Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-18, 18:55   #1

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

V75 Umåker 25 dec

Istrav på V75 för första gången troligen när atgs V75 vinter burst körs på juldagen. Dagen innan den riktiga V75an med finalerna på Solvalla.

Genomgående medioker sportslig klass på denna V75a och att det är trav på isbana gör det väldigt lottobetonat då vad jag kan se det inte finns mycket att gå på för många hästar vad gäller istrav.

En kort genomgång bara. Spelar inte själv på istrav så kommer fokusera på V75 finalerna dagen efter mycket mer. Startlistorna dit släpps i morgon.

V75-1

Mest hästar som passat bättre i ett lunchlopp. De flesta hästarna helt meritlösa så kan inte tippa detta lopp i nuläget. Säger catch me wf som var tvåa på vinterbana näst sist på en 15 tid och körs av Norberg från bra spår.

V75-2

Jisses vilket uselt kallblodslopp. Ska detta vara V75, travets elitserie?
Säger Guldtopp som ser ut att ha gått bra på vinterbana två starter i rad i Boden.

V75-3

Många här som aldrig startat på vinterbana så hur dom ska funka med isbrodd kan man bara gissa. Jaguar Håleryd vann sist på isbana och fick bra spår.

V75-4

Anständig V75 klass på detta kallblodslopp. Lisa Mollyn har fyra raka vinster men aldrig startat på isbana vad jag kan se så går bara gissa hur det kommer funka. Hallsta Vinex gick bra och vann i fredags på isbana i Boden. Storsjarmören går ner i klass men inte så mycket att gå på vad gäller isbana.

V75-5

Zorro Swing tre raka vinster. Marvelous har V75 meriter vilket de flesta saknar i detta lopp men bäst barfota och aldrig gått med isbrodd vad jag kan se. Sahara Hotlady vann sist på isbana men det var sannerligen inget lopp av V75 klass.Laddy Laday två raka i Östersund.

V75-6

Tror Patricia Bishop vinner detta. Preparelopp i fredags och man pratade redan då om detta lopp. Trivs på isbana. Står 20m bättre till nu än i fredags mot Roger Nilssons megastjärna Raz M.

V75-7

Spontant ska väl Eva IH vinna detta. Från betrodd i breeders crown final mot landets bästa unghästar till ett norrlandslopp, men hur kommer det funka att gå från barfota till isbrodd och hur vässad är den nu? Roger America var grymt fin i fredags i Boden. Borde vara ännu bättre nu.

Sammanfattningsvis kanske den sämsta V75a som någonsin körts rent sportsligt och att det är istrav gör det mycket svårt att bedöma ett stort antal hästar i denna omgång. Spelsuget efter en travfri julafton gör nog att omsättningen ändå kan komma upp i 25-30 mkr kanske, men det är nog många som redan längtar till V75 finalerna dagen efter på Solvalla. Ska försöka skriva lite om dom i morgon. När det gället V75 på Bjerke dagen efter Solvallas V75a så får någon annan dra igång den slingan, för den V75an hoppat jag själv garanterat över.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-18, 20:21   #2

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 673
Standard

Var det inte V75 på någon isbana i norra Finland under fjolårets Winter Burst? Har för mig att Spitcam Jubb startade (såklart )

Angående måndagens omgång har jag bara kollat igenom startlistorna hastigt och lyfter efter detta fram Myr Faksen och Magnifik Brodde.
tosjodin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-18, 20:24   #3

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tosjodin Visa inlägg
Var det inte V75 på någon isbana i norra Finland under fjolårets Winter Burst? Har för mig att Spitcam Jubb startade (såklart )

Angående måndagens omgång har jag bara kollat igenom startlistorna hastigt och lyfter efter detta fram Myr Faksen och Magnifik Brodde.
Ja det var istrav i Finland och även förra året på Juldagen då Umåker körde.
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-18, 21:11   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Ja det var istrav i Finland och även förra året på Juldagen då Umåker körde.
Ja det ser ut att stämma. 170 000 på 7 rätt då med liknande propositioner. Bara två favoriter vann och ett par riktiga smällar ser det ut som. Kollade troligen inte den omgången för då borde man kommit ihåg det.
Gammal 2017-12-18, 23:05   #5

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Istrav på V75 för första gången troligen när atgs V75 vinter burst körs på juldagen. Dagen innan den riktiga V75an med finalerna på Solvalla.

Genomgående medioker sportslig klass på denna V75a och att det är trav på isbana gör det väldigt lottobetonat då vad jag kan se det inte finns mycket att gå på för många hästar vad gäller istrav.

En kort genomgång bara. Spelar inte själv på istrav så kommer fokusera på V75 finalerna dagen efter mycket mer. Startlistorna dit släpps i morgon.

V75-1

Mest hästar som passat bättre i ett lunchlopp. De flesta hästarna helt meritlösa så kan inte tippa detta lopp i nuläget. Säger catch me wf som var tvåa på vinterbana näst sist på en 15 tid och körs av Norberg från bra spår.

V75-2

Jisses vilket uselt kallblodslopp. Ska detta vara V75, travets elitserie?
Säger Guldtopp som ser ut att ha gått bra på vinterbana två starter i rad i Boden.

V75-3

Många här som aldrig startat på vinterbana så hur dom ska funka med isbrodd kan man bara gissa. Jaguar Håleryd vann sist på isbana och fick bra spår.

V75-4

Anständig V75 klass på detta kallblodslopp. Lisa Mollyn har fyra raka vinster men aldrig startat på isbana vad jag kan se så går bara gissa hur det kommer funka. Hallsta Vinex gick bra och vann i fredags på isbana i Boden. Storsjarmören går ner i klass men inte så mycket att gå på vad gäller isbana.

V75-5

Zorro Swing tre raka vinster. Marvelous har V75 meriter vilket de flesta saknar i detta lopp men bäst barfota och aldrig gått med isbrodd vad jag kan se. Sahara Hotlady vann sist på isbana men det var sannerligen inget lopp av V75 klass.Laddy Laday två raka i Östersund.

V75-6

Tror Patricia Bishop vinner detta. Preparelopp i fredags och man pratade redan då om detta lopp. Trivs på isbana. Står 20m bättre till nu än i fredags mot Roger Nilssons megastjärna Raz M.

V75-7

Spontant ska väl Eva IH vinna detta. Från betrodd i breeders crown final mot landets bästa unghästar till ett norrlandslopp, men hur kommer det funka att gå från barfota till isbrodd och hur vässad är den nu? Roger America var grymt fin i fredags i Boden. Borde vara ännu bättre nu.

Sammanfattningsvis kanske den sämsta V75a som någonsin körts rent sportsligt och att det är istrav gör det mycket svårt att bedöma ett stort antal hästar i denna omgång. Spelsuget efter en travfri julafton gör nog att omsättningen ändå kan komma upp i 25-30 mkr kanske, men det är nog många som redan längtar till V75 finalerna dagen efter på Solvalla. Ska försöka skriva lite om dom i morgon. När det gället V75 på Bjerke dagen efter Solvallas V75a så får någon annan dra igång den slingan, för den V75an hoppat jag själv garanterat över.
V75 1 Catch me wf gick ej på riktig isbana i den starten du syftar på!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 05:37   #6

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Umeåker 25/12 Isbana

Bästa spiken:Spik Vilja

Bästa Draget:Jordan Lee G.L Är det ett fruktansvärt skrik på idag.
Undra om bet-bolagen är med på noterna?

Fick lära mig något nytt när det gäller travet att många barfotahästar gillar när man slår på isbrodd på hovarna för första gången. (Ja det är sant)
Gammal 2017-12-25, 07:33   #7

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Tittade på Umåker's variant av vass eller kass. Den heter upp eller ner.
Ove A var gäst igår levererade en del intressanta ideer. Enligt han var 9 Jordan Lee G.L klar i AVD.5 . Han låg lågt med Storsjarmören trodde inte att isbana skulle passa så bra, det loppet trodde han Hallsta Vinex skulle vinna.

Hästar som är bäst barfota runt om går tydligen också bra på isbana enligt Ove A och Petri Salmela.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 11:06   #8

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Ännu ett skrik på 3.Highway Patrolman 3%blir lirad under 6 gånger idag.
Gammal 2017-12-25, 11:34   #9

Standard

Lite gissningslek vad gäller isbana för betrodda hästar

Upbeat Music avd 1: just nu 22 procent och delad favorit. Aldrig startat på isbana och tränaren osäker på hur det ska gå

Spik Vilja avd 2: gigantisk favorit som aldrig startat på isbana. Alla vinster barfota. Sämst i spets och är spetsfavorit. Kuskplus dock.

Jänkarvagn ffg på ett bra tag på Bear Briar i avd 3. Första bike på isbana. Dessutom helstängt idag så Kaj Widell kommer nog inte köra prepare.

Närby Panik och Monster Monsun i avd 4 ska aldrig ha startat på isbana men ska ha funkat på det vid test i jobb i veckan.

From The Mine avd 5 startat på isbana 3 ggr och vunnit alla 3. Det har dessutom varit i Umeå alla tre gångerna. Intressant på en lågprocentare. Bakspår ? Storfavoriten Marvelous har aldrig startat på isbana, är bäst barfota och med biken. Verkar tveksamt om det blir bike idag.

Tycker fortfarande att Patricia Bishop är en intressant spik med dagens förutsättningar . Står väldigt bra till, älskar isbana och fick prepare sist inför detta. Petter Lundberg i vagnen känns dock sådär. Ingen kusk som radar upp V75 vinster direkt. Ansedda betaltjänsten spelvärde har dock omgångens bästa spik i detta lopp. Treprocentaren Highway Patrolman. Den har aldrig startat på isbana men dom tror det ska funka. Lär bli drag på den i eftermiddag därmed.

Eva IH jättefavorit i sista. Vann två på isbana förra vintern men det var i en annan klass än nu. Bl a ett 20 tkr lopp mot riktigt skräpmotstånd. Inte startat på 6 veckor. Hur toppad är den för detta? Gått med amerikansk bike i de två senaste. Första bike var ett gigantiskt lyft i breeders crown semifinalen. Låter i rondenintervjun som att jänkatbiken åker på även idag. Väldigt viktigt att hålla koll på det.
coolmanriver (+10)
Gammal 2017-12-25, 11:45   #10

Standard

Ser att spelvärdes bästa spik i omgången i avd 6 nu står i 5,75 hos unibet. Den är bara 3 procentare på V75.
Gammal 2017-12-25, 12:04   #11

Standard

Om man nu ska tro på att barfota hästar även går bra på vinterbana måste väl
Närby Panik vara en rolig spik. Han gick ju barfota runt om när han slog Storsjarmören
med galopp 9/9 på Solänget
Gammal 2017-12-25, 12:14   #12

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
Närby Panik vara en rolig spik. Han gick ju barfota runt om när han slog Storsjarmören
Det är en väldig skillnad med barfota och isbrodd i alla fall. Sägs ju också att många hästar blir väldigt muskeltrötta första gången med isbrodd. Sen har den väl även lyft sig med jänkarbiken. Osäker på om den åker på idag.
Gammal 2017-12-25, 12:27   #13
lou

lous avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 255
Standard

Blir fina pengar idag

Senast redigerad av lou den 2017-12-25 klockan 15:01.
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 12:41   #14

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

[QUOTE=olle;554936]Lite gissningslek vad gäller isbana för betrodda hästar

Upbeat Music avd 1: just nu 22 procent och delad favorit. Aldrig startat på isbana och tränaren osäker på hur det ska gå

Spik Vilja avd 2: gigantisk favorit som aldrig startat på isbana. Alla vinster barfota. Sämst i spets och är spetsfavorit. Kuskplus dock.

Spikvilja har dock gått i rygg 4-5 ggr. Redo för en enkel spetsseger nu.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 12:44   #15

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 165
Standard

Citat:
Att tro att det bara är åka upp och starta på isbrodd bara för man råkar ha en barfotahäst stämmer inte. Det viktiga är vilket underlag som hästen tränat på senaste tiden. En barfotahäst som tränar på is har mycket enklare än en barfotahäst som tränar på skogsslingor med vanliga brodd i skorna. Tittar man dessutom på de hästar som är mest gynnade av isbana idag är det väldigt få som brukar tävla utan skor. Borde inte dessa vara barfotahästar om de nu funkar så bra på is?

Sedan ni som lyssnar på när Ove A skriker ut sina vinnare, senast han gjorde på isbana så stod en chanslös Elit håleryd i dryga dubbla pengarna från ett uruselt läge. Rekommenderar ingen att lira idag om man inte lagt ner enormt jobb innan. Och även om man gjort det så är det nog stor risk att det går snett.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 12:51   #16

Standard

Eva ih trivs med isbana 2/2 på isen.
Emot är 4 som spetsar. Och 5 , kanske 8a nu nedstruken.

Minuset är kusken och litet minus för isen iaf på 9an.
Enormt förbättrad med bfrom.

Jag tror att spikvilja vinner

Tror även att Hallsta vinnex vinner 2 av 5 ggr. just pga galopperna så måste jag gadda

3-5-7-12-15.

Jaguar eller lemmy? Bear briar känns inte som någon ishäst.

Jordan lee trodde Ove var klar. Inte omöjligt. Uffe e som kusk duger.

Lite körning bara så.

8-9-14-15 8 dd1. Mkt plus på Patricia som Olle sa.

4-5-8-10 i sista. Nånstans måste ju oddset upp. Jag tror Eva förlorar.
Gammal 2017-12-25, 12:56   #17

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Marvelous klass häst bra läge bra spår bra kusk spik
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 13:05   #18

Standard

Ove spikar sig själv med Spikvilja, det är Ove och Petri Salmela som hävdar att barfota
hästar går bra på isbana. Däremot låg han lågt med Storsjarmören trodde inte isbana
skulle passa, det loppet tror han Hallsta Vinex vinner

Senast redigerad av flaque den 2017-12-25 klockan 13:06.
Gammal 2017-12-25, 13:18   #19
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-dea451681fac

Har ni 60:- över och tror på relativt bra utdelning så är ni välkomna att köpa en andel.
Spikar Lemmy och Jordan Lee GL och plockar bort alla ston i avd 2. (när vann ett sto ett kallislopp senast på v75!? Visserligen ingen "normal" v75 omgång men ändå..)
Nu kör vi!
Andelsspel postas i därför avsedd sektion tack!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 13:20   #20

Sharp$: 165
Standard

Citat:
Ove spikar sig själv med Spikvilja, det är Ove och Petri Salmela som hävdar att barfota
hästar går bra på isbana. Däremot låg han lågt med Storsjarmören trodde inte isbana
skulle passa, det loppet tror han Hallsta Vinex vinner
Precis det jag menar. Alla verkar ta åt sig av informationen som Ove A ger men ingen kritiserar den över huvud taget. Sedan när blev han en mästertippare?
Migge (+1)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 13:50   #21

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

TT V4 ligger nu uppe på S.P
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 14:15   #22

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

9 Norrskens Kongen i andra är skräll men trots allt tredjehandare.
Hästen röd i halsen på morgonen enligt stallkontakt men startas ändå ”för det är hemmaplan”. Tolka det som ni vill. Jag tar inte med den om jag så helgarderar. Visar också på hur det ”lattjas” med spelarnas pengar/insatser i Amatörland! Bedrövligt
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 14:16   #23

Standard

Jag har bara skrivit vad Ove har sagt. Det som gör Spikvilja intressant i dag är att Ove kör och han visat i år att han kan vinna V75. Nu kommer hon att köras i ledningen. Med Camilla har det varit spets och släpp. Funkar hon på isbana ska hon inte torska detta. Sen när det gäller Ove's tipps är det upp till var och en att tolka.

I avd.5 där han säger att Jordan Lee G.L bara vinner kommer jag själv att spika
Zorro Swing.

Senast redigerad av flaque den 2017-12-25 klockan 14:17.
Gammal 2017-12-25, 14:37   #24

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 87
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Hästen röd i halsen på morgonen enligt stallkontakt men startas ändå ”för det är hemmaplan”. Tolka det som ni vill. Jag tar inte med den om jag så helgarderar. Visar också på hur det ”lattjas” med spelarnas pengar/insatser i Amatörland! Bedrövligt
hej väntar på dina goa utspel är ni fulla. du har väl go spik att ge
elluj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 14:37   #25

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 673
Standard

Citat:
Bra info! Du har en pålitlig källa på detta? Låter lite märkligt dock att de säger att det är hemmaplan. Jag skulle inte säga att ca 35 mils resa är hemmaplan...

Hade funderingar på att spika Norrskens Kongen men känns som jag får släppa den tanken. Köper inte Spik Vilja oavsett. 65% på ett kallblodssto som vunnit 2 av 17 i år. Sådana hästar spikar jag inte.
tosjodin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 14:45   #26

doobs avatar

Standard

Uppvärmning.....

V4
Inlämnat: 2017-12-25, 14:41
Umåker
Måndag 2017-12-25
Start: 14:45
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 14 (3, 9)
2: 3, 4, 5, 8, 9, 11 (1, 7)
3: 1, 6 (8, 5)
4: 2, 3, 4, 7, 9, 11 (1, 8)

2x6x2x6 = 144 rader.
144 x 1 x 2,00 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Gammal 2017-12-25, 14:46   #27

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tosjodin Visa inlägg
Bra info! Du har en pålitlig källa på detta? Låter lite märkligt dock att de säger att det är hemmaplan. Jag skulle inte säga att ca 35 mils resa är hemmaplan...

Hade funderingar på att spika Norrskens Kongen men känns som jag får släppa den tanken. Köper inte Spik Vilja oavsett. 65% på ett kallblodssto som vunnit 2 av 17 i år. Sådana hästar spikar jag inte.
Pålitlig källa, pratade med dom imorse. 35 mil är typ hemmaplan där uppe....
Gammal 2017-12-25, 14:51   #28
Administrator

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
TT V4 ligger nu uppe på S.P
Grym start på deras rad dessutom!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Major (+5)
Gammal 2017-12-25, 14:52   #29

doobs avatar

Standard

Citat:
Uppvärmning.....

V4
Umåker
Måndag 2017-12-25
Vadet gäller startnummer

Avd

2x6x2x6 = 144 rader.
Fan! Skulle spika 14 men dubbla med skriket 4! Tog därför bort 2 och 8 i tredje.... lovar att jag åker på någon av dom nu....
Gammal 2017-12-25, 15:30   #30

doobs avatar

Standard

Citat:
Fan! Skulle spika 14 men dubbla med skriket 4! Tog därför bort 2 och 8 i tredje.... lovar att jag åker på någon av dom nu....
Nu gäller det.... 1 tack! Lirade LD på 2 och 8 så jag får några kronor med om dom nu vinner och jag gjort galet på V4
Gammal 2017-12-25, 15:58   #31
Administrator

Standard

Citat:
Uppvärmning.....

V4
Umåker
Måndag 2017-12-25
Vadet gäller startnummer

Avd

2x6x2x6 = 144 rader.

Bra start på dagen! 2 lax!

doob (+5)
Gammal 2017-12-25, 16:09   #32
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Jaha. Då ska man orka sig igenom V75 i dag då...... Det får bli en V5 i dag. All mat och äggtoddy i går har satt sina spår.
En spik på V5 - Jordan Lee G.L. Som väl är lite av dagens skrik.
God fortsättning!

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 16:20   #33

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10883
Standard

Snyggt jobbat doob!
doob (+5)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 16:25   #34

Standard

Varför kör han så hårt med 7an. Inget hot nånstans under vägen. Hade kunnat gå ännu långsammare samt endast kört sista 200

Nu bjöd han ju 6an på luckor överallt. Borde dämpat till 1.25 i n g e n gick ju bakifrån.

Om Peter sopan Eriksson fick vinna är det jävligt dåligt

Det fick han.
Sista sväng är det ju bara att ta upp å vänta 20-30 meter så vinner 7an med huvud hals.när 4an kroknar.
Istället rycker han tussarna å kör undan dom kom i 3.e men hade varit en bit ifrån iaf.

Tsk tsk. Ingen som kör med öronsnäcka å nån som står och guidar kusken och berättar hur dom andra ligger ? Kan inte vara så svårt. Blåtandssnäcka bara

Senast redigerad av shjuve9le den 2017-12-25 klockan 16:32.
Gammal 2017-12-25, 16:28   #35

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10883
Standard

Vad sysslar Östman med? Kör ju bort en klar seger med 400 kvar
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 16:32   #36

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Tråkigt, men där åkte man på spiken i första, nr.7. Nya tag imon
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 16:32   #37

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5002
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Vad sysslar Östman med? Kör ju bort en klar seger med 400 kvar
Som det blev kört hade nästan till och med Haugstad kunnat sätta dit 6:an där. Men bara nästan. Jättekul när man viktat systemet toktungt på nr 7. Jag blev utklassad av de tidiga streckspelarna.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 16:35   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Som det blev kört hade nästan till och med Haugstad kunnat sätta dit 6:an där. Men bara nästan. Jättekul när man viktat systemet toktungt på nr 7. Jag blev utklassad av de tidiga streckspelarna.
Jag hade spikat 7 med.

Trodde helt enkelt att den gamle gubben kunde köra som man ska.

Spets. Dämpa som satan för det vara bara löss med . Riktiga jävla kameler dom dör när det gått 1.20

Men inte ens det kunde han.
Gammal 2017-12-25, 16:39   #39

Standard

Sjukt att man ska behöva förlora pengar på sånt där.

Olagligt? Spelsäkerhet?

Nånting måste göras mot dåliga kuskar. Någon sorts test måste gå att få fram.

Tempobedömning, omdöme, dödavinkeln, haha , sådär får det inte gå till.

Eller göra som i andra bansporter, egna spår och rakt fram. Bästa hästen vinner alltid. Störst bäst och uthålligast. Då kan buskarna ej klandras.
Gammal 2017-12-25, 16:57   #40

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Ove Lindqvist kan inte vinna hahaha. Kom hit på en judagsgrogg istället Ove det gör du bättre hahah
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 17:09   #41

Sharp$: 3273
Standard

Synd på min 3a
Gammal 2017-12-25, 17:12   #42

Standard

4gånger degen på jaguaren på Leo! Man tackar för det
Gammal 2017-12-25, 17:13   #43

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Sjukt att man ska behöva förlora pengar på sånt där.

Olagligt? Spelsäkerhet?

Nånting måste göras mot dåliga kuskar. Någon sorts test måste gå att få fram.

Tempobedömning, omdöme, dödavinkeln, haha , sådär får det inte gå till.

Eller göra som i andra bansporter, egna spår och rakt fram. Bästa hästen vinner alltid. Störst bäst och uthålligast. Då kan buskarna ej klandras.
Björn Goop valde Readly Express i Paris igår. Ulf O är i Thailand. Erik A firar nog jul med familjen. Märkligt att dom inte prioriterar istrav i Umeå juldagen.
Gammal 2017-12-25, 17:23   #44

Standard

Citat:
Björn Goop valde Readly Express i Paris igår. Ulf O är i Thailand. Erik A firar nog jul med familjen. Märkligt att dom inte prioriterar istrav i Umeå juldagen.

Aj aj. Har dom råd att åka utomlands tjänar dom för bra. Sänk travkuskars löner så dom måste köra mer å vinna mer

Pengarna ska räcka till bensin å räkningar samt lite mat
Gammal 2017-12-25, 17:25   #45

Gasellens avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1878
Standard

Citat:
Antar att du är ironisk!? Alternativen ser ju inte helt fel ut...
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 17:56   #46

Sharp$: 3273
Standard

Den vinnaren hade 3 starter i rad på v75
Gammal 2017-12-25, 18:07   #47

Gasellens avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1878
Standard

DD1: 7,8,9,14,15
DD2: 4,5
Tror att 5 st räcker i första avd. och chansar bort storfavoriten i avslutningen pga läget, kusken och osäker form!
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 18:10   #48

Standard

Spelarna kunde inte sitt istrav. Omgångens största favorit Spik Vilja usel på första isbana och storfavoriten Marvelous dom också startade på isbana ffg var ännu sämre. Gemensamt för båda som jag skrev tidigare idag att dom är bäst barfota.
Gammal 2017-12-25, 18:13   #49

Standard

Tar en del av den otroligt fina vinsten på jaguaren och satsar det på en DD 8.15 mot 4.5 200kr
Gammal 2017-12-25, 18:16   #50

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1072
Standard

Citat:
Spelarna kunde inte sitt istrav. Omgångens största favorit Spik Vilja usel på första isbana och storfavoriten Marvelous dom också startade på isbana ffg var ännu sämre. Gemensamt för båda som jag skrev tidigare idag att dom är bäst barfota.
Enligt ett tidigare inlägg så skrevs det att ju att OveA och Salmela hävdar att just barfotahästar var gynnade av isbana?

Jaja, svårt med trav iaf

Senast redigerad av oinkk den 2017-12-25 klockan 18:19. Anledning: Stavfel...
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 18:25   #51

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 114
Standard

Ove A visar vilken kuskstjärna han är som vanligt Chans på bra rygg men sitter kvar så han får iskall framför sig..
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 18:25   #52

Standard

Usch vad dålig Patricia B var. Mitt enda spel idag var pick 2 med den hos legolas bet.
Gammal 2017-12-25, 18:31   #53
GGS

Sharp$: 3479
Standard

Teoretiska Värden

1 Vic de Luxe * 416812-- 1747-- 187
2 Maldini Bob * 1.101473E+07-- 46168-- 4950
3 Demo * 3300123-- 13832-- 1483
4 Global Touchdown * 261438-- 1095-- 117
5 Quattro Lane * 823956-- 3453-- 370
6 Nochebuena Face * 1488922-- 6240-- 669
7 Stall Warning Struken
8 Roger America * 319842-- 1340-- 143
9 Sauvignon Blance * 1822301-- 7638-- 819
10 Eva I.H. 77 613 kr 67928-- 284-- 30
11 Global Millionaire * 4558438-- 19106-- 2048
12 Sundsvik Mayday 1533325-- 6427-- 689
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-25, 18:34   #54

Standard

Ääää va fan3000 loppor plus allafall bättre än ingenting. Ove a kom på groggen nu då sopa hahahaha
Gammal 2017-12-25, 18:57   #55

Standard

Ingen jackpot idag heller.

Börjar bli kris för atg om det inte skulle bli jackpot i morgon på Solvalla . Multijackpoten nyårsafton som i fjor innebar nästan 50 miljoner extra i sjurättspoolen uppgår i år fortfarande bara till 15 miljoner.

Var verkligen ingen V75 klass på loppen i Umeå idag. Snacka om att urvattna V75 varumärket vad gäller sporten med sådana skräplopp som idag på isbana.
Gammal 2017-12-25, 20:05   #56
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Citat:
Ingen jackpot idag heller.

Börjar bli kris för atg om det inte skulle bli jackpot i morgon på Solvalla . Multijackpoten nyårsafton som i fjor innebar nästan 50 miljoner extra i sjurättspoolen uppgår i år fortfarande bara till 15 miljoner.

Var verkligen ingen V75 klass på loppen i Umeå idag. Snacka om att urvattna V75 varumärket vad gäller sporten med sådana skräplopp som idag på isbana.

Har de ingen öresfond de kan förstärka jackpoten med vid behov??

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td