|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-11-07, 10:42 | #1 |
Pinracer upphör!
Reduceringsprogrammet Pinracer upphör from 1/12.
Verkar som om Jokersystemet har köpt upp sin konkurrent då man blir hänvisad dit ifrån Pinracer: https://pinracer.uservoice.com/knowl...B6r-1-december |
|
2017-11-10, 16:02 | #2 | |
Citat:
TR Media har förvärvat spelreduceringstjänsten Pinracer.se. – Med en större kundbas kan vi lägga ännu större resurser på att vidareutveckla Jokersystemet.se för att erbjuda våra kunder en ännu bättre reduceringstjänst, säger Gustaf Björck, affärsområdeschef på TR Media. TR Media äger sedan tidigare Jokersystemet. se, som är marknadsledande i Sverige, med omkring 6000 abonnenter. Pinracer.se kommer att släckas ned 1 december och istället erbjuds kunderna Jokersystemet.se. – Kostaderna för att vidareutveckla två separata tjänster blir alltför höga. Därför kommer vi att fokusera utvecklingsresurserna på att förbättra och förfina Jokersystemet.se. – Runt årsskiftet kommer också en första version av Jokersystemet. se för Stryktipset att lanseras och flera nya funktioner för travspel planeras under 2018. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+10) |
||
2017-11-10, 16:47 | #3 |
Har väntat länge på att det skulle läggas ner eller möjligen köpas upp, verkar ju bli en kombination.
Företagsinformationen visar vad som kan hända om man får tag på statliga riskkapitalmiljoner att bränna på en icke hållbar affärside... https://www.allabolag.se/5569409229/...e-solutions-ab
2017-11-10, 18:56 | #4 |
Tur att det finns några kvar som är gratis.
2017-11-10, 19:01 | #5 |
|
|
2017-11-10, 19:31 | #6 | |
Citat:
1. Jag hade gärna sett att Jokern inte processar förrän jag säger att den ska göra det. 2. Möjlighet till Grantska genvägar, tex inte en kuskj*vel tar mer än X (1) seger. 3. Fler autorankmöjligheter. Mvh Uffe
2017-11-10, 19:39 | #7 | |
Citat:
Exakt samma svar får man även av Svenska Spels support när det gäller önskemål om deras bolagsspel som är uruselt...sorry, nu blev det lite offtopic... |
||
2017-11-10, 20:48 | #8 |
Vilket annat reduceringsprogram är mest likt pinracer?
Gillar inte Joker! /N |
|
2017-11-11, 06:06 | #9 |