|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-10-21, 20:02 | #121 |
Guest
|
|
2017-10-21, 21:42 | #122 |
VM i v75 - resultat efter första omgången på Örebro
1 David Neves borde bli svårslagen i tvälingen i år – slagläge efter rond1, plats 56. 2 Lennart Persson, mkt lång erfarenhet av trav och tips, just nu på trottosport, tidigare bl a svd, travnet och sportchef på Skaraborgslän Tidning. Plats 8 efter första omgången. 3. Mohammed Malla – inledde med 5 rätt o plats 756. Normalt slowstarter, sluggertyp som brukar växa in i tävlingen, glödhet i år. Malmrot o Nybrink blir att räkna med i år ... trist att Julia Björklund inte fick bättre start. Hon brukar vara vass under VM. Varit i final en gång (men nu långt bak i resultatlistan trots att hon hade med skrällen 5 Maze Runner).
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2017-10-21, 22:55 | #123 |
Riktigt surt att ha sju rätt i joker ramen men lyckas bomma på krav. Förra veckan var det en pixel som ställde till det för mig med förlust för min stora idé, 2%aren Furious Frances. Ett ytterst tveksamt målfoto måste jag säga. Hade varit trevligt att få stolpe in en gång nu, var ett tag sedan. Trevlig sport idag dock!
|
|
2017-10-22, 09:44 | #124 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+5) |
||
|