Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-09, 17:51   #91
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 439
Sharp$: 3099
Standard

Undrar vad Donatomite hade kunnat åstadkomma om Lennartsson inte lyckats komma ner i andra spår i tid!! Kanske är lite färgad då jag spikat honom, men tror han hade varit väldigt nära iaf! Den tar vi med oss till nästa gång
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 18:17   #92
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 300
Sharp$: 25016

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Trist när multipla trådar spårar ur, men jag tycker folket här hanterar det okej (nu senast genom att ignorera spammet). Det är ju uppenbarligen sjukdomsrelaterat, och då tror jag att människan i gemen har lättare att överse med vissa incidenter. Men även det kan bli för mycket.
Kloka ord men folk säger till mig att det finns flera personer som slutar skriva här på sharps på grund av att några få personer beter sig illa. Tycker det är lite svagt att ge vika för att några få personer inte kan bete sig. Det kommer som sagt alltid finnas folk som sticker ut på ett eller annat sätt på stora forum där många skriver och man får försöka hantera det på bästa sätt. Det kan inte vara så fruktansvärt jobbigt att scrolla förbi några värdelösa inlägg om det skulle inträffa.

Såklart jättetråkigt om det är så att folk känner sig så besvärade så att man slutar skriva. Men man får inte påverkas för mycket av att några få personer mest är ute efter att förstöra och spamma. Precis som du säger så får man istället ignorera spammet, rapportera inläggen och sedan fortsätta diskutera med dom personerna som vill ha seriösa konversationer på forumet.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 18:48   #93
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Fina pengar. Skrällen på V75 i avd 2. Det loppet inte med på P54. Nästan 1000 kr på 5 rätt och 60 på fyra rätt. Fick drygt 1600 kr tillbaka på 450 satsade. Hoppas det blir dopade pooler där snart igen
Dopade pooler är en sak , hoppas innerligt nu att vi inte får se någon/några dopade hästar nu när krutröken lagt sig efter denna helg med så många fina lopp.

Trevlig söndags kväll Alla på sharps
Ovasett om du lämnar in på Atg eller Legolas !
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-10, 06:23   #94
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Twister BI och Christoffer som måste bli årets kusk och sveriges bästa häst.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-10, 11:10   #95
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Jag har så in i bomben svårt att spela extra omgångarna., Känns inte som V75 utan nåt som katten släpat in.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+2)

Senast redigerad av SO den 2017-07-10 klockan 11:15.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td