Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-27, 10:56   #256
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Var kan man se Speed Dilicious i repris - hittar inte...
Börja på komvux och ta några engelska lektioner kanske?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-27, 12:04   #257

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Suck me!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-27, 14:04   #258

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
De har säkert svensklektioner också...
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-27, 16:13   #259

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Jävla tåkigt med trav senaste månaderna. Rankar väl ofta ok, men då vinner fan inga A-hästar. Hur ska man få in det idag? I min värd är det bara Officeren som är A-häst, möjligen Månprinsen, men ingen jag vill vikta emot. Quantum är given B-häst, Propulsion garderas på alla lappar, men Ringo läggs bara som B-häst. valley spelas B - C, Elliann ganska långt ner men C-häst. Explosive spelar B-C. Nej jan kan inte få ihop denna rad oavsett hur mycket jag spelar för och då är ändå ranken ok. Inte ovanligt att det sett ur precis så här väldigt många gånger senaste månaderna. Värsta loosestreaket på många år och fullständigt iskallt
Ibland hamnar man i såna streaks och det går inte att sätta ett enda jävla spel, men det vänder så småningom, bara att hålla ut.

När det gäller V75 så måste man vara exakt rätt ute med streckandet, och det är ju det som är det svåra fast det rankingsmässigt inte var en särskilt svår omgång nu:
2 favoriter, 2 andrahandare, 2 femtehandare och en "skräll" som det ändå fanns en del skrik på den här gången.
Samma sak många andra omgångar när man också missar fast det egentligen "inte är så svårt".

Körde själv ett 2/4 med Perfect King, Officer CD, Palermo Broline och Propulsion som A-hästar i respektive lopp.
Är absolut inget fan av Örjan, men ibland går jag på honom ändå. Såg ju helt upplagt ut för att han skulle vinna med Perfect King men svårt att räkna ut galoppen i sista sväng.
Mer väntad var väl bortkörningen av Propulsion egentligen, men hoppades ju att han skulle köra framåt direkt och ge hästen chansen istället för att ge upp efter 100 meter.
Officer CD hade väl motsvarande flax med sitt löpningsförlopp som Palermo Broline hade oflax med sitt...så de tog väl ut varandra kan man säga.

Spikar på Månprinsen och dessvärre även på US Male EP i sista. Gick till slut på tugget från flera betalsajter och "experter" om den fast jag garderat med Explosive Merlot där från början.

Med facit i hand skulle jag såklart kört med de tre 2-hästarslopp jag tyckte mig skönja från början, dvs lopp 3,6 och 7. Om jag nu inte spikat Månprinsen ändå, trodde ju mycket på den nu, samt att den även var en av två spikar på någon sajt(SV har jag för mig)
Vidare sen bara kört 1/2 i lopp 1 och 2 eftersom det, i mitt tycke, var en eller flera i de två loppen.
Slutligen matematiskt i lopp 4 och 5.

De fem mest spelade i lopp 1 kändes så gott som heltäckt medans det blev sju hästar bakom Officeren för att känna mig lika säker.

Lopp 4 var jag ett tag inne på samma linje som Berglund på Travnet och bara ta spetsspekulanterna 6 och 7, i stoloppen vinner ju ofta den som tar spets(enligt statistik-Jens). Men sen åkte 11 med efter hög ranking på nån sajt(SV?) och Elliann på skrik och låg procent...och slutligen plockade jag med 10 och 15 också där.

I lopp 5 hade jag länge bara 1,3,5,11...men sen kom lite skrik på 9 och mycket skrik på 2 och så åkte de med också.

Detta upplägg skulle ha kostat 1.560 kr och hälften av det om jag hade spikat Månprinsen, som jag nu ändå gjorde.
Men-men, man läser mycket och ändrar fram och tillbaka, börjar se spöken och lägger till hästar osv och så blir det oftast pannkaka till slut i alla fall. Ju flera kockar.....hehe
Men det är bara att kämpa på, förr eller senare smäller det till igen !!

Och ni som har synpunkter om efterhandskonstruktioner osv kan läsa den här meningen först så slipper ni läsa hela min text och komma med kommentarer ang det !! Haha

Gammal 2017-08-27, 16:19   #260

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg

Och ni som har synpunkter om efterhandskonstruktioner osv kan läsa den här meningen först så slipper ni läsa hela min text och komma med kommentarer ang det !! Haha

Skriv det överst i så fall!! Nu läste man tyvärr det mesta, som var helt orelevant och intetsägande..

Du skrev nästan en uppsats på hur du borde spelat med facit i hand haha. Tror du folk bryr sig eller får ut något av att läsa det? Håll dina efterhandskonstruktioner för dig själv nästa gång..
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-27, 16:56   #261

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
När det gäller V75 så måste man vara exakt rätt ute med streckandet, och det
är ju det som är det svåra fast det rankingsmässigt inte var en särskilt svår
omgång nu:
2 favoriter, 2 andrahandare, 2 femtehandare och en "skräll" som det ändå
fanns en del skrik på den här gången.
Samma sak många andra omgångar när man också missar fast det
egentligen "inte är så svårt.
Det är alltid samma rad som är den rätta på tex V75.

Jag spelar alltid med Joker och grundtanken är alltid ovanstående.

Jag tror och hoppas att raden inte blir X-X-X-X-X-X-X.

X kan vara ÖK eller Nr1 eller streckfavoriterna.

Majoriteten av spelarna glömmer sin egen efteranalys på söndagen och hoppas;
"Tror ni inte att BG tar 7 raka å V75?"

Ja det kanske han gör men då missar jag 7:an den veckan

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-27, 17:20   #262
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Det är alltid samma rad som är den rätta på tex V75.

Jag spelar alltid med Joker och grundtanken är alltid ovanstående.

Jag tror och hoppas att raden inte blir X-X-X-X-X-X-X.

X kan vara ÖK eller Nr1 eller streckfavoriterna.

Majoriteten av spelarna glömmer sin egen efteranalys på söndagen och hoppas;
"Tror ni inte att BG tar 7 raka å V75?"

Ja det kanske han gör men då missar jag 7:an den veckan

Mvh Uffe
Ja, men du får trösta dej med att du sparat 50-öre på den rad du tog bort med 7xBG!
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-28, 13:49   #263
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
De har säkert svensklektioner också...
Jag var tvungen och särskriva det för att han skulle förstå.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-28, 15:19   #264

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Skriv det överst i så fall!! Nu läste man tyvärr det mesta, som var helt orelevant och intetsägande..

Du skrev nästan en uppsats på hur du borde spelat med facit i hand haha. Tror du folk bryr sig eller får ut något av att läsa det? Håll dina efterhandskonstruktioner för dig själv nästa gång..
Jo, hade ju inte behövt skriva den sista meningen överhuvudtaget, men tyckte det var lite kul att lägga till den på slutet när det redan var försent så att säga..hehe.

Sen att texten var helt irrelevant för dig betyder ju inte att den är det för alla och beror ju också lite på vad man tolkar in i den.
Bland annat var det ju ett exempel på hur man ibland låter sig påverkas av "experter" och plockar med hästar man inte tänkt ta med från början, vilket ju sällan ställer till med mer än att systemet växer, eller dessvärre plockar bort såna man tänkt ta med från början som sedermera vinner och på det sättet ställer till med värre skada pga uteblivna vinster.

Andemeningen var att man ska lita lite mer på sig själv vad gäller de lopp där man tycker sig ha ganska bra koll och inte vare sig peppas eller skrämmas upp där av info från olika kanaler till att plocka bort eller lägga till kusar.
I lopp där man känner sig mer osäker är det ju mer befogat att läsa allt man kommer över för att förhoppningsvis hitta guldkornen utan att helgardera, som Elliann till exempel.

Dessutom är ju folk olika på många sätt och vis. En del bryr sig överhuvudtaget inte om att gå igenom och analysera omgången i efterhand och vissa av oss gör det i stort sett alltid och har heller inget emot att diskutera det med andra, ungefär som pokerspelare kan diskutera en viss hand i efterhand.
Men sen är det ju också upp till var och en om man vill lägga tid och energi på att läsa vad som skrivs i tråden efter att V75-7 har gått i mål, eller egentligen efter starten av V75-1, eftersom allt då egentligen är irrelevant i och med att det ändå är försent att ändra i sitt V75-system....eller ? Tycke och smak, som med allt annat tycker jag i alla fall.
Svara

td