Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-14, 19:26   #46
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 590
Sharp$: 5970


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 just nu för mig innan morgondagens sista info:

V75-1
Spik 1 Some Summit, spets och slut. Även om hon mot förmodan inte tar ledningen blir det bra i det lilla fältet. 64% känns faktiskt lågt, har mycket svårt att se henne förlora.

V75-2
Ett mycket jämnt lopp, svårlöst vem som tar ledningen. Mina scenarion är att antingen 1 Cashback Pellini håller ledningen och har därmed toppchans. Annars tar nog 3 Dynamit Life ledningen och släppter till 4 Lukas Zaz och i så fall har den sistnämnde toppchans. Vill varna kraftigt för 7 Bombibitt S.I.R som har bra form samt ska gå med jänkarvagn och barfofta runt om för första gången imorgon. Han är dessutom startsnabb och får förhoppningsvis en bra position. 2% just nu! Streckas gör även 6, 8, 10 & 12.

V75-3
Ett ojämnt kallblodslopp där de norska hästarna 9, 11 & 12 höjer sig över mängden. Den som har råd streckar även 8 Järvsö Elviz som bör vara ca 100 meter bättre med Goop än med Alsén.

V75-4
Omgångens största favorit (just nu) 4 Charlie Mearas har naturligvis toppchans, men eftersom det är första gången på V75 försöker vi fälla honom. 1, 5, 6, 8, 9 & 12 vill jag i så fall ha med. Med extra varning för 9 Miss Åslanda som siktat hit länge och dessutom förstärks med Ulf Ohlsson.

V75-5
Oviss spetskörning att vänta. Goop vill till spets med 1 He's a Diffacolt och lyckas han med det är det mycket bra chans. Skulle kunna vara en kul chansspik. I övrigt måste man ha med formtoppade 5 Cab Hornline, som dock ska gå med bakskor, 6 Zenit Brick som står på tur för en seger samt 9 Emmett Brown som gått bra på slutet. Varning för 12 Re Doc som är bättre än raden och är ett kul streck på 6%.

V75-6
Här hittar vi omgångens näst bästa spik i mitt tycke, 3 Tellmeastory. Han var strålande bra i debuten för Goop och har nu bra läge och rätt distans. Troligen tar stallkamraten 5 Je T'aime Ruinart ledningen och släpper sedan till favoriten.

V75-7
En grym upplaga av Årjängs Stora Sprinterlopp. 8 Propulsion hade varit ett spikförslag från ett bättre läge men måste nu garderas. Jag vill höja ett varningens finger för 9 Volstead som var ute över fel distans sensast och fick dessutom, enligt rapporter, inte fäste. Nu har han ett intressant smygläge med snabba startryggar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-14, 19:45   #47
 
Moonfalas avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 268
Sharp$: 4956
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Skönt att höra, enligt vänner på kliniken var det rätt kritiskt ett tag.
Nu är hon ute på promenad

https://twitter.com/StallZet/status/885885334189375494
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5)
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-14, 20:04   #48
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

"Troligen tar stallkamraten 5 Je T'aime Ruinart ledningen och släpper sedan till favoriten"

Tror knappast de laddar för ledningen då Olle var mycket skeptisk angående spåret.
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-14, 20:40   #49
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
"Troligen tar stallkamraten 5 Je T'aime Ruinart ledningen och släpper sedan till favoriten"

Tror knappast de laddar för ledningen då Olle var mycket skeptisk angående spåret.
Har ju spetsat fr spår 4 i volt så helt omöjligt är det inte. Troligtvis tar väl 1 Ryan Kronos spets och släpper, fast inte till första bästa.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-14, 22:17   #50
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2746
Standard

Man bör efter att ha sett fredagskvällens stochampionatskval betänka Björn Goops usla stallform innan man lämnar in i morgon, samt Johnny Takters fina hand med damerna. Det gäller särskilt alla Goop-träningar med Tellmeastory i spetsen, och Evin Boko för Johnnys del.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-14, 23:31   #51
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4962
Standard

Jag satte mig just och började titta igenom procenten. Volstead är ingen av mina favorithästar, men att den i ett sådant lopp, oavsett läge och allt, ligger på dryga 3,5% är i mina ögon galet. Det borde väl vara minst det dubbla?
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-14, 23:43   #52
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2254
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Jag satte mig just och började titta igenom procenten. Volstead är ingen av mina favorithästar, men att den i ett sådant lopp, oavsett läge och allt, ligger på dryga 3,5% är i mina ögon galet. Det borde väl vara minst det dubbla?
Tycker den ligger helt rätt med tanke på spår och Tarzans fina stallform.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-14, 23:55   #53
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Jag satte mig just och började titta igenom procenten. Volstead är ingen av mina favorithästar, men att den i ett sådant lopp, oavsett läge och allt, ligger på dryga 3,5% är i mina ögon galet. Det borde väl vara minst det dubbla?
Spår 9 med stallformen som Melander har? Vem ska han peta ner ett hack? Han ligger enligt mig ganska rätt i streckfördelningen. Visst ska han kanske sno ett par procent från Propulsion - men mer än så är det inte.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 07:38   #54
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 22
Sharp$: 273
Standard

Jag håller med Volstead är för lite streckad. Den som är för mycket streckad är BBS. Alla streck pga att han lyckades att slå ett ängagäng senast. BBS vinner inte idag.
Nobelnalan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 08:31   #55
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 590
Sharp$: 5970


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Man bör efter att ha sett fredagskvällens stochampionatskval betänka Björn Goops usla stallform innan man lämnar in i morgon, samt Johnny Takters fina hand med damerna. Det gäller särskilt alla Goop-träningar med Tellmeastory i spetsen, och Evin Boko för Johnnys del.
Så usel är väl ändå inte stallformen? Segerprocent på 14 (19 för året) sett till de 100 senaste starterna (gjorda senaste månaden).
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 08:34   #56
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Är inte 2% på Spoil Me lite väl lågt ?

Att jämföra med:
21% på Geisha Sund som galopperar titt som tätt, men bevisad form iofs.
Att Evin Boko ligger på 4,7% som kanske beror mer på förhållandet Takter vs Haugstad och startspåret än kunnandet häst mot häst, eller ?

__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 08:52   #57
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Så usel är väl ändå inte stallformen? Segerprocent på 14 (19 för året) sett till de 100 senaste starterna (gjorda senaste månaden).
V75-formen är usel på Björn Goops egentränade, två segrar på hela 2017.

Delar placering med följande tränare på V75 med egentränat.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 09:01   #58
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 590
Sharp$: 5970


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
V75-formen är usel på Björn Goops egentränade, två segrar på hela 2017.

Delar placering med följande tränare på V75 med egentränat.

Det är ju toppen att han ligger före Reijo och Stenströmer, båda brukar ju en del på V75
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 09:02   #59
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Det är ju toppen att han ligger före Reijo och Stenströmer, båda brukar ju en del på V75
Sämst av alla ju på 4.5% segerprocent.

Men Veijos gamla Tellmeastory kan han väl knappast torska med idag.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 09:05   #60
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 590
Sharp$: 5970


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Sämst av alla ju på 4.5% segerprocent.

Men Veijos gamla Tellmeastory kan han väl knappast torska med idag.
Jag skojar ju så klart med det sista. Med statistik kan man bevisa vad som helst.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td