|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-08-05, 19:29 | #316 | |
Citat:
Men långsiktigt är det nog all idé att fortsätta där med sådan utbetwlningsprocent. Dom kan inte sluta dopa poolerna nu när folk börjat hitta dit , för då försvinner de flesta. Ingen kommer vara intresserad av deras P76 spel om poolerna går tillbaka till 7-8 tkr Max för sju rätt. |
||
2017-08-05, 19:29 | #317 |
Med sexorna på 1200 st blev det ändå helt ok. Fick 59k på legolas och 58 på atg, men då var atg:s reducerat och lägre insats. Fortsätter nog spela dubbelt tills vidare, men blir omsättningen allt för hög kommer jag avstå legolas, hårdare konkurrens där.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2) |
|
2017-08-05, 19:32 | #318 |
Tror ATG skulle se lite på vad Legolas har att erbjuda - kanske inte P54, men kanske en V5 med tre kronors insats...
2017-08-05, 19:33 | #319 |
Var väl oerhört dåligt att du vann 59 tkr hos legolas men fick 58 tkr på den V75a du spelade hos atg med tanke på att 2 kr på varje spelad krona hos legolas gick tillbaka till spelarna mot 65 öre hos atg. Grattis . Du verkar dra in enorma pengar. Hoppas du kan delge dina tankar här innan loppen framöver . Det hade varit kanon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
2017-08-05, 19:41 | #320 | |
Citat:
När det gäller 7orna så var blev det 6 st istället för ca 2.8 st som förväntat. När det är väldigt få rader så kan det slå väldigt mycket utan att det är något egentligt "fel". ( Flera av vinnarna hade höga L% vs ATG%, men det har olle såklart bättre koll på än mig! Jag lirar inte ens där. ) Idag var det dessutom en "perfekt nivå" för smarta spelare som naturligtvis inte siktar på "för svårt utfall". ( För det får man inte rätt odds för från potten. ) Ingen chock att det blev som det blev. Gissar att de som satte den nästan anade att det skulle bli något fler 7or än förväntat.
2017-08-05, 19:44 | #321 |
Satte spikarna ... Seedorf OMF , Faste Viking och Trot Kronos..
Åkte i båda garderingarna Vart 1360 kr i utdelning ikväll.. Okej, men faaaaan alltså att man ska ha sådan JÄVLA otur. Senast redigerad av Fagerdahlen den 2017-08-05 klockan 19:45. |
|
2017-08-05, 19:52 | #322 |
East Hercules vann nyss på V65 med läpp
Nu jävlar blir de revanch |
|
2017-08-05, 19:53 | #323 | |
Citat:
Spelar man för högre utdelningar än denna är det givet att spela hos ATG. ( För att man inte längre får rätt odds från potten för sina rader. ) Spelar man för lägre utdelningar än denna är det givet att spela hos Legolas.bet ( mest beroende på JP-risken hos ATG )
2017-08-05, 19:54 | #324 | |
Citat:
Är du Perra?
2017-08-05, 20:06 | #325 |
Stolpe ut V5..., A på 4 Highspirit satt bra, synd jag ej vågade spika.
Hade 8 spik i sista på huvudsystem som gav 4 rätt. Gjorde sen ett motspel med 9an i sista, där jag spikade Highspirit. Så långt allt bra, men i avd 6 tog jag bort 2 st, bl.a 8 Zenit Brick! 15 tusen gav v5, ganska ilsk nu på min snålhet..... |
|
2017-08-05, 20:11 | #326 |
|
|
2017-08-06, 06:31 | #327 |
I min travbibel och svarta bok på formhästar så är 9 spåret bra på kortdistans om hästarna där snabba ut bakom bilen.Köper inte att tempot bara gynna honom utan hästen är i sitt livsform.Det var också 4e gången i rad som jag lirade hästen som vinnare.
2017-08-06, 09:41 | #328 |
Där hade du rätt verkar det som !
Med facit i hand ser det ut som om SV bytte från pest till kolera då bägge gick barfota och bägge galopperade. Nobel Amok underpresterade ju rejält, kanske beroende på banan, men svårt att säga om den haft nåt med segerstriden att göra ändå då Trot Kronos var lysande och kom till och med iväg bättre från start än vad åtminstone jag hade räknat med. Dock betydligt bättre prestation av Re Doc som reparerade sin startgunga på fint sätt och verkar ha hittat formen, värt att notera inför kommande uppgifter.
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll ! To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10) |
|
2017-08-06, 10:48 | #329 | |
Citat:
Statistiken säger alltid 6% på nummer 9. Men det betyder inte att 9 aldrig vinner utan att det händer väldigt sällan. Sällan kan tex betyda 6 gånger på 100 lopp eller 6% om man hellre uttrycker det på det viset. Mvh Uffe |
||
2017-08-06, 16:15 | #330 | |
Citat:
Allt beror på vad man får betalt sammanlagt de där ggrna när det sitter. En fråga man bör ställa sig när man lirar det som "oftast går in" är hur mycket eller lite betalt man får.