Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-08, 00:12   #151

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Björn har inte klart för sig hästens kapacitet. Han är i Paris och inte på Lökene för att sköta sina träningshästar. I torsdags gick Ready Ribb felfritt och gjorde en usel insats. Men Björn hade noll koll på sin egentränade häst.
Frågar dig för tredje gången: Vad skulle han gjort istället, hur tycker DU Björn skulle ha kört?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+100)
snasl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 00:22   #152

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snasl Visa inlägg
Frågar dig för tredje gången: Vad skulle han gjort istället, hur tycker DU Björn skulle ha kört?
Om han haft koll på sin träningshäst skulle han inte vilseleda spelarna som han gjorde i torsdags. Så gör inte ett proffs med koll.

Ni som tycker, att Björn är världens bäste - hur tycker ni om hans agerande i torsdags - frågar jag för fjärde gången.

Senast redigerad av mackpeter den 2017-07-08 klockan 00:25.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 00:29   #153

Standard

Citat:
Om han haft koll på sin träningshäst skulle han inte vilseleda spelarna som han gjorde i torsdags. Så gör inte ett proffs med koll.
Ditt första inlägg i ärendet ifrågasatte hans insats som kusk bakom Ready Ribb. Nu försöker du få det till annat. Jag frågar för fjärde gången: Vad skulle han gjort istället, hur tycker DU Björn skulle ha kört? (Börjar bli löjligt nu utan svar...)
Gammal 2017-07-08, 00:51   #154

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snasl Visa inlägg
Ditt första inlägg i ärendet ifrågasatte hans insats som kusk bakom Ready Ribb. Nu försöker du få det till annat. Jag frågar för fjärde gången: Vad skulle han gjort istället, hur tycker DU Björn skulle ha kört? (Börjar bli löjligt nu utan svar...)
Jag får inget svar på min ursprungliga fråga. Du har glidit in i detta på ett bananskal och upprepar en motfråga. Jag håller med om att detta blivit löjligt. Ni kan älska Björn Goop. Det står var och en fritt att göra det. Jag har en annan uppfattning. Nu fokuserar jag på V75 i morgon och lämnar det här tramset.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 00:59   #155

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Jag får inget svar på min ursprungliga fråga. Du har glidit in i detta på ett bananskal och upprepar en motfråga. Jag håller med om att detta blivit löjligt. Ni kan älska Björn Goop. Det står var och en fritt att göra det. Jag har en annan uppfattning. Nu fokuserar jag på V75 i morgon och lämnar det här tramset.
Men jösses. Inse att du har gjort bort dig genom att framhärda en tes som i förlängningen innebär att du kräver att alla kuskar (och tränare) på förhand ska veta exakt hur deras hästar kommer att prestera i loppen, dessutom kräver du att de ska veta hur övriga kuskar kommer att agera och hur detta i sin tur påverkar den egna styrningen.

Om ovanstående omöjlighet inte förverkligas i varje enskilt lopp kan man alltså enligt dig inte bevärdigas det ytterst subjektiva (och därmed knappast objektiva, vilket du verkar fara efter) epitetet "världens bäste kusk".

En bisarr hållning som har lett till en bisarr pseudodiskussion.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+100), Grant (+12), Grant (+12), Grant (+12), jomtien (+10), Lazlo (+100)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 09:53   #156

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ni som tycker, att Björn är världens bäste - hur tycker ni om hans agerande i torsdags - frågar jag för fjärde gången.
Även världens bäste kusk gör fel ibland.

Som chefen brukar säga på mitt jobb; "Den ende som inte gör några fel
är den som inte gör något".

Bara lugn chefen, säger jag då, jag gör så in i helvete många fel.

Värdens bästa Grant kan det vara jag?

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-08, 17:23   #157

Standard

Citat:
Jag får inget svar på min ursprungliga fråga.
Jo det har du fått. Det var ingen fråga du ställde utan en uppmaning från andra om att kommentera Björns styrning av Ready Ribb. Vilket jag gjorde. Något som renderat i fullständig tystnad från din sida angående hur loppet kördes.
Citat:
Du har glidit in i detta på ett bananskal
Say what?
Citat:
[Du] upprepar en motfråga.
Yes. Som du fortfarande vägrar besvara efter att jag besvarat din.
Citat:
Ni kan älska Björn Goop. Det står var och en fritt att göra det. Jag har en annan uppfattning.
Vilket får dig till att hoppa på de som "älskar" BG? Och be dem förklara en styrning där BG inte vann? Really?
Citat:
Nu fokuserar jag på V75 i morgon och lämnar det här tramset.
Det är vanligt att ta sin Mats ur skolan när man är över-/motbevisad. Du utgör sannerligen inget undantag.

För FJÄRDE gången: Hur skulle Björn kört istället med Ready Ribb? Ganska okomplicerad fråga.
Svara

td