|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-08-26, 19:28 | #241 |
olle
Älskar att hata dig.
Älskar dina inlägg om själva travloppen, men hatar dina återkommand inlägg om norrlandstravet samt Legolas. Det ena kommer finnas kvar det andra är borta 2018. Ris och ros, som det skall vara Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
urizen (+20) |
|
2017-08-26, 20:18 | #242 |
usch vad knepigt det var idag - tur man fick in vinnarspel på officeren till 2.25 men gick ändå en femtilapp back på dagens spel,,,
2017-08-26, 20:40 | #243 | |
Citat:
Att han inte vunnit om han styrt på i tredje tidigare begriper till och med jag
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2017-08-26, 20:40 | #244 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
||
2017-08-26, 20:51 | #245 |
Hur man som spelare kan hata legolas bet är för mig obegrpligt. Man ska väl snarare tacka och ta emot så länge dom delar ut mer i vinst än vad det spelas för. Bättre förutsättningar att vinna pengar på trav kommer sannolikt aldrig finnas. Idag spelades det för typ 75 000 kr på P76 och vinstpoolen var på över 300 000 kr. Det är något man som spelare ska älska. Inte hata.
|
|
2017-08-26, 21:00 | #246 |
I det här fallet hade han (kanske) tjänat på att köra fram i dödens då Johnny fick vara i fred och dämpa tempot. Det har varit en lång säsong för OTP och Propulsion hade avväpnat honom tämligen enkelt häst mot häst. Givetvis riskerar han då torska mot en smygkörd men då hade han i alla fall försökt vinna loppet.
|
|
2017-08-26, 21:11 | #247 | |
Citat:
412 % (!!!!!!!!) blev återbetalningen idag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+30) |
||
2017-08-26, 21:21 | #248 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
||
2017-08-26, 21:22 | #249 | |
Administrator
|
Citat:
Jag hade sex rätt på mitt tillsammansbolag idag och fick drygt 4 lax för det. Visst hade jag fått avsevärt mycket mer om jag lirat på Legolas men nu var det ju inte 6-rättspotten jag var ute efter... Jag jagade de drygt 81 miljonerna som fanns i sjurättspotten. Och hade jag satt sjuan idag så hade jag varit rätt ledsen om jag lirat på Legolas... Så personligen lirar jag på deras saltade pooler när jag tycker att det ser enkelt ut och jag kan få bra betalt på mindre system. Men vi är alla olika. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5) |
|
2017-08-26, 21:59 | #250 |
Jävla tåkigt med trav senaste månaderna. Rankar väl ofta ok, men då vinner fan inga A-hästar. Hur ska man få in det idag? I min värd är det bara Officeren som är A-häst, möjligen Månprinsen, men ingen jag vill vikta emot. Quantum är given B-häst, Propulsion garderas på alla lappar, men Ringo läggs bara som B-häst. valley spelas B - C, Elliann ganska långt ner men C-häst. Explosive spelar B-C. Nej jan kan inte få ihop denna rad oavsett hur mycket jag spelar för och då är ändå ranken ok. Inte ovanligt att det sett ur precis så här väldigt många gånger senaste månaderna. Värsta loosestreaket på många år och fullständigt iskallt
Senast redigerad av Espo den 2017-08-26 klockan 22:00. |
|
2017-08-26, 23:01 | #251 | |
Citat:
Dom sitter dock i ett svårt läge just nu. Omsättningen var obefintlig innan dom började med dopade pooler. Den är högre nu men väldigt långt från att det ska bli något netto. Dom förlorar pengar varje dag. Slutar dom så förlorar dom inte lika mycket, men å andra sidan försvinner då de flesta som nu hittat dit tack vare de enorma spelvärde som erbjuds och poolerna på deras dagliga streckspel blir igen lika iskalla som dom är på deras övriga spel. Man undrar vad bolagets kommande strategi är för svårt att tro att dom dagligen fram till 2019 kan fortsätta dopa poolerna varje dag med nuvarande omsättning. Den ska öka enormt om det ska bära sig ekonomiskt, men då försvinner ju också spelvärdet hos dom till stor del. Att P54 för många är en mycket bättre spelform än V64 hos atg hjälper inte med små vinstpooler. |
||
2017-08-26, 23:10 | #252 | |
Citat:
Ja, särskilt som det bonushoras på var enda, djävla obskyr bettingsajt som finnes av mången...! Vad är skillnaden - "Follow the money"... Det är bara bullshit att folk härinne skulle bry sig om svensk travsport och/eller annat. Om så vore så skulle alla de som värnar detta enkom spela på SS...
2017-08-26, 23:20 | #253 |
Var kan man se Speed Dilicious i repris - hittar inte...
2017-08-26, 23:58 | #254 | |
Citat:
|
||
2017-08-27, 09:09 | #255 | |
Citat:
|
||
|