Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-24, 18:08   #91

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Synd shooter men nuncio är slut som artist som Totti..
Ja, det är trist med en så fin häst. Spikade Bottnas och Earn n Burn så det var surt. Policy var också ett spikbud men jag dubblade. Nytt försök imorgon.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 18:08   #92
Banned

Reg.datum: jun 2017
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Har bara kommit fram till en lite rolig och trolig DD, sedan kom öl och nubbe fram...

DD1 4 Tror Örjan hoppar förbi alla och sätter nosen först med Uppohoppa
DD2 1,7 Ge Order to fly lucka efter rätt resa i draget så kan han visst det göra runt 11.3-11.5 på distansen och kanske kan skrälla till ett bra odds. Nåja, givetvis är det rätt att Nuncio är favorit, men det var ett tag sedan han radade upp segrar. Tarzans osäkerhet lyser igenom på anmälan till det här loppet.

Nu återgår vi till väsentligheterna här, hitta ett stort paraply så att inte nubben blir utspädd! Glad midsommar boys and girls
Är du säker på att det inte vart tvärtom? dvs att nubben kom fram första och sedan kom DD Själv har jag ingen ursäkt när jag inte trodde Policy Of truth skulle ta ledningen så enkelt!

Senast redigerad av The_One den 2017-06-24 klockan 18:10.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 18:10   #93

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Skit!
Trodde på förhand att 7:an skulle sitta men blev orolig vid bortre långsidan, Då det såg svårt ut..

Oavsett snyggt spelat Shooter!
Tack! Man vill ju så gärna att Nuncio ska komma tillbaka men jag var lite orolig för piraten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 18:15   #94

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58078
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Tack! Man vill ju så gärna att Nuncio ska komma tillbaka men jag var lite orolig för piraten.
Tarzan pratat mer och mer om PDA för Nuncio. 7 månader dit. Undrar om det blir uppbyggnadslopp fram till dess. Nästa gång V75 lopp i Årjäng. Blir nog inget Åbergs sen för övernattning med hästen verkar helt uteslutet.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 19:29   #95
Banned

Standard

Melander i Intervjun efter värmningen med Nuncio!: Ja det känns bra precis som vanligt!

Lägga av nu va!!!!! Jag blir så jefla irriterad på den mannen! Sedan håller han på och försöker triss upp någon slags stämning mot Frankrike bara för att ta ut de sista i Reklam värde i Media! Kommer ju aldrig hända att Stallet kommer möta Örnen i Frankrike!

Tycker det är lite dåligt av detta Stallet som aldrig ger något tillbaka till oss spelare !! Hästen var ju stor favorit till 68% men sedan har stallet "INGEN ANNING" Kom tydligen som en överraskning när vi alla såg att Nuncio Travade som en Kråka i uppvärmminingen! dvs sämre än vanligt! Vad tycker Ni ? eller vågar ni inte säga något för att ni är stalldrängar

Senast redigerad av The_One den 2017-06-24 klockan 19:34.
Gammal 2017-06-24, 19:47   #96
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8954
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Melander i Intervjun efter värmningen med Nuncio!: Ja det känns bra precis som vanligt!

Lägga av nu va!!!!! Jag blir så jefla irriterad på den mannen! Sedan håller han på och försöker triss upp någon slags stämning mot Frankrike bara för att ta ut de sista i Reklam värde i Media! Kommer ju aldrig hända att Stallet kommer möta Örnen i Frankrike!

Tycker det är lite dåligt av detta Stallet som aldrig ger något tillbaka till oss spelare !! Hästen var ju stor favorit till 68% men sedan har stallet "INGEN ANNING" Kom tydligen som en överraskning när vi alla såg att Nuncio Travade som en Kråka i uppvärmminingen! dvs sämre än vanligt! Vad tycker Ni ? eller vågar ni inte säga något för att ni är stalldrängar
Oj!? Brukar inte Nuncio alltid "travade som en Kråka i uppvärmminingen"? Har inte det varit hans grej? Att studsa runt lite och inte bry sig.....?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 19:48   #97
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:

Och nej. Alla är inte stalldrängar. Pot-Head.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2017-06-24, 19:51   #98
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:

I am sorry. Först nu inser jag.... Det tog en stund.

Gammal 2017-06-24, 19:56   #99
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
I am sorry. Först nu inser jag.... Det tog en stund.
Du är förlåten min son!
Gammal 2017-06-24, 19:57   #100

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4393
Standard

När ska folk lära sig att Nuncio är lika pålitlig som en rostig gammal bil i 40 minus, har haft sin tid som kung och den är över. Gäller att sluta på topp, det Melander håller på med nu är bara löjligt och patetiskt, likt en avdankad idrottsstjärna som gör come-back. Ofattbart är mer att han lyckas dra med sig många i hans saga med olycklig slut varje gång hästen startar...
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 20:01   #101
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
När ska folk lära sig att Nuncio är lika pålitlig som en rostig gammal bil i 40 minus, har haft sin tid som kung och den är över. Gäller att sluta på topp, det Melander håller på med nu är bara löjligt och patetiskt, likt en avdankad idrottsstjärna som gör come-back. Ofattbart är mer att han lyckas dra med sig många i hans saga med olycklig slut varje gång hästen startar...
Det är som i lumpen man kan inte dra in en Eterpatron hela tiden för att väcka dem till liv! Melander stallet har väl inga tävlings hästar som är över 8 år eller. Köper in hästar från USA som tävlat hårt i unga år och sedan håller dem till max 7-8år i Sverige och då är jag väl snäll?
Gammal 2017-06-24, 20:23   #102
Banned

Standard

BG ser lite halvt bakfull i Björnkollen!......
Gammal 2017-06-24, 20:49   #103

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2730
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Ursäkta va?? Vad har det att göra med Åmål vs Årjäng? Har du rökt på?
Inte lätt för dig att förstå men i vårt travgäng väljer vi Åmål" för att illustrera hur illa det kan gå med världsstjärnor som dalar. Melander har haft både Friction och Iceland som slutade att prestera och det vill jag inte se med Nuncio.

Idag får han stryk av OTP och Order To Fly och inget ont om dessa hästar, definitivt inte OTP som är en personlig favorit. Men en Nuncio i någorlunda form ska vinna med ett par längder i ett sådant lopp som idag.

Sen kan vi alltid hoppas på att Melander får Nuncio i så bra form att han startar i Årjängs Stora Sprinterlopp. Eftersom jag oftast är på plats den dagen hoppas jag få se honom segerdefilera. Men dagens insats får mig att tvivla på det.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 21:25   #104
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cleon_9 Visa inlägg
Inte lätt för dig att förstå men i vårt travgäng väljer vi Åmål" för att illustrera hur illa det kan gå med världsstjärnor som dalar. Melander har haft både Friction och Iceland som slutade att prestera och det vill jag inte se med Nuncio.

Idag får han stryk av OTP och Order To Fly och inget ont om dessa hästar, definitivt inte OTP som är en personlig favorit. Men en Nuncio i någorlunda form ska vinna med ett par längder i ett sådant lopp som idag.

Sen kan vi alltid hoppas på att Melander får Nuncio i så bra form att han startar i Årjängs Stora Sprinterlopp. Eftersom jag oftast är på plats den dagen hoppas jag få se honom segerdefilera. Men dagens insats får mig att tvivla på det.
Nej! Melander köper in hästar så gått hårt i USA sedan kör han slut dem!!! tidigt och hoppas på ett bra avel värde!
Gammal 2017-06-24, 21:38   #105
Banned

Standard

Peter Untersteiner och Johan Untersteiner är det samma stall?? Jag vill bara kolla lite så det inte blir några konstiga styrningar lopp mm!!!
Svara

td