Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-26, 14:05   #106
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8954
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Är det ingen som tror på Face Ribb i sista? Tycker den är helt borttappad. Ludde lär knappast skicka upp den till Sundsvall för att jaga matlapp.
Jag funderade på den ett tag. På samma sätt som du. Men sen såg jag att Nochebuena Face är anmäld bfro. Spår ett. Sandra är inte helt iskall. Går kanske inte att jämföra med U Eriksson, men ändå... Fast isf ryker Calle Laday all världens väg. 8 hästar i sista är maxgräns för ekonomi.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 14:15   #107

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Jag funderade på den ett tag. På samma sätt som du. Men sen såg jag att Nochebuena Face är anmäld bfro. Spår ett. Sandra är inte helt iskall. Går kanske inte att jämföra med U Eriksson, men ändå... Fast isf ryker Calle Laday all världens väg. 8 hästar i sista är maxgräns för ekonomi.
På tal om N Face läste jag att stall Petter Lundberg tog sin senaste V75 vinst för fyra år sedan, så frågan är om skorycket är tillräckligt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 14:21   #108
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
På tal om N Face läste jag att stall Petter Lundberg tog sin senaste V75 vinst för fyra år sedan, så frågan är om skorycket är tillräckligt.
Så kan det absolut vara. Men vafasen....vi spelar ju om en liten sudd i dag, så då får man väl ställa på lite
Sandra vann ju med Imprtdfromdetroit till 1% rätt nyligen... Den missade jag inte.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2017-08-26, 14:21   #109

Manprinsens avatar

Sharp$: 2279
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Lundbergs hästar verkar ha svårt att duga på V75. Den enda lågprocentaren som är intressant i loppet enligt mig är Face Ribb. Dessutom med kompetent kusk denna gång.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 14:25   #110
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Lundbergs hästar verkar ha svårt att duga på V75. Den enda lågprocentaren som är intressant i loppet enligt mig är Face Ribb. Dessutom med kompetent kusk denna gång.
Pihlström, som iofs alltid är kokain-positiv till sina hästar, lät iaf uppåt på Global Rebel. Han varnade för nämnda Imprtdfromdetroit när den startade senast.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+3)
Gammal 2017-08-26, 14:38   #111

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Varför är Antonio Tabac så bortglömd idag? Står ju rygg ledaren och slut i programmet. I flera av de troliga scenarierna iallafall.

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 14:46   #112

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6533
Standard

Kul omgång tycker jag, många intressanta drag. Var inne på riktiga tokspikar men sansade mig och landade så här, hårt reducerat:
1: 10 - alla
2: 4 - alla
3: spik Månprinsen - hade väl varit heltäckt på 4 streck men tycker de andra rensar för dåligt.
4: 6,12 - Var inne på att spika 12 men har för färskt i minne hur bra 6 var från spets från några ggr sedan.
5: 2 - 5,10,11 - Länge inne på att spika 2 men ingen kusk att luta sig mot. 10 är ett av omgångens mest intressanta drag.
6: 8 - 2,3,7,9,10
7: spik 4 - Känns väl galet mtp kusken men lite för många som jag har förtroende för verkar tycka den är stenklar. Hade gärna haft med 1 och 10 samt mer betrodda 2,5,6

Nu finns ingen återvändo. 2 av 4 A måste vinna
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 15:05   #113

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37849
Standard

Jag vill se lite värmningar innan jag bestämmer spikar, men Propulsion är näst intill klar och i kallblodsloppet kanske man ska ta ställning. I så fall blir det Månprinsen som man förberett för det här loppet och i form samt med en vettig styrning så ska den vinna. Därutöver fnular jag vidare.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 15:06   #114

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ingen Jari Åkerfeldt i liven idag och Stefan Hultman spelexpert. Tack kanal 75.
Hultman är kanon.Han tappat telefonen när han skall ringa Reden i direktsändning ligger på golvet )
Gammal 2017-08-26, 15:08   #115

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag vill se lite värmningar innan jag bestämmer spikar, men Propulsion är näst intill klar och i kallblodsloppet kanske man ska ta ställning. I så fall blir det Månprinsen som man förberett för det här loppet och i form samt med en vettig styrning så ska den vinna. Därutöver fnular jag vidare.
Vilka spika shooter idag?
Gammal 2017-08-26, 15:08   #116

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Gunnar melander lyckas sällan med vettiga styrningar. dessutom en bromskloss till startrygg
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 15:08   #117

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Vilka spika shooter idag?
Du har just läst mina funderingar om spikar. Det var det du kommenterade.
Gammal 2017-08-26, 15:10   #118

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Gunnar melander lyckas sällan med vettiga styrningar. dessutom en bromskloss till startrygg
Jag vet. Hade han inte haft en så fantastisk häst så hade många av Månprinsens segrar uteblivit, men jag tror ändå han sätter den idag. Det känns så och en segerprocent på 62 är inte dåligt.
Gammal 2017-08-26, 15:11   #119

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Kul omgång tycker jag, många intressanta drag. Var inne på riktiga tokspikar men sansade mig och landade så här, hårt reducerat:
1: 10 - alla
2: 4 - alla
3: spik Månprinsen - hade väl varit heltäckt på 4 streck men tycker de andra rensar för dåligt.
4: 6,12 - Var inne på att spika 12 men har för färskt i minne hur bra 6 var från spets från några ggr sedan.
5: 2 - 5,10,11 - Länge inne på att spika 2 men ingen kusk att luta sig mot. 10 är ett av omgångens mest intressanta drag.
6: 8 - 2,3,7,9,10
7: spik 4 - Känns väl galet mtp kusken men lite för många som jag har förtroende för verkar tycka den är stenklar. Hade gärna haft med 1 och 10 samt mer betrodda 2,5,6

Nu finns ingen återvändo. 2 av 4 A måste vinna
Exakt som mitt system i många lopp, förutom att jag tror det skräller i fjärde istället för andra. Och Noel Face har jag bara streckat till slut för att några skrek om den. Lycka till!

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-26, 15:20   #120

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5188
Standard

[QUOTE=olle;541013]Alla i sista samtidigt som det efter 6 avd är en stjärna som säger minst 200 lax i utdelning på alla hästarna är vad man drömmer om en gång. När sen loppet startar galopperar de betrodda bort sig. Det skulle innebära några minuter med sann livskvalitet.[/QUOTE]

Mer än enbart livskvalitet - i själva verket livets mening,,,

Som dessutom handlar om att vinna penningar - mer och mer...

Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td