|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-06-25, 13:08 | #46 |
Administrator
|
Härlige gotlänningen Johan Wiman tar båten till fastlandet och selar ut 7 Hennig Lixarve i avd:2. Jag hoppas Johan når spets och kör sedan så länge lampan lyser. Spelar ett halvtungt platslir till 3.85 på Unibet.
|
2017-06-25, 13:17 | #47 |
Banned
|
Troligen för bakfull ännu!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2) |
2017-06-25, 13:20 | #48 |
|
|
2017-06-25, 13:24 | #49 |
Administrator
|
|
2017-06-25, 13:24 | #50 | |
Citat:
Det är många i det här loppet som verkligen kan flytta på sig rejält när bilen lämnar. Om de vill. Jag ville väl mer belysa det. Du kan ha rätt. Vad vill olika ekipage offra idag? Roligt lopp! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) |
||
2017-06-25, 13:31 | #51 |
Bravo Navarone är anmäld barfota runt om! Har bara gått så en gång tidigare och då vann han en bronsfinal. Att Ludde dessutom kör istället för Adrian är också ett stort plus! Måste med på lappen och jag spikar nog på DD.
Edit: Han har tagit 10 av sina 12 segrar med någon form av barfotabalans (Barfota bak eller runt om). Senast redigerad av dingo1337 den 2017-06-25 klockan 13:33. |
|
2017-06-25, 13:47 | #52 | |
Citat:
Som en tränare sa till mig, när jag frågade om man kunde spika min häst. En sa' nog inte behöve te å gardere! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+2) |
||
2017-06-25, 13:54 | #53 |
Banned
|
Noterar att:
- Sphinx D'Invere skall visst gå barfota runt om idag så där får ni en hemma skräll till 4% Detta går ju galant jag får fira med lite Grant Senast redigerad av The_One den 2017-06-25 klockan 14:13. |
2017-06-25, 13:56 | #54 |
Gotland, Wiman är en startsnabb kusk. Har mycket stor chans att susa till ledningen med Hennig från springspåret. Han har nyligen vunnit och varit tvåa på Valla och vann senast ett skitlopp på Visby. Dagens lopp är med undantag av 12 Gomez, ett mycket jämnt lopp. Hennig är ett fynd till 4 % och har kapacitet att skrälla till 17 ggr fläsket. Men skrik inte ut den - vi behåller den för oss själva.
Gotland (+3) |
|
2017-06-25, 13:58 | #55 |
Dagens tillsammanssystem i korta drag:
V75-1: Örjan väljer 5 Indoor Voices före In Toto Sund. Hästen har absolut toppform och gick senast urstarkt i dödens som tvåa bakom Shadow Gar på en tung bana. Geisha Sund tar ledningen och kör där och får In Toto Sund utanför...? Örjan hamnar 2-3 utvändigt och måttar in med en nos. Kommer dock mest troligt få göra en del jobb själv igen och jag nöjer mig med utgång på systemet och tar med de andra 3 hästarna som kan vinna där bakom. 9 Treasure Kronos känner jag är värst emot. V75-2: När en storfavorit har gjort 6 starter i livet och får spår 12 i sin första start på V75 så måste man ju jubla. Omgångens skrällopp enligt mig och här tar jag med så många vi har råd med. Varnar lite extra för 3 Maremma Sock från Veijos formstall som han dessutom håller väldigt högt och tror mycket på inför dagens lopp. 6%! V75-3: Efter strykningen på Trot Kronos så borde det bara vara galopp som talar emot 6 Nobel Amok. Då jag har många lågprocentiga drag i övrigt i omgången så blir det min spik som vi lutar systemet emot. Hoppas att många väljer att gardera bara för att gardera dagens största men det här är utan tvekan dagens största segerchans. Spik! Det enda orosmolnet på himlen är väl att Bergharn inte har haft maxflyt med sina egna styrningar för stunden... V75-4: 1, 2, 3, 4 och 5 laddar alla mot ledningen. Det kommer bli dragracing första halvvarvet och sedan tror jag att den som får bäst resa av 9 Pokemon Ås och 11 Iago Zon blåser ner alla över det långa upploppet. Mitt lås i omgången. V75-5: 2 Pastore Bob blåser till ledningen och släpper till 8 Rushmore Face. Sen är loppet över? Att Ludde kör istället för Adrian är ett stort plus enligt mig. Bra segerchans men stallformen oroar lite hos Kolgjini. Jag spelar utgång och tar med ett par hästar bakom då det inte är en favorit att lita på. 2 Pastore Bob är ruskigt snabb ut och jag tror han spetsar och släpper. Och det är väl ingen nyhet att luckan kommer bakom Kolgjini och då vill man inte bränna på den här hästen till 4% som dessutom får Ulf Ohlsson upp för första gången. V75-6: Här är omgångens näst största favorit i skrivande stund 2 Canari Match. Han gjorde förvisso ett bra lopp senast i Norge men det här är en häst som har endast 2 segrar på 41 starter! Sådan statistik ljuger sällan. Det kan gå undan även här med 2 stk Kolgjinihästar i loppet och det är chans att det blir lite stallkörning här och jag rankar de två först (7 och 5). Bakom måste 3 Fire To The Rain med som är van att vara ute i riktigt tuffa gäng och är min spetsfavorit. Reijo "har lite feeling" för hästen inför den här starten. V75-7: Har jag skrivit lite om här tidigare. 1, 2, 3, 5 och kanske 6 laddar iväg från start. Jag tror inte att 1 Spitcam Jubb har en chans att svara ut de utvändiga och jag kanske till och med lämnar hästen utanför systemet för att få plats med roligare drag. Jag har redan varnat för 6 Re Doc och 12 Bravo Navarone. Jag har just nu 7 hästar på lappen och rankar 6, 12, 2, 3, 5, 9, 8, (1), (4). |
|
2017-06-25, 14:01 | #56 |
Banned
|
Hur gör ni i första? Tar ni allas feg lås 2,4,5,9 eller vågar ni ta ställning och Spika?
|
2017-06-25, 14:05 | #57 |
Jag spikar indoor på magkänsla!
Executive (+2) |
|
2017-06-25, 14:11 | #58 |
Bravo navarone anmäld barfota sist med den balansen 28/5 2016 godkänd då
|
|
2017-06-25, 14:16 | #59 |
Lite off topic men gå in på atg.se, klicka er vidare till v4 på kalmar och gå in på fliken stallsnack och lyssna på jonas oscarssons tankar från stall heiskanen. Vilken skön lirare alltså! Satt med ett leende hela intervjun!
|
|
2017-06-25, 14:38 | #60 |
|
|
|