|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-09-13, 22:14 | #121 | |
Ja, inga fel att sätta första spelet man lägger på legolas men utan de dopade poolerna så vore det inte så spännande. Men ersätter inte ATG utan jag kan lira på båda sidorna de gånger jag vill lägga en slant på legolas
2017-09-13, 22:15 | #122 | ||
Citat:
2017-09-13, 22:16 | #123 |
Dock blev det riktigt bra betalt på dubbeln jämfört med multiplicerade oddsen, såg jag nu. Härligt, det är inte ofta som dubbeln ger så mycket mer!
|
|
2017-09-14, 10:52 | #124 |
Grattis Olle! Jag håller dock inte med om att klientelet på Legolas skulle vara skickligare än på ATG. Knappast! Tre favoritsegrar, en tredjehandare (där det var heltäckt på tre streck vid gardering) där Erik körde bort sin favorit som annars hade vunnit (fyra favoriter i så fall) och så en mellanstreckad häst i sista loppet som var ett garderingslopp. Det krävs bara att man hittar rätt på sina favoritspikar och är beredd att betala tre kronor raden. Självklart så har de en budget för hur mycket pengar de kommer att sockra poolerna med i hopp om att det ska locka över spelare och att det sedan ska bli ett självspelande piano. Det ser dock inte ut att gå särskilt bra med tanke på den låga omsättningen och det är tveksamt om de kommer att överleva. Skulle jag ha lirat där så skulle jag också vara noga med att plocka hem vinsterna vartefter och inte ha för stor spelkassa på sajten; det kan man dock ha på ATG där man inte behöver vara orolig för KK eller nedläggning.
|
|
2017-09-14, 11:10 | #125 | |
Citat:
Sen hoppas jag att legolas har långsiktiga planer och ekonomiska muskler att inte behöva gå med vinst från 2019 när atgs spelmonopol upphör och förutsättningarna för andra spelbolag att verka på svenska marknaden blir mycket bättre. |
||
2017-09-14, 11:15 | #126 | |
Citat:
|
||
2017-09-14, 18:00 | #127 |
Nej, det är tämligen enkelt att veta att Gerd och Hjördis som kör spik-harry med tre "säkra" spikar från herr Snok och toppar liret med en "dubbel för tjutvå" inte spelar på legolas.bet.
|
|
2017-09-14, 18:13 | #128 | |
Citat:
Oflyt genom att ta fyra matematsikt i avd 1 och favoriten vann och 8 i avd 5 där den klara andrahandaren vann. Men hade flyt i att national Prince vann och att Snowman Brodde torskade. Hade krav på att två av tre av National Prince, Snowman Brodde och Bula Bula Am skulle vinna och bara 3,2 resp 1 b häst i dom loppen. Två vann och i loppet Snowman B torskade blev det perfekt b häst av de två jag hade. Enda loppet som blev exakt som jag kört det i badkaret var det där bula bula am vann lätt efter dödenskross. Man får därför vara nöjd med utfallet. Senast redigerad av olle den 2017-09-14 klockan 18:16. |
||
2017-09-14, 18:22 | #129 |
Såklart är det bättre spelare på legolas än hos atg, de stora överstreckande favoriter som finns hos atg finns inte hos Legolas
|
|
2017-09-14, 18:30 | #130 |
Ja, det är ett väldigt litet "kollektiv" jämfört med hos atg. Men legolaskollektivet består till största delen av väldigt kunniga, pålästa och skickliga spelare är känslan. Dom får gärna införa legolas Boy och annat för att locka in mindre skickliga och mindre pålästa spelare i poolerna. Jag spelar hellre mot moster Märthas telefonnummersystem och Harry boyare än mot en massa kunniga och pålästa sharpsare när de dopade poolerna ska fördelas.
|
|
2017-09-15, 12:15 | #131 | |
Citat:
|
||
|