Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-02, 12:10   #46
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4962
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MoniMakerApp Visa inlägg
Det enda sättet att gå plus över tid (om du inte litar på turen) är att spela överodds i förhållande till procentuell vinstchans, d.v.s. att vara en väldigt god chansvärderare och hitta underspelade hästar samt för streckspelen understreckade rader i förhållande till infriandechans. Men det är ett hårt jobb och kanske inte ett liv som många vill leva i längden, jag menar att som Öivind hålla koll på 60 000 djur, trav med atg-live/risktoto-direkte från morgon till kväll, notera alla prestationer, plöja arkivet ständigt osv. osv. Sen finns ju risken att du blir vinsttrött å slutar också när du väl nått framgång

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle12638692.ab
Och har du den fallenheten och utbildningen för att hitta undervärderade tingestar så finns det en finansmarknad som skriker efter stockpickers till betydligt bättre och stabilare inkomster. I jämförelse med detta kommer travspelet nog alltid att vara en hobbyverksamhet.

Vinsttrött? Nej, jag tror det är bra money management. Om någon spelar lotto och klonkar flera miljoner hoppas jag den personen har vett att aldrig spela en rad till. Om du tripplar din stack vid onlinepokerbordet, lämna! Eller om du lyckats leva på DD under en tid, inse att du inte kan slå avdraget i all framtid och lägg ner!
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-04, 06:32   #47
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Man blir lätt nostalgisk...så jäkla kul det var med alla dessa resor(där man varit och köpt travprogrammet flera dagar innan och var rejält påläst), på plats i god tid och surret med alla som man kände på banan(var ett antal då)...hemlighetsmakeriet var "stort" och det gällde att få ihop v5-pusslet...var man dessutom hästägare som jag faktiskt hade råd till på den tiden(fast jag var student) så var springet i stallarna en ytterligare krydda i det hela..."vanliga" travtävlingar besöktes av 2-3000 personer på"orten" och runt 6-7000 på "storbanorna"...Fantastiskt trevlig tid, där v65-spelet gett rejäl vind i seglen och gjort travsporten mer eller mindre rumsren ute i landet...
Underbar läsning! Huvudet på spiken helt enkelt. Man såg en häst på Dannero som satt fast. Tog ledigt på tisdag em och åkte till Östersund 44 mil (ToR) och fyllde börsen osv osv. Inte fan brydde man sig om utifall det var barfota eller jänkarvagn och annat "tjafs" på den tiden. Idag är det tusentals info som ska analyseras. Tacka vet jag OOD OLD DAYS
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-04, 07:50   #48
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Underbar läsning! Huvudet på spiken helt enkelt. Man såg en häst på Dannero som satt fast. Tog ledigt på tisdag em och åkte till Östersund 44 mil (ToR) och fyllde börsen osv osv. Inte fan brydde man sig om utifall det var barfota eller jänkarvagn och annat "tjafs" på den tiden. Idag är det tusentals info som ska analyseras. Tacka vet jag OOD OLD DAYS
Tror inte du fått ut så mycket av att leta efter hästar med jänkarvagnar på den tiden. Var väl tom väldigt ovanligt att hästar tävlade barfota.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td