Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-08, 17:01   #1

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

V86 Solvalla 8 aug

Ser ut som risk för låg utdelning. Men går aldrig att säga att atgs V86 spel är lätt.

V86-1

Zahara Goj har äntligen ett bra spår. Hon hade spår 1 två gånger som treåring och spetsade då båda gångerna. Kan bli spets och blufflopp här beroende på hur sugna motbuden är på att tävla. Det är lopp i kroppen inför stoderbykvalen det handlar om för många, inkl Zahara Goj.

Undine en annan av dom och där låter det som stallordern blir ett snällt lopp.

Maeve Quaider ryckte man alla skorna på senast och satte på helstängt huvudlag. Det slutade med vinst till drygt 10 ggr pengarna. Samma balans i morgon. Inte startsnabb enligt stallet.

Loppet avgörs nog mycket av hur man tänker taktiskt med Lavidaloca De Vie. Den är inte kul att få utanpå sig har det visat sig. Jag kommenterar inte i nuläget vad Stefan Melander sagt till de olika tipstjänsterna om balans mm på stallets hästar, för det blir bara förvirrande. Det kan vara helt andra bud som gäller i morgon.

Pamered Winner ska tävla barfota runt om i denna start.

V86-2

Lågklassigt treårslopp där utrustningsändringar kan bli extra avgörande. Håll koll på vad som gäller för Melanderstallets hästar här. I nuläget var inga större ändringar planerade på dom.

Captain Knas felfri är väl knapp spetsfavorit, men den ska gå med skor runt om.

Mest orutinerad är Westholms Viscount men verkar vara under kraftig utveckling. 14 tid senast i sin andra start och stallet pratar i någon intervju om viss lättning balansmässigt till denna start.

Coys Rain ska gå med öppet istället för stängt huvudlag i denna start säger man.

Pane Vino är den med bäst CV tveklöst. Frågan är bara hur viktig denna uppgift är. Det är väl ingen garanti för att det blir överdrivet offensivt. Inte startat på nästan en månad.

V86-3

Här vinner såklart Coin Perdu med 2,8 miljoner på kontot mot hästar som i de flesta fall tjänat runt 100 tusen. Hade propositionen varit annorlunda hade den väl haft minst 40 meters tillägg. Inte vässad och skor nu ska inte spela någon roll.

V86-4

Sportligt ett sorgligt lärlings och ungdomslopp för att vara V86 på nationalarenan. Hästar som i många fall tävlat i breddlopp och på Åland.

Undantaget heter Holdyourhorses som har V75 starter i raden och som det dessutom luktade lite nästagångare på sist. Måste vara en riktig toppchans mot detta skräpmotstånd. Breddloppshästar istället för kanoner som General Bianco och Nikki Flax.

Misti Marke knapp spetsfavorit och det är en rätt duglig häst. Låter dock som att minst bakskorna sätts på nu. Varit borta länge för gaffelbensskada.

Tricia tänkte man sluta tävla med men när den vann ett breddlopp senast i Bollnäs ändrade man sig.

Il Diablo sticker ut i detta gäng. Dock inte vunnit på nästan 1,5 år.

V86-5

Härligt race med fina treårsmärrar.

Mest intressant utrustningsmässigt att Crowd Pleaser troligen ska tävla barfota runt om för första gången. Tränaren säger att hon inte är osäker och att alla galopper i raden ska vara tillfälligheter. Kan spetsa om hon funkar och i så fall kan det bli mycket intressant med första barfota.

Den andra intressanta ändringen är att Goopstallet pratar om bike på Maharani De Baroda. Vanlig vagn senast.

Digital Furcola barfota runt om ffg senast (Melanderstallet sa skor i förhandsinfon) och det hade blivit vinst om inte en annan häst också var enormt förbättrad med första barfota och första bike i det loppet.

Bästa hästarna troligen Kashmary Night och Hevin Boko. Inget intressant på radarn att rapportera på dom, men Nurmos ändrar ofta sent när man minst anar det.

V86-6

Här ska spelarna försöka räkna ut om Treasure Kronos som vann Criterium Continental i vintras och var med i världens kanske största travlopp i januari kan plocka 40 meter på betydligt mindre meriterade ston. Inga ändringar aviserade i nuläget.

Två okända gäster från Finland och Norge längst fram. Aisha Simoni har en fantastisk rad från finska lopp, men har inte varit inne i de finska arkiven och kollat dom. Det ska bli barfota runt om som oftast i Finland.

Madelen L.T.C fina tider från starter i Norge. Inte kollat henne heller. Ska bli normal balans vilket ska vara vanlig vagn, helstängt och skor.

Must Have vann senast men blev diskad. Gick annars riktigt bra utan skor på hovarna då.

Helena Klipp också lite nästagångare om man kollar lopparkivet. Fick fritt för sent då men avslutade mycket piggt.

På mellanvolten stör Natalie De Vie som det blev lite struligt för senast. Barfota runt om igen och nu två lopp i kroppen.

Evening Prayer bike senast. Nu vanlig vagn låter det som.

V86-7

Lite lurigt lopp. Flera som laddas mot derbykvalen och därför nog inte vill köras i botten.

Oddsen goda att överleva med streck på 1,6 men hur roligt är det med favoritlås spelmässigt? Det är ju annars två hästar som kapacitetsmässigt är oerhört kapabla och vinner när dom går felfritt. Någon av dom borde väl göra det. Jag tror sen inte om båda går felfritt att dom är så sugna på att trycka sönder hästarna just med tanke på derbykvalen. Sen får man också hålla koll på i morgon om det ska testas något nytt på dom utrustningsmässigt. Melander och Nurmos kanske funderar på bike eller barfota?

Sete blev jätteskrik på V75 senast när det kom ut att betaltjänsten spelvärde spikade den på V75. Det var dock en riktigt dålig spik. Ska köras betydligt mer snällt nu låter det som men troligen fortsatt barfota.

Uret som är kapabel ska ev testas barfota för första gången. Väldigt intressant.

V86-8

Härligt lopp men det ser inte direkt vidöppet ut. Går Balfour iväg borde det bli spets rätt tidigt. Tennis som krossade Some Summit näst sist är väl inte sugen på att köra där och lite osäker på hur Moni to Spare är i voltstart. Det var ju väldigt tveksamt senast. Det verkar inte bestämt om det blir bike denna gång på Balfour. Den finske gästen Lolo Lee ska ev tävla barfota runt om. Stort plus i så fall säger stallet.
Farzad Boko ev bakskor men inte bestämt enligt intervjun i ronden idag med Rooger.

Charrua Forlan 20 meter efter. Blir inte lätt att plocka 20 meter är känslan. Bakskorna sitter på.

Värt att nämna att det pratas om barfota runt om på K.A Online. I så fall första gången sedan april då den tävlade barfota runt om i ett V75 lopp i Örebro.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TravFans (+10), thelir (+5), Klanke (+5), DonDraper (+2), johnnybgoode (+5), legolasse (+10), coolmanriver (+10), holsso10 (+10), Gotland (+5), Bluesmith66 (+5), linfre (+10), lenninen (+5), pojmonen (+5), Fulsprit (+10), michael (+5), asgaya3141 (+2)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 00:04   #2

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1333
Standard

V86-5
Kashmary Night tror jag spetsar ganska enkelt. Suttit fast ett par ggr nu. Tror dom vill köra i front nu. Mest orolig för Hevin Boko, 09,7/800 från 5-utv senast. Klart bästa hästen, blir inte förvånad om hon brakvinner från dödens. Men lås på 5,7.

Senast redigerad av TravFans den 2017-08-09 klockan 08:46.
TravFans är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 01:10   #3

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 165
Standard

Lolo lee har tävlat barfota fem gånger i Finland. Ingen seger men andraplats bakom Robin Roof för tre starter sedan. Även näst senast gick den barfota.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 08:24   #4

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Misty Marke kan vina med lite tur rensar bra..
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 10:06   #5

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ser ut som risk för låg utdelning. Men går aldrig att säga att atgs V86 spel är lätt.

V86-1

Zahara Goj har äntligen ett bra spår. Hon hade spår 1 två gånger som treåring och spetsade då båda gångerna. Kan bli spets och blufflopp här beroende på hur sugna motbuden är på att tävla. Det är lopp i kroppen inför stoderbykvalen det handlar om för många, inkl Zahara Goj.

Undine en annan av dom och där låter det som stallordern blir ett snällt lopp.

Maeve Quaider ryckte man alla skorna på senast och satte på helstängt huvudlag. Det slutade med vinst till drygt 10 ggr pengarna. Samma balans i morgon. Inte startsnabb enligt stallet.

Loppet avgörs nog mycket av hur man tänker taktiskt med Lavidaloca De Vie. Den är inte kul att få utanpå sig har det visat sig. Jag kommenterar inte i nuläget vad Stefan Melander sagt till de olika tipstjänsterna om balans mm på stallets hästar, för det blir bara förvirrande. Det kan vara helt andra bud som gäller i morgon.

Pamered Winner ska tävla barfota runt om i denna start.

"Maeve Quaider ryckte man alla skorna på senast och satte på helstängt huvudlag. Det slutade med vinst till drygt 10 ggr pengarna. Samma balans i morgon. Inte startsnabb enligt stallet".

En liten undran bara om Maeve Q startat efter 28/7 då hon blev tvåa ? Gick då barfota och avslutade 10,6 sista 800.

Passar på att tacka för alla dina läsvärda inlägg inför tävlingsdagarna, stort tack !

Mvh
Bluesmith
Gammal 2017-08-09, 10:30   #6

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5140
Standard

Misty Marke

Kanske inte ens behöver tur...
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 10:43   #7

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
"Maeve Quaider ryckte man alla skorna på senast och satte på helstängt huvudlag. Det slutade med vinst till drygt 10 ggr pengarna. Samma balans i morgon. Inte startsnabb enligt stallet".

En liten undran bara om Maeve Q startat efter 28/7 då hon blev tvåa ? Gick då barfota och avslutade 10,6 sista 800.

Passar på att tacka för alla dina läsvärda inlägg inför tävlingsdagarna, stort tack !

Mvh
Bluesmith
Nä. Det är korrekt att hon blev tvåa. Förbättrad insats med barfota och helstängt. gick i 3e spår och sen utvändigt ledaren i 10 fart.
Gammal 2017-08-09, 12:10   #8

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38068
Standard

Det här känns som en överkomlig uppgift. Trasslet är att det finns för många spikidéer och det gäller att välja rätt. Dunderfavoriten går ju inte att gå emot då den förmodligen kan jogga till spets och körs som Erik vill. Kanske är det läge för ett U-system då det finns gott om utgångshästar att välja mellan. I så fall behövs bara en till spik.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 12:40   #9

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det här känns som en överkomlig uppgift. Trasslet är att det finns för många spikidéer och det gäller att välja rätt. Dunderfavoriten går ju inte att gå emot då den förmodligen kan jogga till spets och körs som Erik vill. Kanske är det läge för ett U-system då det finns gott om utgångshästar att välja mellan. I så fall behövs bara en till spik.
Ju fler lopp, ju mer givet att spela reducerat . Sällan man vill betala exakt lika mycket för hästarna i resp lopp när det är 8 lopp att lösa. Just på V86 där det blir ruggigt dyrt att få med roliga outsiders i flera lopp blir det mycket billigare att ha C hästar i kanske 3-4 lopp och tillåta att Max en av dom vinner. Att köra matematisk med tre spikar typ och 5 streck i 5 lopp blir bara det 3125 rader och nästan 800 i systemkostnad. Och ett sådant system blir långt ifrån vältäckt. Bara att sätta tre spikar inget de flesta klarar speciellt ofta.
Gammal 2017-08-09, 13:23   #10

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av travguden Visa inlägg
Ser det inte rätt favoritbetonat ut idag? Jag funderar på att
helgardera 2 lopp och hoppas hitta skrällen där.
Det ska bli väldigt spännande att få se ditt system framåt kvällen.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 13:23   #11

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Olle

Blir Manchester united - West. ham i helgen.
jag vann Legolas Vip-resa till england. 3 dagar fullbokade med vip aktiviteter
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 13:43   #12

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1127
Standard

Citat:
Ser det inte rätt favoritbetonat ut idag? Jag funderar på att helgarderad 2 lopp och hoppas hitta skrällen där.
Vilka lopp garderar du då ? Lärling och sto ?

Jag kör någon skräll helgardering i 4:e....
Onödigt med favoriter när man spelar på skräll.

inexe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 14:09   #13

Standard

Glöm vad jag skrev

Fick ett mail från Legolas att jag vunnit resan pga återbud .
Stod att jag hade till klockan 17 idag på mig att bekräfta att jag skulle åka.

Tydligen skickade dom ut samma erbjudande till flera spelare

När jag en timma efter att jag sett mailet svarade att jag kunde åka hade resan gått till någon annan.....
Gammal 2017-08-09, 14:22   #14

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Olle

Blir Manchester united - West. ham i helgen.
jag vann Legolas Vip-resa till england. 3 dagar fullbokade med vip aktiviteter
Härligt. Såg erbjudandet om utlottning vid insättning, men hade inget behov av att sätta in pengar på spelkontot i helgen.
Gammal 2017-08-09, 14:23   #15

Standard

Citat:

Glöm vad jag skrev

När jag en timma efter att jag sett mailet svarade att jag kunde åka hade resan gått till någon annan.....
Oppps. Kan rekommendera Swedbank stadion på fredag istället då. Malmö FF mot Kalmar
Gammal 2017-08-09, 16:05   #16

Standard

Citat:
Man får hoppas Christoffer har lämnat galopp tömmarna hemma idag då borde Treasure Kronos mossa detta kaffegänget.
Risken är väl att det körs försent och att det finns ett par till som vill vara med och tävla och kanske kommer vara i vägen under slutrundan.
Tänker främst på Adielsson(11), Goop(12) på mellanvolten och Bergh(7) på främre. Risk att Kihlström(6) får fuska bort ett varv i täten och då kan det bli trafikproblem och långt fram ...eller tror ni Kihlström släpper till Nyström(3) när/om han får frågan ?
Ingen koll på de utländska men kanske också kan bli bromsklossar under slutrundan...
Risk för att vara snett på det(som oftast), men Treasure blir inte spik för mig i alla fall.
Gammal 2017-08-09, 16:26   #17

Standard

Citat:

Glöm vad jag skrev

Efter kontakt i chatten återkom dom med beskedet att jag och en kompis får åka OCKSÅ!
Dom betalade för 2 VIP-Paket till utöver dom 2 som svarade först

Hyffsat bra kundservice
Fulsprit (+5)
Gammal 2017-08-09, 16:35   #18

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4393
Standard

Kör för lite större pengar men blir väl skamvrå som vanligt...

Avd 1 sällan spikar jag Goop men tror han lyckas få spets sen är loppet över. 5 kommer köra för andra plats..
Avd 2 Här kommer väl många slösa streck men låser på 4-10, tro dessa räcker långt. Men 8 känns ändå lite halvlurig med Goop som ska ligga lite lågt och då vinner han, hum
Avd 3 Ej i form och tränare varnar och låter inte som det spelar någon roll om det blir vinst denna gång. 80 % med den känslan, garderar jag med två. Är ju trots allt ett spel..
Avd 4 Favoriten borde vinna detta baklänges eg. Men lärlingar målar på
Avd 5 lurigt lopp. Skrik blir det på 1. Utan skor, luktar galopp.
Avd 6 Denna spik har varit klar sedan listan kom ut. Måste bara ha.. Ja eller så vinner väl vilken jävla häst som helst
Avd 7 Spikar men här vinner troligen varken 1 el 6
Avd 8 Har en löjlig känsla att det kommer spelas tennis på målfotot. Men vågar inte spika sto mot individer med penis mellan benen...

V86
Inlämnat: 2017-08-09, 16:21
Solvalla
Onsdag 2017-08-09
Start: 19:20
Kostnad: 157,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Zahara Goj (5, 7)
2: 4, 10 (8, 2)
3: 4, 7, 9 (10, 5)
4: 1, 2, 3, 7, 9, 10, 11 (12, 4)
5: 1, 5, 7 (2, 10)
6: 3 Must Have (13, 7)
7: 6 Disco Volante (1, 8)
8: 1, 3, 7, 8, 10 (6, 4)

Senast redigerad av kire1111 den 2017-08-09 klockan 16:39.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 17:29   #19

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

kvällens drag eller skräll är MUST HAVE

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 17:32   #20
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Avd 8 Har en löjlig känsla att det kommer spelas tennis på målfotot. Men vågar inte spika sto mot individer med penis mellan benen...
Tennis är väl en favorit bland flera Sharpsare. Minns starten i april...
Har väl gått sådär sedan dess men idag kan det mkt väl vara dags igen.

Kommer med på min lapp i alla fall!
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 17:36   #21

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5567
Standard

Blir intressant och se om de utan skor går lika bra på nya underlaget som sist. Jag hoppas på det och kommer då inte spika någon som går med skor idag :P

Har riktigt bra känsla för 11 Carisma Sisu i lärlingsloppet. Blir nog spik eller lås med 7an.
Gammal 2017-08-09, 17:38   #22

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1473
Standard

Tror på favoriter idag så blev en liten rad:

1: 1 Zahara Goj
2: 2,3,4,10,12
3: 7 Coin Perdu
4: 7,9,10,11
5: 5 Kashmary Night
6: 3,7
7: 1,6,10,11
8: 7 Moni to Spare

40 kr
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 17:41   #23

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Charrua Forlan blir farlig ikväll - 20 meters tillägg är inget problem då han tar dessa direkt i starten. Med ryggar sedan såå... PANG!!!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 17:43   #24

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4163
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Charrua Forlan blir farlig ikväll - 20 meters tillägg är inget problem då han tar dessa direkt i starten. Med ryggar sedan såå... PANG!!!
Gillar inte att den går med skor bak, den är definitivt klassen sämre då, men den ska nog med på kupongen i vilket fall som helst.
Fulsprit (+1)
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 17:55   #25

Standard

Citat:
Var inte ta den gånger >10? Den kan sitta kan jag tycka! och då kommer det bli bra betalt!
Väldigt sant, men normalt sätt hade jag kanske kört ggr 5, men lagt kort ligger och kan ju hoppas det skrällar i de garderade loppen så att pengen tillbaka iallafall blir 100ggr. Hade varit fint.
Gammal 2017-08-09, 18:07   #26

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Det ska bli väldigt spännande att få se ditt system framåt kvällen.

Mvh Uffe
Även ditt system.
Gammal 2017-08-09, 18:09   #27

Standard

Hur pass stor bedömmer ni galopprisken är för Balfour i sista ?
Tänker mest på startgalopp då....
Gammal 2017-08-09, 18:12   #28

Standard

Citat:
Jag säger överhängande.
Bluesmith66 (+5)
Gammal 2017-08-09, 18:13   #29

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Gillar inte att den går med skor bak, den är definitivt klassen sämre då, men den ska nog med på kupongen i vilket fall som helst.
Sant, men litet fält och speedig och stark som få - även med skor bak. Men optimalt, det är det inte, nej...

Citat:

Runt 10-15% - hoppar nästan aldrig i voltstart...
Bluesmith66 (+5)
Gammal 2017-08-09, 18:14   #30

Sharp$: 5341
Standard

Bortglömd idag Must Have tycker jag.
Gammal 2017-08-09, 18:14   #31

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 596
Standard

Hej. Är det någon som har några bra varianter ABC för V86 till Joker?
stefan71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 18:14   #32

Standard

Citat:
Jaha visste det går mumier filmer på bio nu så du tror mumien /kusken skall vakna nu med sina 4% segrar?

Ja, där kan inte självförtroendet vara på topp - undrar varför det går så trögt? Är det ålderns som börjar ta ut sin rätt, till slut?
Gammal 2017-08-09, 18:18   #33
Banned

Sharp$: 76
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Bortglömd idag Must Have tycker jag.
Bortglömd?
Alla nämner den, stiger i procent.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 18:30   #34

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Troliga spiken:
Balfour skall vara uppfräschad och känns fin i sista jobbet.

Roliga spiken
Global Trust...... är en häst som vinner varannan gång, vinst idag då. Vann överlägset från spets näst senast, startar inte så ofta men Timro låter nöjd med sin springare.

Dragen:
Undine
Eskimo Brother
Rocky Tilly
Il Diablo

utgångarna:
1 Crowd P testas barfota ff gg i karriären. Ledningen runt om nu! "ide!"
7 Helena Klipp är loppets spets aspirant leder länge. 16% Drag!

Bedövarna:
Catch my Love kan mycket och avslutar ofta bra, med klaff så är ekipaget långt framme..

Free to Party som är under utveckling och som Jorma tror kan sluta 2-3a, men om favoriten sviker kan det kanske bli en 1a? 0%!!

God tur!

DD: 1-3 * 200
Fulsprit (+3)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 18:38   #35

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Standard

Global Trust v86-7 är en riktig skjutare. Lämnas ensam. Nurmos har ju ruggigt höga tankar om denna kuse. Möter ju inget av värde här. ( Going To Press skrik senast om jag inte minns fel = nästa gång).

Digital Furcola var inte långt ifrån segern förra veckan mot liknande motstånd. 2% är alldeles för lågt med detta läge (Melander form?).

Har lite dålig koll i median men har Örjan slutat köra för Melander?
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 18:41   #36

Grants avatar

Wink

Jag ryggar Perra rakt av ikväll;

Citat:
1: 1 Zahara Goj (5, 7)
2: 2, 4 (10, 6)
3: 7 Coin Perdu (4, 9)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 11)
5: 1, 5 (7, 10)
6: 13 Treasure Kronos (12, 6)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 (6, 1)
8: 3, 8 (7, 10)

V86
Inlämnat: 2017-08-09, 18:36
Solvalla
Onsdag 2017-08-09
Kostnad: 1,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Pampered Winner (1, 5)
2: 2 Captain Knas (10, 4)
4: 2 Il Mio Hooligan (7, 11)
5: 7 Hevin Boko (5, 10)
6: 6 My White Eagle (13, 7)
7: 8 Uret (6, 1)
8: 6, 7, 8, 10 (3, 1)

1x1x1x1x1x1x1x4 = 4 rader.
4 x 1 x 0,25 kr = 1,00 kr.
Totalt: 1,00 kr.

Mvh Uffe
Torstens (+2)
Gammal 2017-08-09, 18:53   #37

Grants avatar

Wink

Citat:
Jaha vilket system ? Är du knäpp i skallen?
Det är väl ett grundkrav när man håller på med travspel?

Att man är lite knäpp. Inte nödvändigtvis i skallen.

Mvh Uffe
Gammal 2017-08-09, 18:54   #38

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Oppps. Kan rekommendera Swedbank stadion på fredag istället då. Malmö FF mot Kalmar
Kalmar överlägsen vinnare.

Liksom Lavidaloca de Vie i första idag.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 19:00   #39

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Jag ryggar Perra rakt av ikväll;

V86
Inlämnat: 2017-08-09, 18:36
Solvalla
Onsdag 2017-08-09
Kostnad: 1,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Pampered Winner (1, 5)
2: 2 Captain Knas (10, 4)
4: 2 Il Mio Hooligan (7, 11)
5: 7 Hevin Boko (5, 10)
6: 6 My White Eagle (13, 7)
7: 8 Uret (6, 1)
8: 6, 7, 8, 10 (3, 1)

1x1x1x1x1x1x1x4 = 4 rader.
4 x 1 x 0,25 kr = 1,00 kr.
Totalt: 1,00 kr.

Mvh Uffe
Vissa har klart för sig. Då är V86 billigt. Blir spännande att se vad värdet är inför sista när du sitter där med 7 rätt och många i sista.
Gammal 2017-08-09, 19:06   #40

Grants avatar

Smile

Citat:
Ursprungligen postat av stefan71 Visa inlägg
Hej. Är det någon som har några bra varianter ABC för V86 till Joker?
Joker och fasta krav = pengar till den fattige.

Streckssons och 4A och 2B och 2C och 0D och Aloha och hämta ut.

Mvh Uffe
Gammal 2017-08-09, 19:08   #41

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 954
Standard

Jag spelar som alltid för att vinna stort och ikväll är det en rövarspik i avd 2 som ordnar det 3% på Einstein som jag tror massor på. Lägg till garderingar av storfavoriten och ensam-vinnar-raden är i hamn. Uret i 7e med Örjan är ju löjligt bortglömd och storvarning på Saint Gerda i avd 1% i avd 6.

Avd
1: 1, 4, 6 (5, 7)
2: 7 Einstein Sisu (10, 2)
3: 5, 7, 9, 10 (4, 6)
4: 7, 11 (3, 9)
5: 2, 5 (7, 1)
6: 8, 13 (7, 2)
7: 6, 8 (1, 11)
8: 3, 7 (10, 8)

Lirar vp, tv och raketer på mina drag. Tycker raket är en grym spelform, kör villkor så är det nästan omöjligt att inte gå plus. Trevlig kväll på er och skål!
Godismia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 19:09   #42

Grants avatar

Smile

Citat:
Vissa har klart för sig. Då är V86 billigt. Blir spännande att se vad värdet är
inför sista när du sitter där med 7 rätt och många i sista.
Det är inte så klart som det ser ut. Jag tog Best of Perras.

Kör nog ett litet Joker som sideorder.

Mvh Uffe
Gammal 2017-08-09, 19:11   #43

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5140
Standard

Legolas

Kanske fanns det inget pris?
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 19:17   #44

Shooters avatar

Standard

Det fick bli ett matematiskt system trots allt.

V86

Avd
1: 1, 4, 5, 7 (2, 3)
2: 10 Pane Vino (2, 4)
3: 7 Coin Perdu (9, 4)
4: 7 Holdyourhorses (3, 11)
5: 1, 2, 5, 7, 10 (9, 3)
6: 3, 4, 7, 11, 12, 13 (6, 1)
7: 1, 6 (8, 4)
8: 3, 7, 8, 10 (1, 2)
Gammal 2017-08-09, 19:17   #45

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4414
Standard

Tror inte det ska vara så svårlöst idag..

V86
Inlämnat: 2017-08-09, 19:14
Solvalla
Onsdag 2017-08-09
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5 (7, 4)
2: 12 Coys Rain (10, 2)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 11)
5: 1, 7 (5, 10)
6: 13 Treasure Kronos (7, 2)
7: 1, 6, 10, 11 (8, 4)
8: 7 Moni to Spare (3, 10)

2x1x1x12x2x1x4x1 = 192 rader.
192 x 1 x 0,25 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: Xxxxxxxx
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 19:20   #46

Sharp$: 220
Standard

Zahara Goj (tar emot att spika)
Pane Vino
The Bucket List F.
7u 1 2 11
5u 2 10 1 7
13u 5 3 6 7 2 4 1 12 11
Global Trust
3u 7 8 10 1 2

Minst 2 u
eriksson1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 19:23   #47

Standard

Det blev ju tacksamt! Tackar!
Gammal 2017-08-09, 19:23   #48

Shooters avatar

Standard

Trist lopp! Värsta motbudet hoppar och kuskarna till Redéns hästar ville inte vara med och tävla.
Gammal 2017-08-09, 19:24   #49

Shooters avatar

Standard

Man borde fan få böter och avstängning när man tar upp så där.
Gammal 2017-08-09, 19:29   #50

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7694
Standard

Citat:
Ja, är bedrövligt. Borde inte få kallas travtävling.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 19:30   #51

Standard

Citat:
Hade ju inte haft en chans om han kört.
Gammal 2017-08-09, 19:32   #52

Reg.datum: mar 2017
Sharp$: 39
Standard

Rent skämt.
Grolle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 19:32   #53

Standard

P54an blir nog så här. Ingen riktig feeling idag så håller ner insatsen.

1. 1,2,7,9,11
2. 1 Crowd Pleaser (chansspik, hoppas första barfota slår rätt)
3. 1,2,3,6,7,13
4. 1,6,8
5. 3,7

180 rader reducerat till 84 rader/252 kr

Reduceringskrav: minst en av Holdyourhorses i P54-1 och Global Thrust i P54-4 måste vinna.
Gammal 2017-08-09, 19:40   #54

Standard

Blev spik på Global Trust idag och sparlopp i lopp 2: 4 och 10.
Övriga 6 lopp har jag blockat, 3 block med 2 lopp i varje(såklart)
Blocken är Lopp 1+5, 3+4 och 6+8. minst en A-häst i varje block.
Hann tyvärr inte få ut systemet innan start av lopp 1, ville helst lägga ut som fil, men fick inte till det:

1) A: 1 B: 5,7,4,2
2) 10,4
3) A:7 B: 4,9
4) A: 7,2 B: 11,3,9,1,12
5) A: 1,5 B: 7,10,2
6) A: 13,7,3 B: 2,4,6,1,12,11,5,9
7) 1
8) A: 3 B: 7,10

4862 rader reducerat från 34.650 rader(86%)
Kostade 1215,50

Antar att Treasure Kronos vinner piss-lätt i sjätte eftersom jag garderade så rejält där..den som lever får se..haha.

Gammal 2017-08-09, 19:41   #55

Standard

P54:

P54-1 7 HOLDYOURHORSES 1 - 3
P54-2 2, 7, 10 1 - 5
P54-3 2, 3, 4, 13 6 - 7
P54-4 6, 8, 10 1 - 4
P54-5 10 CHARRUA FORLAN 2 - 3
Gammal 2017-08-09, 19:41   #56

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av a_alexander Visa inlägg
Hade ju inte haft en chans om han kört.
Det handlar inte om huruvida han vinner loppet eller inte. Det är ett jävla otyg som ibland kan leda till farliga situationer, men som över huvud taget inte hör hemma i travlopp. Har man fått den utvändiga positionen så får man också köra där.
Gammal 2017-08-09, 19:44   #57

Standard

Nu vinner vincent, helvete också.

Han var sämre än jag trodde. Herregud.

Senast redigerad av eriksson1 den 2017-08-09 klockan 19:48.
Gammal 2017-08-09, 19:46   #58

Standard

Oj vad långsamt det gick i slutet.
Gammal 2017-08-09, 19:46   #59

Shooters avatar

Standard

Riktig lunk idag. Inga roliga lopp.
Gammal 2017-08-09, 19:48   #60

Standard

Citat:
Det handlar inte om huruvida han vinner loppet eller inte. Det är ett jävla otyg som ibland kan leda till farliga situationer, men som över huvud taget inte hör hemma i travlopp. Har man fått den utvändiga positionen så får man också köra där.
Du menar så, trodde du mer var inne på att det inte blev någon match. Men då håller jag såklart med.
Gammal 2017-08-09, 19:48   #61

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

FAN HAUGSTAD... Så iskall. Men samtidigt sitter han bakom en icke vinnare. Men fan va drygt. Snabb öppning. Men sen masar han ju. Fan va iskallt :( Jobba på hästen tidigare då
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 19:49   #62

Standard

Citat:
Riktig lunk idag. Inga roliga lopp.
Mest unghästlopp idag där viktigare lopp kommer snart . Rätt vanligt med solvallalunk när det är dom förutsättningarna.
Gammal 2017-08-09, 19:50   #63

Shooters avatar

Standard

V5

Avd
1: 7 Holdyourhorses (11, 3)
2: 1, 2, 5, 7, 10 (9, 3)
3: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 11, 12, 13 (5, 9)
4: 1, 6 (8, 11)
5: 3 Balfour (7, 10)
Gammal 2017-08-09, 19:52   #64

Standard

Vincent sämre än väntat.
Trodde på spets och slut och hade spikat den men dubblade systemet och tog med Pane Vino efter allt tugg om den...hehe.

Enda fördelen är väl att jag får 2 Sjuor istället för en nu...haha

Gammal 2017-08-09, 19:52   #65

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Vincent sämre än väntat.
Trodde på spets och slut och hade spikat den men dubblade systemet och tog med Pane Vino efter allt tugg om den...hehe.

Enda fördelen är väl att jag får 2 Sjuor istället för en nu...haha

Då är vi två. hade exakt samma hästar. Men fan va Haugstad är Iskall... Den borde vunnit
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 19:55   #66

Standard

Man vet att det är skitkasst lopp när Captain Knas vinner från dödens. Nästan garanterad jackpot tills nästa vecka.
Gammal 2017-08-09, 20:00   #67

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Man vet att det är skitkasst lopp när Captain Knas vinner från dödens. Nästan garanterad jackpot tills nästa vecka.
Garanterat inte jackpot till nästa vecka. Lovar att aldrig någonsin skriva här igen om det blir jackpot till nästa onsdag i kväll.
Helge (+10)
Gammal 2017-08-09, 20:03   #68

Helges avatar

Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Garanterat inte jackpot till nästa vecka. Lovar att aldrig någonsin skriva här igen om det blir jackpot till nästa onsdag i kväll.
Lovar samma
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 20:05   #69

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Då är vi två. hade exakt samma hästar. Men fan va Haugstad är Iskall... Den borde vunnit
Jo, hörde att de fick ta fram gasolbrännarn och tina upp Haugstad lite för att sen kunna bända loss honom från sulkyn...hehe
Gammal 2017-08-09, 20:08   #70

Standard

Oj va många system som spricker ikväll
Gammal 2017-08-09, 20:09   #71
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Troliga spiken:
Balfour skall vara uppfräschad och känns fin i sista jobbet.

Roliga spiken
Global Trust...... är en häst som vinner varannan gång, vinst idag då. Vann överlägset från spets näst senast, startar inte så ofta men Timro låter nöjd med sin springare.

Dragen:
Undine
Eskimo Brother
Rocky Tilly
Il Diablo

utgångarna:
1 Crowd P testas barfota ff gg i karriären. Ledningen runt om nu! "ide!"
7 Helena Klipp är loppets spets aspirant leder länge. 16% Drag!

Bedövarna:
Catch my Love kan mycket och avslutar ofta bra, med klaff så är ekipaget långt framme..

Free to Party som är under utveckling och som Jorma tror kan sluta 2-3a, men om favoriten sviker kan det kanske bli en 1a? 0%!!

God tur!

DD: 1-3 * 200
äntligen går din bedövare in, snyggt.
Klanke (+2)
Gammal 2017-08-09, 20:09   #72

Standard

Trav är ju trav som man säger....
Gammal 2017-08-09, 20:09   #73

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50509
Standard

Man skyller säkert på skorna...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 20:09   #74

Standard

Hahahahahah! Självklart hoppar Bucket List!!!!
Gammal 2017-08-09, 20:10   #75

Shooters avatar

Standard

Märklig galopp. Såg inte trött ut.
Gammal 2017-08-09, 20:11   #76

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Hade varit för roligt om det nu blev jackpot. Legolas blir nog besvikna då
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 20:11   #77

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Lovar samma
Ops. nu är det nära
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 20:11   #78

Standard

100%
Gammal 2017-08-09, 20:12   #79

Standard

Inga träd växer till himlen.
Synd att man inte tog med Klankes bedövare bara !!
Gammal 2017-08-09, 20:12   #80

Standard

Sista gången jag spikar en häst som har galopp i raden, blir så jävla ledsen varje gång...
Gammal 2017-08-09, 20:12   #81

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Ops. nu är det nära
Nä, kan vinna 1 % resten av kvällen, ingen jacke till nästa onsdag.
Gammal 2017-08-09, 20:13   #82

Standard

Citat:
nä travet är korrupt!
Det kan du hoppa upp och sätta dig på
Gammal 2017-08-09, 20:13   #83

Standard

I stället för värdeökning från 51 till 54 kr vid favoritseger upp till 3279 kr.

1. Man blir inte rik på att spela samma hästar som alla andra
2. V86 är ett otroligt svårt spel
Bluesmith66 (+10)
Gammal 2017-08-09, 20:14   #84
Banned

Standard

Är du kvar Klanke ?
Gammal 2017-08-09, 20:14   #85

Standard

Citat:
om ni är smart så kanske ni skulle spela en tvilling/trio med alla mot favoriten!
Citat:
Nä, kan vinna 1 % resten av kvällen, ingen jacke till nästa onsdag.
Helge och jag badar nakna i Bällstaån nästa onsdag om det blir jackpot dit. Gäller även om ingen får alla rätt.
Helge (+10)
Gammal 2017-08-09, 20:16   #86

Klankes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Är du kvar Klanke ?
Japp
https://pinracer.se/systems/3jrfjwpw...-a-5yjo/shared
Gammal 2017-08-09, 20:17   #87

Standard

Citat:
Helge och jag badar nakna i Bällstaån nästa onsdag om det blir jackpot dit. Gäller även om ingen får alla rätt.
Nja det vet i tusan om vi vill uppleva, men okej då
Men jackpot gäller väl på båda håll....
Gammal 2017-08-09, 20:17   #88

Standard

Citat:

Nu vet jag inte hur ni resonerar - kan ju lätt bli Jackpott. Helge - hur menar du att det inte skulle bli jackpott om resten utav avdelningarna vanns utav 1%? Klart det blir Jackpott då... Du kanske behagade skämta, hehe?

Gammal 2017-08-09, 20:19   #89

Standard

Citat:
Nu vet jag inte hur ni resonerar - kan ju lätt bli Jackpott. Helge - hur menar du att det inte skulle bli jackpott om resten utav avdelningarna vanns utav 1%? Klart det blir Jackpott då... Du kanske behagade skämta, hehe?

Jag ansluter till badarna också. Känns rätt lugnt
Helge (+10)
Gammal 2017-08-09, 20:20   #90
Banned

Standard

Provar Legolas

P54-1 2, 6, 7, 11
P54-2 1, 5, 9
P54-3 1, 3, 6, 7, 13
P54-4 1 GLOBAL TRUST
P54-5 3, 7
Gammal 2017-08-09, 20:20   #91

Standard

Erik adielsson står o ljuger i tv. Pinsamt
Gammal 2017-08-09, 20:20   #92

Helges avatar

Standard

Citat:

Kika i tävlingskalendern

Eller jag kan hjälpa till.

Gammal 2017-08-09, 20:20   #93

Standard

Kan inte ATG fixa en kanal med killar i, 2st bimbos speciellt Ewa, orkar inte med.
Gammal 2017-08-09, 20:22   #94

Standard

Minns jag rätt var Erik inte nöjd med Coin Perdu på Bergsåker heller. Sa att han höll andan hela upploppet ned.
Gammal 2017-08-09, 20:22   #95

Standard

Nu kommer regnet . Då blir det gigantiska problem med banan. Tur att man höll nere insatsen.
Gammal 2017-08-09, 20:22   #96
Administrator

Standard

Måste ju lira en liten Legolasse lapp oxå...

P54-1 7, 11 res 2 - 9
P54-2 1 CROWD PLEASER res 5 - 7
P54-3 1, 3, 6, 7 res 11 - 13
P54-4 1 GLOBAL TRUST res 6 - 8
P54-5 1, 3, 7, 8 res 2 - 10
Gammal 2017-08-09, 20:22   #97

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eriksson1 Visa inlägg
Sista gången jag spikar en häst som har galopp i raden, blir så jävla ledsen varje gång...
Du ska inte spika bara för att det finns en galopp i raden? Det är ju inte riktigt rimligt men lycka till Galopp kan ju bero på fler saker än trött/dålig häst.
Gammal 2017-08-09, 20:22   #98

Standard

Citat:

Skulle vara tråkigt för Olle som får kliva av efter 7år här
Gammal 2017-08-09, 20:24   #99

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grolle Visa inlägg
Du kan vara lugn. Det BLIR inte jackpot till nästa onsdag.
Gammal 2017-08-09, 20:24   #100

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grolle Visa inlägg
Jag är inte det minsta orolig.
Gammal 2017-08-09, 20:25   #101

Standard

Citat:
Kika i tävlingskalendern

Eller jag kan hjälpa till.

Ursäkta min tröghet, men du menar att det inte körs någon V86-omgång då, eller?

Gammal 2017-08-09, 20:26   #102

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursäkta min tröghet, men du menar att det inte körs någon V86-omgång då, eller?

Jamen precis V75 - Jubileumspokalen körs på Valla då.
Fulsprit (+5)
Gammal 2017-08-09, 20:28   #103

Standard

Citat:
Jamen precis V75 - Jubileumspokalen körs på Valla då.
Men jackpot pengarna går väl till nästa onsdág
Gammal 2017-08-09, 20:30   #104

Shooters avatar

Standard

Säkert kört och första V5-spiken inne.
Gammal 2017-08-09, 20:30   #105

Standard

Citat:
I så fall första gången i atgs historia jackpotpengar flyttas från en spelform till en annan.
Gammal 2017-08-09, 20:30   #106

Helges avatar

Standard

Citat:
Nästkommande V86-omgång.
Gammal 2017-08-09, 20:32   #107

Standard

Citat:
Nästkommande V86-omgång.
Okej , men då får ni bada då.

Nu ska jag gå å duscha

Senast redigerad av 1William den 2017-08-09 klockan 20:34.
Gammal 2017-08-09, 20:34   #108

Helges avatar

Standard

Citat:
Okej , men då får ni bada då.
nä, dealen va jackpot till nästa onsdag

Så ni slipper bevittna det hela
Gammal 2017-08-09, 20:36   #109

Standard

Citat:
nä, dealen va jackpot till nästa onsdag

Så ni slipper bevittna det hela
Ja tyvärr var dealen sådan. Har inte blivit mycket bad denna sommar.
Helge (+5)
Gammal 2017-08-09, 20:37   #110

Sharp$: 2509
Standard

Citat:
Kan inte ATG fixa en kanal med killar i, 2st bimbos speciellt Ewa, orkar inte med.
Jag kommer osökt att tänka på uttrycket " en blind leder en annan blind"...
1William (+5)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 20:47   #111

Sharp$: 5002
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Jag kommer osökt att tänka på uttrycket " en blind leder en annan blind"...
Trots blindheten klarar han av att skriva inlägg här, så tekniken går framåt.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 20:50   #112

Standard

4 favoriter och en jätteskräll. Finns jackpotchans.

Som vanligt spikade man fel häst idag igen.
Gammal 2017-08-09, 20:52   #113

Shooters avatar

Standard

Citat:
4 favoriter och en jätteskräll. Finns jackpotchans.

Som vanligt spikade man fel häst idag igen.
Har du pressat badbyxorna?
Gammal 2017-08-09, 20:54   #114

Standard

Citat:
Har du pressat badbyxorna?
Dealen var nakenbad. Vet inte om det räknats som det om man använt badbyxorna som badmössa.
Gammal 2017-08-09, 20:55   #115

Shooters avatar

Standard

Citat:
Dealen var nakenbad. Vet inte om det räknats som det om man använt badbyxorna som badmössa.
Aj då! Undrar just om jag vill se det.
Gammal 2017-08-09, 20:57   #116

Sharp$: 2509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Trots blindheten klarar han av att skriva inlägg här, så tekniken går framåt.
Ja, nu var det ju de båda brudarna i liven jag syftade på, inte han som skrev....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 21:01   #117

Standard

Julia i liven sa precis att det är spännande med sex...det kan jag hålla med om
Gammal 2017-08-09, 21:01   #118

Standard

Citat:
Ja, nu var det ju de båda brudarna i liven jag syftade på, inte han som skrev....
Det var nog en öm tå ( ny målad så hon blev sur )
den ände som fattas i atg live är peter Andersson,
Gammal 2017-08-09, 21:05   #119

Standard

Citat:
Aj då! Undrar just om jag vill se det.
Krävs två saker för det

1. Jackpot
2. Extra styrelsemöte i atg med ändrade jackpotregler på dagordningen(senast i morgon förmiddag, för opassande med ändrade regler efter att spelet öppnat )
Gammal 2017-08-09, 21:06   #120

Standard

Madlene vinner nu!
Gammal 2017-08-09, 21:11   #121

Shooters avatar

Standard

Christoffer kör helt perfekt. Synd för mig då V5 inte kommer ge mycket, men snyggt gjort. Rak DD: 1-3.
Gammal 2017-08-09, 21:11   #122

Standard

Kuskseger. 13,6 första halvvarvet . Hade han suttit kvar hade det varit kört. Men regnet gör det lättare att attackera bakifrån . Lite mer "vinterbana"
Gammal 2017-08-09, 21:12   #123

Standard

Snyggt kört av Christoffer !
Gammal 2017-08-09, 21:14   #124

Standard

Citat:
Jag tog för givet att det var gubbigheten i inlägget du syftade på, fel av mig isf.
Gammal 2017-08-09, 21:18   #125

Standard

Gravity Falls nu ??
Global Trust i ledningen och Disco Volante så tokhet i dödens så att till och med iskalla Haugstad tinar upp och lyckas dra i högertömmen på upploppet och Gravity kan stappla förbi i sista steget ??

DD: 5 - 3,7,10
Gammal 2017-08-09, 21:18   #126

Shooters avatar

Standard

Citat:
Gravity Falls nu ??
Global Trust i ledningen och Disco Volante så tokhet i dödens så att till och med iskalla Haugstad tinar upp och lyckas dra i högertömmen på upploppet och Gravity kan stappla förbi i sista steget ??

DD: 5 - 3,7,10
Undrar om inte Disco slår på en gunga.
Gammal 2017-08-09, 21:21   #127

Standard

Citat:
Undrar om inte Disco slår på en gunga.
Eller båda favoriterna.
Gammal 2017-08-09, 21:21   #128

Standard

Om inte stallskriket vinner så tror jag Going To Press kan vara en rolig luring!
Gammal 2017-08-09, 21:21   #129

Standard

Citat:
Jag tog för givet att det var gubbigheten i inlägget du syftade på, fel av mig isf.
Jag får väl skriva vad jag tycker.
Och tycker du dom gör ett bra jobb så kan du skriva det, inga problem

Men jag tycker att dom är på fel plats.
Gammal 2017-08-09, 21:30   #130

Shooters avatar

Standard

Dålig styrning av Jorma som gav bort segern och fastnade med allt kvar.
Gammal 2017-08-09, 21:31   #131

Standard

Kan inte ens bli bra pengar hos legolas idag .
Gammal 2017-08-09, 21:31   #132

Standard

F***a oxå !!

Såg ut ett tag som Gravity skulle ta´t...hehe
Gammal 2017-08-09, 21:32   #133

Standard

Citat:
F***a oxå !!

Såg ut ett tag som Gravity skulle ta´t...hehe
Men satan så snabb Disco var från start...trodde Global skulle hålla spets ganska enkelt men var ju helt chanslös.
Gammal 2017-08-09, 21:39   #134

Standard

5 favoriter, en andrahandare och en skräll....nu får väl Bergh vinna i sista så det varken blir utdelning på 6 eller 7 rätt och fin Jackpott till nästa omgång.
Gammal 2017-08-09, 21:41   #135
Administrator

Standard

Och så avslutar vi med lite Tennis nu då!

KÄMPA!
Gammal 2017-08-09, 21:43   #136

Standard

Citat:
5 favoriter, en andrahandare och en skräll....nu får väl Bergh vinna i sista så det varken blir utdelning på 6 eller 7 rätt och fin Jackpott till nästa omgång.
Svårt tro det blir jackpot på 7 rätt.
Gammal 2017-08-09, 21:43   #137

Shooters avatar

Standard

Gör en rak trio, men det blir nog svårt.

Plac.
1:a: 3 Balfour
2:a: 7 Moni to Spare
3:a: 10 Charrua Forlan
Gammal 2017-08-09, 21:50   #138

Standard

Nollan Sundberg kör för sent!!!
Gammal 2017-08-09, 21:50   #139

Shooters avatar

Standard

Balfour vann så V5 satt, men inte gav det något vidare. Torskdag.
Gammal 2017-08-09, 21:51   #140

Standard

Citat:
Nollan Sundberg kör för sent!!!
Han fick ju perfekt rygg på en barfotadansande och förbättrad KA Online. Vet inte om Sundberg kunde kört bättre.
Gammal 2017-08-09, 21:52   #141

Standard

Balfour helt fantastisk!
Gammal 2017-08-09, 21:53   #142

Standard

Citat:
Han fick ju perfekt rygg på en barfotadansande och förbättrad KA Online. Vet inte om Sundberg kunde kört bättre.

Ja, det fick ha men hade han styrt på tidigare kan jag lova att han vunnit med ett huvud istöllet för torsk med detsamma...
jyzyss (+100)
Gammal 2017-08-09, 21:53   #143

Standard

Citat:
Balfour vann så V5 satt, men inte gav det något vidare. Torskdag.
Fel dag att sätta femman. Ska bli spännande att se utdelningen hos legolas, för onsdagar och lördagar är enda dagarna samma lopp ingår på båda bolagens streckspel.
Gammal 2017-08-09, 21:55   #144

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Balfour helt fantastisk!
Verkligen !!
Gammal 2017-08-09, 21:56   #145

Standard

Och hade Tennis och Jorma kunnat täppt till när Malmqvist kom, så hade Charrua vunnit med fem längder för då hade Bergh varit tvungen att trycka sig till spets, varvet kvar och det hade kostat!
Gammal 2017-08-09, 21:57   #146

Standard

669 på fem och 56 på fyra rätt hos legolas. 210 på fem rätt hos atg .dom som satte femman hos legolas hade gissningsvis minst 10 fyror så minst 1200 kr i utdelning . Ruggigt mycket bättre betalt att spela där idag mao trots 3 ggr mer i kostnad per rad.
Klanke (+5)
Gammal 2017-08-09, 22:00   #147

Klankes avatar

Standard

1060 kr fick man på P54 idag på legolas. Det var riktigt bra betalt eftersom det mesta dels var favoriter. Hade på den tidiga inlämningen streck för även 2 8 och 10 undrar vad utdelningen hade blivit med nr 2 som exempel...

På v5 på atg fick man 218 och nästan 5 ggr mer på legolas bara tacka och ta emot
Fulsprit (+5)
Gammal 2017-08-09, 22:00   #148

Standard

Tråkig omgång rent spelmässigt men inte så pjåkigt sportsligt sett.

Mest synd(för mig) att Gravity Falls inte kunde avgöra i DD-1, hade gett 62 ggr och lite fint klirr i spelkassan.

Vi får ta det på lördag istället !!

Gammal 2017-08-09, 22:01   #149

Standard

Citat:
669 på fem och 56 på fyra rätt hos legolas. 210 på fem rätt hos atg .dom som satte femman hos legolas hade gissningsvis minst 10 fyror så minst 1200 kr i utdelning . Ruggigt mycket bättre betalt att spela där idag mao trots 3 ggr mer i kostnad per rad.

Vad hade jag fått på V54 om Charrua vunnit + 7 fyror?
Gammal 2017-08-09, 22:02   #150

Standard

Undrar vad 8 rätt gett om Coin Perdu vunnit. 200 kr ?
Gammal 2017-08-09, 22:04   #151

Standard

Citat:
Vad hade jag fått på V54 om Charrua vunnit + 7 fyror?
4 ggr så mycket om man går på streckfördelningen . 45 procent på Berghs mot 11 på Sundbergs. Gissar på 2500 på femmorna och 200 på fyrorna.
Gammal 2017-08-09, 23:03   #152

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
1060 kr fick man på P54 idag på legolas. Det var riktigt bra betalt eftersom det mesta dels var favoriter. Hade på den tidiga inlämningen streck för även 2 8 och 10 undrar vad utdelningen hade blivit med nr 2 som exempel...

På v5 på atg fick man 218 och nästan 5 ggr mer på legolas bara tacka och ta emot
Kom bara ihåg att du satsade tre gånger så mycket när du jämför, så det blir rätt.
Utdelningen på 5 rätt är i princip lika stor som ATG:s. Bonusen jämfört med ATG blir utdelningen på 4 rätt (för min del nästan lika mycket till).
Med dagens omsättning skulle jag säga att övervärdet i princip motsvarades av pottdopingen. Om denna doping försvinner så ryker nog värdet direkt också, och mer därtill (då det varit sämre utdelningar på legolas ibland, så antar jag att genomsnittsspelaren där är skickligare än hos ATG).

Så ja, det finns lite värde att spela hos legolas - så länge de pumpar in döda pengar i potterna.
Gammal 2017-08-09, 23:11   #153
Administrator

Standard

Citat:
Undrar vad 8 rätt gett om Coin Perdu vunnit. 200 kr ?
Märklig omgång.

Men det hade, som alltid, räckt med att någon mer favorit fallit för att utdelningen skulle dragit iväg...

Älskar V86!
Gammal 2017-08-09, 23:15   #154

Goldenhills avatar

Sharp$: 306
Standard

Idag hade fyra spikar och fullt mot den största löst det.

Måste ställa en fråga.
När en häst vinner första till 13 procent, betyder det verkligen att 87 procent av kupongerna som spelat försvinner till att få alla rätt?
Gammal 2017-08-10, 00:00   #155

Standard

Citat:
Kom bara ihåg att du satsade tre gånger så mycket när du jämför, så det blir rätt.
Utdelningen på 5 rätt är i princip lika stor som ATG:s. Bonusen jämfört med ATG blir utdelningen på 4 rätt (för min del nästan lika mycket till).
Med dagens omsättning skulle jag säga att övervärdet i princip motsvarades av pottdopingen. Om denna doping försvinner så ryker nog värdet direkt också, och mer därtill (då det varit sämre utdelningar på legolas ibland, så antar jag att genomsnittsspelaren där är skickligare än hos ATG).

Så ja, det finns lite värde att spela hos legolas - så länge de pumpar in döda pengar i potterna.
Du betalar 1,50 per rad till femrättspoolen och 1,50 till fyrarättspoolen, så om man betänker det skulle utdelningen på fem rätt hos legolas vara 1,5 ggr högre om samma spelare lämnade in samma system hos båda bolagen. Istället för typ 350 kr som väl vore normalt då blev det tack vare dopade pooler nästan 700 kr. Jag tycker i alla fall det är en enorm skillnad och spelvärdet kommer fortsatt vara enormt hos dom så länge dom bjuder på 50 000 kr varje dag samtidigt som det spelas för 50-80 tkr. Det gör ju att man varje dag spelar med försutsättningarna att det betalas ut väldigt mycket mer i vinster än vad det spelas för. Det gör det väl inte hos atg ens om dom skulle kalla det supermegajackpot. Dessutom till skillnad från hos atg får även dom som inte har alla rätt del av extrapengarna. Dom delas mellan fem och fyra rätt. Tror många gärna sätt att alla atg jackpots även belönat dom som inte lyckas få alla rätt någon gång. Det är ju dom som betalat den till stor del.
Gammal 2017-08-10, 11:33   #156
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3479
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Goldenhill Visa inlägg
Idag hade fyra spikar och fullt mot den största löst det.

Måste ställa en fråga.
När en häst vinner första till 13 procent, betyder det verkligen att 87 procent av kupongerna som spelat försvinner till att få alla rätt?
Nej inte 87 procent av kupongerna utan 87 procent av alla inlämnade rader försvinner till att få alla rätt, dock med en liten reservation om det skulle vara någon struken häst i loppet då finns det alltid en risk att siffrorna inte stämmer pga ATG:s uråldriga datasystem. Hmm trodde att Legolas var bättre än ATG på den punkten, men så verkar det inte vara, inte bra!
Goldenhill (+5)

Senast redigerad av GGS den 2017-08-10 klockan 19:11.
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td