|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-11-07, 16:14 | #16 |
Tack monymakerapp !!! 15% spelavdrag på Win dvs 5% bättre än atg , satsa 15k extra varje vecka i guld divisionen , lär bli mycket bra omsättning !!!! Om omsättningen blir 100 k innebär det att alla på legolas spelar skattefritt !!! Vem vill inte göra det ??? I längden kommer dom som spelar mycket o hitta till legolas med 0 procent avdrag upp till 100 k och 7.5 procent avdrag upp till 200k !!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kunghumle (+5) |
|
2017-11-07, 17:50 | #17 | |
Citat:
Inte helt olikt hanterandet av Top7 tex . Nu börjar man undan för undan få ordning på det som skulle ha varit fungerande från start, men varumärket har redan solkats oerhört. När man dessutom hattar""runt med olika bonusar, added money och slarvar med marknadsföringen så tappar befintliga kunder intresset, och nyfika kommer inte in. De säkerligen 100tals miljoner som redan är nerplöjda kan räddas, och jag vet hur, men det kommer likväl kosta ytterligare 50-100mkr att göra så, samt kräva rejäla förändringar . Det känns tveksamt att Rune kastar in den storleken av pengar efter hur illa skutan har seglat. Att öka intresset under förutvarande förutsättningar är fullständigt chanslöst, och i mina ögon (helt utan insikt i företagets framtida ideer) så har man börjat spara sig ur problemet för att invänta spelregleringen i hopp om nya affärsmöjigheter. Nota Bene: Jag har noll insikt i bolaget (tyvärr) |
||
2017-11-07, 19:24 | #18 |
Hoppas nu någon ansvarig från legolas surfar in hit och ”snor” lite briljanta idéer ������
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+1) |
|
2017-11-07, 23:43 | #19 | |
Citat:
Mvh Uffe
2017-11-08, 00:08 | #20 | |
Citat:
Mvh Uffe
2017-11-08, 01:38 | #21 | |
Citat:
ATG borde även satsa på USA och köra V4:a varje dag på USA travet, blir sent, men kul! :-) btw Legolas trodde jag mkt på, vilken besvikelse, hur kunde dom släppa en så dålig produkt i våras, dom var ju knappt halv färdiga, där dog mitt intresse. Senast redigerad av qwerta den 2017-11-08 klockan 01:40. |
||
|