|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-07-15, 10:07 | #61 | |
Citat:
Lycka till! Jag har svårt få till någon rolig rad som kan ge nå betalt idag, så får njuta av sporten ist. |
||
2017-07-15, 10:10 | #62 |
Ja mycket talar för att det blir många favoriter idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
2017-07-15, 10:17 | #63 |
Som förra eller förrförra året max?
Jag tänker se flera fina lopp från Finland med så går ingen nöd på en sportsligt idag Nytt världsrekord idag kanske? Senast redigerad av Helge den 2017-07-15 klockan 10:23. Anledning: kallblodslopp |
|
2017-07-15, 10:58 | #64 |
V75-1
Här finns några som drömmer om Geisha Sund, Evin Boko och Spoil Me. Årsdebuten för Some Summit i Finland förra månaden var bedövande. Hon fick ett jobbigt lopp i spåren och i dödens. Ändå vann hon lekande. Some Summit är startsnabb liksom Björn, som nu lärt känna hästen bättre. Björn säger i Björnkollen, att han tar spetsen och spikar sig själv. Sedan hästen kom till Veijo för två år sedan har hon utvecklats till en stjärnsto. OBS att Björn inte tränar henne - men han kör proffsigt andras träningar. Även om han mot förmodan inte håller ledningen hittar Björn ut och rundar - liksom i Finland - detta lilla fält. Bara att spika till 68 %. |
|
2017-07-15, 11:10 | #65 | |
Citat:
|
||
2017-07-15, 11:28 | #66 |
Troliga spiken:
avd1. Vejo Heiskanens sjärnsto Some Summit gjorde en bejublad comeback senast då hon årsdebuterade i Finland efter ca 8 månaders uppehåll. Hästen såg mycket fin ut och bör ha gott fram med loppet i kroppen. Toppchans att vända in och ut på motståndet och spiken är lika klar som genialisk Spets ut och slut! Dragen: Donners Am var rejäl vid dödens segern senast i positiv aktion, är en av loppets med distansgynnade 6% Charlie Meras vinner om han kommer till spets men gör han det? bakom kryddar vi med några helt bortglömda drag framför allt Miss Åslanda som bombade till tätt senast och höll en säker längd, var vass mellan hästar i diamantstoets final efter passivt upplägg. Cab hornline har inlett posivit i år, han har höjt sig rejält efter sin kastration och blir allt bättre. Öppnar mycket snabbare nu än tidigare och en viss risk att han sitter i spets in i första sväng. Emmet Brown ger ett formstarkt intryck för dagen. Monfalcone är helt bortglömd idag, snabb ut och taktiken är? passa även Born in the U.S.A som tillhör de bättre i fältet. Blåser förbi många upploppet ned och är spelvärd Daniel och Örjan är ett bra radar par. Spåret är ett ? ledningen tar nr 1 och körs där så länge lampan lyser. Hela vägen? vi målar ändå på för vi vill åt miljonerna DD1. 6-12 DD2. 1-8 * 50 God tur! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kocken14 (+10) |
|
2017-07-15, 11:47 | #67 |
Idag har jag fegat och spikat dagens två största favoriter, Some Summit och Charlie Mearas. Om jag haft mer kurage hade jag bytt den senare mot Emmett Brown som chansspik. Då hade det funnits plats för rejäla garderingar.
Mitt bolagssystem: 1) 1 r2-3 (se mitt inlägg ovan. SoS - hämta ut) 2) 1,4,6,12 r10-8 (12 förstahäst. Lågklassigt lopp. Många garderingar krävs) 3) 8,9,11,12 r3-15 (vilken norsking vinner detta? 11 Villas Cato har springspår och kommer med segrar i raden. Men jag fegstreckar favoriterna) 4) 4 r1-8 (dunderfavoriten 4 Charlie Mearas imponerar och radar upp segrarna. Han är dock för stor favorit eftersom 1 och 8 ser allt bättre ut) 5) 1,2,4,5,6,9,12 r3-11 (9 Emmett Brown är det stora skriket. Som fjärde favorit till 15 % är hon en bra chansspik. Annars krävs många streck) 6) 3,5,6,8,9,10,12 r4-1 (storfavoriten 3 Tellmeastory har alltid varit ett ämne till stjärna. Kanske har Pappa Goop hittat nyckeln. Tills detta bevisats gardera jag stort. Men mycket talar för, att 5 tar ledningen och sedan släpper till stallkamraten) 7) 1,6,8,10 r3-9 (1,2,4 och 6 provar för ledningen. 6 OTP var snubblande nära att ta ledningen senast med Kaj. Han visade plötsligt vinterform och ska inte underskattas - 7 %. Favoriten 8 Propulsion får ett tufft lopp ute i spåren. 10 var enorm i Sweden Cup. Senast visade han, att han kan gå en tid betydligt under 1.10 på sprint. Kostar 1568:-. Lycka till! Hoppas det inte blir alltför dålig utdelning. |
|
2017-07-15, 11:49 | #68 | |
Citat:
2017-07-15, 11:56 | #69 | |
Citat:
Jag tycker legolas P76a känns klart mycket intressantare ut idag dock med rejält dopad pool. Åtminstone om systemet bygger på hårt spelade hästar. Då blir det om det sitter femrättsjackpot hos atg och många fler miljoner fryser inne än de fjuttiga miljoner från Jarlsberg som spelbolaget marknadsför intensivt i tv reklamen mm. |
||
2017-07-15, 11:58 | #70 |
Goop om stallformen:
"Helgen i Halmstad och Jarlsberg var inget vidare för mig. Hästarna fick inte till det. De hade lite slem i halsarna och visade förskylningssymtom. Det har redan vänt uppåt igen och hälsan är bättre i stallet. Hästarna har fått träna lite försiktigare i början av veckan och återhämta sig." |
|
2017-07-15, 12:41 | #71 | |
Citat:
Mitt bolagssystem är konstruerat för försäljning av andelar hos ett ATG-ombud. Det är mer underhållning med lite spänning på lördagar. Andelsspelarna vill inte ha annat än ett matematiskt system. Förra veckan spikade jag Magic Happens och New Devotion. Alternativa spikar skrev jag här på sharps var dunderfavoriten Tjacko Zaz och Berghskriket Nobel Amok. Felval av mig, vilket jag fick gräl för. Kanske därför jag fegar ur och spikar Charlie Mearas idag. Men hos ett spelbolag, som snyltar på både sitt namn och allt annat, spelar jag inte. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+10), Ricke123 (+3), bosseguldheden (+10), Shooter (+10), Bridgeman (+10) |
||
2017-07-15, 13:26 | #72 | |
Citat:
|
||
2017-07-15, 13:35 | #73 |
Mitt reducerade jokersystem just nu på 40 bongar. Tar 10 sekunder att registrera hos atg. Hos legolas får man börja registrera dom manuellt vid 15 tiden tror jag om man ska hinna få in alla och dessutom dubbelkolla att rätt nummer matats in. Lär ta en timme åtminstone.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
2017-07-15, 13:46 | #74 |
Guest
|
Har lovat mig själv att aldrig spika Heiskanens hästar. Spikar Charlie Mearas och Zenit Brick.
Draget är Kong Henry. God tur! Senast redigerad av Lotus den 2017-07-15 klockan 13:49. |
2017-07-15, 14:00 | #75 |
|
|
|