Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-04, 13:04   #46

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37785
Standard

Som det ser ut nu så lutar jag åt att spika Global Trader. Kuskförstärkt och favoriten hoppar bort sig eller tappar och riskerar att fastna. Vet dock inte hur snabbt Örjan får iväg Global från start. Andra spik blir nog Gustav E. Den bör vara tillräckligt snabb ut för att inte fastna och då är det bara att köra framåt och ta över.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-04, 13:07   #47

Reg.datum: sep 2017
Sharp$: 414
Standard

Se upp för kungen! Eller ska jag säga kongen....och nu kanske det kan vara dags för vinst för Beau Mec...rolig omgång att försöka klura på

Senast redigerad av Gorgonzolastank den 2017-11-04 klockan 13:09.
Gorgonzolastank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-04, 13:12   #48

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

https://pinracer.se/systems/0kjfp130...ig-6hsv/shared

avd1.
En trio gör upp där "Daddy är draget"

Tre hästar höjer sig och draget är Sugar Daddy som nu kan vända upp lite bättre då 6an är struken, Magnus Träff tror på en ny bra insats. "ide"

avd2.
Det är ett offensivt upplägg att vänta. Bra chans!

Höwing V var jag nära att spika hästen har vunnit 2 av 3 i spets och räkna med offensivt upplägg. Djuse låter mycket optimistisk idag. 11%

avd3.
En trolig och en rolig. Lås!

Varför göra det svårt för sig? Gustav E är bästa hästen gäller bara hitta ut i andra spår, Men ledaren (3) kör en 25 tid och leder länge. Spelvärt lås!

avd4.
Izzy får bekänna färg idag. Dragen får loppet?

Här har jag två drag som kommer göra det surt för den stora favoriten, den som får ledaren, alt rygg ledaren avgår troligen med segern. Bästa loppet tror jag nr 3 får.. "pass upp"

avd5.
Omlagd träning gör susen? Får loppet som det känns...

Magnifik kan öppna och har kanske tänt till efter omlagd träning? när 4 och 5 duellerar om piken och Magnifiken kan gotta sig bakom vid sargen, och avgör när det blir tid, alt till rolig spik!

avd6.
Ett öppet lopp där favorit duon inte imponerar precis.. Passa Shawdow och Inken..

Tobin Kronos kan bli en tuff nöt att knäcka om spets nås, men jag vill ändå lyfta fram Shadow Woodland som kan få loppet kört i halsen om det går lite väl fort på mellanvarvet. Och Inken låter Berg nöjd med inför detta..

avd7
Hästen hade tussarna kvar senast....

I bolag två ville Erland spika nr 3 men jag ville nr 2, jag är rätt övertygad om att ikaros är en bättre häst. Hade ju ett ton kvar i linorna vid segern senast och vi har inte fått se botten än. Tror det är jättechans till seger och spikar!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-04, 13:25   #49

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 4979
Standard

Det finns en spelläggare på Tillsammans som kallar sig för Skrällkungen. Han spikar Michelangelo Ås och So Gå Ikaros och skriver i princip av strecklistan i övriga lopp. Jag tycker det är hysteriskt roligt.

mvh
Shizznit (rekordfridykare, älgjägare, NASDAQ-komet, innebandyspelare och den östra hemisfärens folkvalde ledare)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+2)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-04, 13:36   #50

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Det finns en spelläggare på Tillsammans som kallar sig för Skrällkungen. Han spikar Michelangelo Ås och So Gå Ikaros och skriver i princip av strecklistan i övriga lopp. Jag tycker det är hysteriskt roligt.
En mycket stor majoritet av spelarna i allmänhet spelar så. På Tillsammans
är den majoriteten än större. Jag tycker det är sorgligt. Men samtidigt kanske
det är henskligt.

Mvh Uffe
Gammal 2017-11-04, 13:43   #51

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 4979
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
En mycket stor majoritet av spelarna i allmänhet spelar så. På Tillsammans
är den majoriteten än större. Jag tycker det är sorgligt. Men samtidigt kanske
det är henskligt.

Mvh Uffe
Jag skulle vilja skrika "Köp en Harry istället!" till de stackare som köper sådana andelar. Då behöver de inte betala 10 % extra till maffian runt systemen, utan bara... ingen aning, hälften? Det här är kanske ATG:s nya kassako, sidoavgifter?
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-04, 13:46   #52
Banned

Sharp$: 72
Standard

Spelade i butik

1 Bryssel
1,6,8,9
3,4,11,13
1,6,10,13
1,3,4,5
4 Tobin Kronos
2,3
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-04, 13:47   #53

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5465
Standard

Är det bara jag som inte kan se streckprocent på atg.se? Går inte att lägga till via "anpassa" eller någonting. Måste gå in och titta på tillsammans för att se procent.

Är jag blind eller är det fel?
Gammal 2017-11-04, 13:48   #54

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4393
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Jag tycker för en gångs skull precis tvärtom. På pappret innan start ser det inte
ut som miljonutdelning. Bra läge för Ove Sundberg och 625 rader.

Mvh Uffe
Trevligt Vet gör vi kl 1900
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-04, 13:57   #55

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Jagar man riktigt stora pengar och älskar hästar som ska tävla med jänkarvagn ffg finns det två intressanta

Jeppas Qurt i avd 2. Jänkarvagn ffg (säger tränaren , spelvärde skriver att den gått med bike en gång tidigare. Har enligt travfakta idel bra prestationer i raden förutom senast när det blev galopp. Inte helt omöjligt trots spåret om jänkarvagnen ger den där magiska effekten och det blir lite hjälp med tempot. Streckad på 1 procent.

Marvelous avd 7 streckad till 2 procent. Samma här. Uselt läge. Jänkarvagn för andra gången i karriären. Blev grym effekt första gången den 1 sept när den hade samma usla läge. Dessutom barfota runt om för första gången. Kombinationen första barfota runt om och jänkarvagn för andra gången gillas skarpt. Det är absolut rätt förutsättningar för en kraftigt förbättrad prestation .

Sen är det såklart inga toppchanser. Inga hästar på V75 streckade på 1-2 procent har det. Så dåliga är inte spelarkollektivet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-04, 13:59   #56
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Försöker mig på ett par riktiga stänkare.

V75:6 - 5 Top Of The World
Startade senast i Sverige som favorit i ett silverdivisionslopp. Sprang på pumpen ordentligt i form av Queer Fish och Order To Fly. Har gjort sig känd som en startsnabb kuse som går bra i spets men lär väl vara helt körd här, med både Tobin Kronos och Nuncio i loppet? Nåja, jag tittade i arkivet och såg till min förvåning att hans senaste insatser med framgång kommit från trista löpningar bakifrån och i dödens, där han krigat bra till slut.

http://ravimaailma.fi/article/tuloks...tulokset/7497/

Jarmo upp nu, laddas från start, får överta ledning från Blocket-hästen och körs där?

Över 25 ggr degen, 2%!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-04, 14:14   #57

Shooters avatar

Standard

Global Trackmaster laddade på bra i ena provstarten och det ser ju inte alls oävet ut.
Gammal 2017-11-04, 14:22   #58
Banned

Standard

Ingen här på sharps har häst öga, kan vi skippa värmnings snacket, förutom när dem galopperar i värmningarna.
Hästar som värmer dåligt går o vinner ofta, så för det mesta är det bullshit.
Gammal 2017-11-04, 14:26   #59

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Ingen här på sharps har häst öga, kan vi skippa värmnings snacket, förutom när dem galopperar i värmningarna.
Hästar som värmer dåligt går o vinner ofta, så för det mesta är det bullshit.
Är det mitt inlägg du syftar på?
Gammal 2017-11-04, 14:28   #60
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Är det mitt inlägg du syftar på?
Alla