|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-09-22, 22:26 | #46 |
Precis lagt in ett vinnarspel till 15x på nätet. Officer CD har mött mycket hårdare motstånd tidigare och som nedstruken till spår sex blir jag inte förvånad om han blåser till ledning och vinner! En av flera dock på v7an
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Magnus (+1) Senast redigerad av Executive den 2017-09-22 klockan 22:30. Anledning: v75 ide |
|
2017-09-22, 22:36 | #47 |
Enda sättet han kan blåsa till ledning är om Global Republic hoppar. Kan aldrig tänka mig att han tar en längd utvändigt.
lenninen (+1) |
|
2017-09-22, 22:40 | #48 |
Värd ett streck och absolut spelvärd till 15x i fastodds är min uppfattning då Officer CD är en tuff häst som jag tror kan vinna utvändigt ledaren också. 7 är dock mitt första streck på jokern då han är spetsfavorit.
|
|
2017-09-22, 22:41 | #49 |
Officer CD tuff häst? Det är väl det sista han är. Behöver allt serverat för att vinna.
Magnus (+1) |
|
2017-09-22, 22:54 | #50 |
Frågan är vart Uncle di P. hamnar, flera som är snabba utifrån, bla Puce Tanic E. som ska tydligen gå med bike ffg. kanske spetsar och Erik Höitomt kör där. Sen gillade jag intryck på Svedbergs Leonardo Vici. Svår lopp och jag plockar många.
|
|
2017-09-22, 22:56 | #51 |
Super Moderator
|
Det slutar väl med att Global T med Jakobsson vinner då.....
Jag spikar i första. Tar 5 häst i andra. Upplösningen kommer i morgon......
2017-09-22, 23:02 | #52 |
|
|
2017-09-23, 00:24 | #53 |
V75-2
2 Västerbo Cheers tar ledningen och släpper till någon utifrån - kanske 5 Orlando Knick. Då kan 1 Uncle DP sitta i tredje inner. Favoriten 9 Global T startar bra i andraspår bakom 2. Han kan få loppet och infria favoritskapet. Antingen spikas 9. Eller streckas 1,3,5,9,11. |
|
2017-09-23, 01:34 | #54 |
|
|
2017-09-23, 05:15 | #55 |
Smedheim Solan är högt rankad hos mig kan bli den häst som sänker många bongar idag.
2017-09-23, 09:40 | #57 |
avd1.
Rätt vettig chans att nr 7 tar spets och får han bestämma rinner han undan över det korta upploppet han har dock haft halsproblem till och från och därför vågar jag inte spika honom. Vill dock varna för Love Voice som jag har kraftig feeling för en häst som har tänt till i ny regi och har sätt formstark ut vid de två senaste segrarna med sparade krafter i mål. Blir det fart på loppet är han högt troligen med på linjen när det skall avgöras! Jag kör utgång på 7-9 avd2. Vidöppet ! tipset ger jag till Orlando Knick som skall gå med pisk ff gg vilket kan ge effekt. Hästen är seg stark och gynnas av tempo och tempo lär det nog bli... Spelvärd och vi kör utgång! avd3. Normalt skall nr 4 bara vinna detta men formen är allt annat än bra, och här ger jag tipset till Frode igen med nr 9 som har varit bra på slutet utan att leverera det där lilla extra, han brukar hålla bra fart till slut och frode tror också formen är uppåtgåendes. Given utgång till knappa 18% avd4. Jörvsörappen vinner troligen felfritt men en galopp brukar ofta följa upp med ännu en galopp därav vågar jag inte spika. vill nämna Lome Brage som troligen tar spets men ville släppa till nr2, (om denne går iväg) Draget är Odd Herkles som höll starkt efter en tung resa senast och år en snälla resa nu i draget, kan bli tung att stå emot. 10% Prisvärd! avd5. Var länge inne att spika nr 1 eftersom hästen har 9 av 9 i spets och troligen är det 55% chans att han sitter där, Befogad favorit men han är inte lika rapp i benen de första 50 och innespår är nytt för honom vilket kan ge problem? nr 3 är riktigt rapp första 30 och kan med tanke på det ta sig förbi? Fredrik Solberg är optimistisk inför detta. En bra tvilling 1-3 avd6. Här har vi omgångens fynd i form av Pharon Face som har vunnit 3 av 5 med barfota dans, vunnit 8 av 13 i spets och trivs onekligen fint i den positionen. Ludde ger körorder till Magnus att köra i front eftersom hästen känns dunder hemma på gården. Hela vägen till 5%? Spik på bolag 1. reserv: 9-5 avd7. På bolag nr 2 spkar jag en annan rolig spik i form av Aisha Simoni som var bra när hon gästade valla för 3 starter sedan, Örjan upp ff gg och hon kan leda länge, hela vägen? DD1. 3 DD2. 1 * 300 DD1. 9 DD2. 1 * 100 God tur! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+5) Senast redigerad av Klanke den 2017-09-23 klockan 09:41. |
|
2017-09-23, 09:50 | #58 | |
Administrator
|
Citat:
Saxat från intervju i Expressen: – Han vann på bra sätt senast och är i bra form. Jag är inte helt nöjd med spåret eftersom han inte kan öppna vidare snabbt. Det finns lite risk att han hamnar snett på det. Han lever mycket på styrkan och blir loppet överpacat kanske han kan vara bland de tre, säger Marius Höitomt.
2017-09-23, 10:39 | #59 | |
Administrator
|
Citat:
Är just nu inne på just det du skriver. Spik på Global nr 2 dvs i andra och inte i första. "ALLA" skriker om 7 i första. Snart favorit på strecken. "ALLA" garderar 9 i andra. Jag gillar att göra ganska precis tvärt emot "ALLA".