Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-06, 08:29   #61

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Sett till alla lopp driver svanstedt betydligt mindre än David Miller. Han är en av de som kör snyggast där borta. Sedan att det blir lite värre i ledning i en hambofinal när det kommer upp en häst på utsidan må vara honom förlåten. Synd bara att de flesta svenskar bara ser ett lopp per år från USA, då kan jag förstå att det ser illa ut.
Märkligt resonemang, djurplågeri är djurplågeri oavsett tillfälle!

Typ som: jag brukar inte slå mina barn men när dom varit extra olydiga så tycker jag att det är befogat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
skylineR34 (+20)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-06, 10:24   #62

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 153
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravPeter Visa inlägg
Du har säkert rätt i att Svanstedt vanligen driver mindre, hur mycket han driver eller inte var inte det jag menade på. Tyckte bara det var skönt att det iaf fanns en kusk i upploppsstriden som inte drev(slog) som en idiot.

Förstår att det är mycket pengar och ära med i bilden samt att reglerna och kulturen är annorlunda i USA.
Men för den sakens skull så tycker jag inte att drivningarna är okej även om det så bara skulle vara för ett lopp eller en tävlingsdag, har iofs svårt och tro att den här typen av drivningar bara förekommer en dag om året i USA.

För att summera så tycker jag det är trist att se drivningarna och jag lider med djuren. Önskar man kunde ta och styra upp det hela så det blir ett slut på skiten, så man kan njuta av travsporten istället för att undra vad fan dom håller på med.
Jag menade inte att drivningarna förekommer en gång per år. Men svanstedt är vanligen en av de som driver minst där borta, ändå är det han som uppmärksammas efter igår. Där här är ingenting nytt men jag hörde inget snack om djurplågeri när 18 enhandsrapp delades ut av förra årets hambletoniavinnare scott zeron. Eller David Millers våldsamma drivning i första hamboförsöket. Men det blir en storm av inlägg efter Svanstedts vinst i hambletonian, det luktar mer avundsjuka än att man värnar om djuren. Jag tycker naturligtvis inte det är ok med dessa drivningar men det är så det är i New yersey och måste till en regeländring om man ska få bort detta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+5)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-06, 11:34   #63
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Diskas för vad ?
Jävla idiot
för djurplågeri, din jävla idiot!!!!!:id iot:
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-06, 11:43   #64

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

seriöst. diskas för djurplågeri i ett lopp . snälla gör oss en tjänst , gå och h... dej.
Det är väl amrikanska regler som gäller där.
Åke får inte en krona i böter, Lilla lilla Sverige bestämmer inte över hela världen
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-06, 11:50   #65
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
seriöst. diskas för djurplågeri i ett lopp . snälla gör oss en tjänst , gå och h... dej.
Det är väl amrikanska regler som gäller där.
Åke får inte en krona i böter, Lilla lilla Sverige bestämmer inte över hela världen
Gå och häng dig själv din jävla lallare! Det är väl allmänt känt att Gris-Åke är en djurplågare av rang!! Och du verkar vara en idiot av rang!!!:g un_bandana:
  Ge poäng Svara med citat Mottagen varning
Gammal 2017-08-06, 11:51   #66

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Så länge han inte har blivit dömd så är han KUNG ÅKE
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-06, 12:12   #67
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Så länge han inte har blivit dömd så är han KUNG ÅKE
...och varför tror du han inte blev dömd....
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-06, 15:25   #68

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 2456
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Jag menade inte att drivningarna förekommer en gång per år. Men svanstedt är vanligen en av de som driver minst där borta, ändå är det han som uppmärksammas efter igår. Där här är ingenting nytt men jag hörde inget snack om djurplågeri när 18 enhandsrapp delades ut av förra årets hambletoniavinnare scott zeron. Eller David Millers våldsamma drivning i första hamboförsöket. Men det blir en storm av inlägg efter Svanstedts vinst i hambletonian, det luktar mer avundsjuka än att man värnar om djuren. Jag tycker naturligtvis inte det är ok med dessa drivningar men det är så det är i New yersey och måste till en regeländring om man ska få bort detta.

Min reaktion har aldrig specifikt handlat om Svanstedts drivning utan jag reagerade för att David Miller i just hambofinalen inte drev.
Dom fula drivningarna ogillar jag oavsett vem som genomför dom och oavsett vilket lopp det gäller, så avundsjuka gentemot Svanstedt är inte grunden till min reaktion iaf.

Senast redigerad av TravPeter den 2017-08-06 klockan 15:28.
TravPeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td