|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-06-12, 22:03 | #1 |
V86 Vaggerydstravet 14/6
V86 kommer till Vaggeryd.
Två hästar som jag fastnade för direkt 11 Non Stop Cheri i tredje avdelningen (Syn på storfavvissen) 13 Udos Oiler i sjunde avdelningen. (Rygg på Alfas och en tuff sista runda knäcker allihop fått hårdhet i vinter /vår, man får väl hoppas... Men som vanligt så är det lite Jägersro känsla på Vaggeryd spetshästen vinner allt för ofta,lite nerförsbacke i sista sväng. Men mina idéer är förhoppningsvis undantagen på onsdag. Samt att Untersteiner vinner ett par lopp, men just nu verkar inte stallformen vara på topp.. Men han har "lurat" en förut.
2017-06-12, 23:40 | #2 |
Förvånad att de tidiga spelarna inte har gjort 1 Friend of nature i avd 1 till större favorit. Kolla loppet 8/4, det säger allt! Klar spik för mej.
Instämmer helt med ovanstående ang 11 Nonstop Cherie avd 3 och 13 Udos Oiler avd 7. Avd 7 blir troligtvis ett 3-hästars lopp för mej. Har svårt att släppa 1 Dracula Hornline med förutsättningarna. 60 meter är mkt att ta in och det gäller att köra i tid och det är mkt som kan strula på vägen för mina andra två. 12 Alfas da Vinci och redan nämnda 13 Udos Oiler. I avd 4 kommer jag nog att spika 5 Tripolini V.P Köper absolut inte att P.U är favorit med 2 Isor Håleryd, första starten på nästan 6 månader! Känns som preparé för ngt helt annat. I övrigt så är det en väldigt fin bronsdivision (avd 8) man fått ihop. Fullt logiskt att 3 Moni to Spare blir favorit (trots Haugstad). Trist med spår 8 för Niagara Broline, nog den som varit värst emot annars. Om man inte spikar så bör man nog strecka på här.
Även en blind höna...går in i väggen! Senast redigerad av hugotheboss den 2017-06-12 klockan 23:41. |
|
2017-06-12, 23:53 | #3 |
avd1.
Har varit inne hela veckan på att 1an bara vinner och jag tror fortfarande det. Hästen är s-snabb och tar ledningen. Travsäker och en toppchans! Utgång! Draget; är Benjamin och skrällen: Mitos Gold. avd2. Vejo visade upp fin stallform i Lindesberg. Spets och slut nu för nr 1? Twin Peaks* höll starkt senast. avd3. I'm Magic spetsar och körs där så länge lampan lyser... När två trätter vinner en tredje, varför inte Whisky Akema som är snabb ut och kan hamna rätt fint till. Nonstop C fick inte ett optimalt läge men har toppform och duger. Dokonjo skall räknas om det blir kladdig bana är han extremt gynnad. avd4. Star Advisor Joli kan vara en spik. Tar spets och har ett fint facit därifrån. Värst emot är årsdebuterande nr 2: Om favoritfall passa då British Steel som är katapult snabb kan "kanske" ta sig förbi nr 3. Taktik? Sucre är ojämn men bra de dagar allt stämmer för honom. (rysare) avd5. Stor chans att någon utav 13 eller 14 skär linjen först men jag har råd att gardera och tar några roliga kantbollar i form av. Robin Hood som säkert tuggar ner en del Goliath Boko gick ett bra lopp senast. avd6. Rani Face ville jag spika men eftersom aktionen var lite väl tveksam senast får han enbart ses som en utgång. Baja Rosa A skall nämnas, hästen är inte alls tokig och i ett fält med mycket orutin så behöver det inte vara fel att vila sin tid i fältet. Inte helt borta. 0%. avd7. Alfas Da vinci är starkast i fältet och bör avgå med segern. Bara sjukdom emot som jag ser det. Sund spik! avd8 Moni to spare är en topphäst som aldrig missat från öppet spår tidigare. Ledningen och lunk? Vinner! ännu en bra spik att avsluta med.. God tur! Senast redigerad av Klanke den 2017-06-13 klockan 23:28. |
|
2017-06-14, 16:22 | #4 |
Det var ingen vidare fart här idag. Jag ska iväg ikväll och lämnar in tidigt. Spikar blir Trecciadoro Rex (S&S), Farouk B.R. (Känslan är att hästen duger bra mot de här.) och Alfas da Vinci (Bör besegra det här motståndet.).
|
|
2017-06-14, 18:08 | #5 |
Har man tränat voltstarter med 6 Autobahn avd 1? Har ju inte åstadkommit ngt att skriva hem om i volt och hypas ändå. Tycker fortfarande att 1 Friend of Nature borde va den självklara favoriten i detta loppet. Lika klar tvåa tycker jag 2 Benjamin Evo är.
2017-06-14, 19:02 | #6 |
Ska bli kul att få vara på plats och se era tips gå in!
|
|
2017-06-14, 19:04 | #7 |
Lite kul TT stora avslag är JULIA AF SOLNÄS, som ESKIL hyllar
|
|
2017-06-14, 19:13 | #8 |
...handlar det om nu.
När ska ATG sluta vela? Idag ska vi inte kunna spela V5 till norska banan?! Berlin, Australien, Sydafrika...Vermo, nu när en del norska djur faktiskt blivit bekanta. Spela på hästar, ett kunskapsspel! Jag lirar en 10:a på 7 Major Tom och loggar ut i väntan på nästa onsdag. Norsk kvälls-V5 är då självklart fokus för min del. Majoren brukar gå ganska trevligt till slut i loppen och var länge, länge en följehäst som jag jagade. Nu kan jag inte längre låta bli att lägga in ett spel. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+5) |
|
2017-06-14, 19:28 | #9 |
Eskil hyllar allt från Halmstad..
2017-06-14, 19:32 | #10 |
|
|
2017-06-14, 19:33 | #11 |
|
|
2017-06-14, 19:33 | #12 |
Reg.datum: jun 2017
Sharp$: 730Travrekar av LAJVEN Stats: 30 - 63 - 0 ROI: 128.21% Vinstprocent: 32.26% |
Två platsrekar ute: https://www.sharps.se/spreadsheet/546556192
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10) |
2017-06-14, 19:38 | #13 | |
Citat:
Lägg dom gärna i nedanstående tråd framöver så slipper dina spel "försvinna" i allt övrigt travsnack https://www.sharps.se/forums/trav-ga...-odds-lopande/ |
||
2017-06-14, 20:07 | #14 |
|
|
|