Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-24, 09:47   #31
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Men alltså om vi ska kolla kallblodsloppet. Ska inte Månprinsen vara klar? Alltså jag vet Gunnar och jag vet att Odin tabac vann ifjol. Men nu kan det bli lite öppning med Ove invändigt och lite gasning för positioner. Sedan är det nog favoritdistans för månprinsen nu. Om han inte är helt slut så ska han städa av det här gänget.

Men jag ser även framför mig att man sitter och skriker på gunnar med 1000 kvar när hn sitter kvar i kön och sladdar.. Får hjärnbryt på den avd.
Ja, det är en svår avd, blir också tokig. Men lutar åt spik på Månprinsen. Möjligtvis lås med Hulte Magnus som är lurig. Men bra upplägg för prinsen som går bra bakifrån.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 09:51   #32

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 906
Standard

Gillar också M brodde och tror som flaque att det bör bli spets..tror ej officer tar en längd men mycket möjligt bergh kör bort båda med tok tempo..är ju inte en stor kusk han kör mot å då brukar inte R B lägga några fingrar i mellan!!
roadan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 12:19   #33

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av roadan Visa inlägg
Gillar också M brodde och tror som flaque att det bör bli spets..tror ej officer tar en längd men mycket möjligt bergh kör bort båda med tok tempo..är ju inte en stor kusk han kör mot å då brukar inte R B lägga några fingrar i mellan!!
Det var precis på håret att den kunde hålla Fantoccini utanför sig senast den startade med spår ett. Då stod dom även häst mot häst. Nu med Officer ett par hack ut så tror jag att den har 0 chans att hålla upp ledningen. Dock får den nog en fin resa i rygg på ledningen. Annars så kan den öppne betydligt mycket snabbare än vad den har visat i tidigare starter.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 22:02   #34

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Lär väl bli dryga 70miljoner i 7-rättspotten nu. Nästa lika bra som på nyår
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 22:34   #35

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Svaret på debatten om vem av 1 Magnifik Brodde och 4 Officer C.D som vinner blir så klart en tredje häst som alltid när bara ngn av två ska vinna....
Gammal 2017-08-24, 22:36   #36
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Svaret på debatten om vem av 1 Magnifik Brodde och 4 Officer C.D som vinner blir så klart en tredje häst som alltid när bara ngn av två ska vinna....
Valeur från rygg ledaren..
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 23:14   #37

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

P-G Norman vinner inte på V75 speciellt ofta.

Cab Hornline och Wouldn't itbesweet känns hetare om man garderar.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 23:22   #38
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
P-G Norman vinner inte på V75 speciellt ofta.

Cab Hornline och Wouldn't itbesweet känns hetare om man garderar.
Sant! Men jag har förlorat mycket på att inte ha med den så vågar inte plocka bort den. Cab Hornline är vass!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 23:29   #39
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Avd 4 är ett riktigt öppet lärlingslopp. Tycker hemmahästen Ellieann bör passas efter intrycket på Hagmyren näst senast.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 23:34   #40

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Sant! Men jag har förlorat mycket på att inte ha med den så vågar inte plocka bort den. Cab Hornline är vass!
Vad tror du om King City då? Själv har jag ruttnat på den sedan länge på V75 men i det här mediokra gänget kanske den är gångbar?
Gammal 2017-08-24, 23:35   #41

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
11 King City gick med punktering hela loppet senast. Vass över distansen. Men samtidigt är Walmanns stallform direkt på topp, och Örjan själv verkar skeptisk. Värd att tänka på om man tror på körning där framme i alla fall.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 23:38   #42

Manprinsens avatar

Standard

Fast samtidigt kan man fråga sig vem som ska sätta fart på loppet om Bergh spetsar tämligen enkelt, vilket jag tror han gör.
Gammal 2017-08-24, 23:38   #43
Lotus
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vad tror du om King City då? Själv har jag ruttnat på den sedan länge på V75 men i det här mediokra gänget kanske den är gångbar?
Funderar på den, också torskat mycket på den. Men Örjan lätt inte alls segerviss enligt Norén i Expressen.

Senast redigerad av Lotus den 2017-08-24 klockan 23:41.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-24, 23:52   #44

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Funderar på den, också torskat mycket på den. Men Örjan lätt inte alls segerviss enligt Norén i Expressen.
Med den resultatraden är det svårt att tro på några större mirakel.

Officer CD var 2:a på Bergsåker i juli bakom Whitehouse Express. Om Whitehouse startat i detta lopp hade han varit omgångens största favorit med råge.

Känns perfekt med 1640 nu då han är vek på slutet. Borde passa honom bättre än 2140 där han måste få fuska bort betydligt mer för att vinna.
Gammal 2017-08-25, 01:23   #45

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Det lustiga med Bergh och Officer C.D är att han har ganska dåligt facit med hästen. 5 segrar på 38 försök. På kort distans auto har han vunnit ett billigt lopp på Åby i början på februari 2016 på 14,9. De riktigt bra tiderna Officer C.D gjort på distansen har gjorts med bl a Takter och Kontio som körsven. Juni 2014 är den enda vinsten som har tagits under juni-juli-augusti. Annars är vinsterna tagna mellan september och februari. Dessutom har han aldrig vunnit på Bergsåker, många 2:a-3:e platser, vilket talar för att han inte orkat det långa upploppet. Det finns egentligen hur mkt som helst som talar mot honom här!

td