Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-27, 12:32   #16
777

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Ja, den är ju ruggigt bra. Lite rädd för att det är snabba pengar bara, men lutar åt spik.

Tycker Gaya di Quattro är intressant i avd 3 även om den hoppat två senaste. Kommer nog bli körning där framme, med lugn start och CE på hemmahäst som lurar i ryggarna ska med!

Utrecht Rapid med duktiga Jonasson är bortglömd i lärlingsloppet tycker jag. Bra tider och även om hon inte är lika bra som förra året är den helt klart intressant.
Ser nu när du påpekar det att GB ju har sprungit in nästan alla sina pengar i år. Gardera? Med vem/vilka? Guiden och Ronden tycker 10 Rolex Bigi är andrahäst. Rolex vann två V75-lopp 2013 som treåring; var treåringslopp. Tränades då av Åke och sedan Anders Svanstedt. Sedan startat ytterligare 8 ggr i V75, ej vinst.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-27, 12:40   #17
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Ser nu när du påpekar det att GB ju har sprungit in nästan alla sina pengar i år. Gardera? Med vem/vilka? Guiden och Ronden tycker 10 Rolex Bigi är andrahäst. Rolex vann två V75-lopp 2013 som treåring; var treåringslopp. Tränades då av Åke och sedan Anders Svanstedt. Sedan startat ytterligare 8 ggr i V75, ej vinst.
Rolex Bigi är väl förste motbud även om det är jämnt bakom Generaal Bianco. Rolex Bigi vann senast den startade på Jägers. Amazing Dynamite (bra i samma lopp som Readly Express sist), Speedy Foxy Vicane (bra tid), Broadway Appollo (Johan alltid farlig på Jägers) är tänkbara om en garderar vidare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+4)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-27, 18:20   #18
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Å hej å håå........

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-27, 19:21   #19
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Går det inte att IP banna Perra?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-27, 19:31   #20

Moonfalas avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 4877
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Jag tror han använder nån tjänst som ger olika varje gång men att de märker det på att det alltid är utländska IP-nummer.
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-27, 19:32   #21
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8242
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Jo, varje IP han skapar nya nicks från bannas. Men med en VPN så är det lätt att skaffa ny IP hela tiden. Kravet med e-post registrering går han också runt.

Men fortsätt att anmäla så fort ni ser något så löser vi det allt eftersom.

Det bästa vore såklart om han någon gång skulle förstå...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-27, 19:52   #22
Administrator

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hygglo Visa inlägg
Kan inte fatta vad problemet är.
Ni verkar ju att fastnat på att allt jag skriver är skit och att jag på något sätt är dum.
Är det inte bättre för alla att sluta kicka bort alla min inlägg hela tiden?
Det blir ju mest jobbigt för alla här.

Just nu är jag mest bara förbannad på Er när ni kickar mig hela tiden oavsett vad jag skriver.

mvh Perra
Fast snälla du, du kan inte förvänta dig att få vara kvar när du beter dig som du gör. Varje gång. När vi ger dig chansen så sköter du dig en kort stund för att i nästa sekund kalla folk för både fi**a och h*ra. Det är inte många dagar sedan du fick chansen en ganska lång stund men spårade sedan ur totalt under natten.

Jag gillar när du skriver om trav och du kan en hel del och har rätt vettiga tankar. Men som du beter dig så som du gör är du INTE välkommen här.

Så snälla du, sluta förstöra för alla andra och inse att det här inte är rätt forum för dig.

Senast redigerad av Gotland den 2017-10-27 klockan 20:00.
Gammal 2017-10-27, 20:05   #23

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 17
Standard

Joachime Gustafsson säger "Jag håller honom som förstahäst. De är inte så farliga" om nr 9 SURPRISE POWERv9 i första avdelningen just nu 0 % Peter Zadel kör vad har jag missat ?
Mickemust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-27, 22:36   #24

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2589
Standard

Konspirationteorier

Har väl aldrig hört så mycket svammel som steff kommer med
Altoc (+10), Spiritus (+2)
myntet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-27, 23:34   #25

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75-7

Här startar en av världens 10 bästa hästar mot ett tämligen enkelt gäng, som han slagit flera gånger. 8 Lionel blev trea i Pd'A, vann Olympiatravet, blir tvåa efter "världsmästaren" Twister Bi två gånger. Jämnårige 3 Dante Boko har han besegrat alla gånger de har mötts.

Lionel sprudlar i träningen hos Daniel Redén mot nästa Pd'A. Nu håller han 80 % form. Trots spår 8 med norske ägaren i sulkyn och Jägersros korta upplopp rundar han enkelt detta gäng på passande lång distans.

Spelarkollektivet underskattar Lionel, som är årets bästa spikfynd till 19 %. Låt mig citera den store travtänkaren doob: - Spelarna måste vara fulla.
Gotland (+5), 777 (+4)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-27, 23:41   #26
Administrator

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-7

Här startar en av världens 10 bästa hästar mot ett tämligen enkelt gäng, som han slagit flera gånger. 8 Lionel blev trea i Pd'A, vann Olympiatravet, blir tvåa efter "världsmästaren" Twister Bi två gånger. Jämnårige 3 Dante Boko har han besegrat alla gånger de har mötts.

Lionel sprudlar i träningen hos Daniel Redén mot nästa Pd'A. Nu håller han 80 % form. Trots spår 8 med norske ägaren i sulkyn och Jägersros korta upplopp rundar han enkelt detta gäng på passande lång distans.

Spelarkollektivet underskattar Lionel, som är årets bästa spikfynd till 19 %. Låt mig citera den store travtänkaren doob: - Spelarna måste vara fulla.
Schyssss!

Gammal 2017-10-28, 00:18   #27

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 17
Standard

19 % jag spikar !!

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-7

Mickemust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 01:11   #28

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2589
Standard

Synd att Dus spricker i andra när Örjan vinner
myntet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 01:27   #29

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

Tycker det ser ut som ett roligt system, lycka till, ta bort bella mont akermann och jula extrem så får du ner kostnaden

Senast redigerad av biddybye den 2017-10-28 klockan 01:29.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 06:32   #30

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

När kommer stormen till Malmö?Ryktas om kraftig blåst idag stämmer det ?

td