|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-06-26, 12:43 | #1 |
ATG:s livetjänst och filinlämning
Varit missnöjd med ATG:s livetjänst ett tag pga de ofta väntar till sista minuten att presentera värmningsgenomgången samtidigt som de infört stopp för att skicka in filer innehållande rader med för lågt genomsnittligt värde för nära spelstart.
Skickade därför ett mail till ATG:s kundtjänst för en månad sen där jag påtalar dessa missförhållande men har fortfarande inte fått svar eller bekräftelse på att de ens läst mitt mail vilket är upprörande minst sagt. Vad tycker Ni andra? |
|
2010-06-26, 14:17 | #2 |
Dåligt att dom inte svarar men läskvitto brukar alltid komma och oftast även svar. Jag har protesterat mot att man inte sen kväll eller natt inte ens kan markera hästar till nästa dag. Då måste man gå till gamla sajten ( som var mycket bättre ) Det har dom inte svarat på...
|
|
2010-06-26, 14:38 | #3 |
Att de vill spara på datorresurser genom att begränsa åtkomst på kväll/natt är en klen ursäkt om man ser på hur mycket mer inkomster ATG fått de sista åren genom travets ökade popularitet, är väl inte mer än rätt att de investerar en del av vinsten genom att förbättra villkoren för spelarna?
Statliga monopol |
|
|