Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-28, 23:43   #136
Banned

Reg.datum: jun 2017
Sharp$: 347
Standard

Nu säger vi god natt! hej då ! Jag analyserar v75 /Perra
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-28, 23:49   #137
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Grant kom med den kommentaren efter första loppet. När eriksson1 satte sin inledande spik. Bättre början kan man inte få.

Tycker bara det var lustigt hur han kunde säga att systemet inte såg speciellt bra ut. Tvärtom, tyckte det var ett riktigt spännande system när jag såg det själv. Förvånar mig inte att han fick betalt för det heller.

Eriksson1 du ska ha cred för de systemen du postat på sistone har varit mycket bra.
Du verkar tro på Tomten fortfarande? puss på dig!
Gammal 2017-06-29, 00:14   #138
Banned

Standard

Omgångens Toker går till Stefan Söderkvist ! med sin styrning med Orizzonte Trio som idiot kör med en häst som är spelad till 0.47% Vad Trodde du jefla idiot!
när man ser sådana styrningar undrar man ju om travet är som fotbollen med FIFA! UPPGJORT! Hej DÅ /Perra
Gammal 2017-06-29, 00:21   #139
Banned

Standard

Perra har svårt att hitta dessa konstiga styrningarna i lopparkivet! Då kanske man måste veta lite "mera" ? Trist hur som helst för oss små spelare som aldrig får all info! Är det så det skall vara ?

Senast redigerad av The_One den 2017-06-29 klockan 00:22.
Gammal 2017-06-29, 00:24   #140
Banned

Standard

Vet ni varför ingen skriver i forumet längre! ........

Kom igen nu va hur många lossas medlemmar har ni här !

Senast redigerad av The_One den 2017-06-29 klockan 00:26.
Gammal 2017-06-29, 00:38   #141

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Sedan är ju den vanliga frågan! Det är lätt att lägga efterhandare !
Ja ,det är det ständigt, men man ser tydligt om det fanns möjlighet eller inte. Tycker det är värt att nämna det när man ratar ett system bara för att man inte har med många skrällar, utan skrällar man tror mycket på. Det är helt meningslöst att lägga ett system för stora summor där hälften av hästarna oftast inte har en chans. Sen spika jag inte en enda favorit. Det är helt befängt att kalla det för svagt system! Extremt många system ryker om inte en enda favorit vinner. Försök göra ett slagkraftigt system för den summan som jag lirade för som står sig i längden och inte endast 1 gång vart 100 år och jag köper andelar!
eriksson1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-29, 00:43   #142

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eriksson1 Visa inlägg
Ja ,det är det ständigt, men man ser tydligt om det fanns möjlighet eller inte. Tycker det är värt att nämna det när man ratar ett system bara för att man inte har med många skrällar, utan skrällar man tror mycket på. Det är helt meningslöst att lägga ett system för stora summor där hälften av hästarna oftast inte har en chans. Sen spika jag inte en enda favorit. Det är helt befängt att kalla det för svagt system! Extremt många system ryker om inte en enda favorit vinner. Försök göra ett slagkraftigt system för den summan som jag lirade för som står sig i längden och inte endast 1 gång vart 100 år och jag köper andelar!
Han verkar vara ett troll. Det du säger är helt korrekt. Såg du mitt inlägg på förra sidan?
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-29, 00:50   #143
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eriksson1 Visa inlägg
Ja du bubblar men vad vill du säga Perra?
Gammal 2017-06-29, 00:52   #144
Banned

Standard

Citat:
Han verkar vara ett troll. Det du säger är helt korrekt. Såg du mitt inlägg på förra sidan?

Ja ha ni verkar tro Perra är ett Troll! Då har ni noll koll! Grabbar!
Gammal 2017-06-29, 00:54   #145
Banned

Standard

Kan någon hjälpa Perra ifrån dessa personer som försöker få mig kickad igen?
Gammal 2017-06-29, 01:01   #146

Standard

Citat:
Ja, tack! Vi är på samma våglängd! Kul att någon förstår en fattig. Har dom andra andelsbolag eller? Ge mig också 12k så tar jag med fler hästar där jag annars tvingas spika eller fler favoriter som jag ratat eller fler skrällar som jag tror mycket på! Sen drar jag söder ut!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+5)
Gammal 2017-06-29, 01:03   #147

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Kan någon hjälpa Perra ifrån dessa personer som försöker få mig kickad igen?
Jag gav dig en chans med inlägget i V75 Bergsåker tråden, men sen fortsatte du att spamma med substanslösa inlägg och började rabbla om Perra igen så jag rapporterade dig. Hur skulle detta forum se ut om alla spammade med onödiga inlägg som du gör och pratade om sig sjävla i tredje person?

Är du full så gör något roligare än att snacka skit i ett travforum.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-29, 01:07   #148
Banned

Standard

Vad tycker ni om Fabrice Souloy ??
Gammal 2017-06-29, 01:13   #149

Standard

Citat:
Vad tycker ni om Fabrice Souloy ??
En sak är säker - han verkar vara vettigare än Perra!
Gammal 2017-06-29, 01:14   #150
Banned

Standard

Citat:
Jag gav dig en chans med inlägget i V75 Bergsåker tråden, men sen fortsatte du att spamma med substanslösa inlägg och började rabbla om Perra igen så jag rapporterade dig. Hur skulle detta forum se ut om alla spammade med onödiga inlägg som du gör och pratade om sig sjävla i tredje person?

Är du full så gör något roligare än att snacka skit i ett travforum.

Jaha du är en sådan person jagar folk och skall rapportera in allt. Har du skrivit in något vettigt! Full kan du var själv!!! Sluta pissa här!
Svara

td