Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-07, 21:37   #16

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-2

Hur ska man göra med 3 Tjacko Zaz?
Han är väl 50 m bättre än konkurrenterna. Och måste galoppera för att förlora. Han kan få dödens utanför 2 Tonicetobetrue. Om inte tömningen senast sitter i benen bör han ändå räcka.
Annars är loppet vidöppet.
Antingen spik 3 eller 1,2,3,4,11. Eller alla elva.
Man spikar 4 King City som vinner på speed (bf runt om) när Tjacko Zaz tröttnat på att ligga i dödens på Tonicetobetrue.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 21:38   #17

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det där förstod jag inte.
Ursäkt Putte, försökte mej på lite humor denna sena timme.

Allvarligt så har jag läst om teorin men aldrig sett den i praktiken.

Även den mest rutinerade HPT-aren kör ju
ABCD med lottotouch och inget mer.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 21:49   #18

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kanske det, ämnet är inte helt enkelt.
Att det handlar om att lira så man går med vinst fattar alla, men sedan blir det lite svårare.
Med lite träning kan man konstruera system som "är adaptiva" och exempelvis bara tillåter 1 dunderfavorit om det samtidigt vinner en skräll, eller vad man nu vill ha för villkor för att raden ska vara lönsam att spela.... i längden.

Mvh / p.

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Ursäkt Putte, försökte mej på lite humor denna sena timme.

Allvarligt så har jag läst om teorin men aldrig sett den i praktiken.

Även den mest rutinerade HPT-aren kör ju
ABCD med lottotouch och inget mer.

Mvh Uffe
Gammal 2017-07-07, 22:15   #19

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5392
Standard

Min syn på omgången i morgon på V75
Följs som vanligt sittande på en stol vid mållinjen, har varit på sprintermästarmeetinget sedan Serena med C.Nylander vann Sprintermästaren 1992.

Avd 1- Får vi se en Untersteiner show i år??
Tror faktiskt inte att så blir fallet.
Här är min första häst ett annat hemmaekipage 2 Bonnies Celebrity som fått ett ok läge och här är det säkert påställt, 7 Upstream i spets, Magic Happens krigandes i dödens och i rygg ledaren sitter Christofer och får luckan 200 kvar och vi får se ettrig spurt och skrällen är ett faktum

Avd 2- Släpper inte 1 This is it NO som fått ett smaskigt läge, streckad på endast 3% måste med på kupongen, vore väl konstigt om inte 3 Tjacko Zaz lopp sitter i , måste ju varit riktigt trött i mål efter galopp och resten av loppet i dryga spår.Här garderar det med 1,2,4,5,11

Avd - 3 Stosprintern
Spikar Gilda Newport som bara lär sjunka i streckprocenten
Tackar

Avd - 4 Min förstahäst i detta svåra lopp är 12 Oceanic Clearance, sedan har jag haft med 9 Above All och 15 Twins Cindy på slutet. Men gardera

Avd - 5 Här tror jag att Untersteinerfansen får jubla 8 Masterglade till runt 10 % är vinnaren, men 2,5,6 måste med.

Avd - 6 Gulddivisionen här luktar väl full fart och sagan med Spring Erom fortsätter, visst fasen vinner han detta när de gasat klart där framme så går Christofer gå till vinnarcirkeln igen och Widegren hyllas (är nog riktigt iordningställd/Spring Erom)
Och blir veckans andra spik.

Avd 7 - 3 Says that Again kör han i spets? Då kan det räcka långt men 3,4,5,10,11 då klarar man sig.

Spik of the week
Avd 3 Gilda Newport

Miljondragen
Avd 1 Bonnies Celebrity
Avd 2 This is it NO
Avd 6 Spring Erom
Gammal 2017-07-07, 22:32   #20

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 676
Standard

Men alltså är det någon som har fått höra nåt från goopen om hur han kommer köra i första avd? För han håller ju spets med Explosive Zon som står PERFEKT inne i loppet. Kommer han släppa till Erik när den kommer direkt eller kör han i spets?
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 22:36   #21

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Man spikar 4 King City som vinner på speed (bf runt om) när Tjacko Zaz tröttnat på att ligga i dödens på Tonicetobetrue.
Tjacko Zaz pressade till ledning på 06/500 för tre starter sedan. Hur ska Tonicetobetrue matcha det? Gick sedan undan enkelt och vann på 09,5/1640a. Nurmos tror ingen galopp nu, och att den kan bättre. Vem ska matcha det?

Just King City är den enda som rekordmässigt kan svara Tjackos tid. Satt 2014 i USA på miles-bana som tvåa i loppet... Har sedan som bäst gått 10,4/1640 (bl.a. i Tjacko-loppet) utan att ta något nämnvärt till slut. Övriga behöver rekordsänka 1,5-2 sekunder för att vara i närheten av Tjacko.

Nu när Nurmos "lovar" galoppfritt finns ingen anledning slösa streck i loppet.

Edit: 68% är dock svintråkigt...

Senast redigerad av snasl den 2017-07-07 klockan 22:47.
snasl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 23:02   #22

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Hur spikar vi imorgon?

1) Min rådgivare satt en halvtimme med Peter Untersteiner i selkammaren. Det låter som att 10 Magic Happens är en spik. Förra gången de hade ett selkammarmöte fick vi också klartecken, vilket lönade sig rejält.

2) 3 Tjacko Zaz vinner normalt detta lopp med "halva upploppet". Men han felade i Elitloppets kvalheat. Johnny tar på sig skulden till galoppen senast. Tränaren Timo Nurmos mer eller mindre garanterar vinst här. Jeppe Juel säger, att han kör till spets med 2 Tonicetobetrue och svarar ledningen mot vem som än kommer. Hugotheboss säger, att då vinner 4 King City.

3) 3 Gilda Newport imponerar med en massa vinster. Men vi känner oss osäkra på en tysk okänd kusk. Känns säkrare med 6 Caddie Lisieux, som går bfro ffg. Ston. Skall man behöva strecka 1,2,3,4,5,6?

4) Här har jag ett insidetips på 6 New Devotion.

5) 3 Athos Race tar ledningen och kan vinna. Gör han det?

6) De som anser, att Björn Goop är världens bästa kusk spikar 6 Cruzado Dela Noche. Vi andra garderar.

7) 4 Iago Zon tar ledningen och släpper till 5 Nobel Amok, som vinner. Spik?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5), biddybye (+5), hugotheboss (+5), tomtom2 (+5), asgaya3141 (+3), benny28hbg (+5)

Senast redigerad av mackpeter den 2017-07-07 klockan 23:07.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 23:20   #23

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snasl Visa inlägg
Tjacko Zaz pressade till ledning på 06/500 för tre starter sedan. Hur ska Tonicetobetrue matcha det? Gick sedan undan enkelt och vann på 09,5/1640a. Nurmos tror ingen galopp nu, och att den kan bättre. Vem ska matcha det?

Just King City är den enda som rekordmässigt kan svara Tjackos tid. Satt 2014 i USA på miles-bana som tvåa i loppet... Har sedan som bäst gått 10,4/1640 (bl.a. i Tjacko-loppet) utan att ta något nämnvärt till slut. Övriga behöver rekordsänka 1,5-2 sekunder för att vara i närheten av Tjacko.

Nu när Nurmos "lovar" galoppfritt finns ingen anledning slösa streck i loppet.

Edit: 68% är dock svintråkigt...
Tjacko Zaz har gjort det en gång med Goop, annars är hans tider 11-tider. Vad Nurmos säger går in genom ena örat och ut genom det andra. Jag bryr mej inte speciellt mkt om tider ngn gjort ngn gång. Ännu mindre bryr jag mej om vad tränare säger om hästar. Att spela på tider och vad tränare säger är den snabbaste vägen till ekonomisk ruin.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 23:33   #24

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Tjacko Zaz har gjort det en gång med Goop, annars är hans tider 11-tider. Vad Nurmos säger går in genom ena örat och ut genom det andra. Jag bryr mej inte speciellt mkt om tider ngn gjort ngn gång. Ännu mindre bryr jag mej om vad tränare säger om hästar. Att spela på tider och vad tränare säger är den snabbaste vägen till ekonomisk ruin.
Fair enough. Går själv på tider i grundanalysen och tar alla kommentarer med en nypa salt. Varken nära ekonomisk ruin eller lycka. Tror och hoppas att Tjacko felfri är i samma författning som i april. Då vinner han.
mackpeter (+2)
snasl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 00:55   #25

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snasl Visa inlägg
Fair enough. Går själv på tider i grundanalysen och tar alla kommentarer med en nypa salt. Varken nära ekonomisk ruin eller lycka. Tror och hoppas att Tjacko felfri är i samma författning som i april. Då vinner han.
Din intelligenta analys om Tjacko Zaz gratulerar vi till.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 01:41   #26

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 220
Standard

Godkväll!

Fyfan va trött jag är nu. Hjärnan kokar och ögonen går i kors, MEN, kan Face Ribb vinna i sista? KAN HAN DET? Känner att jag är något överjävligt på spåren här...
eriksson1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 08:39   #27

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1323
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Min syn på omgången i morgon på V75
Följs som vanligt sittande på en stol vid mållinjen, har varit på sprintermästarmeetinget sedan Serena med C.Nylander vann Sprintermästaren 1992.

Avd 1- Får vi se en Untersteiner show i år??
Tror faktiskt inte att så blir fallet.
Här är min första häst ett annat hemmaekipage 2 Bonnies Celebrity som fått ett ok läge och här är det säkert påställt, 7 Upstream i spets, Magic Happens krigandes i dödens och i rygg ledaren sitter Christofer och får luckan 200 kvar och vi får se ettrig spurt och skrällen är ett faktum

Avd 2- Släpper inte 1 This is it NO som fått ett smaskigt läge, streckad på endast 3% måste med på kupongen, vore väl konstigt om inte 3 Tjacko Zaz lopp sitter i , måste ju varit riktigt trött i mål efter galopp och resten av loppet i dryga spår.Här garderar det med 1,2,4,5,11

Avd - 3 Stosprintern
Spikar Gilda Newport som bara lär sjunka i streckprocenten
Tackar

Avd - 4 Min förstahäst i detta svåra lopp är 12 Oceanic Clearance, sedan har jag haft med 9 Above All och 15 Twins Cindy på slutet. Men gardera

Avd - 5 Här tror jag att Untersteinerfansen får jubla 8 Masterglade till runt 10 % är vinnaren, men 2,5,6 måste med.

Avd - 6 Gulddivisionen här luktar väl full fart och sagan med Spring Erom fortsätter, visst fasen vinner han detta när de gasat klart där framme så går Christofer gå till vinnarcirkeln igen och Widegren hyllas (är nog riktigt iordningställd/Spring Erom)
Och blir veckans andra spik.

Avd 7 - 3 Says that Again kör han i spets? Då kan det räcka långt men 3,4,5,10,11 då klarar man sig.

Spik of the week
Avd 3 Gilda Newport

Miljondragen
Avd 1 Bonnies Celebrity
Avd 2 This is it NO
Avd 6 Spring Erom
AVD 7 Say That Again kommer att laddas.. SoS.. Han kommer inte att släppa. Samt jag tror inte Iago Zon tar en längd på STA.

Senast redigerad av Bridgeman den 2017-07-08 klockan 08:43.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 09:13   #28

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

avd1.
Magic Happens har peter pratat sig varmt om sedan sundsvall brann och snart måste det vara dags för honom att vinna på v75 igen. Uppstream tar hand om spets och leder länge, något passiv senast och blev fast med rubbet. Hela vägen nu Erik? Båsta Palema tog ner Marlon Donvic från dödens den 24/4, vann lätt från spets senast trots en liten galopp på vägen. Det rycktas om barfota runt om ff gg. (intressant om det slår väl ut)

avd2.
Tjacko Zaz blir normalt svårslagen om felfri löpning men hur är formen och dessutom oroar galopperna. Draget är Xlint Chili trippel som fick loppet perfekt kört senast (2a ytter) avgjorde med en gäspning. Var även helt okej från ledningen även gången innan och formen verkar vara på uppgång. Tok för lite spelad gentemot chanserna.

avd3.
Bugatti Brick är mycket snabb ut och missar inte ledningen från detta perfekta läge. 1609 är dessutom bättre eftersom kurvan kommer tät inpå, får han sedan köra i sitt eget tempo så blir han ytterst svårslagen. Sprang dött lopp med Glida N senast och kan bli farlig från samma position igen, fortsatt barfota runt om.. ++

avd4.
Johan Untersteiners New Devatian kvalade in till Breeders crown finalen för ston förra året genom andra plats i försöket. Hon är mycket kapabel för klassen. Hon har tok för lite pengar på kontot i förhållande till sin kapacitet. Kevin O sitter upp bakom ff gg som också tillhör de bästa lärlingar vi har i landet. Zola boko dottern bör ha en del utveckling kvar i sig och ska ha toppchans oavsett löpning..

avd5.
Ett vidöppet lopp där en skräll kan ligga och lura. Draget är J.H Mannerheim som är en stark och rejäl häst för klassen. Vettigt läge och till knappa 12% måste det vara ett fynd! passa skrällar som Kungkurt som öppnar okej, håller toppform sedan vill jag nämna Mega star som har vunnit enkelt i lite billigare omgivningar men intrycksmässigt imponerat. Om toktempo så lär ni få en miljonskräll de lux

avd6.
Normalt ser det mycket bra ut för favoriten men med tanke på senaste tidens galopper spikar jag inte. Day or knight in som är mycket högkapabel och blir farlig om det blir uppskruvat tempo där framme första med jänkarvagn idag. Passar även på att lyfta fram nr 2 fin fart och sitter fint till direkt. Mosaiken åker med på kapacitet men det känns som han haft sitt bäst före datum, om form kan det eventuellt hålla länge.

avd7.
Många tjänster väljer nog att spika 4 eller 5 och visst så kanske det kan bli men jag har några roliga drag som ger värdet en skjuts uppåt och vi tar betalt Brothers in am satt fjärde ytter senast och vreds på i vida spår in mot slutsvängen, avgjorde knappt men enkelt, trivs med barfota dans och går inte att räkna bort trots något bättre hästar nu. Passar på att varna för Pokermon Ås räcker gott i klassen, frågan är vart man hamnar men inte helt borta och låg procent. Valentino Strix galopperade under anfall senast, gick starkt i spåren även gången innan och verkar vara i toppslag. Hästen står sig fint inne i klassen och bör sluta där framme någonstans. 3%?? Say that agian är också snabb ut, lurar Björn alla idag?

Bolagssystemet.
https://pinracer.se/systems/af9mk6ex...5w-5ra4/shared

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 09:53   #29

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-2

Hur ska man göra med 3 Tjacko Zaz?
Han är väl 50 m bättre än konkurrenterna. Och måste galoppera för att förlora. Han kan få dödens utanför 2 Tonicetobetrue. Om inte tömningen senast sitter i benen bör han ändå räcka.
Annars är loppet vidöppet.
Antingen spik 3 eller 1,2,3,4,11. Eller alla elva.
Man ska lyssna noga i eftermiddag när Matteus (eller nån annan) kör upp mikrofonen under nosen på den karismatiske dansken. Står han fast vid att han ska köra i spets? Då kan man inte gå på Tjacko zaz till närmare 70%, en häst som det strulat mycket för på slutet och som man vet får vandra i dödens. Då heter första hästen King City som ska gå barfota igen och gjort en del ruggiga lopp samt har världens bäste i sulkyn. streckad på under 10% just nu! Takter lär nämligen köra rejält för spets i vilket fall. Han tillhör dom som tar för givet att en sån stor favorit ska bli släppt till spets. Vacklar Juel och indikerar på släpp då är det spik på Tjacko zaz som jag tror är redo för en riktigt bra prestation och från spets torskar han inte idag, då han säkert går minst 1,10 på halmstads snabba bana
mackpeter (+3)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 09:57   #30

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
AVD 7 Say That Again kommer att laddas.. SoS.. Han kommer inte att släppa. Samt jag tror inte Iago Zon tar en längd på STA.
Iago Zon kommer med största sannolikhet inte att laddas då den tenderar att bli pigg. Noble Amok tar inte en längd på Goops som kommer köras i spets. Nobel Amok är inte helt säker på benen heller och galopp från start känns inte helt uteslutet. Let it happen har öppnat fint ibland och rygg ledaren på den kapable kusen känns intressant då den är helt ostreckad. Men Goops är förstahäst på spets
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td