|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-10-25, 13:44 | #16 | |
Citat:
Lycka till med dina spel på Legolas /N Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Amadeus (+5) |
||
2017-10-25, 14:04 | #17 |
Synd att Officer C.D. blev struken svårt att se han som en vinnare över 3140
|
|
2017-10-25, 14:05 | #18 |
Ingen som pratar Star advisor Juli i sista? Känns som att White House express blir för stor favorit, tror även unicorn har en bra chans. Sen gillar jag stoms Mia, kommer den till ledning tror jag den blir svår att slå.
|
|
2017-10-25, 14:06 | #19 |
|
|
2017-10-25, 14:19 | #20 |
Finns väl andra spelformer, väldigt många tom, även om man tycker V86 är ett alldeles för svårt spel sett till den spelkassa man har. Mitt främsta syfte med just spelandet är att försöka vinna pengar och jag tror det finns bättre möjligheter att göra det om man väljer spelform efter hur mycket man är beredd att satsa. Satsar dock pga de gigantiska spelvärde som finns hos legolas bet mer än vad jag skulle gjort om spelavdraget legat på samma höga nivåer som hos atg.
|
|
2017-10-25, 14:25 | #21 | |
Citat:
500 kr på V4 genererar inte riktigt lika mycket pengar till travet. Men man kommer att få tillbaka en del pengar lite lättare på V4 och då kan man omsätta dem igen. När det gäller Legolas så kommer det att bli pengar till sporten från dem med. Inte alltför lång tid kvar innan licenssystemet är verklighet. Jag håller helt och hållet med Olle när det gäller V86&V75. Hellre än att lämna in relativt liten lapp på V86/V75 spelar jag samma slant på V5/V4. V86/V75 kräver större insatser. Så är det bara. P76 med extrapengar och ingen JP går att spela favoritbetonat med snäppet lägre insatser. Heja Olle!
2017-10-25, 14:44 | #22 |
Från AB: – Vi lägger på grovt nu och det blir ganska mycket grovt, så barfota är inte att rekommendera i dag, säger Solvallas banmästare Marcus Stjernström. ”Får gärna sluta”
– Det ska sluta regna runt 8-9, men det brukar ju aldrig stämma så det kan nog gott och väl regna hela kvällen. Det vet man inte. Men det får gärna sluta nu efter lunch, då hade det blivit jättebra. Men…säger Solvallas banmästare Marcus Stjernström i ett videoklipp som storbanan publicerat i sociala medier. ”Rätt hårt och vasst” Det är likadana tongångar från Åbytravet när Trav365 når sportchefen Jon W Pedersen efter lunch: – Det har regnat hela natten och hela dagen och det ska fortsätta. Prognosen säger att det ska sluta regna vid 18-tiden och då kan det bli bra. Hur påverkar det här regnandet Åbys bana? – Den blir hård, vi har en del grovt material i den. Fortsätter det regna blir det rätt hårt och och vasst. Men slutar det regna så kan vi riva lite i ytlagret. Skulle det lätta så blir det bra, säger han. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+10) |
|
2017-10-25, 16:28 | #23 |
Förstår inte denna vurm för Legolas Bet. Med frontfigurer som den narcissistiska rättshaveristen Linn Andersson som fått sparken från både Sulkysport och Travronden samt från Björn Goop och nyligen uppraggade Anders Lindqvist som helst vill vara med överallt och ingenstans bara han får synas, så kommer det nog inte in så mycket pengar till hästnäringen. Men man kan ju alltid lova, men projektet är ett klassisk betongsänke, en fling från en miljardär. Good Luck and Good Night.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Solvalla (+100) |
|
2017-10-25, 16:31 | #24 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Solvalla (+100) |
||
2017-10-25, 16:33 | #25 |
ja där fick dom allt Billman, för att återgå till kvällens V86a, någon som har hört om Nappa Scar ska gå bfro i kväll?
|
|
2017-10-25, 16:39 | #26 | |
Citat:
Står i rondenintervjun att Nappa Scar ska gå barfota som vanligt, men inte säkert PL visste att det skulle bli stenhård bana med extra grovt material när han sa det. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2) |
||
2017-10-25, 16:42 | #27 | |
Citat:
|
||
2017-10-25, 16:44 | #28 |
Kan inte se Stay Alert torska ikväll.
2017-10-25, 16:45 | #29 |
Det är väl risk för skor i kväll på Solvalla. Läste att dom lagt ett nytt ytlager som är lite grovt pga regnet.
|
|
|