Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-13, 22:14   #121

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5580
Standard

Ja, inga fel att sätta första spelet man lägger på legolas men utan de dopade poolerna så vore det inte så spännande. Men ersätter inte ATG utan jag kan lira på båda sidorna de gånger jag vill lägga en slant på legolas
Gammal 2017-09-13, 22:15   #122

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5580
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Surt med inlämningsstrulet på legolas och typiskt att det blir tokbra betalt på en favoritparad. Nu kostade det bara dryga 7k, jag hade nog grämt mig mer om det varit en flerbong jag försökt lämna in. Nu tror jag snarare att jag skiter i legolas framöver istället, oavsett värde. Grattis till er som hann lämna in!
Sjukt surt. Har hänt mig ett par gånger och var nära att hända idag igen. Så lider med dig :/
Gammal 2017-09-13, 22:16   #123

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5011
Standard

Dock blev det riktigt bra betalt på dubbeln jämfört med multiplicerade oddsen, såg jag nu. Härligt, det är inte ofta som dubbeln ger så mycket mer!
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-14, 10:52   #124

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38119
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Passerade 30 tkr plus hos dom nu, och nästan allt har tagits i de dopade poolerna. Sanslöst spelvärda streckspel så länge det varar. Man spelar dock mot betydligt skickligare kollektiv än hos atg vilket syntes tydligt på spelprocenten på dagens vinnare.
Grattis Olle! Jag håller dock inte med om att klientelet på Legolas skulle vara skickligare än på ATG. Knappast! Tre favoritsegrar, en tredjehandare (där det var heltäckt på tre streck vid gardering) där Erik körde bort sin favorit som annars hade vunnit (fyra favoriter i så fall) och så en mellanstreckad häst i sista loppet som var ett garderingslopp. Det krävs bara att man hittar rätt på sina favoritspikar och är beredd att betala tre kronor raden. Självklart så har de en budget för hur mycket pengar de kommer att sockra poolerna med i hopp om att det ska locka över spelare och att det sedan ska bli ett självspelande piano. Det ser dock inte ut att gå särskilt bra med tanke på den låga omsättningen och det är tveksamt om de kommer att överleva. Skulle jag ha lirat där så skulle jag också vara noga med att plocka hem vinsterna vartefter och inte ha för stor spelkassa på sajten; det kan man dock ha på ATG där man inte behöver vara orolig för KK eller nedläggning.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-14, 11:10   #125

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58384
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Grattis Olle! Jag håller dock inte med om att klientelet på Legolas skulle vara skickligare än på ATG. Knappast! Tre favoritsegrar, en tredjehandare (där det var heltäckt på tre streck vid gardering) där Erik körde bort sin favorit som annars hade vunnit (fyra favoriter i så fall) och så en mellanstreckad häst i sista loppet som var ett garderingslopp. Det krävs bara att man hittar rätt på sina favoritspikar och är beredd att betala tre kronor raden. Självklart så har de en budget för hur mycket pengar de kommer att sockra poolerna med i hopp om att det ska locka över spelare och att det sedan ska bli ett självspelande piano. Det ser dock inte ut att gå särskilt bra med tanke på den låga omsättningen och det är tveksamt om de kommer att överleva. Skulle jag ha lirat där så skulle jag också vara noga med att plocka hem vinsterna vartefter och inte ha för stor spelkassa på sajten; det kan man dock ha på ATG där man inte behöver vara orolig för KK eller nedläggning.
Du spelar inte mot hela Harry Boy kollektivet och alla som står i sprlbutikerna och skriver av väggtipsen hos legolas, så är helt övertygad om att det är betydligt skickligare kollektiv hos legolas.

Sen hoppas jag att legolas har långsiktiga planer och ekonomiska muskler att inte behöva gå med vinst från 2019 när atgs spelmonopol upphör och förutsättningarna för andra spelbolag att verka på svenska marknaden blir mycket bättre.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-14, 11:15   #126

Shooters avatar

Standard

Citat:
Du spelar inte mot hela Harry Boy kollektivet och alla som står i sprlbutikerna och skriver av väggtipsen hos legolas, så är helt övertygad om att det är betydligt skickligare kollektiv hos legolas.

Sen hoppas jag att legolas har långsiktiga planer och ekonomiska muskler att inte behöva gå med vinst från 2019 när atgs spelmonopol upphör och förutsättningarna för andra spelbolag att verka på svenska marknaden blir mycket bättre.
De har förvisso inte skit som Harry Boy, men det kan tänkas att de som skriver av väggtipsen även lämnar in hos Legolas. Svårt att veta.
Gammal 2017-09-14, 18:00   #127

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
De har förvisso inte skit som Harry Boy, men det kan tänkas att de som skriver av väggtipsen även lämnar in hos Legolas. Svårt att veta.
Nej, det är tämligen enkelt att veta att Gerd och Hjördis som kör spik-harry med tre "säkra" spikar från herr Snok och toppar liret med en "dubbel för tjutvå" inte spelar på legolas.bet.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-14, 18:13   #128

Standard

Citat:
Jag hade både flyt och oflyt igår.

Oflyt genom att ta fyra matematsikt i avd 1 och favoriten vann och 8 i avd 5 där den klara andrahandaren vann.

Men hade flyt i att national Prince vann och att Snowman Brodde torskade. Hade krav på att två av tre av National Prince, Snowman Brodde och Bula Bula Am skulle vinna och bara 3,2 resp 1 b häst i dom loppen. Två vann och i loppet Snowman B torskade blev det perfekt b häst av de två jag hade. Enda loppet som blev exakt som jag kört det i badkaret var det där bula bula am vann lätt efter dödenskross.

Man får därför vara nöjd med utfallet.

Senast redigerad av olle den 2017-09-14 klockan 18:16.
Gammal 2017-09-14, 18:22   #129

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Såklart är det bättre spelare på legolas än hos atg, de stora överstreckande favoriter som finns hos atg finns inte hos Legolas
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-14, 18:30   #130

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Såklart är det bättre spelare på legolas än hos atg, de stora överstreckande favoriter som finns hos atg finns inte hos Legolas
Ja, det är ett väldigt litet "kollektiv" jämfört med hos atg. Men legolaskollektivet består till största delen av väldigt kunniga, pålästa och skickliga spelare är känslan. Dom får gärna införa legolas Boy och annat för att locka in mindre skickliga och mindre pålästa spelare i poolerna. Jag spelar hellre mot moster Märthas telefonnummersystem och Harry boyare än mot en massa kunniga och pålästa sharpsare när de dopade poolerna ska fördelas.
Gammal 2017-09-15, 12:15   #131

Shooters avatar

Standard

Citat:
Jag hade både flyt och oflyt igår.

Oflyt genom att ta fyra matematsikt i avd 1 och favoriten vann och 8 i avd 5 där den klara andrahandaren vann.

Men hade flyt i att national Prince vann och att Snowman Brodde torskade. Hade krav på att två av tre av National Prince, Snowman Brodde och Bula Bula Am skulle vinna och bara 3,2 resp 1 b häst i dom loppen. Två vann och i loppet Snowman B torskade blev det perfekt b häst av de två jag hade. Enda loppet som blev exakt som jag kört det i badkaret var det där bula bula am vann lätt efter dödenskross.

Man får därför vara nöjd med utfallet.
Jag fick sex rätt på V86. Åkte på Eriks bortkörning samt Ingves onödiga tokkörning mot Augustus F. Är övertygad om att jag satt åttan annars.
Svara

td