Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-24, 12:01   #1

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38065
Standard

V86 25/10

Julia af Solnäs spikade jag förra gången och det ser ut som fina förutsättningar igen. Omgången i övrigt ser inte helt lätt ut, men intressant som oftast när det är V86.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-24, 12:20   #2

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

Ser ut att bli sådär väder snällt sagt. Speciellt på Åby

https://www.svtstatic.se/image-cms/s...tralarge/1-jpg
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-24, 12:22   #3

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg

Det är en knepig årstid. Många hårda och ev. kladdiga banor framöver.
Gammal 2017-10-24, 17:10   #4

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

måste bara ha med Walle West

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-24, 17:30   #5

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

DD's Perseverance 1 %?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-24, 20:51   #6
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
DD's Perseverance 1 %?
Har väl inte visat någon vinnarskalle direkt...

Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 05:07   #7

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:

Det tunga är att jag förlorar pengar när jag står över V86.
Gammal 2017-10-25, 08:11   #8

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Whitehouse Express måste ju bara vinna det där.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 09:03   #9

djrill3s avatar

Reg.datum: okt 2013
Sharp$: 1862
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Whitehouse Express måste ju bara vinna det där.
Spitcam jubb har det ju varit en del snack om ett tag och varit ute i tuffa lopp på slutet, kanske dags nu? Spetsar gör väl 5an SAJ med Kim Eriksson som blev snuvad på segern i Hamburg senast. Whitehouse express är ingen spik för mig iaf.
Gammal 2017-10-25, 10:45   #10

Shooters avatar

Standard

Det gäller att lämna in så sent som möjligt ikväll med tanke på det usla väder som bjuds. Skulle inte förvåna mig och det blir en del strykningar under dagen.
Gammal 2017-10-25, 11:00   #11

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det gäller att lämna in så sent som möjligt ikväll med tanke på det usla väder som bjuds. Skulle inte förvåna mig och det blir en del strykningar under dagen.
Mkt riktigt nu när du säger det så blev Officer C.D struken i första
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 11:15   #12

Standard

Om jag minns rätt blev innerspåret på Solvalla väldigt missgynnande när det för några veckor sedan började regna och banan under senare delen av tävlingarna påverkades av det. V86 är svårt även vid goda yttre förutsättningar. Om regnet får stor påverkan i kväll lär det knappast bli enklare att lösa gåtan.
Gammal 2017-10-25, 11:34   #13

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Mkt riktigt nu när du säger det så blev Officer C.D struken i första
Ja, den gillade ju inte underlaget förra gången. Jag tror att Jeppe vinner första loppet. Funderar på att spika.
Gammal 2017-10-25, 12:30   #14

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Kan inte förstå varför Faye Bros snart är en 60 procentare?
skulle han vara så överlägsen sina motståndare alltså?
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 13:11   #15

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8341

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Om inte Björn hade varit med, men han tänker försöka ta sig förbi.
Det gör FB till omgångens säkraste avslag.

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Kan inte förstå varför Faye Bros snart är en 60 procentare?
skulle han vara så överlägsen sina motståndare alltså?
Gammal 2017-10-25, 13:44   #16

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4185
Standard

Citat:
Om jag minns rätt blev innerspåret på Solvalla väldigt missgynnande när det för några veckor sedan började regna och banan under senare delen av tävlingarna påverkades av det. V86 är svårt även vid goda yttre förutsättningar. Om regnet får stor påverkan i kväll lär det knappast bli enklare att lösa gåtan.
Tjena Olle, uppskattar alltid dina tips o inlägg men att du alltid har invändningar mot att spela V75,V86 är mysko. Utan spel på dessa spelformer blir det inte många kronor till hästnäringen.
Lycka till med dina spel på Legolas
/N
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Amadeus (+5)
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 14:04   #17

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Synd att Officer C.D. blev struken svårt att se han som en vinnare över 3140
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 14:05   #18

Reg.datum: okt 2017
Sharp$: 471
Standard

Ingen som pratar Star advisor Juli i sista? Känns som att White House express blir för stor favorit, tror även unicorn har en bra chans. Sen gillar jag stoms Mia, kommer den till ledning tror jag den blir svår att slå.
inournature är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 14:06   #19

Reg.datum: okt 2017
Sharp$: 471
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
Synd att Officer C.D. blev struken svårt att se han som en vinnare över 3140
Yes, hadr inte med han på kupongen och kändes som lite döda pengar där.
inournature är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 14:19   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Tjena Olle, uppskattar alltid dina tips o inlägg men att du alltid har invändningar mot att spela V75,V86 är mysko. Utan spel på dessa spelformer blir det inte många kronor till hästnäringen.
/N
Finns väl andra spelformer, väldigt många tom, även om man tycker V86 är ett alldeles för svårt spel sett till den spelkassa man har. Mitt främsta syfte med just spelandet är att försöka vinna pengar och jag tror det finns bättre möjligheter att göra det om man väljer spelform efter hur mycket man är beredd att satsa. Satsar dock pga de gigantiska spelvärde som finns hos legolas bet mer än vad jag skulle gjort om spelavdraget legat på samma höga nivåer som hos atg.
Gammal 2017-10-25, 14:25   #21

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1132
Standard

Citat:
/N
Det blir lika mycket till hästnäringen oavsett om jag spelar 500 kr på V65 eller V6 eller V5 som om jag spelar samma summa på V86/V75.

500 kr på V4 genererar inte riktigt lika mycket pengar till travet. Men man kommer att få tillbaka en del pengar lite lättare på V4 och då kan man omsätta dem igen.

När det gäller Legolas så kommer det att bli pengar till sporten från dem med. Inte alltför lång tid kvar innan licenssystemet är verklighet.

Jag håller helt och hållet med Olle när det gäller V86&V75. Hellre än att lämna in relativt liten lapp på V86/V75 spelar jag samma slant på V5/V4.

V86/V75 kräver större insatser. Så är det bara.

P76 med extrapengar och ingen JP går att spela favoritbetonat med snäppet lägre insatser.

Heja Olle!
Gammal 2017-10-25, 14:44   #22

Shooters avatar

Standard

Från AB: – Vi lägger på grovt nu och det blir ganska mycket grovt, så barfota är inte att rekommendera i dag, säger Solvallas banmästare Marcus Stjernström. ”Får gärna sluta”

– Det ska sluta regna runt 8-9, men det brukar ju aldrig stämma så det kan nog gott och väl regna hela kvällen. Det vet man inte. Men det får gärna sluta nu efter lunch, då hade det blivit jättebra. Men…säger Solvallas banmästare Marcus Stjernström i ett videoklipp som storbanan publicerat i sociala medier.

”Rätt hårt och vasst”

Det är likadana tongångar från Åbytravet när Trav365 når sportchefen Jon W Pedersen efter lunch:

– Det har regnat hela natten och hela dagen och det ska fortsätta. Prognosen säger att det ska sluta regna vid 18-tiden och då kan det bli bra.

Hur påverkar det här regnandet Åbys bana?

– Den blir hård, vi har en del grovt material i den. Fortsätter det regna blir det rätt hårt och och vasst. Men slutar det regna så kan vi riva lite i ytlagret. Skulle det lätta så blir det bra, säger han.
Tirich (+10)
Gammal 2017-10-25, 16:28   #23

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2524
Standard

Förstår inte denna vurm för Legolas Bet. Med frontfigurer som den narcissistiska rättshaveristen Linn Andersson som fått sparken från både Sulkysport och Travronden samt från Björn Goop och nyligen uppraggade Anders Lindqvist som helst vill vara med överallt och ingenstans bara han får synas, så kommer det nog inte in så mycket pengar till hästnäringen. Men man kan ju alltid lova, men projektet är ett klassisk betongsänke, en fling från en miljardär. Good Luck and Good Night.
Solvalla (+100)
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 16:31   #24

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Förstår inte denna vurm för Legolas Bet. Med frontfigurer som den narcissistiska rättshaveristen Linn Andersson som fått sparken från både Sulkysport och Travronden samt från Björn Goop och nyligen uppraggade Anders Lindqvist som helst vill vara med överallt och ingenstans bara han får synas, så kommer det nog inte in så mycket pengar till hästnäringen. Men man kan ju alltid lova, men projektet är ett klassisk betongsänke, en fling från en miljardär. Good Luck and Good Night.
Det tycks inte vara särskilt många som är intresserade av att spela där. De kunniga spelarna stannar kvar hos ATG.
Solvalla (+100)
Gammal 2017-10-25, 16:33   #25

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 4958
Standard

ja där fick dom allt Billman, för att återgå till kvällens V86a, någon som har hört om Nappa Scar ska gå bfro i kväll?
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 16:39   #26

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Torstens Visa inlägg
ja där fick dom allt Billman, för att återgå till kvällens V86a, någon som har hört om Nappa Scar ska gå bfro i kväll?
Man ska nog med tanke på vädret och stenhårda banor vänta in i det sista innan man analyserar hovbeslagen ikväll. Är det som Solvallas banmästare sagt inga höga odds på att t ex de skoryck som redan anmälts av Roger Walmann ändras .

Står i rondenintervjun att Nappa Scar ska gå barfota som vanligt, men inte säkert PL visste att det skulle bli stenhård bana med extra grovt material när han sa det.
Torstens (+2)
Gammal 2017-10-25, 16:42   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
För mig handlar det inte om vilka som jobbar där utan om spelvärdet. Har som mål att gå 100 tkr plus där innan årets slut och då behöver jag dra in 15 tkr till. Det lär inte bli svårt om dom fortsätter att betala ut väldigt mycket mer än vad det spelas för även under årets två sista månader. Svårare hos atg med minst spelavdrag på 30-35 procent (väldigt mycket mer alla gånger pengar hålls inne till kommande jackpots).
Gammal 2017-10-25, 16:44   #28

Standard

Kan inte se Stay Alert torska ikväll.
Gammal 2017-10-25, 16:45   #29

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Det är väl risk för skor i kväll på Solvalla. Läste att dom lagt ett nytt ytlager som är lite grovt pga regnet.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 16:52   #30

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Erica med kaj bra komb.
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 16:54   #31

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Kan inte se Stay Alert torska ikväll.
Det är inte så svårt. Jag tror att Jeppe tar hem det. I andra hand rankar jag Tinamo Jet.
Gammal 2017-10-25, 18:05   #32

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
För mig handlar det inte om vilka som jobbar där utan om spelvärdet. Har som mål att gå 100 tkr plus där innan årets slut och då behöver jag dra in 15 tkr till. Det lär inte bli svårt om dom fortsätter att betala ut väldigt mycket mer än vad det spelas för även under årets två sista månader. Svårare hos atg med minst spelavdrag på 30-35 procent (väldigt mycket mer alla gånger pengar hålls inne till kommande jackpots).
Men det fantastiska är väl att ägaren ( mannen bakom legolas) själv endast lirar på ATG
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 18:22   #33
Banned

Sharp$: 76
Standard

Dagens spelvärde på min twitter

trance_error
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 18:27   #34

Standard

Till Olle &Strappa71
Ta bort V75&V86 o se hur många småspelare som följer med till de andra spelformerna, mycket tveksamt om det blir så många. Blir vi spelnördar som fortsätter.
Eftersom jag också är hästägare (10%) så spelar jag hellre på ATG än Legolas.
Vi får väl se om det kommer några pengar från Legolas i framtiden, troligen inte så mycket iaf, den som lever får se.
Lycka till ikväll
/N
Tinamo jet i avd 1 vinner väl, utan att lämna klartecken.(Icke min häst om någon funderar)
Gammal 2017-10-25, 18:29   #35

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus Visa inlägg
Men det fantastiska är väl att ägaren ( mannen bakom legolas) själv endast lirar på ATG
Han är nog inte så intresserad av deras saltade v pooler på 1000 kr eller 50 tkr extra på P54 även om han fått spela hos sig själv.
Gammal 2017-10-25, 18:38   #36

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Han är nog inte så intresserad av deras saltade v pooler på 1000 kr eller 50 tkr extra på P54 även om han fått spela hos sig själv.
Tror snarare att det är miljonerna som han är ute efter precis som de flesta andra travspelare.
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 18:39   #37

Standard

Citat:
Till Olle &Strappa71
Ta bort V75&V86 o se hur många småspelare som följer med till de andra spelformerna, mycket tveksamt om det blir så många. Blir vi spelnördar som fortsätter.
Eftersom jag också är hästägare (10%) så spelar jag hellre på ATG än Legolas.
Vi får väl se om det kommer några pengar från Legolas i framtiden, troligen inte så mycket iaf, den som lever får se.
Lycka till ikväll
/N
Tinamo jet i avd 1 vinner väl, utan att lämna klartecken.(Icke min häst om någon funderar)
Varför skulle man ta bort de spel som inbringar mest pengar (=där spelarna torskar mest) ? Bara för att alla, såväl småspelare som storspelare, väljer de svåraste spelen för att det är där drömmen om miljonvinsten teoretiskt kan uppfyllas så bestämmer varje spelare själv sina spelformer. Eftersom mitt mål med spelandet är mer realistiskt än att dra in miljoner på V86 så väljer jag de spel där det är bäst chans att vinna mer än man förlorar.

Jag sponsrar travsporten indirekt eller direkt med stora pengar årligen så har inget dåligt samvete. Spel hos atg , premiumabonnemang för 100 kr i månaden, travronden 2400 kr per år, jokersystemet 90 kr i månaden mm. Låter ibland som att dom som även har abonnemang och spelar hos något annat bolag inte bidrar med en krona till travsporten.
Gammal 2017-10-25, 18:40   #38
Banned

Standard

Provar en liten V5

V5
Inlämnat: 2017-10-25, 18:39
Solvalla
Onsdag 2017-10-25
Start: 18:39
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Goha Magic (8, 5)
2: 1 Eelis (9, 11)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (6, 5)
4: 1, 6 (12, 10)
5: 1, 3, 7 (4, 5)

1x1x12x2x3 = 72 rader.
72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Gammal 2017-10-25, 18:45   #39

Shooters avatar

Standard

Det började bra. Få se om det fortsätter så.

V5
Inlämnat: 2017-10-25, 18:32
Solvalla
Onsdag 2017-10-25
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5 (8, 1)
3: 1, 2, 5, 6, 9, 12 (10, 4)

2x1x6x2x3 = 72 rader.
72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: XJP CTP FJQ
Gammal 2017-10-25, 18:49   #40

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Provar en liten V5

V5
Inlämnat: 2017-10-25, 18:39
Solvalla
Onsdag 2017-10-25
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Goha Magic (8, 5)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (6, 5)

1x1x12x2x3 = 72 rader.
72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Väldigt vad lika system, synd i första loppet för dig.
Gammal 2017-10-25, 18:50   #41
Banned

Standard

Citat:
Väldigt vad lika system, synd i första loppet för dig.
Jo lycka till

Är inte påläst så valde bara en spik i början haha
Gammal 2017-10-25, 18:51   #42

Shooters avatar

Standard

Citat:
Jo lycka till

Är inte påläst så valde bara en spik i början haha
Tack!
Gammal 2017-10-25, 18:52   #43
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Jag är oklar över V86 i kväll. Ber att få återkomma med en rökar-DD lite senare ist

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 18:56   #44

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

vem tar spets i v86-7??
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 18:56   #45

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 954
Standard

kollar spelformen med en tv. Eftersom ni spikat Konti med 1an kör jag tv 4,7,10-alla utom 1

Blir det en slant blir det ett större system annars gör jag ett medel idag, litar till tillsammans istället men det finns lite roliga drag. Mycket hänger ju på balansen så vädret är intressant...Given spik är iaf 8 i första, leker hem det.
Godismia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 18:57   #46

Shooters avatar

Standard

Jag känner mig rätt klar. Banorna ser ju inte så tokiga ut. Solvallas är fin, men lite stum säger Goop och Åbys ser fin ut. Kör blocksystem med tre enkelstreck: Onceforall Face (blev tyvärr favorit efter strykningen av Berghs), Julia af Solnäs (S&S) samt Faye Bros (Hade tänkt täcka upp den, men det låter ju så jävla klart från alla fronter - S&S).
Gammal 2017-10-25, 18:58   #47
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av heddari Visa inlägg
vem tar spets i v86-7??
Offshore, körs där eller???

Pretty Trio är snabb ut också men blir förvånad om han körs där nu när det finns open strech.
heddari (+50)

Senast redigerad av trance_error den 2017-10-25 klockan 19:03.
Gammal 2017-10-25, 19:02   #48

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Jag är oklar över V86 i kväll. Ber att få återkomma med en rökar-DD lite senare ist
Rygga min lilla då har feeling på denna

8
2
2*5*7*9*10
1*2*6
1*2*5*7*9*11*12
2*4*5*10
6
3*9

210 bagare

Lycka till
lenninen (+3)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 19:04   #49

Sharp$: 1177
Standard

Regnat. Sammanställt lite tungbanestatistik på min hemsida. Finns några hästar ikväll som är mkt gynnade om det blir gyttja.

steff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 19:06   #50

Shooters avatar

Standard

Djuse gjorde ett tappert försök, men Jorma kunde sitta lugn.
Gammal 2017-10-25, 19:14   #51

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 954
Standard

Jorma vinner busenkelt.. mitt system fick bli pytte med den formen haha.
Avd
1: 8 Onceforall Face (6, 4)
2: 2, 5 (1, 10)
3: 6, 7, 10, 11 (2, 5)
4: 1, 5, 6, 9 (2, 3)
5: 2, 9, 12 (5, 1)
6: 4 Mon Etoile (5, 10)
7: 6 Victory Kåsgård (5, 1)
8: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9 (8, 4)

Roligast är att lira tv och trio under loppen, underbart med det tempo som är. Förutom starttiden är spelformen grym.
Godismia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 19:19   #52
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av inournature Visa inlägg
Ingen som pratar Star advisor Juli i sista? Känns som att White House express blir för stor favorit, tror även unicorn har en bra chans. Sen gillar jag stoms Mia, kommer den till ledning tror jag den blir svår att slå.
Star Advisor Joli till spets och vinner, solklar spik!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 19:19   #53
Banned

Standard

V86
Inlämnat: 2017-10-25, 19:19
Solvalla, Åby
Onsdag 2017-10-25
Start: 20:30
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Onceforall Face (2, 4)
2: 2 Julia af Solnäs (5, 9)
3: 5, 7, 9 (2, 10)
4: 1, 2, 6 (7, 5)
5: 2, 5, 7, 11 (12, 10)
6: 2, 4, 5, 10 (3, 1)
7: 5, 6 (1, 3)
8: 2, 3, 6, 9 (7, 1)

1x1x3x3x4x4x2x4 = 1152 rader.
1152 x 1 x 0,25 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Gammal 2017-10-25, 19:20   #54
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
Star Advisor Joli till spets och vinner, solklar spik!!
Finns snabba invändiga.
Gammal 2017-10-25, 19:22   #55

Standard

Sista inlägget i detta.
Ok Olle, tack för pengarna
/N
Gammal 2017-10-25, 19:25   #56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av steff Visa inlägg
Regnat. Sammanställt lite tungbanestatistik på min hemsida. Finns några hästar ikväll som är mkt gynnade om det blir gyttja.
Ser inte tungt ut, men hårt. Speciellt på Solvalla mycket grövre material än tidigare . Annars hade det varit rena lervällingen där nu. Men mycket grövre material kan också påverka prestationerna . Och regnandet halsarna på hästarna.
Gammal 2017-10-25, 19:45   #57
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Om Matteus kunde bli lite bättre på engelska, skulle intervjuerna med Jerry Riordan bli mer innehållsrika....

Gammal 2017-10-25, 19:46   #58
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Då ska vi se hur länge det håller i kväll då......

Gammal 2017-10-25, 19:53   #59

Shooters avatar

Standard

Erik borde ha laddat för rygg ledaren med Morris. Fast med krafter kvar nu.
Gammal 2017-10-25, 19:58   #60
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av heddari Visa inlägg
vem tar spets i v86-7??
Ska tilläggas att 5 och 6 är stall kamrater, så kanske johan släpper i sin ordning till johnny.
Gammal 2017-10-25, 20:03   #61
Banned

Standard

Verkar vara avviserat första barfota på Twin Peaks avd 3.
Gammal 2017-10-25, 20:09   #62

Standard

Då trillar sena skoändringar in på Goops hästar. Frågan är om Walmann och Nurmos kommer med sina innan V86 spelstopp?
Gammal 2017-10-25, 20:11   #63
Banned

Standard

Citat:
Verkar vara avviserat första barfota på Twin Peaks avd 3.
I Sverige ska vara korrekt.

--------------------------

Står dock på ATG att den gick barfota på jägersro 2014.

Hur ska man tolka det här?

Senast redigerad av trance_error den 2017-10-25 klockan 20:12.
Gammal 2017-10-25, 20:12   #64
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Finns snabba invändiga.
men inte lika snabba...
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 20:28   #65
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

V86
Inlämnat: 2017-10-25, 20:24
Solvalla, Åby
Onsdag 2017-10-25
Start: 20:30
Kostnad: 27,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Onceforall Face (6, 4)
2: 1 Patricia Zaz (2, 10)
3: 3, 4 (7, 2)
4: 1, 2, 9 (6, 5)
5: 2, 10 (9, 5)
6: 10 Santiago Kyu (5, 4)
7: 1, 5, 7 (6, 3)
8: 2, 5, 6 (1, 3)

1x1x2x3x2x1x3x3 = 108 rader.
108 x 1 x 0,25 kr = 27,00 kr.
Totalt: 27,00 kr.
Rättningskod: legOLLElas

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-10-25, 20:26
Solvalla, Åby
Onsdag 2017-10-25
Start: 21:40
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 7
2: 2, 5, 6

9 x 10,00 kr = 90,00 kr.
Totalt: 90,00 kr.
Rättningskod: jagvillhamycketpengar
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 20:34   #66

Shooters avatar

Standard

Vilka sopor! Gör inte ett skvatt för att vinna loppet utan ger bort loppet till Peter.
Gammal 2017-10-25, 20:35   #67

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3583
Standard

den jävel 8 sitter o sover back fiiiiii
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 20:36   #68

Standard

Grymt bra spik Stay Alert kvällens bästa.
Gammal 2017-10-25, 20:37   #69

Standard

Citat:
Vilka sopor! Gör inte ett skvatt för att vinna loppet utan ger bort loppet till Peter.
Men vaddå det fanns ju inga andra som kunde vinna.
Gammal 2017-10-25, 20:37   #70

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5002
Standard

Jag upphör aldrig att förvånas över hur svårt tjänsterna verkar ha att analysera långlopp. Här måste jag säga: Sjödén for the win. Alltså, inte hans tips, utan hans statistik. Guld värt i långloppsanalyser.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 20:38   #71
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Jag helgarderade första, så jag garanterar 1 rätt iaf.

Gammal 2017-10-25, 20:38   #72

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeanpier007 Visa inlägg
den jävel 8 sitter o sover back fiiiiii
Han var väl väldigt tydlig med det både i tidiga intervjuer och i den sena i atg live. Han är nog väldigt rädd om hästen nu när han fått i ordning den. Utvecklingen gick ju på fel håll efter tvåårssäsongen hos Ludde. Sen var dessutom vinnaren väldigt bra.
Gammal 2017-10-25, 20:39   #73

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

japp. sen kan man ju ÄN EN GÅNG ifrågasätta varför en massa löss ska vara med?

sparkled face. bara ivägen , classic son ? bara göra smörgås av dessa.

stefan släpper på en sek, erk berglöf borde göra allt för att hålla inne peter där och invänta att någon tar och går fram framför honom i andraspår. men alla hade lösshästar och vill på innerspår så dom ska försöka få en premie.

Dax att ändra priserna. max 3 priser. då vill folk vinna och sätt stora mellanskillnader. 70 i första, 25 i andra och kanske 5k i 3djepris. då skulle det tävlas.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 20:42   #74

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Låt inte tobbe köra julia mer.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 20:43   #75

Shooters avatar

Standard

Jaha, en som sitter lugn i en dålig rygg och torskar på det och en som hoppar bort sig. Då var det god natt med V86.
Gammal 2017-10-25, 20:44   #76
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Låt inte tobbe köra julia mer.
Jo, låt Tobbe köra bort en eller ett par favoriter per omgång...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 20:45   #77

Standard

Grym segerprocent på Dennis Spangenberg
Gammal 2017-10-25, 20:46   #78

Standard

Citat:
Jaha, en som sitter lugn i en dålig rygg och torskar på det och en som hoppar bort sig. Då var det god natt med V86.
Många som inte funkade på den stenhårda banan. Så här i efterhand är jag glad att jag klarade att hålla min oskrivna regel att ligga lågt med spelen när det är sämre yttre förutsättningar. Lottofaktorn ökar enormt då.
Gammal 2017-10-25, 20:47   #79
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Dennis Spangenberg, i klass med de värsta olyckorna, får äntligen till en styrning...såg man inte komma!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 20:48   #80

Standard

Well Done Le Marc trycker sig till spets så skall loppet va över.
Gammal 2017-10-25, 20:50   #81

Shooters avatar

Standard

Citat:
Många som inte funkade på den stenhårda banan. Så här i efterhand är jag glad att jag klarade att hålla min oskrivna regel att ligga lågt med spelen när det är sämre yttre förutsättningar. Lottofaktorn ökar enormt då.
Så kommer det att vara det kommande dryga halvåret.
Gammal 2017-10-25, 20:52   #82

Standard

Citat:
Jap. Snart dags att dra ner rejält på travet en period. Blir dessutom allt sämre sport nu. Onsdagar och lördagar max blir det som gäller åtminstone dec-feb.
Gammal 2017-10-25, 20:55   #83

Standard

Trav är lätt när man har flyttet att hitta vinnare.
Gammal 2017-10-25, 20:56   #84

Shooters avatar

Standard

Och så en favoritseger där det fanns så fina skrällar. Trav i ett nötskal.
Gammal 2017-10-25, 20:58   #85

Standard

Citat:
Det är ju det lustiga… ju sämre och hårdare banorna blir desto bättre tippar folk. När jag var ung var det sommaren som var favoritparadernas årstid (har inget belägg för det dock, bara en känsla), nuförtiden är det vintern.
Gammal 2017-10-25, 21:06   #86

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Det är ju det lustiga… ju sämre och hårdare banorna blir desto bättre tippar folk. När jag var ung var det sommaren som var favoritparadernas årstid (har inget belägg för det dock, bara en känsla), nuförtiden är det vintern.
Det brukar numera bli väldigt ojämna lopp under vintern. Därför det blir så trist spelmässigt. Flera orsaker

1. De bättre hästarna lockas i allt större omfattning till Frankrike
2. Det generella barfotaförbudet gör att ännu fler hästar ställs av under vintern. Speciellt i söder. Många hästar blir så mycket sämre av att tävla med skor att det är lika bra att ställa av dom då.
3. Färre hästar för varje år men spelen på luncher och kvällar rullar på. Dock nästan inga svenska saxbanor under vintern.

Det blir helt enkelt omöjligt att då få till jämna och intressanta lopp 7 dagar i veckan . I stort sett allt som anmäls kommer med men bara en eller ett par hästar med reell vinstchans i loppen. Hoppas åtminstone dom lyckas få till ok tävlingar spelmässigt på onsdagar och lördagar.
Shizznit (+1)
Gammal 2017-10-25, 21:06   #87

Sharp$: 1178
Standard

Hahaha
Fan vad han är orolig i studion, om tiden
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 21:09   #88

Standard

Här har jag suttit och laddat för att V3:a med Tro Lo Lo och möjligen Erica. Två strykningar senare tycker jag V3-värdet ligger på Faye Bros istället...
Gammal 2017-10-25, 21:30   #89

Manprinsens avatar

Sharp$: 2289
Standard

Satan så Björn härjade med hästen...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 21:31   #90

Standard

Där sprack det. Det enda jag hade kvar var helt i händerna på Goop (och Widell i sista...) och 100 kvar var jag beredd att skriva "kuskseger signerad Goop", jösses vad han jobbade! Men invändigt kontrade bra.
Gammal 2017-10-25, 21:32   #91
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Carmine AM, den enda spiken som hittills levererat. Surt.

Gammal 2017-10-25, 21:34   #92

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7693
Standard

Citat:
Där sprack det. Det enda jag hade kvar var helt i händerna på Goop (och Widell i sista...) och 100 kvar var jag beredd att skriva "kuskseger signerad Goop", jösses vad han jobbade! Men invändigt kontrade bra.
Skönt djurplågeriet inte resulterade i seger. Ska egentligen diskas för sånt. Får hoppas på rejäla böter o avstängning.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 21:36   #93

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Skönt djurplågeriet inte resulterade i seger. Ska egentligen diskas för sånt. Får hoppas på rejäla böter o avstängning.
Var det mer än gungning och sidledskorrigering?
Gammal 2017-10-25, 21:38   #94
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Här kommer rökar-DD:

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-10-25, 21:25
Solvalla, Åby
Onsdag 2017-10-25
Start: 21:40
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5
2: 4, 9

6 x 30,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: ÅKE LINDBLOM!

Gammal 2017-10-25, 21:39   #95

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Var det mer än gungning och sidledskorrigering?
Han gillar inte Goops. Dom ljuger redan när dom tar i hand och dubbelfakturerar. Sånt är dom duktiga på i Lökene...
Gammal 2017-10-25, 21:47   #96

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Han gillar inte Goops. Dom ljuger redan när dom tar i hand och dubbelfakturerar. Sånt är dom duktiga på i Lökene...
Snart är han i domstol just därför. Missat det?
Gammal 2017-10-25, 21:49   #97

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Snart är han i domstol just därför. Missat det?
Nejdå, men motparten är väl inte direkt skrupelfri vad jag har förstått? Inte det första samarbetet som spruckit för den damen.
Gammal 2017-10-25, 21:55   #98

Standard

Spitcam Jub gör sina topplopp när den står i tvåsiffriga odds. Ruggigt svår häst att räkna på . Överlägsen från dödens idag till 14 ggr.
Gammal 2017-10-25, 21:55   #99

Standard

Citat:
Åh jösses... om det loppet ändå varit fem-tio meter kortare...
Gammal 2017-10-25, 21:56   #100

Manprinsens avatar

Standard

Micke Broberg är härlig
Dalle82 (+10)
Gammal 2017-10-25, 21:56   #101

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Älska spitcam! Snacka om att folk glömmer den hästen skön DD TJONG TJONG
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-25, 21:58   #102
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Det är ju bara att inse - läs inte för mkt. Det finns alldeles för många experter. Lite feeling + lite Sharps. Det räcker.

Gammal 2017-10-25, 21:58   #103

Manprinsens avatar

Standard

Lite otippat att det blev Jackpot?
Gammal 2017-10-25, 22:03   #104

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Lite otippat att det blev Jackpot?
Nästan 33 system kvar inför sista och ingen har Spitcam? Det var min utgångshäst... Jag blev också förvånad när jag såg det.
Manprinsen (+5)
Gammal 2017-10-25, 22:06   #105

Standard

Citat:
Nästan 33 system kvar inför sista och ingen har Spitcam? Det var min utgångshäst... Jag blev också förvånad när jag såg det.
Ja, märkligt. Men ser flera stora Tillsammanssystem där han inte är med på 5,6,7 streck.
Gammal 2017-10-26, 10:53   #106

Shooters avatar

Standard

När man kollar in jackpot-raden så måste man återigen framhålla vilket suveränt spel V86 är. Inte en svårfunnen häst, men ändå så jäkla knepigt att hitta rätt kombination.
Gammal 2017-10-26, 13:08   #107

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
När man kollar in jackpot-raden så måste man återigen framhålla vilket suveränt spel V86 är. Inte en svårfunnen häst, men ändå så jäkla knepigt att hitta rätt kombination.
V86 är väl det streckspel som är lättast i efterhand.

En stor majoritet av ekipagen som vann har man haft ögonen
på innan start.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td