Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-23, 13:02   #46

perre123s avatar

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 389
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Alltså är inte 6 Fly The World i avdelning 3 väldigt bortglömd?
Har kommit 2a bakom Propulsion och är oftast ute mot mycket hårdare motstånd än såhär.

Spikarna på mitt system blir Southwin Feji & Global Thunder
Exakt min tanke! helt bortglömd! Chansspikar fly the world. Lätt!
perre123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 13:13   #47

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

[QUOTE=Altoc;554776]
Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg

Behöver inte vara ATGs fel. Det krävs att tränaren rapporterar in strykningen till banan för att hästen ska strykas. Att det sägs i ett TVprogram eller på sociala medier räcker inte. Som tur är.
Oavsett vems fel det är ruggig nonchalans mot spelarna. Det är ju inte ovanligt med sena strykningar numera. Och när sånt här händer kan man vara ganska övertygad om att många hästar som stryks sent redan dagen innan hade kunnat tas bort om tränare/spelbolag förstått att många spelare sitter och läser på och lägger ner massor av tid på analyser långt tidigare än ett par timmar innan loppet körs.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 13:22   #48

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Såg att jag var 2:a på pucken. Så bjuder på Spelvärdes bästa spik istället. On track Piraya i sjätte!

Senast redigerad av jocklon den 2017-12-23 klockan 13:40.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 13:34   #49

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7693
Standard

[QUOTE=olle;554780]
Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg

Oavsett vems fel det är ruggig nonchalans mot spelarna. Det är ju inte ovanligt med sena strykningar numera. Och när sånt här händer kan man vara ganska övertygad om att många hästar som stryks sent redan dagen innan hade kunnat tas bort om tränare/spelbolag förstått att många spelare sitter och läser på och lägger ner massor av tid på analyser långt tidigare än ett par timmar innan loppet körs.
Visst är det så. Men spelbolagen ska vi lämna utanför denna kritik i första steget, oavsett om det rör sig om ATG eller något av parasitbolagen. Det är tränaren och tävlingsarrangören, dvs banan och ST, som i första hand ska hantera strykningar. Spelbolagen kommer i andra hand när det gäller hantera den informationen.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 13:51   #50

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5567
Standard

Citat:
V75-2: Under fredagslunchens tv-sändning fick man besked om att en i alla fall inte vinner: 8 Grand Illusion (9,2 procent)!
Någon som har koll på vad som nämndes där?
Gammal 2017-12-23, 13:58   #51

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Någon som har koll på vad som nämndes där?
Barfotahäst med dåligt läge. Robban sa att han skulle bli förvånad om den vinner men han har ju lurats förr iofs.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 14:00   #52

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5567
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Barfotahäst med dåligt läge. Robban sa att han skulle bli förvånad om den vinner men han har ju lurats förr iofs.
Tack, vågar dock inte avstå streck pga det
Gammal 2017-12-23, 15:12   #53

Trav365s avatar

Reg.datum: jun 2015
Sharp$: 1152
Standard

Surgubbe

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Ditt inlägg är ändå 100 ggr bättre då man slipper gissa vad du streckat.

Insinuationssystem är ett riktigt Sharpsofog som inte fungerar på ATG.

Mvh Uffe
Behövde bara kika några av dina historiska inlägg för att förstå att du är en av de surgubbar som måste hitta något att klanka på. Patetiskt och vi ser alla fram emot att du lämnar dina egna konkreta tankar, om några.... God Jul Uffe i din ensamhet.
Trav365 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 15:18   #54
lou

lous avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 255
Standard

Avd1 - Spik Southwind. Ingen idé att slösa streck.

Avd2 - 3,4,5,7,12. Varför är Nouvelle Madelene 4%, har ju form? Fountain Brodde med lopp efter kortare vila, kan plocka ner en del tillslut vid körning. The Real Star på 11% är helt fel.

Avd3 - 1,3,4,7. Origo Tillly nu med lopp i kroppen och trolig ledare kan ställa till det för favoriten. A.Hannibal 1% plockar ner alla med form, men Åke låter inte uppåt. West Wing är uppåt. Vet inte vart man har dollar access som kan vara rolig till 1%, men jag skippar då West Wing verkar vara skrällen i loppet och sparar därmed streck.

Avd 4 - 4,5. Cash Valley ska de ta det lugnt med och tror inte den kan vinna utan ledning. Global Thunder har gått bra men distansen är ett frågetecken och jag tar bort, känns överspelad. Global Raceway är ett bra spikförslag, men är livrädd för Caddie Jo.

Avd 5 - 4,6,7 Överspelad är Flight Danseur som inte visat något och man vill helst sitta rygg ledaren. Mellby Ellegant kommer förhoppningsvis fastna och är tveksam till hur den går med skor. Montechristo tar ledning och är kul. Baja Rosa är given, men tveksam med skor. Cikora Frazer loppets riktiga höjdare - nu med jänkare. Vill man gardera ytterligare tar man med 10,11.

Avd 6 - 1,6,7,14,15. Detta känns heltäckt. Tar ändå kanske med Malkin som är är klasshäst och ska tydligen ha bättre form än raden visar, vet inte, får höra på Berg. Kan dras fram med hjälp av Antonio Trot hela vägen. Cantona Mearas känns lite överspelad och kommer troligvis inte kunna hålla ledning mot Proserpine som är rolig i ledning. Tar ändå med båda två som trots allt sitter på innerspåret.

Avd 7 - 2,3,4,5,7,8,10 Det svåra loppet. Helt omöjligt. Plockar med en del som jag tror kan vinna.

Senast redigerad av lou den 2017-12-23 klockan 15:22.
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 15:29   #55

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Micke J tar nog minst en dubbel idag, kanske mer. Tycker f.ö att omgången ser väldigt favoritbetonad ut dessvärre.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 15:42   #56

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5002
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Ditt inlägg är ändå 100 ggr bättre då man slipper gissa vad du streckat.

Insinuationssystem är ett riktigt Sharpsofog som inte fungerar på ATG.

Mvh Uffe
Jag förstår inte riktigt det här med inseminationssystem, är det ombuds- eller språngavgift?
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 15:58   #57

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Jag förstår inte riktigt det här med inseminationssystem, är det ombuds- eller språngavgift?
HAHAHA - får man vara så rolig dan före dan. Vi vet ju alla att det heter INTITUTIONSSYSTEM.

För att hålla mig till tråden: Spelar just nu "Liza With A Z." och tar med henne på mitt intitutionssystem. Till 1 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 16:05   #58

Trav365s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
HAHAHA - får man vara så rolig dan före dan. Vi vet ju alla att det heter INTITUTIONSSYSTEM.

För att hålla mig till tråden: Spelar just nu "Liza With A Z." och tar med henne på mitt intitutionssystem. Till 1 %.
Såklart det är okej att vara rolig dan före dopparedan, fast det heter ju institut-system när man är intagen i travets värld, på sluten avdelning. Minelli kommer vara stolt över dig om du plockar henne med hård julklapp
Gammal 2017-12-23, 16:06   #59

Trav365s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Antingen det, eller insättningsavgift månne?
Gammal 2017-12-23, 17:15   #60
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8243
Standard

Ingen pratar om 5 Pompano Euphoria? Varför? Är det Kajan som skrämmer?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td