Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-13, 15:01   #16

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

3 Kajsa T.J. (Kaj Widell) ser det väldigt bra ut för. På väg tillbaks i form och äntligen har hon växt klart verkar det som. Det ser ut att vara mer än en bra chans. Blir roligt, säger Patrik Jacobsson. (V-86-8)

Är det någon som har koll hur han brukar vara i sina uttalanden.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-13, 15:12   #17

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

Många tåg har nu ställts in från kl 17 när ovädret ska dra in. Det har dock regnat konstant i Malmö sedan ca kl 10. Men det värsta hotet mot kvällens tävlingar ändå stormen i kväll. Jägersro ligger inte speciellt bra till geografiskt när det blåser. Men det ska nog vara riktigt farligt för att dom ska ställa in när det är V86. Massor av miljoner som står på spel då.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-13, 15:33   #18

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5567
Standard

Blir väldigt svårt att hitta spikar idag om vädret ska göra loppen på Jägers till lotto. Viktigt att hålla koll på de första loppen på den banan för att se hur de hanterar det.
Gammal 2017-09-13, 15:43   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Blir väldigt svårt att hitta spikar idag om vädret ska göra loppen på Jägers till lotto. Viktigt att hålla koll på de första loppen på den banan för att se hur de hanterar det.
Eller spela P54 hos legolas

- dopad pott med 250 tkr. 5 ggr så mycket som tidigare dopade P54 Potter. Sanslöst högt spelvärde.
-bara Solvallalopp på P54
Gammal 2017-09-13, 15:46   #20

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38065
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Det finns som sagt ett antal spikar att välja på ikväll. Naturligtvis måste man kolla vädret, banorna och eventuella strykningar, men samtidigt ska man nog inte göra det för svårt för sig.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-13, 16:25   #21

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Eller spela P54 hos legolas

- dopad pott med 250 tkr. 5 ggr så mycket som tidigare dopade P54 Potter. Sanslöst högt spelvärde.
-bara Solvallalopp på P54
Ja, spelar man inte hos legolas ikväll kan man nog inte kalla sig travspelare. Med dessa sjuka övervärden det blir onsdagar och lördagar så är det speltvång hos alla som är intresserade av att vinna. Har på 12 år på ATG omsatt 8 siffrigt (svårt att säga exakt hur mycket, men är miljonbelopp varje år). På dessa år har jag fått två årskort med fri entré en gång och tror jag fick en dags extra atg premium efter att ha haft ofantligt strul vid ett tillfälle.

Under 4 månader hos legolas har vinsterna i förhållande till insats varit ofantligt stora, jag har fått legolas kläder och nu en resa till manchester. Legolas har i alla fall vett nog att ta hand om sina stora kunder samtidigt som atg verkar jobba åt andra hållet med top7 och hitta nya spelare hos bingotanter, istället för att ta tillvara på den kundbas man har byggt upp.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-13, 16:36   #22

Shooters avatar

Standard

En riktig travspelare byter inte ut en miljonpott för åtta rätt mot en pott under halvmillen och spelar för fem rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Amadeus (+10), Altoc (+10)
Gammal 2017-09-13, 16:37   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Ja, spelar man inte hos legolas ikväll kan man nog inte kalla sig travspelare. Med dessa sjuka övervärden det blir onsdagar och lördagar så är det speltvång hos alla som är intresserade av att vinna. Har på 12 år på ATG omsatt 8 siffrigt (svårt att säga exakt hur mycket, men är miljonbelopp varje år). På dessa år har jag fått två årskort med fri entré en gång och tror jag fick en dags extra atg premium efter att ha haft ofantligt strul vid ett tillfälle.

Under 4 månader hos legolas har vinsterna i förhållande till insats varit ofantligt stora, jag har fått legolas kläder och nu en resa till manchester. Legolas har i alla fall vett nog att ta hand om sina stora kunder samtidigt som atg verkar jobba åt andra hållet med top7 och hitta nya spelare hos bingotanter, istället för att ta tillvara på den kundbas man har byggt upp.
Läste på Twitter att dom nu dessutom värvat en riktig travikon som ambassadör. Anders Lindqvist.

Ska bli intrsssant at se omsättningen i kväll med denna enormt saltade pool. Kommer det inte upp i närmare halvmiljonen vore det märkligt.
Gammal 2017-09-13, 16:53   #24

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Regn och friska vindar just nu i Malmö. Ska bli värre framåt kväll så utgå från svåra yttre förhållanden i kväll. Svårt att säga just nu om det kommer gå att köra. Kommer nog bero på hur kraftig blåsten blir i kväll. Sydsvenskan och DMI varnar för stormvindar i kväll.
Stänger man Jägersro blir det v4a då )
Gammal 2017-09-13, 17:12   #25

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
En riktig travspelare byter inte ut en miljonpott för åtta rätt mot en pott under halvmillen och spelar för fem rätt.
Kan bara instämma, ganska trött på allt srivande om legolas nu!
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-13, 17:12   #26

Standard

Citat:
Vissa spelar enbart för att vinna stora pengar men det är inte min spelfilosofi. Vill helst av allt ha en jämn ström av fina vinster med kanske 3-4 femsiffriga vinster per vecka. Jag försöker hellre spela på de troliga men ändå spelvärda kombinationerna. Med högsta vinst på 80 tusen sedan 2 juni har jag haft nettovinster på 700 tusen, utan att egentligen aldrig gått för att vinna miljonvinster. Är jag ingen riktig travspelare då? Jag kommer inte gå för att ta potten på legolas idag, helt nöjd med 20k... Men sedan betyder inte det att man helt står över v86, alldeles för bra spel för att missa...
Gammal 2017-09-13, 17:15   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus Visa inlägg
Kan bara instämma, ganska trött på allt srivande om legolas nu!
Varför? I fotbollstrådar, diskuteras enbart oddsen på svenska spel där?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1)
Gammal 2017-09-13, 17:18   #28

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Vissa spelar enbart för att vinna stora pengar men det är inte min spelfilosofi. Vill helst av allt ha en jämn ström av fina vinster med kanske 3-4 femsiffriga vinster per vecka. Jag försöker hellre spela på de troliga men ändå spelvärda kombinationerna. Med högsta vinst på 80 tusen sedan 2 juni har jag haft nettovinster på 700 tusen, utan att egentligen aldrig gått för att vinna miljonvinster. Är jag ingen riktig travspelare då? Jag kommer inte gå för att ta potten på legolas idag, helt nöjd med 20k... Men sedan betyder inte det att man helt står över v86, alldeles för bra spel för att missa...
Så du menar att en riktig travspelare inte ska satsa på miljonerna utan jaga småpengarna ust? Anser att man kan göra båda delar MEN jakten på miljonerna måste ju vara nr 1 när man lägger ber en massa tid på hästarna. Alla är vi olika men fattar inte tjatet om legolas, riktigt massa spam enl mig.
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-13, 17:19   #29
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Haha, säger "mr-jag-älskar-storfavoriter-som-spikar"
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-13, 17:25   #30

Shooters avatar

Standard

Citat:
Det var en kontring på det du skrev "Ja, spelar man inte hos legolas ikväll kan man nog inte kalla sig travspelare. "
Svara

td