina talfel hela tiden. Obegripligt att han får sitta där.
Min pappa brukade stänga av ljudet på tv:n och ha radion på vid lite olika sport händelser under 80 talet.
Svårare idag
Gammal 2017-12-26, 14:56   #40

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Helvete surt.....

V4
Inlämnat: 2017-12-26, 14:43
Solvalla
Tisdag 2017-12-26
Start: 14:45
Kostnad: 256,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 12 (8, 7)
2: 3, 6 (2, 7)
3: 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10 (6, 2)
4: 1, 3, 5, 6 (4, 10)

2x2x8x4 = 128 rader.
128 x 1 x 2,00 kr = 256,00 kr.
Totalt: 256,00 kr.
Gammal 2017-12-26, 15:06   #41

Standard

Citat:
Min pappa brukade stänga av ljudet på tv:n och ha radion på vid lite olika sport händelser under 80 talet.
Svårare idag
Problemet är att man vill höra stallbacksintervjuerna . Inte minst idag när banan verkar vara mycket knepig. Slår man över till bansändningen missar man dom.
Gammal 2017-12-26, 15:11   #42

doobs avatar

Standard

Hans-Owe S ser ut som en dvärg i sulkyn bakom den där.....
Gammal 2017-12-26, 15:12   #43

Shooters avatar

Standard

Det var en redig skräll. Kanske ska bli en sån dag idag.
Gammal 2017-12-26, 15:12   #44

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Fan så kass Tillman är. Svårbegripligt att hon själv är aktiv när man hör hennes analyser.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 15:19   #45

Shooters avatar

Standard

Robban kör inte för spets med Geisha, kanske Kash Brodda kan ta sig dit. Jag är väldigt intresserad av Double Exposure idag. Skor verkar inte spela så stor roll för den, även om han gått barfota i sina tre Sverige-starter.
Gammal 2017-12-26, 15:22   #46

Standard

Citat:
Det var en redig skräll. Kanske ska bli en sån dag idag.
Blir banan som nu blir det ett antal hästar som inte kommer prestera troligen. Jäkligt svårt att räkna ut vilka bara så blir lite mer slumpbetonat. Trist när detta är den enda intressanta V75an i jul. Drar nog ner systemet en aning därför men orkar inte stå över när det bara är till idag jag läst på.

Stari Ivy Leauge såg man i Eskilstuna när det var ännu sämre bana än idag. Den gick väldigt bra då så den ska med.
Gammal 2017-12-26, 15:26   #47

Standard

Byter nog a häst till Stari Ivy Leauge pga banan istället för National Prince. Grymt värde. National Prince har startat 3 ggr på tung bana och inga roliga resultat då.
Gammal 2017-12-26, 15:28   #48

Shooters avatar

Standard

Citat:
Byter nog a häst till Stari Ivy Leauge pga banan istället för National Prince. Grymt värde. National Prince har startat 3 ggr på tung bana och inga roliga resultat då.
Jag spikar nog Jormas som sagt. Svårt att veta hur den klarar underlaget men tycker att mycket talar för den.
Gammal 2017-12-26, 15:30   #49
Super Moderator

Skaeggets avatar

Sharp$: 8964
Standard

Nu kan jag bara tänka på Jaris felsägningar hela tiden.......

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 15:33   #50

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Nu kan jag bara tänka på Jaris felsägningar hela tiden.......
Byt till TV12 så får du höra Tillmans briljanta analyser.

"Prediction ser oslagbar ut" 50m senare slocknar den...
Gammal 2017-12-26, 15:36   #51
Banned

Standard

Asså Tillman är VILSE, vad gör hon där???????
Gammal 2017-12-26, 15:39   #52

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Asså Tillman är VILSE, vad gör hon där???????
Tycker hon har varit värre än vanligt idag. Kanske hormonerna spelar ett spratt under graviditeten?
Gammal 2017-12-26, 15:42   #53

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Byt till TV12 så får du höra Tillmans briljanta analyser.

"Prediction ser oslagbar ut" 50m senare slocknar den...
För mycket reklam i 12an och dom vänder sig inte till oss travnördar. I atg live är reklamen för stallströ, umeåsläp, betaltjänster mm ännu så länge rätt sparsam , men kommer säkert bli mer då där finns pengar att tjäna .
Gammal 2017-12-26, 15:48   #54
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
För mycket reklam i 12an och dom vänder sig inte till oss travnördar. I atg live är reklamen för stallströ, umeåsläp, betaltjänster mm ännu så länge rätt sparsam , men kommer säkert bli mer då där finns pengar att tjäna .
Apropå stallspån. De har tydligen ett "extremt dammfritt"..... Antingen är det dammfritt eller inte. Det är ett absolut värde.
Snacka om spån......

Gotland (+2), dolly (+5)
Gammal 2017-12-26, 15:51   #55

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1012
Standard

Citat:
Svårare idag
Banljudet heter räddningen idag!
Gammal 2017-12-26, 15:52   #56

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Du menar väl taffej?
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 15:53   #57

Manprinsens avatar

Standard

Går nog inte att räkna bort Nahar helt med dyngbanan även om 80m känns tufft.
Gammal 2017-12-26, 15:54   #58

Sharp$: 1645
Standard

menade naturligtvis taffel
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 16:12   #59

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1340
Standard

3
6
4u,12u,9,6,5,13,10,11
3u,4u,6u,5,8,11,9,12,10,2,7
2,8,1,4,7,5
1
12,7,8,3,6,5,10,4

Krav:Minst 1u
haxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 16:12   #60

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Var hittar man ditt system olle ?
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 16:13   #61

Standard

Citat:
Går nog inte att räkna bort Nahar helt med dyngbanan även om 80m känns tufft.
Det var väl bana som idag när den vann elitloppet. Sämre motstånd idag minst sagt. Problemet är väl att det inte är alls samma häst idag som då.
Gammal 2017-12-26, 16:17   #62

Standard

Gick lite trögt idag men fick tillslut in 60 bongar från joker hos legolas. Drog ner systemet från 1500 till 800 kr pga banan och de mer lottobetonade förutsättningarna. Spikade ändå Eelis i avd 2 på ändringarna och den vann ju på Sundbyholm i november när banan var riktigt usel.
Gammal 2017-12-26, 16:18   #63

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Det var väl bana som idag när den vann elitloppet. Sämre motstånd idag minst sagt. Problemet är väl att det inte är alls samma häst idag som då.
Fick komma med som förstareserv idag. Drog ner på systemstorleken då det känns lite lottobetonat.
Gammal 2017-12-26, 16:19   #64

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50509
Standard

Grundplåten inför V75 hemma...

LUNCH DUBBEL
Inlämnat: 2017-12-26, 14:46
Solvalla
Tisdag 2017-12-26
Start: 15:31
Kostnad: 43,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Jackpot Tooma
2: 1 Who's Who

1 x 43,00 kr = 43,00 kr.
Totalt: 43,00 kr.
Rättningskod: PWD HTP FPL
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 16:25   #65

Shooters avatar

Standard

Sorgligt dåligt att inte kunna ansluta till vingen i V75.
Gammal 2017-12-26, 16:25   #66

Standard

Ingen lördagsomsättning idag direkt på V75. Börjar spelarna tröttna redan på Winter burst. 63 miljoner annandag jul i fjor. 50 miljoner i år. Katastrofal nedgång om det inte finns någon rimlig förklaring.

Två omstarter i avd 1 i autostart höjer lottofaktorn ännu mer. För jäkla dåligt.
Gammal 2017-12-26, 16:26   #67

Manprinsens avatar

Standard

Magiskt. Finaler, landets bästa kuskar och dom får fan inte iväg ett vanligt autolopp.
Gammal 2017-12-26, 16:27   #68
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Men vad i hela jävla friden blir det!!!?

Gammal 2017-12-26, 16:28   #69
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Makalöst.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 16:28   #70

Standard

Nu materialfel också. Snacka om att det blir lotto nu. Hästarna påverkas enormt av detta.
Gammal 2017-12-26, 16:30   #71

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3474
Standard

Helt otroligt alltså!
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 16:35   #72

Manprinsens avatar

Standard

Örjan
Gammal 2017-12-26, 16:35   #73

Shooters avatar

Standard

Citat:
Robban kör inte för spets med Geisha, kanske Kash Brodda kan ta sig dit. Jag är väldigt intresserad av Double Exposure idag. Skor verkar inte spela så stor roll för den, även om han gått barfota i sina tre Sverige-starter.
Det var ju synd att jag inte vågade spika den. Hade mycket feeling för vinst idag, men satte i alla fall tvilling.
Gammal 2017-12-26, 16:35   #74

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Dumma jävla helvetesidioter. Avbryt å kör avd2 istället.

Fyfan så jävla dåligt. Ge varje kusk 200k i böter. Omstart med bil i finaler när miljoner är på spel.

Får åt helvete
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 16:36   #75

Standard

Storfavoriten rätt usel i avd 1. Vinnaren riktigt bra och Reden hade rätt i att den skulle passa på banan.
Gammal 2017-12-26, 16:36   #76

Sharp$: 5002
Standard

Efter gårdagen förstår jag inte någon som behöll någon spik på en Bergh-häst. Efter första V75 undrar jag om inte Bergh borde stryka resten av hästarna? Fara för deras hälsa/hjärtan om det verkar utslaget på bred front.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 16:37   #77

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Storfavoriten rätt usel i avd 1. Vinnaren riktigt bra och Reden hade rätt i att den skulle passa på banan.
Alla tipstjänster klev väl av mer eller mindre?
Gammal 2017-12-26, 16:39   #78
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

7 av 8 system väck, bra start på omgången!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 16:40   #79

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Det var 3 omstarter! 11an hade aldrig vunnit utan omstarterna. Behövde bara ta det lugnt där bak, stressa inte upp sin häst det minsta jämfört med framspårhästarna.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 16:41   #80

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Det var 3 omstarter! 11an hade aldrig vunnit utan omstarterna. Behövde bara ta det lugnt där bak, stressa inte upp sin häst det minsta jämfört med framspårhästarna.
Jag tror faktiskt att den hade vunnit oavsett. Riktigt fin häst och såg toppfin ut i bakvarvsvärmningen före loppet.
Gammal 2017-12-26, 16:41   #81

Standard

Citat:
Jag gissar att de som var lata och gjorde tipsen i förväg, innan omgången igår, åkte direkt. Geisha var ju solklar innan man började se sjukdomstendenserna i stallet. En 60-70 %-ig Geisha hade lämnat dem lätt över upploppet efter det smörloppet.
Gammal 2017-12-26, 16:41   #82

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Inte en enda intervju heller. Haha

Håhåjaja sandlådenivå jag har bara lirat v5 så spelmässigt bryr jag mig inte. Men för alla som laddat xx tusen
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 16:42   #83

Standard

Citat:
Ja. Det är troligen en huvudförklaring. Framspårshästarna brukar missgynnas mest av sådana här omstarter .
Gammal 2017-12-26, 16:43   #84

Majors avatar

Standard

Citat:
Nej inte TT den var andra rankad
Spik på mitt system
Gammal 2017-12-26, 16:43   #85

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Jag tror faktiskt att den hade vunnit oavsett. Riktigt fin häst och såg toppfin ut i bakvarvsvärmningen före loppet.
Knappast. Tror inte du förstår vad en enda omstart gör för framspårhästarna i ett autostart lopp.. Och det var 2(3) omstarter.. De laddas ju på ett helt annat sätt jämfört med bakspårhästarna, för att komma till ledningen. Klart som fan det tar på deras energi + stressen med flera omstarter.

Ingen chans 11an hade vunnit om det gick iväg direkt. Indoor Voices hade vunnit.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 16:44   #86

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 332
Standard

Favoritchansen halveras i princip vid omstart. Jag hade fem hästar men tycker ändå att det är bedrövligt att amatörer får döma miljonspel. Men det är väl grundproblemet i svenskt trav. Att det är en arbetsmarknadspolitisk åtgärd till 95%. Spik Feel The Music nu!
botulf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 16:44   #87

Majors avatar

Standard

V75
Inlämnat: 2017-12-26, 16:15
Solvalla
Tisdag 2017-12-26
Start: 16:20
Kostnad: 528,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Double Exposure (3, 4)
2: 3, 6, 9 (4, 1)
3: 4, 6, 9, 12 (15, 5)
4: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (9, 11)
5: 1, 2 (7, 4)
6: 1, 3, 5, 7 (8, 4)
7: 6 Rawindski (3, 12)

1x3x4x11x2x4x1 = 1056 rader.
1056 x 1 x 0,50 kr = 528,00 kr.
Totalt: 528,00 kr.
Rättningskod: RVB FTR CZH
Gammal 2017-12-26, 16:45   #88

Standard

Citat:
Det är mycket värre om bilen hinner släppa iväg dem. Nu kom signalerna innan startlinjen och det var ingen som hann dra iväg.
Gammal 2017-12-26, 16:45   #89

Majors avatar

Standard

VINNARE
Inlämnat: 2017-12-26, 16:16
Solvalla Lopp 5
Tisdag 2017-12-26
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

11 Double Exposure

1 x 400,00 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Rättningskod: SVB KTT GZG
Gammal 2017-12-26, 16:45   #90

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1132
Standard

Citat:
Knappast. Tror inte du förstår vad en enda omstart gör för framspårhästarna i ett autostart lopp.. Och det var 2(3) omstarter.. De laddas ju på ett helt annat sätt jämfört med bakspårhästarna, för att komma till ledningen. Klart som fan det tar på deras energi + stressen med flera omstarter.

Ingen chans 11an hade vunnit om det gick iväg direkt. Indoor Voices hade vunnit.
Har du sett hur bilen hanteras vid omstarter numera? Just den där "laddningsfaktorn" har betydligt mindre inverkan nuförtiden. Förr var det ofta helt loppförstörande.
Gammal 2017-12-26, 16:47   #91

Shooters avatar

Standard

Citat:

Du får ha vilken uppfattning du vill. Titta på hästen! Så lätt den gör det. 11:e spår mot stoeliten och helt okörd till lätt vinst.
Gammal 2017-12-26, 16:50   #92

Majors avatar

Standard

Citat:
Du får ha vilken uppfattning du vill. Titta på hästen! Så lätt den gör det. 11:e spår mot stoeliten och helt okörd till lätt vinst.
Reden tränat !
Gammal 2017-12-26, 16:53   #93

Shooters avatar

Standard

Man of Steel får inte godkänt.
Gammal 2017-12-26, 16:55   #94

Standard

Fan vad surt. Eelis på det dåliga innerspåret gör det kanon men Olle Rols var också grym. Då var man borta på P76an
Gammal 2017-12-26, 16:57   #95

Manprinsens avatar

Standard

Spik på Eelis tyvärr. Peter Ingves kissar mig i ögat som vanligt.
Gammal 2017-12-26, 16:58   #96

Sharp$: 2392
Standard

Borta på allt. Skyller på det dåliga innerspåret. Tror Eelis vunnit annars!
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 17:00   #97
Banned

Standard

Citat:
Man of Steel får inte godkänt.
Det var nog för tufft att gå först i tredjespår när farten ökade på bortre lång, vilken annan kusk som helst hade kört till, precis före Ingves. Men vi tackar för att Stefan Persson väljer att köra själv, och att spelarkollektivet fortsätter att göra honom till favorit.

Nakoda Goj nu, så kan det bli riktigt roligt..

Tack för kaffet!
Gammal 2017-12-26, 17:01   #98

Manprinsens avatar

Standard

Eelis hade givetvis vunnit om Nurmos satt upp Goop. Han hade gungat in dom sista nödvändiga centimetrarna. Jorma gungar inte så mycket nuförtiden.
Gammal 2017-12-26, 17:02   #99
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

V5-dags!!

Inlämnat: 2017-12-26, 17:01
Solvalla
Tisdag 2017-12-26
Start: 17:05
Kostnad: 150,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 6, 9, 13 (11, 12)
2: 3, 6, 8, 9, 11 (2, 10)
3: 2, 5 (6, 8)
4: 1 Zenit Brick (5, 8)
5: 3, 10, 12 (4, 9)

5x5x2x1x3 = 150 rader.
150 x 1 x 1,00 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.
Rättningskod:

Gammal 2017-12-26, 17:04   #100

Standard

Citat:
Eelis hade givetvis vunnit om Nurmos satt upp Goop. Han hade gungat in dom sista nödvändiga centimetrarna. Jorma gungar inte så mycket nuförtiden.
Speciellt med första bike. Jorma är väl inte lika vass i jänkarbiken som flera andra toppkuskar.

Lär bli fler spetshästar som torskar idag med tanke på innerspåret.

Ska inte spela mer själv. Blir alldeles för mycket gissa på sådan bana.
Executive (+2)
Gammal 2017-12-26, 17:16   #101

Reg.datum: apr 2017
Sharp$: 107
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Det var nog för tufft att gå först i tredjespår när farten ökade på bortre lång, vilken annan kusk som helst hade kört till, precis före Ingves. Men vi tackar för att Stefan Persson väljer att köra själv, och att spelarkollektivet fortsätter att göra honom till favorit.

Nakoda Goj nu, så kan det bli riktigt roligt..

Tack för kaffet!
Instämmer till fullo
Najk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 17:17   #102

Standard

Spetshästen stendog även i avd 3. Det höjer Eelis insats ytterligare.
Gammal 2017-12-26, 17:17   #103

Shooters avatar

Standard

Så vinner Nakoda som stod 20 m sämre till mot favoriten jämfört med förra gången. Ytterligare en tvilling satt, men hade den bara som första reserv på V75.
Gammal 2017-12-26, 17:18   #104

Manprinsens avatar

Standard

Bakspåren är guld idag.
Gammal 2017-12-26, 17:23   #105

Standard

Ser illa ut idag med för atg vad gäller jackpot. Blir det inte brott mot marknadsföringslagen då att kalla nyårsaftons extra V75a för multijackpot omgång? Eller inte. Det är ju småpengar från ett antal omgångar i höst som ska delas ut.
Gammal 2017-12-26, 17:23   #106

Sharp$: 30288
Standard

Nu vinner väl Victor A.U femte ?
Bakspår är väl melodin idag. Håller alltid farten hela vägen till mål.
brukar bli avlsagen av någon smygen /speedigare.
Känns som banan gynnar Honom idag och han kanske får sin välförtjänta seger till slut?
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 17:25   #107

Standard

Kanske testar ett v spel på Stari Ivy Leauge i nästa om tvåsiffrigt vinnarodds. Får den rätt lopp vet man i alla fall att dagens banunderlag passar och jänkarvagn idag.
Gammal 2017-12-26, 17:25   #108

Manprinsens avatar

Standard

Kajan bjuder på en Martini nu.
Gammal 2017-12-26, 17:28   #109

Shooters avatar

Standard

Global Trust som U på tvillingen.
Gammal 2017-12-26, 17:28   #110

Standard

Testade en tvilling

TVILLING
Inlämnat: 2017-12-26, 17:27
Solvalla Lopp 8
Tisdag 2017-12-26
Start: 17:28
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
4, 8, 9, 11, 12
Utgångshästar
6 Staro Ivy League

5 x 20,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Gammal 2017-12-26, 17:30   #111

Fagerdahlens avatar

Standard

Citat:
Så vinner Nakoda som stod 20 m sämre till mot favoriten jämfört med förra gången. Ytterligare en tvilling satt, men hade den bara som första reserv på V75.
Jag har ett inlägg tidigare i tråden där jag säger ”nakoda är ett måste”
Sen är man sån jävla dum i huvudet som lyssnar på polaren att ta bort den.
chans på 6 rätt nu.
V75 är inte bra för blodtrycket ibland
abstruse (+1)
Gammal 2017-12-26, 17:36   #112

Shooters avatar

Standard

Citat:
chans på 6 rätt nu.
Trist, men man gör om samma gamla misstag då och då istället för att lyssna på sig själv.
Gammal 2017-12-26, 17:37   #113

Standard

V75 är rena lotteriet idag ...
Gammal 2017-12-26, 17:37   #114

Shooters avatar

Standard

Citat:
Global Trust som U på tvillingen.
Det var tydligen ingen häst för dagens underlag.
Gammal 2017-12-26, 17:38   #115

Standard

Citat:
Testade en tvilling

TVILLING
Inlämnat: 2017-12-26, 17:27
Solvalla Lopp 8
Tisdag 2017-12-26
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
4, 8, 9, 11, 12
Utgångshästar
6 Staro Ivy League

5 x 20,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Dödens hela loppet. Höll riktigt bra men var synd att Peter U inte satte sig i dödens på den norska hästen istället för att trycka sig till spets. Då hade Lill Unter fått andra ytter. Masterglide kroknade i spets så Peter U hade väl dålig koll på hur innerspåret är. En jätteskräll till från bakspår vinner. Påminner om novemberomgången på Sundbyholm när det inte gick att vinna från ledningen.
Gammal 2017-12-26, 17:42   #116

Standard

Rätt otroligt Paal sa ju när hästen startade näst sist att målsättningen är att vinna finalerna på Solvalla.... ������
Gammal 2017-12-26, 17:47   #117

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
chans på 6 rätt nu.
.....inte för vänskapen med Polarn heller kanske....

Lyssna på dig själv
Fagerdahlen (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 17:57   #118

Sharp$: 1178
Standard

Tv4 värnar om travet . HAHAHA
mackpeter (+2)
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 18:04   #119

Shooters avatar

Standard

Härligt! 3/5 tvillingar hittills. Rak DD: 1-8.
Gammal 2017-12-26, 18:05   #120

Standard

Jägersrohästarna skräller på löpande band idag. Först Mats Rånlunds Ole Rols och nu Lövgrens Jairo. Imponerande.
Gammal 2017-12-26, 18:07   #121

Standard

Ni som brukar mobba Ingves som kusk - Var är ni?
SO (+5)
Gammal 2017-12-26, 18:10   #122
Banned

Standard

Har åkt på mina egna system men har en andel i det här systemet. Letade länge innan jag hittade ett system med rätt spik...

V75 på Solvalla
Start: Tisdag 2017-12-26, kl. 16:20
Spelad: Tisdag 2017-12-26, kl. 16:11

HÄSTAR RES
1 3, 4, 11 10, 2
2 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 12 8, 5
3 12 NAKODA GOJ 4, 2
4 6, 8, 9, 10 3, 11
5 1, 2, 4, 5, 7, 8 9, 3
6 1, 3, 4, 7, 8 2, 9
7 3, 5, 8 12, 7

8640 RADER x 1 x 0,50 kr
Totalt: 4 320,00 kr

Nån krona tillbaka blir det nog, även om vi ryker i nån av DD-avdelningarna.
Gammal 2017-12-26, 18:16   #123

Standard

Hoppas du har en stor andel, lycka till Stankarn
Gammal 2017-12-26, 18:17   #124

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Ni som brukar mobba Ingves som kusk - Var är ni?
En av de vassaste! Kan KÖRA häst till skillnad mot hästjagarna som brukar hyllas.
mackpeter (+2)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 18:24   #125

Manprinsens avatar

Standard

Fan vilken mästare han är Björn.
Gammal 2017-12-26, 18:25   #126

Shooters avatar

Standard

Snyggt Björn! Jag misstänkte att han ville köra bakifrån idag med tanke på hur loppen har sett ut. Kan Kajan få ner Track Angle någonstans mitt i så kan DD:n sitta också.
Gammal 2017-12-26, 18:26   #127
Banned

Standard

Citat:
Fan vilken mästare han är Björn.
Hästen är inte så jävla tokig heller, går på halvfart tills Nadal Broline kommer upp på utsidan...jävligt synd, annars hade det nog inte varit så många system kvar inför sista avdelningen...
mackpeter (+3)
Gammal 2017-12-26, 18:30   #128
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3479
Standard

Teoretiska värden.

1 Smevikens Cruiser * 7618285-- 45816-- 2997
2 Un Dernier Rire * 1.31301E+07-- 78964-- 5165
3 Carmine Am * 1958611-- 11779-- 770
4 Demolition Man F. * 3453271-- 20768-- 1358
5 Ragazzo da Sopra * 3887027-- 23376-- 1529
6 Rawindski * 2093770-- 12591-- 823
7 Seal Kronos * 1820096-- 10946-- 716
8 Track Angle * 1671517-- 10052-- 657
9 Jefferson Dotcom * 9233486-- 55530-- 3632
10 Mellby Emeralds * 3848683-- 23146-- 1514
11 Crazy Year Ås * 1.062582E+07-- 63903-- 4180
12 Titan Brodde * 1214755-- 7305-- 477
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 18:32   #129

Standard

Björn Goop i All Ära - Men Zenit Brick var inte så dålig han heller. Trots att kusken lyckades ge honom ett fjärdespår vid korvkiosken trots att han dragit startspår 1.
Gammal 2017-12-26, 18:34   #130

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Hästen är inte så jävla tokig heller, går på halvfart tills Nadal Broline kommer upp på utsidan...jävligt synd, annars hade det nog inte varit så många system kvar inför sista avdelningen...
Tydligen är det ett helt koppel med Ingvesfans på Sharps som sitter bra till för 7an nu.
Gammal 2017-12-26, 18:38   #131
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Är det nån som lyssnat på den där podcasten de gör reklam för? Orkar man lyssna på Brolin?

Gammal 2017-12-26, 18:39   #132
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Söderkvist försöker tjuva.....?

Gammal 2017-12-26, 18:47   #133

Majors avatar

Standard

Kan bli en liten sudd på denna

V75
Solvalla
Tisdag 2017-12-26
Vadet gäller startnummer

Avd

Gammal 2017-12-26, 18:48   #134

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7694
Standard

Citat:

V75
Solvalla
Tisdag 2017-12-26
Vadet gäller startnummer

Avd

Snyggt!
Major (+5)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 18:49   #135

Standard

synd på fint system stankarn.
Inte ofta man är kvar till sista med så fina pengar på gång.

Om BG bara fått luckan tidigare så kanske det gått vägen.
Gammal 2017-12-26, 18:50   #136

Standard

Wow snygg lapp Major

Nästan 60 papp, grattis!
Major (+5)

Senast redigerad av Basse den 2017-12-26 klockan 18:52.
Gammal 2017-12-26, 18:50   #137
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Nu lämnar jag detta!

Ta hand om er och hoppas ni vinner stort innan året är slut!

Den som behöver sharps får gärna mina.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 18:52   #138

Gasellens avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1878
Standard

Citat:

V75
Solvalla
Tisdag 2017-12-26
Vadet gäller startnummer

Avd

Grattis!! >30000 kr!!! ok nästan 60000...!!
Major (+5)

Senast redigerad av Gasellen den 2017-12-26 klockan 18:55.
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 18:52   #139

Sharp$: 458
Standard

Seg bana och 2 Love You hästar vinner dom vanligt. Varför fattar man aldrig hur lätt det är att hitta spikar på krävande bana
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 19:04   #140

Standard

Inte en krona in för mig som vanligt när det är sådana här yttre förutsättningar. Trist att disciplin saknades att avstå som jag brukar. Redan taggad inför morgondagen dock. Dopad legolas pool till Jägersros lunchrävlingar väldigt trevligt. Klokt nog hängde dom inte på Norgetåget som atg. Undrar hur mycket julpengar dom kan lura av spelarna till skräpomgången på Bjerke i morgon kväll.
Gammal 2017-12-26, 19:35   #141

Fagerdahlens avatar

Standard

Citat:

V75
Solvalla
Tisdag 2017-12-26
Vadet gäller startnummer

Avd

WOW! Grattis!
En sen julklapp.
kul att någon här inne på sharps vann
Major (+5)
Gammal 2017-12-26, 19:46   #142

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2610
Standard

Jag fattar inte. Vintern är ju Piratens årstid. ������
Gammal 2017-12-27, 05:17   #143

Standard

Halva Sverige satt väl på bet-knappen igår när Trinity Lux vann.Aldrig sett maken till spel på bet-sajterna på hästen där folk sjöa ordentligt.Jag fick nöja mig med ett lägre odds.

VINNARE
Inlämnat: 2017-12-26, 17:30
Solvalla Lopp 8
Tisdag 2017-12-26
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

10 Trinity Lux

1 x 300,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Gammal 2017-12-27, 05:23   #144

Standard

Citat:

V75
Solvalla
Tisdag 2017-12-26
Vadet gäller startnummer

Avd

Mycket snyggt system fina pengar.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-27, 09:52   #145
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1782
Standard

Citat:

V75
Solvalla
Tisdag 2017-12-26
Vadet gäller startnummer

Avd

Stort grattis Majoren!! Vacker rad, osis i andra också. Höll på att bli Pott
Själv sprack jag i sjätte med spik på Nadal Broline samt på Global Trust.
Trodde Örjan skulle blåsa till BG med Nadalen.

Nya tag!!
Major (+5)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-27, 10:30   #146

doobs avatar

Standard

Grattis Major!! SNYGGT!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-27, 10:40   #147