Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-06, 23:31   #46

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Lite tankar..

avd1.
Baby's Baby har bra statistik i spets 5 av 6 och Uffe lär köra så länge lampan lyser. Runt om!? utgång!

avd2.
Det är alltid svårt för 3 åringar att hävda sig på v7 och då tänker jag på Assault, Jag målar med några stycken..

avd3.
Månprinsen får göra grovjobbet nu. Lome Brage svek senast som ett stort stallskrik var sjuk den dagen, revanch nu? Uffe och spets och slut? Jag låser emot månprinsen med 5-7.

avd4.
Torbjörn sitter upp bakom en rolig skräll i form av Strait Iron. Kan leda loppet länge om Tobbe träffar rätt.

avd5.
Finlands bästa häst är kvar i silver i Sverige? mycket trolig vinnare och jag spikar!

avd6.
Gianluca skall prova bike ff gg känns klart prisvärd!

avd7.
Archie D är en vass spurtare som skall gå med bike ff gg med full fart där framme flyger finnen lågt upploppet ned. 7%
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-07, 03:38   #47

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10882
Standard

Men Korpen ditt lilla troll.. Hur orkar du hålla på?
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-07, 06:42   #48

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Regn och många balansändringar är det vi får ha koll på då banan blir hård.Den hästen som har hov till att gå barfota idag är Mellby Demon som jag tror kan bli jobbig idag.
Gammal 2017-10-07, 07:58   #49
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
SO, vad säger du? Ska jag spika Månprinsen igen eller ska någon/några av 1,3,5,7,9 med?

Hjälp mig tack!
hehe, kan avslöja att jag kommer att spika Månprinsen på mitt bolag i tillsammans. Med förra loppet på näthinnan är det riktigt hoppas jag. dessutom verkar Gunnar har ställt i ordning till detta lopp när han säger att han hoppade över unionskampen bara för att kunna ladda till skellefteå. Tycker att det luktar TAGGAD HÄST till dagens tävlingar.

Däremot kommer jag att gardera på mitt eget system där jag kör med skrällar i många av "favoritloppen" Rätt eller fel?
Om Gunnar kör fram till dödens 700 kvar så borde han kunna tugga ner en Lome Brage som omöjligen kan ha hittat toppformen redan. Men det kan bli långt fram om det strular
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-07, 08:00   #50
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Cali Maks med Norberg som kör bra på Skellefteå tror jag kan bli lurig i kallblodsloppet om Månprinsen sviker.
Norberg kör inte bara bra på Skellefteå, han är väl bäste nordispiloten vi har norr om dalälven.
Gammal 2017-10-07, 08:36   #51
SO

SOs avatar

Standard

På mitt eget lilla toksystem kommer jag att spika 5 Baron D`Inverne. Jag såg hästen vinna hur lätt som helst på B och satte upp honom som Nästagångare.

Kollade upp loppen i arkivet och Baronen satt ju fast i rygg på ledaren senast på Solvalla och blev trea- Innan Bergåkersegern start på Solvalla 1640a med Kontio. Hamnade i tredje inner och på bortre långsidan fick hästen en kall rygg och drogs bakåt, nästan sist vid ingången till sista kurvan. Kom ut ett spår och tog rygg på vinnaren i tredje spår och blåste förbi hela det övriga fältet. 10.9 blev tiden.

Men hästens inställning och form visar att 9% är alldeles för lågt och känns ok som en spik för mig. Synd bara att det är spår för långt ut på vingen och det kan bli strul i första kurvan. Men skulle det lösa sig, håll i hatten! Bra som utgång på en tvilling också
Gillar ordspråket, "den som inte vågar vinner ingenting" hehe
Gammal 2017-10-07, 08:42   #52

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Lite intervjuer:
- "13 Malgomaj B. (V75-1) fick vi stryka senast då hon fick en febersläng inför tilltänkt start på Bollnäs, men det gick ner på två-tre dagar och hon har tränat på som vanligt efter det. Vi trycker henne aldrig i några vässande banjobb eller nåt eftersom hon blir för vass av det, men hon känns bra och hon går alltid bra efter vila så jag tror nog att hon ska göra ett bra lopp direkt. Vi kör barfota igen och med samma huvudlag, däremot byter vi till en vanlig vagn i volten men på henne gör det inte så stor skillnad och jag har hellre en vanlig med de här förutsättningarna så att hon ska kunna öppna lite bättre. Det var ett par bra med, men titta om på det förra loppet på V75 – jag tror att hon är med dem om det löst sig bättre med positionerna sista halvvarvet.

- 1 Art Vandelay (V75-2) var jag nöjd med senast på V75, det blev inget tempo men han hakade på bra sista biten och jag tror att han ska kunna vara ännu lite vassare nu. Dessutom provar vi lite nytt, det blev fina förutsättningar och han känns allt mer stabil och förnuftig så nu blir det första jänkarvagn och dessutom första helstängt med hål i. Han svarade väldigt bra när vi började köra med det halvstängda och det ska bli spännande att se vad han kan prestera den här gången. Han öppnar dessutom bra. Frågan är om inte 2 Don Draper är ännu snabbare dock, och det vore kanske inte fel med spets och rygg ledaren? Jag har haft Don Draper i tre starter och varit helnöjd. Senast var han finfin barfota och bara gled undan sista biten i en 1.12-avslutning och vi kör så klart likadant igen. I snabba farter springer han rakt i vagnen men i lugnare tempon har han en tendens att springa lite snett så vi lägger på en huvudstång den här gången och dessutom blir det helstängt huvudlag nu. Trots att han är så snabb från start kan han vara lite lat i loppen och jag hoppas att skygglapparna kan tända honom lite, över den här distansen tål han att springa på. Vi kör med jänkarvagnen igen och att Sandra får chansen på honom nu är nog inga fel sett till matchvikten. Jag tycker att jag har två segerbud i ett inte alltför tufft Klass II-försök", avslutar Petter.

rapporterna under lördag kan vi räkna med hård bana och svårt att tävla barfota

Senast redigerad av Klanke den 2017-10-07 klockan 08:45.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-07, 09:25   #53

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Betel Am kan skrälla idag
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-07, 09:41   #54

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Wink

Citat:
SO, vad säger du? Ska jag spika Månprinsen igen eller ska någon/några av 1,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 med?

Hjälp mig tack!
SO kör med hängslor och livrem och silvertejp och säkerhetsnålar.
Hagelbössa funkar det?

Mvh Uffe

Senast redigerad av Grant den 2017-10-07 klockan 09:47.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-07, 10:04   #55
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
SO kör med hängslor och livrem och silvertejp och säkerhetsnålar.
Hagelbössa funkar det?

Mvh Uffe
Absolut, mitt tips blir att ta alla gånger alla. Men det tenderar att bli både dyrt och långtråkigt.

Jag uppskattar SOs syn på kallbloden och vill ha med den när jag lägger upp mitt system inför dagen.

Har du någon syn du kan dela med dig av Uffe? Mer än att efterhandare är lättare än att ta ut spikarna på förhand (en syn jag för övrigt delar med dig!)...

För övrigt uppskattar jag inte att du ändrar i citeringen av min text! Låt det jag skriver stå för mig och ge f*n i att ändra i citat. Det beteendet är fruktansvärt respektlöst.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SO (+3)

Senast redigerad av Gotland den 2017-10-07 klockan 10:11. Anledning: Rant om citat
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-07, 10:11   #56

Reg.datum: okt 2017
Sharp$: 471
Standard

Borde kanske bara spika 1 Klöver all over i sista?
inournature är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-07, 10:11   #57

Grants avatar

Smile

Spika Månprinsen om ni spelar matematiskt.
Och var lite oroliga pga kusk och startfrekvens.

Mvh Uffe
Gammal 2017-10-07, 10:15   #58

Grants avatar

Wink

Citat:
För övrigt uppskattar jag inte att du ändrar i citeringen av min text! Låt det jag skriver stå för mig och ge f*n i att ändra i citat. Det beteendet är fruktansvärt respektlöst.
Jag har full respekt för din åsikt men svär inte, det bryter mot forumreglerna och
ser någon moderator det kan du råka illa ut.

Mvh Uffe
Gotland (+1)

Senast redigerad av Grant den 2017-10-07 klockan 11:53.
Gammal 2017-10-07, 10:36   #59
Banned

Sharp$: 76
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Jag har full respekt för din åsikt men svär inte, det bryter mot forumreglerna och
ser någon moderator det kan du råka illa ur.

Mvh Uffe
Din mes
Han svär inte
Grant (+12)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-07, 10:50   #60

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

Missade lunchtravet igår, men atg lägger som tur är ut alla intervjuer där inför V75 på atg play. Intervjun med banmästaren var rätt intressant. Låter som att dom ska packa banan rejält idag och senast man gjorde det ska den ha varit stenhård och kraftigt missgynnat barfotahästar. Därför blir barfotainfon troligen extra intressant idag även om det med tränare som Robert Berghoch Nurmos på plats inte är någon garanti att den kommer överenstämma med hur det sen blir kl 16.20.

Många nyckelhästar är barfota runt om hästar. Kan bli negativt både om det blir skor nu och barfota (om banan är stenhård).

Banmästaren öppnade för att eventuellt harva lite i den om det inte blir regn dör uppe idag och då ska den bli något bättre för barfotahästar. Kolla infon i atg live.

I princip alla tränare där uppe som intervjuats i veckan om Skellefteås banunderlag har haft negativa sunpunkter. Bodens ska vara av helt annan kvalitet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td