Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-30, 21:57   #31
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Det är detta man ser först när man skall till att lyssna på BGKollen!
Har inte lyssnat ännu men för mig ser det ut att bli en TröttKoll! Hoppas inte men det ser mörkt ut !

Dessutom får han massa betalt oss dvs ATG!

Ni som gillar att spela efter strecklistan kan ju lyssna på detta dravlet...... enligt mig så är det totalt tomt meningslöst skitsnack!

OBS Jag har ingenting emot BG. Enligt Mig så är han Världens bästa kusk just nu!

Perra blir bara lite trött på honom när han lägger ut "Sina Tankar" enligt de travsidor/tidningar som han får betalt av!

OBS ingen länk nedan bara en fin bild på BG

Jag vet att BG Gillar Perra av någon anledning!


Senast redigerad av The_One den 2017-06-30 klockan 22:16.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 22:25   #32
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

V75-1: 27 27 27........ är ni en taskballe eller kan ni bestämma er för en spik????

Är det Bara Perra som skall skriva här i ikväll? Har alla +60 här gått och lagt sig! även en slask task som PerraKing? Kom igen nu va och kryp ur era grottor !

Senast redigerad av The_One den 2017-06-30 klockan 22:28.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 22:27   #33
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Det är detta man ser först när man skall till att lyssna på BGKollen!
Har inte lyssnat ännu men för mig ser det ut att bli en TröttKoll! Hoppas inte men det ser mörkt ut !

Dessutom får han massa betalt oss dvs ATG!

Ni som gillar att spela efter strecklistan kan ju lyssna på detta dravlet...... enligt mig så är det totalt tomt meningslöst skitsnack!

OBS Jag har ingenting emot BG. Enligt Mig så är han Världens bästa kusk just nu!

Perra blir bara lite trött på honom när han lägger ut "Sina Tankar" enligt de travsidor/tidningar som han får betalt av!

OBS ingen länk nedan bara en fin bild på BG

Jag vet att BG Gillar Perra av någon anledning!

Håller med dig helt och hållet.

Han borde helt sonika skita i dom omgångar där han inte kör själv. Känns rätt meningslöst att lyssna på när han rabblar upp strecklistan i uppenbart ointresse. Har för övrigt jävligt svårt för att landets bästa kusk ska hålla på och fjanta bland grodätarna istället för att köra i sitt hemland.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 22:36   #34
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Lite tidiga kryss! Perra ställer gärna upp och kommentera dessa bara för jag älskar Trav!

The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 22:36   #35
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 40
Sharp$: 1783
Standard

Pratade med en av ägarna till Violet Bi i E3 ston, och det lät satan så påställt. Det gör det väl iofs från alla i E3, men om det blir lite körning och man såg hennes spurt i försöket kan det vara ett roligt extrastreck till 2%...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jojje33 (+5)
mindmaze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 22:41   #36
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mindmaze Visa inlägg
Pratade med en av ägarna till Violet Bi i E3 ston, och det lät satan så påställt. Det gör det väl iofs från alla i E3, men om det blir lite körning och man såg hennes spurt i försöket kan det vara ett roligt extrastreck till 2%...
Ja det är ju detta som blir så roligt med finaler! När en del hästar favoriter tror sig ha bästa hästen så kör de emot varandra och då kommer totalt ospelade hästar in i matchen ! Vem vet!
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 22:44   #37
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 436
Sharp$: 4958
Standard

Tycker tvärtom, tycker det är intressant att lyssna på Björnkollen och idag bjöds det på en spik som är spelad på 6 % för närvarande. Det riktigt intressanta är dock att höra hans resonemang om en häst som Current Affair i avd 3. Det är unikt.

Och ännu mer Off Topic, men The_One har du funderat på att sätta alkolås på din dator? Du trasar sönder trådar i tid och otid med ditt tjafs.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 22:51   #38
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Torstens Visa inlägg
Tycker tvärtom, tycker det är intressant att lyssna på Björnkollen och idag bjöds det på en spik som är spelad på 6 % för närvarande. Det riktigt intressanta är dock att höra hans resonemang om en häst som Current Affair i avd 3. Det är unikt.

Och ännu mer Off Topic, men The_One har du funderat på att sätta alkolås på din dator? Du trasar sönder trådar i tid och otid med ditt tjafs.

Jaha du kör på Vassa eller Kass Spiken med Daaaaavid!!!

Alkolås? Jaha det är dina trav tankar imorgon?

Jag vill ge alla här inne i Forumet i ett Tips!

Sluta hacka på alla andras tankar och idéer.

Kom men egna tankar om omgången!

Ett Forum är en mötesplats där man diskuterar !
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 22:58   #39
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Ett Forum funkar inte utan sin medlemmar som måste bidra.... sedan finns det parasiter överallt som bara tror det kan ta och få allt gratis! Ibland blir man Torsk! ! så enkelt är det! se framåt istället!

Senast redigerad av The_One den 2017-06-30 klockan 23:00.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 23:11   #40
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Ett Forum funkar inte utan sin medlemmar som måste bidra.... sedan finns det parasiter överallt som bara tror det kan ta och få allt gratis! Ibland blir man Torsk! ! så enkelt är det! se framåt istället!
Sen finns det även sådana som dig Perra. Du vet vad jag menar och det är av den anledningen du blir bannad så ofta.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 23:20   #41
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Sen finns det även sådana som dig Perra. Du vet vad jag menar och det är av den anledningen du blir bannad så ofta.
Säg något bra till V75 imorgon? Kan du det eller? Jag själv jobbar på mina tankar som jag kommer dela med mig av! så kom igen nu va Sharps!
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 23:31   #42
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Sharps skall inte bestå av en lite Sekt dvs en lite klick Personer inom travet som tror sig veta bäst! Perra köper INTE detta så lägg ner eller kicka Perra, Tycker bara det är tråkigt.


Perra har genomskådat Er för länge sedan!

Senast redigerad av The_One den 2017-06-30 klockan 23:33.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 23:36   #43
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Sharps skall inte bestå av en lite Sekt dvs en lite klick Personer inom travet som tror sig veta bäst! Perra köper INTE detta så lägg ner eller kicka Perra, Tycker bara det är tråkigt.


Perra har genomskådat Er för länge sedan!
Vilka diagnoser lider du av?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 23:38   #44
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Lite tidiga kryss! Perra ställer gärna upp och kommentera dessa bara för jag älskar Trav!

V75-1: Här måste man bara ta ställning en doggy style?
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-30, 23:39   #45
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Vilka diagnoser lider du av?
Var det en Trav Kommentar?
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td