Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-07, 21:41   #91

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58077
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Lite skillnad på 1kr och 3kr radpris också...
Ja men ett lopp till att tippa. Tycker det är ett grymt spel. Du får bra betalt både på 5 och 4 rätt. Inga pengar fryser inne . 35 ggr så mycket betalt med ett fel idag mot hos svenska atg. Kanske runt 20 ggr om man tar med att som som valde det svenska bolaget också hade fyror på sitt system.

P54 med 1 kr i insats och två vinstpooler hade varit samma skitspel som V64.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-07, 21:53   #92

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja men ett lopp till att tippa. Tycker det är ett grymt spel. Du får bra betalt både på 5 och 4 rätt. Inga pengar fryser inne . 35 ggr så mycket betalt med ett fel idag mot hos svenska atg. Kanske runt 20 ggr om man tar med att som som valde det svenska bolaget också hade fyror på sitt system.

P54 med 1 kr i insats och två vinstpooler hade varit samma skitspel som V64.
Problemet med 3kr radpris är att systemen blir för dyra för att man ska kunna sätta nån P54 hos legolas när flera outsiders vinner. Bir många garderingslopp och då stiger kostnaden rejält. Men visst är det ett bra spel för de med väldigt tjock plånbok..

Finns inte på kartan att spika eller köra tvåhästarslås med tre av vinnarna idag (Europhile AM, On Track Banditen, Sunwapta Goj) Dock litet undantag för Sunwapta Goj den låste jag själv med 3 och 7. Men de andra vinnarna måste man gardera på ordentligt för att få med.

Kan tänka mig att P54 blir intressant när man hittat två, helst tre, väldigt bra spikar.

Senast redigerad av Cyran den 2017-08-07 klockan 21:55.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-07, 22:15   #93

Standard

Citat:
Problemet med 3kr radpris är att systemen blir för dyra för att man ska kunna sätta nån P54 hos legolas när flera outsiders vinner. Bir många garderingslopp och då stiger kostnaden rejält. Men visst är det ett bra spel för de med väldigt tjock plånbok..

Finns inte på kartan att spika eller köra tvåhästarslås med tre av vinnarna idag (Europhile AM, On Track Banditen, Sunwapta Goj) Dock litet undantag för Sunwapta Goj den låste jag själv med 3 och 7. Men de andra vinnarna måste man gardera på ordentligt för att få med.

Kan tänka mig att P54 blir intressant när man hittat två, helst tre, väldigt bra spikar.
Det blir samma kostnad som V64 om man tar tre streck i avd 1. Det är ju långtifrån alltid ett lopp känns heltäckt med tre streck så vet inte om jag håller med om att det är så mycket svårare. Speciellt inte att hitta rätt i 4 av de fem loppen. 4 rätt ger bra pengar även närcdet inte är omöjliga rader. Ska fem och fyra rätt ge bra pengar på V64 däremot så ska det vara riktigt svåra rader.

Jag tycker man kan få till hyfsade system för runt 500 kr. Det kostar 3 ggr så mycket som V5 hos atg men med den väsentliga skillnaden att man inte får betalt för fyra rätt på deras spel. Är nog lättare att hitta fyra rätt med tre kr i insats än 5 rätt med 1 kr i insats. Jag fick över 11 000 för en fyra för några veckor sedan.
Gammal 2017-08-07, 22:30   #94

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det blir samma kostnad som V64 om man tar tre streck i avd 1. Det är ju långtifrån alltid ett lopp känns heltäckt med tre streck så vet inte om jag håller med om att det är så mycket svårare. Speciellt inte att hitta rätt i 4 av de fem loppen. 4 rätt ger bra pengar även närcdet inte är omöjliga rader. Ska fem och fyra rätt ge bra pengar på V64 däremot så ska det vara riktigt svåra rader.

Jag tycker man kan få till hyfsade system för runt 500 kr. Det kostar 3 ggr så mycket som V5 hos atg men med den väsentliga skillnaden att man inte får betalt för fyra rätt på deras spel. Är nog lättare att hitta fyra rätt med tre kr i insats än 5 rätt med 1 kr i insats. Jag fick över 11 000 för en fyra för några veckor sedan.
Det är inte hållbart att spela hyfsade system för runt 500kr. Du går inte plus på det oavsett hur bra du är. Det är för dyra system och bara månadskostanden för de systemen ligger på 10 000kr. Som bäst kanske man går plus minus noll. Nu pratar jag inte kortsiktigt(för det säger inte ett skit) utan på flera års sikt. Även om man skulle gå plus ett år kan man gå minus rejält året därpå.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-07, 22:56   #95

Standard

Citat:
Det är inte hållbart att spela hyfsade system för runt 500kr. Du går inte plus på det oavsett hur bra du är. Det är för dyra system och bara månadskostanden för de systemen ligger på 10 000kr. Som bäst kanske man går plus minus noll. Nu pratar jag inte kortsiktigt(för det säger inte ett skit) utan på flera års sikt. Även om man skulle gå plus ett år kan man gå minus rejält året därpå.
Så länge deras P54 spel är dopat med 50 000 kr samtidigt som det spelas för runt 70 000 kr håller jag inte med. Då med en återbetalningsprocent på långt över 100 procent känns det motiverat att testa i stort sett varje dag. Den dag när poolerna slutar att dopas på detta sätt eller när omsättningen mångdubblas så att effekten av extrapengarna minskar radikalt kommer jag bara spela där precis som jag gör hos atg när jag har riktigt bra feeling. Det brukar inträffa någon eller några gånger per månad. Håller helt med om att det är i princip omöjligt att bli en vinnare genom att spela varje dag när spelavdragen ligger på 30-35 procent.
Gammal 2017-08-08, 02:35   #96

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 980
Standard

Citat:

Det är helt korrekt att det blir "problem" när flera outsiders vinner. Potten ( trots dopningen ) räcker inte ens nära till att ge rätt odds för utfallet då.

Men det går utmärkt att ta höjd för genom att låta bli att spela den typen av rader på Legolas. Om du VILL spela de raderna så spelar du dem på ATG istället.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td