|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-06-23, 11:45 | #31 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
||
2017-06-23, 12:23 | #32 | |
Citat:
Att ha en representant på diverse olika spelrelaterade forum var en bra idé. Bra jobbat!
2017-06-23, 12:27 | #33 |
Bra jobbat, Olle! Den kronan i insats gav de oseriösa parasiterna på Legolas mycket jobb. Sånt gillas!
|
|
2017-06-23, 12:48 | #34 |
Legolas bet har ringt mig nu för att prata om det som hände igår. Dom verkar ta det på största allvar vilket är bra. Som tack för att jag uppmärksammade det skulle dom skicka presenter till mig. Bra gest.
Trinity (+1) |
|
2017-06-23, 13:40 | #35 |
Det är väl bara att spika Lomex i första.
I andra streckar jag 1,3,6,7 och 9. Svanstedt vann lopp igår och sitter upp bakom Fantomen. Hoppas annars på Kometen. |
|
2017-06-23, 13:44 | #36 |
Otrolig är han den där Ove A. Slår dunderfavoriten Lomex från dödens hela sista varvet. Kuskseger.
SO (+5) |
|
2017-06-23, 13:58 | #37 |
Jojo, går bra att dela ut presenter när man inte ger tillbaka en krona till de aktiva.
|
|
2017-06-23, 20:56 | #38 | |
Citat:
Dom har skickat presenter till proffstränare och amatörer, registrerade spelare, popcorn/läsk utanför tävlingsbanorna (får ej vara på travbanornas mark), flygplansbanderoller över tävlingsbanan (luften är fri), enorma annonser i tidningar där de tillåts annonsera. Jag hade inte brytt mig om de hade varit lite ödmjuka men då de anställt ett antal ATG-kritiker från Twitter (twitterligan enligt Westholm), som klagat på allt gällande ATG, för att sedan själva misslyckas... Ja, det retar mig iaf. Man ska inte fisa i egen kuvös. Hade väntat mig en nästan perfekt sida efter all kritik på/om ATG. Men tydligen är det samma misstag som upprepas där. Med det sagt, vad kul du får en t-shirt eller något som TACK för att du spelade en krona efter spelstopp och upptäckte en enorm brist. ATT DET GICK ATT SPELA EFTER LOPPET GÅTT!!!! Hoppas du blir rikligt belönad för din insats så de kan lösa spelsäkerheten bättre, även på en midsommarafton. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+20) |
||
2017-06-23, 22:07 | #39 |
Trodde faktiskt det skulle gå seriöst till med Rune Andersson..
Då han var så pass kritisk mot ATG och hur de gjorde. Och då borde man även ha lösningen, Då de sa att de skulle ge hästägarna mer och även spelarna.. / Eller så minns jag fel! |
|
|