![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
Banned
|
![]() Ett Jäviga Forum
En sak som Perra alltid undrat över i detta Forumet är varför man alltid blir påhoppad om man skulle råka skriva något och ha åsikter om en kuskstyrning eller någon tränare som uttalat sig. Är det så att ni har fingrarna för långt ner i syltburken? Hur som helst. Kritik måste man lära sig tåla som sportsman/kvinna. Det är så man lär sig av sina misstag! Jag själv som Travspelare måste kunna ifrågasätta detta annars lever vi ju i en travdiktatur.
Själv tycker jag det vore rätt tråkigt om så vore fallet. Tack för mig! ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]() Glashus
De flesta människor tål inte kritik Perra.
Det svåra är att den som tycker att det ska vara tillåtet med påhopp i de flesta fall inte tål att bli påhoppad själv. Svårt. Mvh MesUffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Madman (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
Banned
|
![]() Citat:
![]() All heder åt dig Grant så vågar stå upp för oss Travspelare!! ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av The_One den 2017-07-04 klockan 18:54. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citat:
Och försök inte att få vara med för då får du bannor, skriver du om detta så blir du bannad och avstängd av den jävligaste av de alla, den självutnämnde Il Maestro!! Fy fan vilket jävla forum!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() P.S. Hur gör man för att avregga sitt konto? Inte ens detta kan man läsa sig till någonstans!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Banned
|
![]()
Mina mamma brukar säga när barnen bråkar. Nu Nu skall vi vara snälla. Nu Nu skall vi vara snälla...... Vill man svära så kan man säga Karottunderlägg också!!!!!!!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Banned
|
![]()
Om Ni tror här i forumet att man kan bara logga in här och suga så kan ni glömda det !
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
Har du sådan dålig självkontroll så att du inte kan avhålla dig från att skriva på ett forum enkom för att du har ett konto där, så kanske du skulle avhålla dig från betting...? Bara en tanke! ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]()
Bra jobbat grabbar Perra blir lite trött men ger mig aldrig! Vi kämpar! Tack!
Perra jagar vidare i arkivet i natt! Arkivet är djupt!! Vidare eller är ni kassa kungar?? Perraking Kung KUK.....Dannefajant! Danne har kallat Perra för massa skit! INTE OK!!!!! Där har ni ett inlägg som ni kan kicka Perra på ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+4) Senast redigerad av The_One den 2017-07-05 klockan 00:34. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
Sen resten, att du hakar upp dig på att andra hakar upp sig, det får du lösa själv. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|