Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-22, 13:34   #46

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38065
Standard

Jag tror att det blir en del deg för sjuan idag. Är inne på att hålla mig till två spikar: Barkevious Mingo och Bålsta Palema.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 13:51   #47

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tror att det blir en del deg för sjuan idag. Är inne på att hålla mig till två spikar: Barkevious Mingo och Bålsta Palema.
Var inne på Bålsta Palema också - men spår 8 med lärling som kusk?
Låter lite som recept för torsk.
Men det blir ett dyrt lopp för mig, spik eller många.

Barkevious Mingo känns solklar, även Nobel Southwind i sista för mig.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 14:03   #48

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av biddybye Visa inlägg
Någon som har bra koll på Polycrates face, kan den skrälla här?
Har inte någon bra koll men var också undrande och lite inne på
Polycrates Face men blir svårt från spår 12 och har inte vunnit sedan Maj 2016.
Så lär smyga med där bak, Då han inte visat något extra..
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 14:04   #49

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

Jari Åkerfeldt och Malla experter i liven för andra lördagen i rad . Då får det bli ännu en lördag med bansändningen/tv 12.

Åkerfeldt har väl varit i liven nu 5 dagar i rad.

Har alla deras ok folk semester?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 14:16   #50

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Readly Express var förra årets bästa europeiska 4-åring. Nu matchas han mot Prix d'Amerique som 6-åring.
Under det senaste halvåret har han styrketränats och tömts på sperma, som skickas över hela Europa och USA. Det är fler hästkännare än Nurmos, som inser hästens storhet.

Nurmos lät honom årsdebutera för två veckor sedan. Han gick i dödens utanför Wild Honey - en häst som startade i årets Pd'A. Idag möter han vinterhästen OTP, som sannolikt tar ledningen och är ute på sin favoritdistans. OTP ser fin ut i loppen, men har inte imponerat sedan i våras. Anna Mix vägrade gå ut på banan i Pd'A och har inte visat fart/vilja i loppen sedan dess.

Readly Express är just nu streckad till 71 %. Att inte se hans storhet är som att inte inse att Usain Bolt i sin ungdom skulle bli världens dominerande sprinter.
Så ifall man inte sjunger in i kören som tror att Readly har en straffspark så ser man inte hans storhet?

Klart som fan att det är en undantagshäst deluxe; kanske världens bästa häst en dag?

Andra loppet efter uppehåll kan betyda flopp såsom SS nyligen te.x. Hästen har aldrig mött äldre hästar av denna dignitet och kommer mest troligt bli tvungen att rekordsänka över lång distans i dödens!

Är det någon som ev. klarar det så är det väl Readly, jag gråter inte för att jag garderat loppet fast han mosar från dödens!

Jag kommer iaf inte spika utan jag garderar och blir en vinnare oavsett om Readly mosar eller inte!
mackpeter (+3)
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 14:21   #51

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Vi som har hår på bröstet spikar kung Johnny med Dalarnas stolthet såklart. Jorma till 71% bjuder jag på även om hästen verkar vara ett undantag.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 14:27   #52

Cleon_9s avatar

Sharp$: 2733
Standard

En otroligt smaskig omgång att sätta tänderna i och det vimlar av olika spikförslag och roliga skrällar. Med bara två timmar kvar till första start är jag fortfarande inte helt säker på vilket upplägg jag skall välja. Det lutar åt att jag går på stor chans och spikar två hästar som jag tror kan ramla undan från spets.

V75-4:
2 Twinberry.
Jag är ofta snett ute på Örjan men här tror jag han lura övriga här och dirigera loppet i lagom tempo från start till mål.

V75-5:
2 Gomez.
Inte helt logiskt efter senaste insatsen men hästen får en chans till. Det låter uppåt och jag bedömer det att hästen sitter i ledning hyfsat tidigt.

Övrigt:
Risk för att favoriterna kan köra sig till spets i de två inledande avdelningarna men gardering får det bli.

Readly Express är ett unikum men måste garderas idag till den procenten och med scenariot att kapable OTP sitter i spets. Möjligt att Readly bara krossar motståndet och då är jag den förste att ta upp de stående ovationerna.

Barkevious är väl en motiverad favorit men jag vill alltid ha med Aron Palema. Även 8 Officer C.D och 9 Moni To Spare kommer med på fina smyglägen.

Målar på ordentligt i avslutningen. Kan vara så att jag får ta fram en gammal sanning från förr "Björn Goop vinner ALLTID i DD-2".

Senast redigerad av Cleon_9 den 2017-07-22 klockan 14:28.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 14:31   #53

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vi som har hår på bröstet spikar kung Johnny med Dalarnas stolthet såklart. Jorma till 71% bjuder jag på även om hästen verkar vara ett undantag.
Skulle jag vara tvungen att spika hade jag nog chansspikat Anna Mix, har feeling för henne idag!
Gammal 2017-07-22, 14:32   #54

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4163
Standard

Bfro på Kadetten...jag misstänker att Bergh blåser till spets hur lätt som helst. Frågan är vem han släpper till, men helt klart ska Readly garderas idag.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 14:34   #55

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cleon_9 Visa inlägg
En otroligt smaskig omgång att sätta tänderna i och det vimlar av olika spikförslag och roliga skrällar. Med bara två timmar kvar till första start är jag fortfarande inte helt säker på vilket upplägg jag skall välja. Det lutar åt att jag går på stor chans och spikar två hästar som jag tror kan ramla undan från spets.

V75-4:
2 Twinberry.
Jag är ofta snett ute på Örjan men här tror jag han lura övriga här och dirigera loppet i lagom tempo från start till mål.
Tänk på att voltkungen Uhrberg kommer dundrandes från springen ganska omgående. Örjan lär släppa.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 14:41   #56

Cleon_9s avatar

Standard

Citat:
Tänk på att voltkungen Uhrberg kommer dundrandes från springen ganska omgående. Örjan lär släppa.
Då har rätt i att Uhrberg är voltkung. Men han bedömde själv hästen som sådär ut så jag bygger det stora systemet på att det häxar för hästen i starten och att han inte kör framåt direkt.
Gammal 2017-07-22, 14:44   #57

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Bfro på Kadetten...jag misstänker att Bergh blåser till spets hur lätt som helst. Frågan är vem han släpper till, men helt klart ska Readly garderas idag.
Det gör han säkert...bara hoppas att han släpper till OTP...släpper han bara till Readly spyr jag!
Trinity (+1)
Gammal 2017-07-22, 14:46   #58

Cleon_9s avatar

Standard

Citat:
Om det är det som avgör så spikar jag Johnny 😂😂😂
Gammal 2017-07-22, 14:52   #59

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

Citat:
Ja, dom som tycker 71 procent är helt galet försöker ju hitta anledningar att fälla. Det är ju så med poolspel att man spelar för att vinna övriga spelares pengar, och det gör man inte genom att följa kollektivets streckande .

- Jorma som kör har usel V75 statistik . En betaltjänst skrev att man gått 7000 kr back i år om man lirat 100 kr vinnare på alla hans V75 styrningar .

- hästen ska vara i toppform om drygt 3 veckor i jubileumspokalen. Man maxar säkert då med jobb och utrustning. Bakskorna sitter på även idag.

- Johnny takter säger till en betaltjänst på stallbacken idag att ham ska göra allt för att få spets och köra där. Utmanar jättefavoriten kommer en tredje häst vinna tror han och påtalar att On Track Piraten har världsrekord över 2640.

Man kan väl säga ändå att Readly Express har bäst chans men att den är oerhört överspelad som i stort sett alla hästar är med sådan procent. Det avspeglar i stort sett aldrig den verkliga vinstchansen .
Trinity (+1), Manprinsen (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 14:58   #60

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 221
Standard

Tror att 4 Tiger Williams avd 1 är Omg bästa spik. Takter antingen till ledningen (s o s)eller 2a utvändigt och blåser till dom övriga till slut
Svara

td