Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-02, 23:39   #151

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
På Twitter skrev han StallReijoLiljendahl‏ @StallLiljendahl · 1 sep.

 Mer

Danne edel ledsnade i dödens sist och hoppas slippa det nu. Bra spår men tufft emot. Bf ro stängt hlag spydervagn. Trivs med Björn.
Ja. Jag sa ju det. Hade man atg premium gick det att se att den haft vanlig vagn senaste fem starterna och hade man travfakta pro för 1000 kr i månaden gick det att se om den någon gång gått så. Men läste ingenstans om det i tips och atg lives spelexpert för dagen, Peter Andersson, nämnde det inte ens efter loppet vad jag hörde, så summa summarum ännu en gång en häst som blivit förvandlad med jänkarvagn utan att nästan någon spelare fick reda på det varken innan eller efter loppet. Ska det verkligen vara så?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
svepet (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-03, 06:22   #152

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Jag är inte jätteöverraskad att Danne Edel är först i mål från spets heller.Men det otroliga är att det skiljer nästan 32 gånger i odds mellan Atg-Unibet.
Gammal 2017-09-03, 07:08   #153

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7693
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja. Jag sa ju det. Hade man atg premium gick det att se att den haft vanlig vagn senaste fem starterna och hade man travfakta pro för 1000 kr i månaden gick det att se om den någon gång gått så. Men läste ingenstans om det i tips och atg lives spelexpert för dagen, Peter Andersson, nämnde det inte ens efter loppet vad jag hörde, så summa summarum ännu en gång en häst som blivit förvandlad med jänkarvagn utan att nästan någon spelare fick reda på det varken innan eller efter loppet. Ska det verkligen vara så?
Brukar gå med jänkarvagn vid autostart. Alltså inte första gången.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td